Wow, it's a miracle!quote:
Neeheequote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken de beste kerel niet. Misschien is hij dood.
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etcquote:
weetjewat... ik ga meequote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Eens lekker vroeg naar huis vanavondMorgen weer een dag.
Ciao!
Ik had ooit een vriendin die alleen "uit eten"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etc.
ik kies dan een gerecht wat ik wel zo van de kaart lust, en je zal me niet horen iigquote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, maar van die mensen die in een restaurant elk gerecht laten aanpassen etc.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef rival het volgende:
dat zeg jij wel, maar ik lust bijna alle groenten wel eigenlijk...
'Het Kindermenu'..?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kies dan een gerecht wat ik wel zo van de kaart lust, en je zal me niet horen iig
verschrikkelijk lijkt me dat, ook voor haar, ze weet niet wat ze allemaal mistquote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die alleen "uit eten"wilde bij de Mac, want ze lustte geen: vis, vlees, pannenkoeken, rijst, pasta en groenten.
Ik ging laatst uit eten met een ex-collega van me, die bestelde "een beef stroganoff, maar dan zonder de stroganoff".quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet heel klutsig.quote:
Ja, ik heb gewoon een baaldag.quote:
Dat heb ik je al vaker horen zeggen de afgelopen weken. What's up?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging laatst uit eten met een ex-collega van me, die bestelde "een beef stroganoff, maar dan zonder de stroganoff".
Het was alsof ik in een aflevering van Jiskefet was beland.
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar dat was omdat het restaurant geen vegetarische salade had, alleen met vlees of vis erin.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op mijn werk in een functie waarin de voorgangster er langzaam in heeft kunnen groeien, omdat het begon als een klein bedrijf. Ik heb nu in 3 weken alles moeten leren wat zij deed, wat op zich al wel veel is, maar dat is te doen. Alleen ik moet ook taken erbij doen waar eerder iemand anders voor in dienst was, en ik heb het gewoon ontzettend druk.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik je al vaker horen zeggen de afgelopen weken. What's up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |