abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 18:09:08 #26
337812 Secret_digger
You got the goods?
pi_94103074
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Zeeland het volgende:
Groene democraten :?
Hypothetische GROENE DEMOCRATEN. Dat is zeg maar een partij als alle andere mocht er ooit besloten worden om die op te richten in een vereniging.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:11:09 #27
337812 Secret_digger
You got the goods?
pi_94103146
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef mvdejong het volgende:

[..]

De Nederlandse overheid heeft geen zeggenschap over de Marokkaanse en Turkse wetten, dus daar kunnen we ook niets over in de wet opnemen.
Zouden er geen onderhandelingen mogelijk zijn met Marokko en Turkije over het toestaan van volledig Nederlanderschap voor Turken en Marokanen. IPV ze het land uit te zetten. Een open dialoog daarover moet mogelijk zijn. Wetten en kunnen ook in Turkije en Marokko veranderen. Net als in Nederland.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:12:11 #28
337812 Secret_digger
You got the goods?
pi_94103182
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Je maakt onderscheid.
Tussen moslims uit Turkije en Marokko, en moslims uit andere landen? Waar maak ik onderscheid tussen?
  maandag 14 maart 2011 @ 18:14:37 #29
337812 Secret_digger
You got the goods?
pi_94103264
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:40 schreef Zeeland het volgende:
TT: Mogelijkheid om moslims 1 paspoort te geven.

In werkelijkheid willen de 'groene democraten' (wat overigens een goede naam is voor een fusie tussen D66 en GL) moslims 1 paspoort ontnemen. Laten we enkele voorbeelden geven van het geven van een paspoort aan moslims.

Turkse man met alleen een Turks paspoort
Deze man kunnen we een Nederlands paspoort zonder problemen geven. De Nederlandse staat mag die namelijk verstrekken.

Turkse vrouw met zowel een Turks als een Nederlands paspoort
Deze vrouw heeft al een Nederlands paspoort, welke paspoort kunnen we haar dan geven? Ze heeft de Nederlandse nationaliteit al. We kunnen dan twee dingen ondernemen.
[*] Nederlandse nationaliteit ontnemen en opnieuw verstrekken.
[*] Friesland onafhankelijk maken en de Friese nationaliteit verstrekken.

Nederlandse man met één paspoort.
Als ik nu me bekeer tot de islam, welk paspoort krijg ik dan? Mag ik er ééntje uitzoeken. :P

Hoi Bart2009 :W
Kunnen ze niet eerst Belgs worden en dan Nederlander?

Net als sporters (bijvoorbeeld Bart Veldkamp?)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:15:12 #30
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_94103286
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Secret_digger het volgende:

[..]

Zouden er geen onderhandelingen mogelijk zijn met Marokko en Turkije over het toestaan van volledig Nederlanderschap voor Turken en Marokanen. IPV ze het land uit te zetten. Een open dialoog daarover moet mogelijk zijn. Wetten en kunnen ook in Turkije en Marokko veranderen. Net als in Nederland.
Daar zitten die landen niet op te wachten. Een van de zaken is namelijk de dienstplicht voor alle mannen, en die is verbonden aan de nationaliteit. Gezien de mentaliteit in die landen is het niet bespreekbaar.

Zelfs als we ze de Turkse/Marokkaanse nationaliteit zouden kunnen afnemen, ontnemen we ze daarmee nog niet de Turkse/Marokkaanse cultuur, laat staan de slechte elementen daaruit. Discussies over paspoorten of nationaliteiten laten zien dat Wilders aan het afglijden is van een politicus die daadwerkelijk problemen benoemt en wil oplossen, naar een klassiek politicus die alle principes weggooit om maar regeringsmacht te krijgen, en vooral symbool-politiek wil bedrijven i.p.v. de problemen echt aan te pakken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:15:37 #31
337812 Secret_digger
You got the goods?
pi_94103297
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:40 schreef Zeeland het volgende:
Hoi Bart2009 :W
Hallo Zeelander? w/
pi_94103385
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef peasant het volgende:
2 paspoorten =/= moslim

Zijn ook niet moslims met 2 paspoorten en moslims met 1 paspoort.

Volgens mij haal je dingen door elkaar.
Dit dus, lees je eerst maar eens in.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')