VIEZE DICTATOR DIE JE BENT KOELKAST JE MAAKT ONZIN RADIO KAPOTquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te professioneel en ik ben te dictoriaal![]()
Maar je staat er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan je toch wel luisteren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, kan niet luisteren. Geen koptelefoon en ben aan het werk. Graseter en Dalando hebben een ban. Anderen hebben geen vakantie meer.
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.quote:
ik had het eigenlijk over GE en dalandoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.
Neroje draait altijd relaxte muziek hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk dat mijn collega's + baas dat niet kan waarderen.
Zou je alsjeblieft geen posts willen maken van langer dan 3 regels dat begrijp ik niet. Alvast bedankt voor je begrip.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil nog wel even wat toelichten hoor:
Er was eens een user die om de haverklap niet grappige plaatjes postte. Een doorn in het oog van de lokale modjes. Ik heb hier een of twee keer wat van gezegd.
Vervolgens word ik op elk plaatje wat ik post door deze user aangesproken, ongeacht de aanleiding (zoals gisteren het plaatjesspel van robdriessen).
Dan word ik dictatoriaal genoemd, want ik doe wat anderen "van mij niet mogen".kom op nou
sorry.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over GE en dalando
Ja, ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Maar zijn er serieus mensen die mij dictatoriaal vinden?
Ik heb de eindredactie over Draakje ja, maar als er dj's zijn die zich inplannen stel ik nooit eisen aan de inhoud.
Er zijn altijd haters en praters maar die maken je alleen maar sterker. Zou mijn zusje zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de eindredactie over Draakje ja, maar als er dj's zijn die zich inplannen stel ik nooit eisen aan de inhoud.
Ik niet, ik vind je echt fucking koning... Een koning is geen dictator als je in een Monas Monstr een land als Nederland woontquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Jij en Huppel samen zijn soms wel irritant op dat vlak ja. Los van elkaar valt het reuze mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Qua uiterlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
Lijkt een beetje op hitler.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze beste man?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou je doet altijd zo.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nog een vage oprispeling: Het zou misschien een idee zijn om FOK! meer bij onzin radio te betrekken. Nu is onzin radio de zoveelste internetradio met als voordelen dat iedereen dj kan zijn en je kan meeposten in een topic op FOK! Maar dat maakt onzin radio nog niet FOK! (of ONZ) genoeg... We zouden bijv. stukjes van de weblog kunnen uitlichten, fobo's adoreren, opmerkelijkste FP bericht voorlezen, leukste gamereview behandelen... Hoeft natuurlijk niet, maar in de zgn 'professionele' shows zou dit leuk kunnen zijn. Volgens mij doet Rockiej dit al voor een deel en ik heb natuurlijk het alomgeroemde topic van de dag.
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Want 30 nummes van YMCK en 3 AC/DC is veel beter dan andersomquote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...Maar, dat ligt misschien aan mij
NB zijn geen kutusers.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
FOK! ONZ & ONZ-Radio nog meer mergen betekent de doodsteek voor ONZ radio.![]()
![]()
Komen al die NB kutusers met SC en naakte wijven en dat willen die mods toch niet?
Het hoeft toch niet van 2 kanten te komenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
FOK! ONZ & ONZ-Radio nog meer mergen betekent de doodsteek voor ONZ radio.![]()
![]()
Komen al die NB kutusers met SC en naakte wijven en dat willen die mods toch niet?
Yvonne heb gisteren het NB topic nog gesloten en bans uitgedeeld. Wil je dat volk echt hier hebben?quote:
Zijn we al mee bezig hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nog een vage oprispeling: Het zou misschien een idee zijn om FOK! meer bij onzin radio te betrekken. Nu is onzin radio de zoveelste internetradio met als voordelen dat iedereen dj kan zijn en je kan meeposten in een topic op FOK! Maar dat maakt onzin radio nog niet FOK! (of ONZ) genoeg... We zouden bijv. stukjes van de weblog kunnen uitlichten, fobo's adoreren, opmerkelijkste FP bericht voorlezen, leukste gamereview behandelen... Hoeft natuurlijk niet, maar in de zgn 'professionele' shows zou dit leuk kunnen zijn. Volgens mij doet Rockiej dit al voor een deel en ik heb natuurlijk het alomgeroemde topic van de dag.
Ik bén dat volk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yvonne heb gisteren het NB topic nog gesloten en bans uitgedeeld. Wil je dat volk echt hier hebben?
24/7 sharr adoratie op de radioquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Draakje is een noodinvuller en daar moet gewoon top 40 op komen te staan voor overdag.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat draakje betreft en muziek die er op moet komen van mij, vind ik je soms dictatoriaal...Maar, dat ligt misschien aan mij
Tja je hoeft je niet aangesproken te voelen toch?quote:
Ik vind de mensen uit NB prima users. En ze zouden hier toch niet komen, aangezien de meesten een hekel hebben aan ONZ-radio.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja je hoeft je niet aangesproken te voelen toch?
Je weet best over welke mensen dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |