die blijft ook mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
voor FANN maar jij mag ook luisteren hoor Moot deze is mooi
Ik heb altijd van die periodes. Weken bonbonbloc en dan gewoon 2 jaar niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker, ja soms heb je ergens dan zo een trek in, had ik toendertijd met de jopiechips zelf naar AH ervoor geweest.
heb het met de kitkat zo 5 in een pak, alles gaat op hoor en dan ook weken wat zeg ik maanden kijk ik er niet naar om, net als engelse drop vreet zo een zak leeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die periodes. Weken bonbonbloc en dan gewoon 2 jaar niet meer.
Ik had ze eindelijk allemaal in de SC van SST, om daar hun zwaaitjes te doen, nu gaan ze allemaal in mijn COS lopen zwaaien.quote:
zal ik ze ff in mekaar voor je slaanquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk allemaal in de SC van SST, om daar hun zwaaitjes te doen, nu gaan ze allemaal in mijn COS lopen zwaaien.
ik wil wel ff zorgen dat de pleuris daar uit breekt hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef mootie het volgende:
Remmie moet even tegen ze brullen, anders sta ik voor lul
Ik brul hier wel even:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef mootie het volgende:
Remmie moet even tegen ze brullen, anders sta ik voor lul
ach laat toch zwaaienquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat opzich goed nu, er zit een hele bubs in de SC en de SC gaat harder dan de COS.
Het is maar een geintje, maar het lijkt me wel leuk als Rem roept: En nu is het gvd afgelopen met dat zwaaien, doe dat maar in de SC!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil wel ff zorgen dat de pleuris daar uit breekt hoor![]()
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dat mijn collega me niet lief vindt
Omdat ze nog voordat ze een slok koffie op had op d'r sodemieter kreegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Waarom vind je collega je niet lief?
Ik weet het Pietje, ik zal het straks wel goed maken door nog een kopje koffie voor haar te halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is niet lief Deis. Iemand moet wel in staat zijn de kritiek te verwerken, zonder koffie is dat onmogelijk.
Die zag ik aankomen, dus ik heb de zak vanmorgen a lin haar kofferbak gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Marrije het volgende:
En die kattenbrokken krijg je één voor één terug in de koffie die ze voor jou haalt.
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er ook bang voor Pietje![]()
Maar ik irritereer me mateloos aan mensen die doen alsof ze weten waar ze mee bezig zijn en ondertussen maar wat aan rommelen.
Om half 5, maar we vertrekken al rond 2e naar moeders die rijdt nl...Moet ook van te voren bloed prikkenquote:
Bedankt! Nu maar hopen dat alles in orde is.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof is weer terug![]()
Gaat het nu weer 24 uur per dag over het wel of niet in de mode komen van bepaalde soorten hemden?
Sterkte voor julliequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Om half 5, maar we vertrekken al rond 2e naar moeders die rijdt nl...Moet ook van te voren bloed prikken
Ik vind het in elk geval leuk dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En jij bent vooral degene die erover begint hè?
Dat was ook alleen leuk toen je hier nog niet was. Straks krijgen we Teun ook weer terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En jij bent vooral degene die erover begint hè?
Of het profiel van haar banden, kleine stukjes Ianquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef Soury het volgende:
Waar is Ian geblevenMera check je kofferbak es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |