ga's koken kindquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Ik kijk een kookprogramma. Dat vind ik zo ontspannend.
Weet ik. Ik volg het op de voet hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
Nee Tally, ging nu over dat ze niet het verschil kent tussen een voorbeeld en een persoonlijke opmerking in de KPD FB.
Wat maken ze?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Ik kijk een kookprogramma. Dat vind ik zo ontspannend.
Is zij dat mens met die konten/anaal fobie?quote:
Bedankt dat je het nog even op wilde helderenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, nee, omdat ik nooit normaal op stoelen kan gaan zitten, daarom
ja die jaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij dat mens met die konten/anaal fobie?
Nu pas?quote:Update 16.55: Japan heeft officieel de IAEA om hulp van experts gevraagd voor ondersteuning bij de dreigende nucleaire crisis in Japan, meldt AFP.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Was Nigella Lawson, ze maakte gehaktbrood en aardbeiencrumble. En nog meer.
Gehaktbrood, dat moet ik ook nog eens makenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef L-E het volgende:
Was Nigella Lawson, ze maakte gehaktbrood en aardbeiencrumble. En nog meer.
Ik moet vuige roddels wel meteen de kop in drukken hequote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog even op wilde helderen
Ach inmiddels weet ik wat voor trol het is. En denk ik vooral "sterf"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou er weer eens mee op. Zit alweer te bedenken waar ik mijn kogels heb gelaten.
Van die kleine stokbroodjes gevuld met gehakt vind ik zo lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gehaktbrood, dat moet ik ook nog eens maken
Maak je dat zelf? Klinkt wel okéquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
Van die kleine stokbroodjes gevuld met gehakt vind ik zo lekker
Misschien morgen maar eens maken. Maar hubbie houdt er niet van dus zo vaak maak ik het niet
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.quote:
Ik weet niet waar de discussie over gaat, dus geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.
Nou, wat een prestatiequote:
In de algemene discussie misschien, maar in het gesprek met mij is ze gewoon enorm dom aan het lullen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Indeze discussie heeft ze enigszins een punt, is iets wat in US ook al vaak aan biod is geweest. Maar goed.
weet je wel al waar?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wat een prestatie.
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, wel zo makkelijk
Die naam heb ik hier. Maar vijf keer per week valt toch best mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zuurkool is anders best te eten, mits voldoende worst
eet je dat zo vaak dan?
Jij smulpaapquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks wat lekkers halen voor onderweg. Soms mag dat
Ook dat nog niet, ergens bij het leidsepleinquote:
ze past zich aan aan de gesprekspartner?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de algemene discussie misschien, maar in het gesprek met mij is ze gewoon enorm dom aan het lullen.
Ja dat maak ik zelf. Dan kan je ook beslissen of het mager of vet gehakt moet zijn.quote:
En wat eet Peuter?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
Ik eet roergebakken snijbonen met tomaat en Parmezaanse kaas, aardappelkroketten, en iets van kip, denk ik.
zovaak? dat kan geen worst goedmakenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die naam heb ik hier. Maar vijf keer per week valt toch best mee.
Zij hebben er een hele andere discussie van gemaakt dan die oorspronkelijk wasquote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |