VIEZE DICTATOR DIE JE BENT KOELKAST JE MAAKT ONZIN RADIO KAPOTquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te professioneel en ik ben te dictoriaal![]()
Maar je staat er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan je toch wel luisteren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, kan niet luisteren. Geen koptelefoon en ben aan het werk. Graseter en Dalando hebben een ban. Anderen hebben geen vakantie meer.
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.quote:
ik had het eigenlijk over GE en dalandoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.
Neroje draait altijd relaxte muziek hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.
Zou je alsjeblieft geen posts willen maken van langer dan 3 regels dat begrijp ik niet. Alvast bedankt voor je begrip.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil nog wel even wat toelichten hoor:
Er was eens een user die om de haverklap niet grappige plaatjes postte. Een doorn in het oog van de lokale modjes. Ik heb hier een of twee keer wat van gezegd.
Vervolgens word ik op elk plaatje wat ik post door deze user aangesproken, ongeacht de aanleiding (zoals gisteren het plaatjesspel van robdriessen).
Dan word ik dictatoriaal genoemd, want ik doe wat anderen "van mij niet mogen".kom op nou
sorry.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over GE en dalando
Ja, ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Maar zijn er serieus mensen die mij dictatoriaal vinden?
Ik heb de eindredactie over Draakje ja, maar als er dj's zijn die zich inplannen stel ik nooit eisen aan de inhoud.
Er zijn altijd haters en praters maar die maken je alleen maar sterker. Zou mijn zusje zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de eindredactie over Draakje ja, maar als er dj's zijn die zich inplannen stel ik nooit eisen aan de inhoud.
Ik niet, ik vind je echt fucking koning... Een koning is geen dictator als je in een Monas Monstr een land als Nederland woontquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Jij en Huppel samen zijn soms wel irritant op dat vlak ja. Los van elkaar valt het reuze mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Qua uiterlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
Lijkt een beetje op hitler.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze beste man?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nog een vage oprispeling: Het zou misschien een idee zijn om FOK! meer bij onzin radio te betrekken. Nu is onzin radio de zoveelste internetradio met als voordelen dat iedereen dj kan zijn en je kan meeposten in een topic op FOK! Maar dat maakt onzin radio nog niet FOK! (of ONZ) genoeg... We zouden bijv. stukjes van de weblog kunnen uitlichten, fobo's adoreren, opmerkelijkste FP bericht voorlezen, leukste gamereview behandelen... Hoeft natuurlijk niet, maar in de zgn 'professionele' shows zou dit leuk kunnen zijn. Volgens mij doet Rockiej dit al voor een deel en ik heb natuurlijk het alomgeroemde topic van de dag.
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Want 30 nummes van YMCK en 3 AC/DC is veel beter dan andersomquote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...Maar, dat ligt misschien aan mij
NB zijn geen kutusers.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
FOK! ONZ & ONZ-Radio nog meer mergen betekent de doodsteek voor ONZ radio.![]()
![]()
Komen al die NB kutusers met SC en naakte wijven en dat willen die mods toch niet?
Het hoeft toch niet van 2 kanten te komenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
FOK! ONZ & ONZ-Radio nog meer mergen betekent de doodsteek voor ONZ radio.![]()
![]()
Komen al die NB kutusers met SC en naakte wijven en dat willen die mods toch niet?
Yvonne heb gisteren het NB topic nog gesloten en bans uitgedeeld. Wil je dat volk echt hier hebben?quote:
Zijn we al mee bezig hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nog een vage oprispeling: Het zou misschien een idee zijn om FOK! meer bij onzin radio te betrekken. Nu is onzin radio de zoveelste internetradio met als voordelen dat iedereen dj kan zijn en je kan meeposten in een topic op FOK! Maar dat maakt onzin radio nog niet FOK! (of ONZ) genoeg... We zouden bijv. stukjes van de weblog kunnen uitlichten, fobo's adoreren, opmerkelijkste FP bericht voorlezen, leukste gamereview behandelen... Hoeft natuurlijk niet, maar in de zgn 'professionele' shows zou dit leuk kunnen zijn. Volgens mij doet Rockiej dit al voor een deel en ik heb natuurlijk het alomgeroemde topic van de dag.
Ik bén dat volk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yvonne heb gisteren het NB topic nog gesloten en bans uitgedeeld. Wil je dat volk echt hier hebben?
24/7 sharr adoratie op de radioquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Draakje is een noodinvuller en daar moet gewoon top 40 op komen te staan voor overdag.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...Maar, dat ligt misschien aan mij
Tja je hoeft je niet aangesproken te voelen toch?quote:
Ik vind de mensen uit NB prima users. En ze zouden hier toch niet komen, aangezien de meesten een hekel hebben aan ONZ-radio.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja je hoeft je niet aangesproken te voelen toch?
Je weet best over welke mensen dat gaat.
Ik ben de beheerder van Draakjequote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Koelkast = Draakje?
Peetvader der Drakenmensch
Goedemiddag.quote:
Nee geen zin inquote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk het topic en het vorige topic even rustig door
quote:
Vanwaar die hartjes?quote:
Die is heesquote:
Wat is er mis met het imago van ONZ radio dan, ik dacht dat we aan het discussiëren waren over hoe we meer luisteraars konden krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima, we zijn een beetje aan het bediscussiëren hoe we ons imago wat beter krijgen
Wij houden van Uquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar die hartjes?
[..]
Die is heesLekker rustig.. klinkt alleen zielig als ie moet huilen
Het imago is, mede door ElmoFan: We zijn te professioneel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat is er mis met het imago van ONZ radio dan, ik dacht dat we aan het discussiëren waren over hoe we meer luisteraars konden krijgen
doraquote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
Toen Koelkast aan het begin draaide kwamen er toch wel eens bijna 100 mensen op af? Dat je mensen van die pizzeria ging bellen en zo![]()
![]()
Is dat ook niet meer?
Ooh, ik dacht dat.. Laatmaar...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het imago is, mede door ElmoFan: We zijn te professioneel.
Holy shit man dan kan ik toch niet meer lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klik erop, dan scroll je nóg sneller
Ik luister niet meer omdat het nieuwe er van af is en omdat teveel kliekjesvorming. Zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
Toen Koelkast aan het begin draaide kwamen er toch wel eens bijna 100 mensen op af? Dat je mensen van die pizzeria ging bellen en zo![]()
![]()
Is dat ook niet meer?
Ik heb ook amper nog stemquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is heesLekker rustig.. klinkt alleen zielig als ie moet huilen
Dat was echt wel episch hoor.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap de TT niet.
Iedereen mag draaien, iedereen mag de muziek draaien die hij/zij wil, iedereen mag een tijd reserveren wanneer hij/zij wil (als die tijd nog vrij is that is)
Waarom is koelkast dan een dictator?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het imago is, mede door ElmoFan: We zijn te professioneel.
Idd, ik snap dat ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap de TT niet.
Iedereen mag draaien, iedereen mag de muziek draaien die hij/zij wil, iedereen mag een tijd reserveren wanneer hij/zij wil (als die tijd nog vrij is that is)
Kijk vorige Topicquote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap de TT niet.
Komt sowieso eigenlijk uiteindelijk allemaal door jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap de TT niet.
Wie heeft nou allemaal een ban? Happybob en nog iemand.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef Beach het volgende:
Weten jullie al wie van jullie de foto's gelekt heeft
Nee ik ga mn nieuwe tafels in elkaar zettenquote:
Feit!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt sowieso eigenlijk uiteindelijk allemaal door jou.
Henkiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wie heeft nou allemaal een ban? Happybob en nog iemand.
Ik ga geen grappen steeds herhalen. De meeste grappen heb ik 2 of 3 keer gedaan, omdat er mensen waren die het niet hadden gehoord. Ik heb ze ook nog wel eens 'opgenomen uitgezonden'.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
![]()
Is dat ook niet meer?
Nee man GTA op de Xboxquote:
gamemuziek dan, halo ook enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man GTA op de Xbox![]()
Zou by the way wel vet zijn als er een uitzending komt met allemaal GTA muziek.
Ja sowiesoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dat ja. We kunnen wel een keer spelen met z'n 3en dan.
Ja maar geen 8 bit bliepjesmuziekquote:
preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar geen 8 bit bliepjesmuziek
Logisch hoor. Ik zou dat echt nooit kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga geen grappen steeds herhalen. De meeste grappen heb ik 2 of 3 keer gedaan, omdat er mensen waren die het niet hadden gehoord. Ik heb ze ook nog wel eens 'opgenomen uitgezonden'.
Maar:
1 de grappen waren een beetje op
2 ik wilde graag andere dj's ook een kans geven (wel heel dictatoriaal van mij!) en heb me daarom nooit meer vast 's avonds ingepland
Hi is je fiets weer gemaaktquote:
Ik ben nu Singleplayer MW2 aan het spelen op Veteran. (alleen voor de steam-recordsquote:
79 euries armer en mijn fiets heeft een naam gekregen van de fietsenmakerquote:
Ik had de Singleplayer in 1 dag gespeeld volgens mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nu Singleplayer MW2 aan het spelen op Veteran. (alleen voor de steam-records)
Knetters-baggerfiets?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
79 euries armer en mijn fiets heeft een naam gekregen van de fietsenmaker
Origineel is vaak beterquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Stokstaart het volgende:
Deze versie is beter dan de Genesis-versie
Ik ga binnenkort ook weer keihard brainstormen over nieuwe leuke grappen en die dan doen (en hopen dat ze werken), maar voor nu is het even op en er werd te veel gebeld. Iedereen begon met bellen. Waarom al die dj's weg zijn geen idee. Bijvoorbeeld een Dhaha was al vertrokken lang voordat ik iets aan roosteren deed.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Logisch hoor. Ik zou dat echt nooit kunnen.
Maar het was wel van een geniaal niveau. Die geluidjes ook.![]()
dat mag, ik niet echt.. maar als jij het maar grappig vondquote:
Die had problemen thuis (à la mij en rockiej)quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer keihard brainstormen over nieuwe leuke grappen en die dan doen (en hopen dat ze werken), maar voor nu is het even op en er werd te veel gebeld. Iedereen begon met bellen. Waarom al die dj's weg zijn geen idee. Bijvoorbeeld een Dhaha was al vertrokken lang voordat ik iets aan roosteren deed.
ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Fiets laten maken, hoe kansloos. Gewoon tientje betalen op Hoog Catha.
Of gewoon meenemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Fiets laten maken, hoe kansloos. Gewoon tientje betalen op Hoog Catha.
Ik ben geen dief, ik heel alleen.quote:
Als je het laatste kwartiertje even luistert, dan zal ik Halo even draaien en Glados eventueelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Moet overigens toegeven dat ik nu eigen collectie luister
Het is gewoon wat je zegt dat de nieuwigheid er vanaf is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer keihard brainstormen over nieuwe leuke grappen en die dan doen (en hopen dat ze werken), maar voor nu is het even op en er werd te veel gebeld. Iedereen begon met bellen. Waarom al die dj's weg zijn geen idee. Bijvoorbeeld een Dhaha was al vertrokken lang voordat ik iets aan roosteren deed.
primaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je het laatste kwartiertje even luistert, dan zal ik Halo even draaien en Glados eventueel
Jij hebt de Marokkaanse triatlon uitgevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik denk dat we niet moeten zorgen dat mensen gaan luisteren, maar meer dat mensen gaan doen. Als je doet is automatisch gevolg dat je luistert...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is gewoon wat je zegt dat de nieuwigheid er vanaf is.
Geloof ook niet dat het beter zal worden. Ja hooguit als jij weer zo'n geniale show neerzet dat mensen dan (tijdelijk) weer ff gaan luisteren of zo.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt de Marokkaanse triatlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet helemaal waarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten zorgen dat mensen gaan luisteren, maar meer dat mensen gaan doen. Als je doet is automatisch gevolg dat je luistert...
Tja maar hoe ga je mensen meer laten doen zonder dat het meteen een bende dreigt te worden?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten zorgen dat mensen gaan luisteren, maar meer dat mensen gaan doen. Als je doet is automatisch gevolg dat je luistert...
maar je krijgt wel mee wat er gebeurd, en als er dan een geniale show op komst is, weet je daarvan. Sowieso, als je meedoet oefen je meer invloed uit op wat er gebeurd, dus dan kan je wel zorgen dat je op andere tijden ook gaat luisteren.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet helemaal waar
Ik draai nog, maar luister zelden
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat eten koken, tot vanavond mensjes![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:16 schreef ElmoFan het volgende:
Hallo yvonne, ik heb een vraagje, kliekjesvorming mag niet in onz, maar als ik de users van onz radio zie posten is dat zeker een kliekjesvorming. Nu komt de vraag, waarom mag dat wel?
Het is maar een vraag hoor, zolang ze niet uit hun eigen topic komen heb ik er geen problemen mee
Elmo is echt gefrustreerdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kliekjesvorming is er altijd, je hebt altijd users die je aanspreken en waar je vaak mee post.
Anders is het als een 'kliekje' denkt het voor het zeggen te hebben en bv andere users uitsluiten.
Nuance..
Vooraf goed regelen en aanspreekpunten aanwijzen. Als we meer met website gaan doen moet je duidelijk vermelden naar wie je kan PMen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja maar hoe ga je mensen meer laten doen zonder dat het meteen een bende dreigt te worden?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Viro het volgende:
Wtf, ik ben er een paar uur niet en koelkast word voor dictator uitgemaakt. Nog ff en ik krijg de functie van relneger
gewokte tilapia met verse boontjes, spinazie, tauge en rijstquote:
Als je nog ideeën nodig hebt voor je show, je weet me te vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
We gaan een vaste show op de FP aankondigen, dat trekt dan sowieso meer jankers (vooal op de FP, reacties), maar ook luisteraars. Ik wil alleen eerst dat die show vorm heeft, want tot nu toe is het een kutshow geweest.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewokte tilapia met verse boontjes, spinazie, tauge en rijst
HEY RELNEGERquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Viro het volgende:
Wtf, ik ben er een paar uur niet en koelkast word voor dictator uitgemaakt. Nog ff en ik krijg de functie van relneger
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mij te gezond.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alsof mensen dat lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooraf goed regelen en aanspreekpunten aanwijzen. Als we meer met website gaan doen moet je duidelijk vermelden naar wie je kan PMen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind het niet erg. Doe het nu al met veel plezier. Dat kunnen sommige userd bevestigen
prime was al lang geleden afgeschaftquote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Beter dat primetime wordt afgeschaft, aangezien de helft van de primetimedj's toch weg zijn
Weet je daar de reden ook achter?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
O Koelkast die reputatie van dictator komt dat ook niet een beetje uit de tijd met dat linkje?
Dat iedereen het linkje naar Draakje wilde maar dan zei Huppel standaard dat dat van jou niet gepost mocht worden?
quote:
Hij luistert niet, maar verziekt dan gewoon de topics met "leuke" offtopic plaatjes. Als je daar wat van zegt ben je dictator, zeker als je danj zelf een plaatje post in opdracht van de dj, mijns inziens behoorlijk ontopic.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, toon, je luistert zelden, wat zou er moeten gebeuren zodat jij weer luistert?Afgezien van de muziek.
Het is nooit afgeschaft, het is tijdelijk opgeheven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
prime was al lang geleden afgeschaft
Jij snapt het niet helemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij luistert niet, maar verziekt dan gewoon de topics met "leuke" offtopic plaatjes. Als je daar wat van zegt ben je dictator, zeker als je danj zelf een plaatje post in opdracht van de dj, mijns inziens behoorlijk ontopic.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, toon, je luistert zelden, wat zou er moeten gebeuren zodat jij weer luistert?Afgezien van de muziek.
Hallonquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef utopie het volgende:
Watch it bring you to your shun n,n,n,n,,n,n,,n,n,n,,n,n,,n knees, knees
Geen idee eigenlijkquote:
Ik ben de beheerder van Draakje. Ik heb nog muziek voor jou toegevoegd (behalve wat niet de door mij gestelde kwaliteitseisen had, maar die mag je opnieuw sturen als ze wel voldoen) ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal
Jij bent het dictatortje van Draakje
Je hebt áltijd commentaar op zo'n beetje elke post die ik maak en dat irriteerd soms wel. Ik probeer je nu ook zoveel mogelijk te negeren, maar toch krijg je het nog voor elkaar om het uit te lokken
Wat heb ik hier nou aan? Hoe weet ik nou wat jij leuk vind?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat mag jij uitzoeken voor me
Dank uquote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
"Life Wasted" is a song by the American rock band Pearl Jam. Featuring lyrics written by vocalist Eddie Vedder and music written by guitarist Stone Gossard, "Life Wasted" was released on August 28, 2006 as the second single from the band's eighth studio album, Pearl Jam (2006). The song peaked at number 10 on the Billboard Modern Rock Tracks chart. On Pearl Jam, "Life Wasted" is reprised as a modified version on the album's tenth track, "Wasted Reprise".
Valt nog meequote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
Die banner in de OP klopt trouwens niet, die loopt achter. Er staat nu 9 maar er zijn 14 luisteraars.
Jarig is iets anders dan dictoriaalquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens koelkast, op woensdag ben je natuurlijk wel even dictatoriaal
Ja, da's mijn verjaardagscadeauquote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jarig is iets anders dan dictoriaal
Wat wil je weten?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, heb je trouwens tijd, want ik zit nog steeds te hanessen met mic via edcast...
nou, vrij weinig, maar ik heb problemen met het mic via stereomix gebeuren. Heb geprobeerd of het met VDJ ging: non profit, gekeken of het met skype ging: non profit, gekeken of het kon als ik zei 'naar dit apparaat luisteren': non profit, gekeken bij de niveaus van de luidsprekers (wat in de tuts staat), geen mic te bekennen en dus: non profitquote:
non profit is het aanbieden van producten/diensten en er niets aan verdienen (maar niet gratis, want je speelt quitte)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, vrij weinig, maar ik heb problemen met het mic via stereomix gebeuren. Heb geprobeerd of het met VDJ ging: non profit, gekeken of het met skype ging: non profit, gekeken of het kon als ik zei 'naar dit apparaat luisteren': non profit, gekeken bij de niveaus van de luidsprekers (wat in de tuts staat), geen mic te bekennen en dus: non profit
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
non profit is het aanbieden van producten/diensten en er niets aan verdienen (maar niet gratis, want je speelt quitte)
Je mist echt wat, ik vind het best goede muziek die ik draaiquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn internet doet stom dus ik kan niet luisteren![]()
![]()
Sorry neroje
Maar een aantal zeggen dat juist het professionelere minder leuk is.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
Is het misschien niet zo dat we teveel verwachten van ONZ radio?
Het is een amateurzender, nauwelijks 3 maanden oud met als regel dat iedereen mag draaien. Dan kun je verwachten dat er wat kinderziektes zijn.
Eerlijk gezegd vind ik het al knap dat het nog steeds bestaat. In het begin dacht ik: Meh, duurt een maandje en dan is het weer klaar.
We zijn echter nog steeds bezig en er is inmiddels een kleine maar redelijk stabiele basis gelegd qua luisteraars. Nu moet je gewoon zorgen dat je een balans weet te vinden tussen het amateurisme (nummers die helemaal niemand kent en die 18 minuten duren, amper verstaanbare DJ's enz) en een stukje proffesionalisme voor wat betreft de pr en roosters etc.
Als je dat lukt heb je leuke, eigenzinnige radio.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je mist echt wat, ik vind het best goede muziek die ik draai
qftquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je mist echt wat, ik vind het best goede muziek die ik draai
Het mooiste zou zijn: alles op 1 pc doen en het met een 2e (of laptop) uitzenden, heb je die luxe mogelijkheid?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
maar ik zal eens kijken of butt werkt
Je moet er wel een balans in zien te vinden. Ik vind het echt prachtig als je tussen 2 nummers door een DJ hoort die 5 minuten lang zijn DVD verzameling met ons deelt (dragems) of dat er mensen zijn die rustig nummers van een halfuur draaien (dagoduck, waar is die jongen gebleven?)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar een aantal zeggen dat juist het professionelere minder leuk is.
Al vind ik niet dat alles opeens professioneel is ofzo, maar kijk naar een robdriessen, die heeft dit weekend een show van 4 uur lang gedaan en ik heb 4 uur lang genoten. Leuke spelletjes er in, interactie met de luisteraar. Heerlijke radio
Dat is ook het plan met de nieuwe sitequote:Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet er wel een balans in zien te vinden. Ik vind het echt prachtig als je tussen 2 nummers door een DJ hoort die 5 minuten lang zijn DVD verzameling met ons deelt (dragems) of dat er mensen zijn die rustig nummers van een halfuur draaien (dagoduck, waar is die jongen gebleven?)
Maar je moet het wel in goede banen leiden dmv duidelijkheid wie er draait, wanneer hij/zij draait, wat hij/zij draait, waar je info kunt vinden over het station zelf, de DJ's, een stukje geschiedenis enz.
En bedanktquote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Onufriev het volgende:
Hey, nieuwen jingle bij intunen
Beter dan de vorige imo...
Je vond hem zelf ook beter, anders stond ie niet ingesteldquote:
Nee, we gaan regelmatig wisselenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je vond hem zelf ook beter, anders stond ie niet ingesteld
En de vorige was meer robot dan jij
dan zou ik mijn ouders lief moeten aankijken of ik de pc op mijn kamer mag hebben staan, daar er nu toch verder niemand opzit...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn: alles op 1 pc doen en het met een 2e (of laptop) uitzenden, heb je die luxe mogelijkheid?
En volgende week weer uit elkaarquote:
Ik heb hier anders al 2 jaar een IKEA kast staan die het nog doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En volgende week weer uit elkaar
IKEA
Wordt hij gebruikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hier anders al 2 jaar een IKEA kast staan die het nog doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat hier IKEA spul dat het al ruim een decennia uit houdt...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Wordt hij gebruikt?Wat doe jij allemaal voor dingen met kastjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Klinkt goedquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is ook het plan met de nieuwe site![]()
Zelfs dat de site vanzelf switcht naar de pagina van de op dat moment draaiende dj en die kan de pagina dus zelf invullen
1 decenniumquote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Er staat hier IKEA spul dat het al ruim een decennia uit houdt...
Kut, waarom deed ik dat fout?quote:
Aangepast.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef trolololo het volgende:
Ik kan vanavond niet draaien
Familie etentje en zulks
Dus je gaat naar een restaurant, betaalt er zelf niets aan mee en je baalt dat je niet kan draaien voor ONZ-radio?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef trolololo het volgende:
Ik kan vanavond niet draaien
Familie etentje en zulks
Spaanplaat troep voor paupers die geen geld hebben voor echte meubelsquote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van de muziek of..?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Viro het volgende:
Ik tune in en hoor Neroje voor het eerst. Ga zo door je doet het goed. Mijn meid en ik genieten hier.
De kast die ik heb is niet van spaanplaat hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spaanplaat troep voor paupers die geen geld hebben voor echte meubels
Is mooi. Maarja, ik wil niet elke post eentonig overkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Neroje het volgende:
"And tonight
We can truly say
Together we're invincible"
DJ Viro on airquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
Heeft er iemand zich al gemeld om na neroje te draaien?
Zo niet dan wil ik weer eens draaienBen alleen helemaal kapot dus zal veel lullen zal ik niet.
Zo ja dan wacht ik wel.
Ik heb nu weer school enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef Viro het volgende:
[..]
jou heb ik ook al een weekje ofzo niet meer gehoord, wanneer ga jij weer draaien ?
waarom doe jij niet nu ff een half uurtje dan kan ik mezelf ff snel opfrissen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nu weer school enzo! Maar, ik kijk wel een keer op het rooster wanneer er een plekje matcht met mijn agenda
Ik heb nog niet gehoord dat iemand anders mij over zou nemen, rooster is leeg...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
Heeft er iemand zich al gemeld om na neroje te draaien?
Zo niet dan wil ik weer eens draaienBen alleen helemaal kapot dus zal veel lullen zal ik niet.
Zo ja dan wacht ik wel.
Ik moet zo etenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom doe jij niet nu ff een half uurtje dan kan ik mezelf ff snel opfrissen.
Ik zou dat half uurtje ook nog kunnen vullen, mocht je dat willenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom doe jij niet nu ff een half uurtje dan kan ik mezelf ff snel opfrissen.
doe dat maar, dan kan ik me opfrissen. Ben helemaal gaar na een paar uur treinen. Sharr gaat zo eten lees ikquote:Op maandag 14 maart 2011 17:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik zou dat half uurtje ook nog kunnen vullen, mocht je dat willen
Komt goedquote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
doe dat maar, dan kan ik me opfrissen. Ben helemaal gaar na een paar uur treinen.
Leer dan ook eens omgaan met de trein.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
doe dat maar, dan kan ik me opfrissen. Ben helemaal gaar na een paar uur treinen. Sharr gaat zo eten lees ik
Hij bedoelde denk ik niet op een seksuele manier hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leer dan ook eens omgaan met de trein.
treinen moeten leren om te gaan met mij. Niet andersomquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leer dan ook eens omgaan met de trein.
pak hem sharr, pak hemquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik niet op een seksuele manier hoor
Eetze, en thxquote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
Ik ga even voedsel tot me nemen, dankjewel voor 't uurtje Neroje, goede muziek en viro ik luister zo naar je dus wel goeden muziek draaien!
Eetzequote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
Ik ga even voedsel tot me nemen, dankjewel voor 't uurtje Neroje, goede muziek en viro ik luister zo naar je dus wel goeden muziek draaien!
eet smakelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |