Dat hangt dan van je vrije keuze daarin- en dus geloof (-of atheïst zijn) af....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En "de heiligheid van het leven" houdt dus in dat als het leven er genoeg van heeft dat het dan zelf mag bepalen hoe die sterft.
De RCP is er vast niet op uit om concurenten uit te schakelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef fokthesystem het volgende:
'Christelijk' is m.i. al niet slim. Dan zoek je gelijk 3 concurrenten uit. Voor velen is het ook een reden NIEt te stemmen op die partij, die ene C....
Overigens zijn er partijen geweest die bijna net zo waren, die hadden veelal menselijk, maatschappelijk, meditatief, universeel e.d. in de naamgeving.
Ook kan je de tegenstelling 'C' partij en vrouwen zijn gelijk aan mannen niet verkopen, anders dan aan 'heidenen' daar doet de toevoeging 'rechten' weinig aan verders.
Dat is jou mening, dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef fokthesystem het volgende:
'Christelijk' is m.i. al niet slim. Dan zoek je gelijk 3 concurrenten uit. Voor velen is het ook een reden NIEt te stemmen op die partij, die ene C....
Overigens zijn er partijen geweest die bijna net zo waren, die hadden veelal menselijk, maatschappelijk, meditatief, universeel e.d. in de naamgeving.
Ook kan je de tegenstelling 'C' partij en vrouwen zijn gelijk aan mannen niet verkopen, anders dan aan 'heidenen' daar doet de toevoeging 'rechten' weinig aan verders.
De punten:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
Raar voor een C partij, schept gelijk verwarring.
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
En onhoudbare niet meetbaar , te divers (boodschapper, ontvangers) iets.
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
N.v.t.
* Hetero seksualiteit is normaal
Open deur. Ik vermoed dat je wilt zeggen : lesbo en homo is verboden....?
* Menselijk leven is heilig
Atheïsten zien dat niet zo,
* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder
Ik wil een copy van een game of film, serie box, kunnen en mogen hebben, of geld terug als deze verloren gaan.
* Iedereen een plekje in de maatschappij
Open deur, de gevangenis is ook een plek.
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
Nuancering/toevoeging : boetes naar inkomen.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
dingflosbips of sms ff gaaf en sterk of zo... (EU dus, die dit besluit)
* Tegen recreatief drugsgebruik
Ofwel, tegen drugs. Maar dan dus ook : (er is geen nuance) roken, koffie, bier, borreltjes, chips etc.
* Goed benutten capaciteiten
Zo, diep......
Jij bent dan vast de echte SP stemmer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou de door God voor ons genoegen geschapen natuurlijke genotsmiddelen (wiet coke heroine LSD en niet te vergeten paddo's) zo veel mogelijk in ere houden en matig gebruik stimuleren.
Gezien de problemen rond alcohol lijkt het me beter dat te verbieden.
En "de heiligheid van het leven" houdt dus in dat als het leven er genoeg van heeft dat het dan zelf mag bepalen hoe die sterft.
Nope. Piratenpartijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Jij bent dan vast de echte SP stemmer?
Da's waar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef bart2009 het volgende:
Fokthesystem
* Iedereen een plekje in de maatschappij
Open deur, de gevangenis is ook een plek.
Het streven is dan ook dat gevangenissen niet meer nodig zijn. Maar dat duurt wel heel erg lang, en tot die tijd hebben ze in de gevangenis een plekje.
Laten we daar de Atheïstisch Humanistische Partij tegenover stellen welke stelt dat Atheïsme normaal is...quote:k impliceer dat heteroseksualiteit normaal is en dat andere seksualiteiten afwijkend van normaal zijn. Ik vind dat man bij een vrouw hoort.
Dat wat je bedoelt is exact wat nivellering is...quote:Nivellering is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de rijkeren zwaarder belasten als de armen.
Niet alle drugs leidt tot ziekten, ook Cannabis niet wanneer je dit matig gebruikt.quote:Recreatief drugsgebruik, bijvoorbeeld cannabis, leidt tot het in contact brengen van niet criminelen met criminelen. Naast dat het schadelijk is voor geestelijke en lichamelijke gezondheid.
Ik wil dit zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Da's waar.
En deze:
* Hetero seksualiteit is normaal
Ik vermoed dat je wilt zeggen : lesbo en homo is verboden....?
??
Mijn vermoeden bevestig je, de vraag beantwoord je niet, althans, wat zijn de gevolgen voor niet-heteroseksuelen, welke? ben je bijv. tegen homo/lesbo leraar op een C school?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef bart2009 het volgende:
Ik wil dit zeggen.
"Ik impliceer dat heteroseksualiteit normaal is en dat andere seksualiteiten afwijkend van normaal zijn. Ik vind dat man bij een vrouw hoort."
Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Crazy Harry het volgende:
Ze stemmen vaak ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef bart2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Crazy Harry het volgende:
Maar criminelen lusten zeker graag een jointje. En Jantje, Pietje, Klaasje en Achmedje ook.
Die doen er niet toe, die partij is net zo hypothetisch. Het is enkel om iets duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef bart2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Crazy Harry het volgende:
Wat zijn de andere punten van deze Atheistische Humanistische partij
Er zullen vast mensen zijn die dat graag zouden willen, maar nee, het is niets meer dan de verschillen tussen inkomens kleiner maken. Ook al blijft er dan nog een groot verschil over, dan heet dat nog steeds nivellering.quote:Gaat nivellering dan niet door toch alle inkomens gelijk zijn?
Roken is ook schadelijk voor de longen en niet verboden. En net zoals bij roken, betekent schade voor de longen niet perse ziek worden.quote:De biologische wetenschappers zijn er inmiddels toch wel uit dat Cannabis op zijn minst schadelijk voor de longen is. Maar criminelen lusten zeker graag een jointje. En Jantje, Pietje, Klaasje en Achmedje ook.
Maar het is voor mij statistisch bewezen dat een blower een lage operationele betrrouwbaarheid heeft. Daar word je niet welvarend mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het goed benutten van capaciteiten gaat trouwens in tegen je drugsverbod. je kan met legale drugs een harstikke welvarend land worden.
Waarom zie je mensen als hulpmiddelen om een hogere welvaart te krijgen? Mensen zijn allemaal individuen en zouden dus op zich vrij moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Maar het is voor mij statistisch bewezen dat een blower een lage operationele betrrouwbaarheid heeft. Daar word je niet welvarend mee.
Dat moet je Herman Brood eens wijsmaken. Of Simon Vinkenoog.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Maar het is voor mij statistisch bewezen dat een blower een lage operationele betrrouwbaarheid heeft. Daar word je niet welvarend mee.
Je haalt er een verkeerde conclusie uit...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef bart2009 het volgende:
Hmm ok, Atheisten vinden homoseksualiteit normaal. Dat heb ik als Christen niet... Interessant.
Het is geen grondbeginsel, slechts een daad die je uitvoert. Maar nee, het is onmogelijk om alle inkomens duurzaam gelijk te krijgen.quote:Maar als we dit grondbeginsel blijven doorvoeren en doorvoeren, dan worden alle inkomens gelijk, of niet?
Wel ongewenst maar als iets ongewenst is, hoef je je het nog niet te verbieden.quote:Jij vind schade aan de longen niet ongewenst?
Op het moment dat die gedoogde drugsverkoop niet meer gedoogd wordt, maar legaal is, is er geen sprake meer van criminelen.quote:De Nederlands jongeren komen in contact met criminelen. Volgens de gedragswetenschap trekken criminelen naar de gedoogde drugsverkoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |