ga's koken kindquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Ik kijk een kookprogramma. Dat vind ik zo ontspannend.
Weet ik. Ik volg het op de voet hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
Nee Tally, ging nu over dat ze niet het verschil kent tussen een voorbeeld en een persoonlijke opmerking in de KPD FB.
Wat maken ze?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Ik kijk een kookprogramma. Dat vind ik zo ontspannend.
Is zij dat mens met die konten/anaal fobie?quote:
Bedankt dat je het nog even op wilde helderenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, nee, omdat ik nooit normaal op stoelen kan gaan zitten, daarom
ja die jaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij dat mens met die konten/anaal fobie?
Nu pas?quote:Update 16.55: Japan heeft officieel de IAEA om hulp van experts gevraagd voor ondersteuning bij de dreigende nucleaire crisis in Japan, meldt AFP.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Was Nigella Lawson, ze maakte gehaktbrood en aardbeiencrumble. En nog meer.
Gehaktbrood, dat moet ik ook nog eens makenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef L-E het volgende:
Was Nigella Lawson, ze maakte gehaktbrood en aardbeiencrumble. En nog meer.
Ik moet vuige roddels wel meteen de kop in drukken hequote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog even op wilde helderen
Ach inmiddels weet ik wat voor trol het is. En denk ik vooral "sterf"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou er weer eens mee op. Zit alweer te bedenken waar ik mijn kogels heb gelaten.
Van die kleine stokbroodjes gevuld met gehakt vind ik zo lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gehaktbrood, dat moet ik ook nog eens maken
Maak je dat zelf? Klinkt wel okéquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
Van die kleine stokbroodjes gevuld met gehakt vind ik zo lekker
Misschien morgen maar eens maken. Maar hubbie houdt er niet van dus zo vaak maak ik het niet
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.quote:
Ik weet niet waar de discussie over gaat, dus geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.
Nou, wat een prestatiequote:
In de algemene discussie misschien, maar in het gesprek met mij is ze gewoon enorm dom aan het lullen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.
weet je wel al waar?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wat een prestatie.
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, wel zo makkelijk
Die naam heb ik hier. Maar vijf keer per week valt toch best mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zuurkool is anders best te eten, mits voldoende worst
eet je dat zo vaak dan?
Jij smulpaapquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks wat lekkers halen voor onderweg. Soms mag dat
Ook dat nog niet, ergens bij het leidsepleinquote:
ze past zich aan aan de gesprekspartner?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de algemene discussie misschien, maar in het gesprek met mij is ze gewoon enorm dom aan het lullen.
Ja dat maak ik zelf. Dan kan je ook beslissen of het mager of vet gehakt moet zijn.quote:
En wat eet Peuter?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
Ik eet roergebakken snijbonen met tomaat en Parmezaanse kaas, aardappelkroketten, en iets van kip, denk ik.
zovaak? dat kan geen worst goedmakenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die naam heb ik hier. Maar vijf keer per week valt toch best mee.
Zij hebben er een hele andere discussie van gemaakt dan die oorspronkelijk wasquote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
genoeg keus!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog niet, ergens bij het leidseplein.
Een kilo voor een euro op de markt!quote:
zo dus....quote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zij hebben er een hele andere discussie van gemaakt dan die oorspronkelijk was
Maar hej.. Zo zijn de meeste vrouwen daar
Klinkt goed!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
Ja dat maak ik zelf. Dan kan je ook beslissen of het mager of vet gehakt moet zijn.
En dan maak je het gehakt zoals jij dat lekker vind. Uitje er doorheen. En de bovenkant leg je wat kaas, spek en paprika op. Erg lekker
Jawel, maar niet alles is even goed, je moet het wel een beetje wetenquote:
Dat kon ik zelf niet neerzetten natuurlijk hequote:
De stokbroodjes iets uithollen. En de onderkanten (waar je het gehakt op legt) eerst in de oven en de bovenkant er later bijquote:
Zie je op gildeplein bij de markt nog weleens de 'stroopwafel'man staan trouwens?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Een kilo voor een euro op de markt!
En nee, ik eet het misschien twee keer per maand, valt mee hoor.
Niet echt hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:15 schreef Tally het volgende:
Wij eten bloemkool met aardappelpuree en een kaassausje.
En hubbie wil geen vlees. Ik twijfel nog. Misschien maak ik de kippebouten in piri piri saus wel klaar.
Mja een echte combi is het niet
Ik doe gevuld stokbrood altijd in zijn geheel in de oven in aluminiumfolie, werkt ook goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
De stokbroodjes iets uithollen. En de onderkanten (waar je het gehakt op legt) eerst in de oven en de bovenkant er later bij
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alles is even goed, je moet het wel een beetje weten.
Gelukkig wist ik wat je bedoeldequote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kon ik zelf niet neerzetten natuurlijk he
Wie? Denk van niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zie je op gildeplein bij de markt nog weleens de 'stroopwafel'man staan trouwens?
Daar heb ik nog nooit over na gedacht. Maar word het broodje dan niet erg zompig ?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe gevuld stokbrood altijd in zijn geheel in de oven in aluminiumfolie, werkt ook goed.
Als je alleen de kip piri piri opeet en de bloemkool laat staan, is het niet echt 'erbij' hè.quote:
Als ik er gehakt in doe bak ik dat eerst rul en daarna laat ik het in het vergiet uitlekken, is het meeste vet er al uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over na gedacht. Maar word het broodje dan niet erg zompig ?
Ik vind het wel lekker dat het vet er een beetje uit kan lopen.
een stroopwafel verkoper... maar hij heeft ook puntzakken die hij vult met kruimels en dan warme stroop eroverquote:
Mja dat kan ik ook nog doenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je alleen de kip piri piri opeet en de bloemkool laat staan, is het niet echt 'erbij' hè.
Aah oke.. Ik doe het gehakt er rauw in en laat het garen in de oven.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik er gehakt in doe bak ik dat eerst rul en daarna laat ik het in het vergiet uitlekken, is het meeste vet er al uit.
Ik ken de beste kerel niet. Misschien is hij dood.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
een stroopwafel verkoper... maar hij heeft ook puntzakken die hij vult met kruimels en dan warme stroop erover
haalde ik vroegah altijd, vet lekker!
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je alleen de kip piri piri opeet en de bloemkool laat staan, is het niet echt 'erbij' hè.
Wat een mooie wijze woordenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een maaltijd op zich. Ontbijt, lunch, diner, kan altijd.
Wow, it's a miracle!quote:
Neeheequote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken de beste kerel niet. Misschien is hij dood.
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etcquote:
weetjewat... ik ga meequote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Eens lekker vroeg naar huis vanavondMorgen weer een dag.
Ciao!
Ik had ooit een vriendin die alleen "uit eten"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etc.
ik kies dan een gerecht wat ik wel zo van de kaart lust, en je zal me niet horen iigquote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etc.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef rival het volgende:
dat zeg jij wel, maar ik lust bijna alle groenten wel eigenlijk...
'Het Kindermenu'..?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kies dan een gerecht wat ik wel zo van de kaart lust, en je zal me niet horen iig
verschrikkelijk lijkt me dat, ook voor haar, ze weet niet wat ze allemaal mistquote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die alleen "uit eten"wilde bij de Mac, want ze lustte geen: vis, vlees, pannenkoeken, rijst, pasta en groenten.
Ik ging laatst uit eten met een ex-collega van me, die bestelde "een beef stroganoff, maar dan zonder de stroganoff".quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet heel klutsig.quote:
Ja, ik heb gewoon een baaldag.quote:
Dat heb ik je al vaker horen zeggen de afgelopen weken. What's up?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging laatst uit eten met een ex-collega van me, die bestelde "een beef stroganoff, maar dan zonder de stroganoff".
Het was alsof ik in een aflevering van Jiskefet was beland.
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar dat was omdat het restaurant geen vegetarische salade had, alleen met vlees of vis erin.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op mijn werk in een functie waarin de voorgangster er langzaam in heeft kunnen groeien, omdat het begon als een klein bedrijf. Ik heb nu in 3 weken alles moeten leren wat zij deed, wat op zich al wel veel is, maar dat is te doen. Alleen ik moet ook taken erbij doen waar eerder iemand anders voor in dienst was, en ik heb het gewoon ontzettend druk.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik je al vaker horen zeggen de afgelopen weken. What's up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |