Neequote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-veins-desinteresse-maar-ben-stiekem-toch-wel-geïnteresseerd'-post
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens weten.
Toch is Peu je vast eeuwig dankbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Vond een naamtopic toch wat ver gaan in deze context
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twijfeldoos ben je toch ook.
Pas op he, anders kom ik met mijn rubberbootje je aan je haren door het water mee naar mijn eiland sleuren!.
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.
Ik moet ergens beginnenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg ja
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre die Evie is dus een expert ?
Zo heel veel is er toch niet in die stad wat ik zou missenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemen.
Wat is er nu weer mis met Brabo's?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.
Ik let er ook niet op, maar zelfs ik heb het doorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
Peu ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingen
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgenquote:
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet".
Ik niet, ik ben soms vrij lang van mijn plek en begin weer met lezen hier bij de op dat moment laatste post, hooguit scroll ik een beetje omhoog als ik het niet meteen snap, maar ik lees zelfs overdag lang niet alle posts hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgen
Het is een kwestie van geduld,quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipen
Ouch, ouch.quote:Japan Gov Spokesperson Edano says Fukushima's 3 reactors highly likely facing melting - Kyodo news
Ze maken alleen lekker bier, that's it! Voor de rest is er niks positiefs over limbo's, brabo's of belgen te bedenken. Niks!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Melting is lang niet zo ernstig als het klinkt, goed je kunt ze dan niet meer gebruiken en lokaal (<50km) zal er verhoogde straling zijn, maar dat is het. Het wordt niet zo'n explosie als Tjernobiel, laat staan zoals een atoombom.quote:
Van mij hoeft het ook niet per se, maar hou die "cultuur" daarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk. Altijd gedacht dat een meltdown relatief zeer ernstige gevolgen zou hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Melting is lang niet zo ernstig als het klinkt, goed je kunt ze dan niet meer gebruiken en lokaal (<50km) zal er verhoogde straling zijn, maar dat is het. Het wordt niet zo'n explosie als Tjernobiel, laat staan zoals een atoombom.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld,
tot Samzz heel Limburg vult.
Ach, je hoeft er niet mee om te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze maken alleen lekker bier, that's it! Voor de rest is er niks positiefs over limbo's, brabo's of belgen te bedenken. Niks!
Dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet per se, maar hou die "cultuur" daar.
Oj... Dus toch. Maar dan nog, zo erg als Tsjernobyl wordt het niet, heb ik begrepen.quote:
Die kun je bij de plaatselijke houtboer wel vinden...quote:
Hoofdletter-faalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kun je bij de plaatselijke houtboer wel vinden...
Nee, klopt, "het lijkt allemaal nog mee te vallen", wat dat betreft.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj... Dus toch. Maar dan nog, zo erg als Tsjernobyl wordt het niet, heb ik begrepen.
Voor de mensen daar is het erg genoeg. Hopelijk blijft het hierbij.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Nee, klopt, "het lijkt allemaal nog mee te vallen", wat dat betreft.
Ik ben zo scherp als een mesquote:
Klopt. Het scheelt enorm dat de kernreactor stil ligt, dat was met Tsjernobyl niet het geval. Maakt een ontploffing nog niet wenselijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
It all goes back to naturequote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.
Maar ja, ik word er niet verdrietig van, hoe minder kernsplitsingscentrales, hoe beter.
Ja, vandaar ook de quotes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de mensen daar is het erg genoeg.
Tijd voor koude fusiequote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.
Maar ja, ik word er niet verdrietig van, hoe minder kernsplitsingscentrales, hoe beter.
En andere sprookjesquote:
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de stralingquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de straling(ik snap er geen fuck van hoe het kan, maar het gebeurt gewoon).
Dus veel minder dan dat je zou verwachten met die hoge straling daar.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]die mutaties etc daar in de buurt zijn normaal?
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de straling(ik snap er geen fuck van hoe het kan, maar het gebeurt gewoon).
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.
Ik vind dat wel grappig, iets wat voor mensen totaal vernietigend is, heeft geen vat op de natuur
Als ik al Google erop zie ik toch echt wat anders dan "geen last van"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus veel minder dan dat je zou verwachten met die hoge straling daar.
En dat is dus wel vreemd, alpha, beta en gamma straling heeft geen ander effect op menselijke cellen dan dat het heeft op dierlijkequote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.
Ik vind dat wel grappig, iets wat voor mensen totaal vernietigend is, heeft geen vat op de natuur
Holy moly.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al Google erop zie ik toch echt wat anders dan "geen last van".
[ afbeelding ]
Plantjes zien er daar wel anders/kleiner uit geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal duizelig van.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Was het al tietentijd ?
[ afbeelding ]
Ja, melktandenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel mooie witte tanden. Zijn dat wel tanden?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_tsunami_bekend.html
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.
quote:Tsjernobyl
24 jaar na Tsjernobyl nog altijd Russische roulette
29 april 2010(MO*/IPS ) —24 jaar na de ramp met kernreactor vier in Tsjernobyl (26 april 1986) leven meer dan een miljoen mensen met de gevolgen van de kernramp. Milieubeweging Greenpeace wijst op de risico's van ouder wordende kerncentrales. .Mediaviewer
Tsjernobyl © by Carl Montgomery Meer dan een miljoen kinderen leven in gebieden die radioactief besmet werden na de ramp, in Oekraïne vormen kinderen zelfs de helft van de slachtoffers, schrijft Women in Europe for a Common Future (WECF). In Belarus zijn 85% van de kinderen die in besmette gebieden wonen ziek, voor de explosie was dat 15,2%. Van de 260.000 Oekraïners die na de ramp bij de reactor kwamen om ondermeer radioactief afval op te ruimen, zijn er volgens cijfers van de ambassade van Oekraïne in parijs 94% ziek, 10% is overleden en een derde is invalide.
Ken ik niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond die "karma is een biatch" veel leuker
Lekker busjequote:
Dat moet je misschien nog een keer opzoeken. Iets van 416 mensen van de 160.000 of zo, leven nog. Dus de rest is allemaal al aan de gevolgen van de ramp toen, overleden.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is dus wel vreemd, alpha, beta en gamma straling heeft geen ander effect op menselijke cellen dan dat het heeft op dierlijke
Misschien, maar wij hebben de medische wereldquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
Ik. Jij kwam al met cijfers en toen kwam ik er nog even achteraan.quote:
Ook de medische wereld kan niet alles genezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar wij hebben de medische wereld.
oh zo, dan ik vat weerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Jij kwam al met cijfers en toen kwam ik er nog even achteraan.
Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
true, maar beesten hebben dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de medische wereld kan niet alles genezen.
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.
Oh, ha ha. Flauw.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar beesten hebben dat niet. Ik weet ook de feiten niet, maar lijkt me dat je beter mens dan dier kan zijn bij een natuurramp...
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ineens hier weer aan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)a/koe_vs._trein.html
Regenereert die dan ook defect DNA? I think notquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
[..]
Oh, ha ha. Flauw.
[..]
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogen
Om een mooie quote uit Jurassic Park (een natuurgetrouw pareltje) te gebruiken: life finds a way.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef STING het volgende:
Weleens een documentaire gezien over he dierenleven in Tsjernobyl, best wel indrukwekkend.
Je zou verwachten dat het daar helemaal dood is, maar dat is dus niet zo
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat beest niet afgemaakt... Wat ontzettend zielig.
Axolotl's kunnen lichaamsdelen, minder vitale organen en zelfs hersendelen terug laten groeien.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Regenereert die dan ook defect DNA? I think not
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Wat voor messen heb jij in je keuken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.
Misschien met genoeg straling...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
Dat helemaalquote:
Hakbijlen, fileermessen, uitbeenmessen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor messen heb jij in je keuken?
Ja, dat zal ook wel. Maar ik weet geen andere verklaring en deze vond ik juist zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.
Laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
En het dan gewoon niet op etenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
De 2e trein t werk laten afmakenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Ze kunnen hem dan beter gewoon weer op het spoor zetten
Er zijn zat mensen die het dier wel willen etenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het dan gewoon niet op etenwat dan weer zonde is, want veel verser krijg je t niet
Barbecue ernaastquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het dan gewoon niet op etenwat dan weer zonde is, want veel verser krijg je t niet
I'm inquote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die het dier wel willen eten
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Jullie weten dat dat filmpje gewoon een hoax is he?
Roadtrain killquote:
Ik moet denken aan die aflevering van Top Gear waar Jeremy met een dode koe op z'n dak komt aantuffenquote:
of dat ze die aangereden eekhoorn/buidelrat/wat dan ook moeten opetenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die aflevering van Top Gear waar Jeremy met een dode koe op z'n dak komt aantuffen
Die lijkt nog enigszins intact anderen gezien die er slechter aan toe waren.quote:
In Finland. Zijn ze daar zulke hypochondriacsquote:Update 15:15: In Finland is een run op iodine-tabletten ontstaan. Iodine kan helpen om het menselijk lichaam te beschermen tegen radio-actieve straling.
Heeft te maken met de radioactieve straling die door de wind verspreid kan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
In Finland. Zijn ze daar zulke hypochondriacs
Dat snap ik. Maar Finland is nog aardig ver weg, net als Nederland.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft te maken met de radioactieve straling die door de wind verspreid kan worden.
Dat heeft het ook. Wij hadden toen ook last van de straling die vanuit Tsjernobyl meekwam met de wind.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar Finland is nog aardig ver weg, net als Nederland.
Dan zou het evt. met een of andere windstroom te maken moeten hebben.
Klopt, en het resultaat ervan post nu in KLB/ONZ en PUBquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft het ook. Wij hadden toen ook last van de straling die vanuit Tsjernobyl meekwam met de wind.
Dat snap ik ook, want de afstand is relatief klein. Maar Finland ligt zo ver van Japan.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft het ook. Wij hadden toen ook last van de straling die vanuit Tsjernobyl meekwam met de wind.
Hehe, je besteedt daar echt teveel tijd. Al je frustraties de hele tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en het resultaat ervan post nu in KLB/ONZ en PUB.
Het ligt maar helemaal aan de windrichting en in hoeverre de schadelijke deeltjes zich makkelijk verspreiden. Maar misschien zijn Finnen ook wel zeiksnorren hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, want de afstand is relatief klein. Maar Finland ligt zo ver van Japan.
Ik heb daar ooit een keer gepost en ik kom er nooit meerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en het resultaat ervan post nu in KLB/ONZ en PUB.
Kinderen idd niet. Maar als ze secundaire geslachtskenmerken hebben (schaamhaar, borsten, etc. etc.) en nog geen 16/18 zijn, kan ik me er iets bij voorstellen ergens, maar is het nog steeds katsverboden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag mij serieus af wat mensen seksueel aantrekkelijk vinden aan kinderen...
Aanhoudingen voor downloaden kinderporno
Ik heb het in deze echt over kinderen, dus zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kinderen idd niet. Maar als ze secundaire geslachtskenmerken hebben (schaamhaar, borsten, etc. etc.) en nog geen 16/18 zijn, kan ik me er iets bij voorstellen ergens, maar is het nog steeds katsverboden.
Snap hetquote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het in deze echt over kinderen, dus zonder secundaire geslachtskenmerken.
Dat kan je ook niet snappen denk ik, net als je homo/lesbisch zijn niet snapt als je het niet bent denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het in deze echt over kinderen, dus zonder secundaire geslachtskenmerken.
Sex voor de Buch. We want it backquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet snappen denk ik, net als je homo/lesbisch zijn niet snapt als je het niet bent denk ik. Net als voetfetisjes, plasseks etc...
Maar wat jij opnoemt is geen strafbaar feit waar mogelijk een levenslang trauma mee gepaard gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet snappen denk ik, net als je homo/lesbisch zijn niet snapt als je het niet bent denk ik. Net als voetfetisjes, plasseks etc...
Doe maar nietquote:
NSFW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, maar het is wel min of meer vergelijkbaar. Dat wij seks met kinderen nou strafbaar hebben gemaakt, daar kan de pedo niets aan doenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat jij opnoemt is geen strafbaar feit waar mogelijk een levenslang trauma mee gepaard gaat.
Van wie niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ej. Toen mocht jij dat nog helemaal niet kijken, jongedame
Dan nog is kinderen neuken wel veel verwerpelijker dan je eigen geslacht een veeg geven hequote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is wel min of meer vergelijkbaar. Dat wij seks met kinderen nou strafbaar hebben gemaakt, daar kan de pedo niets aan doen. In andere landen is homo zijn weer strafbaar, met de dood als gevolg.
Leg dat aan een Moslim uitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Dan nog is kinderen neuken wel veel verwerpelijker dan je eigen geslacht een veeg geven he
Maar we weten allemaal dat de Islam een vaag geloof is. Sowieso ieder geloof, de Katholieke kerk is niet veel beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg dat aan een Moslim uit. Mohammed deed het met een 9jarige, maar homo's moeten dood
.
Maar pedofilie is net zo goed een seksuele voorkeur die aangeboren is. Daar valt weinig aan voor te stellen. Denk dat de meeste pedofielen als ze de keus hadden ook liever die gevoelens niet hadden, het lijkt me nu niet het meest prettige leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat jij opnoemt is geen strafbaar feit waar mogelijk een levenslang trauma mee gepaard gaat.
Toch denk ik dat dat ook te maken heeft met seksuele frustraties cq. chronische tekorten.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar pedofilie is net zo goed een seksuele voorkeur die aangeboren is. Daar valt weinig aan voor te stellen. Denk dat de meeste pedofielen als ze de keus hadden ook liever die gevoelens niet hadden, het lijkt me nu niet het meest prettige leven.
Met pedofilie is in feite ook weinig mis. Het wordt pas ernstig als ze pedoseksueel worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar pedofilie is net zo goed een seksuele voorkeur die aangeboren is. Daar valt weinig aan voor te stellen. Denk dat de meeste pedofielen als ze de keus hadden ook liever die gevoelens niet hadden, het lijkt me nu niet het meest prettige leven.
Was jij nou net degene die zei dat ze nog geen week zonder seks kan?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met pedofilie is in feite ook weinig mis. Het wordt pas ernstig als ze pedoseksueel worden.
Het lijkt mij ook geen fijn leven, maar goed het is tegen de wet dus je hebt er maar naar te leven.
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar ik ben ook van mening dat een pedo het niet expres doet. Dat hij zijn gevoelens moet onderdrukken vind ik ook, maar dat hij pedo is is geen keuze.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal dat de Islam een vaag geloof is. Sowieso ieder geloof, de Katholieke kerk is niet veel beter.
Het gaat erom dat je een keuze hebt, een kind heeft dat niet
Precies, dat dus. Lekker makkelijk gezegd, want het is fout, maar een pedo heeft ook een seksdrive...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was jij nou net degene die zei dat ze nog geen week zonder seks kan?
Ik neuk geen kinderen. Ik snap ook wel dat het moeilijk is, maar je hebt gewoon geen keuze en het is niet dat er geen opties zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was jij nou net degene die zei dat ze nog geen week zonder seks kan?
Dat weet ik, maar wat die pedo ermee doet is dat wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar ik ben ook van mening dat een pedo het niet expres doet. Dat hij zijn gevoelens moet onderdrukken vind ik ook, maar dat hij pedo is is geen keuze.
Juist van jou zou je dus verwachten dat je ze beter zou begrijpen aangezien jij het nog geen week zonder uithoudt kennelijk. Ik kan me wel voorstellen dat mensen niet sterk genoeg zijn om hun leven lang die lust te onderdrukken. Dat bagatelliseert niet dat hun daden schadelijk en strafbaar zijn, maar wel dat het iets minder simpel is als vaak gesteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk geen kinderen, die hebben geen keuze. Ik snap ook wel dat het moeilijk is, maar je hebt gewoon geen keuze en het is niet dat er geen opties zijn.
[..]
Dat weet ik, maar wat die pedo ermee doet is dat wel.
Wat zijn de opties dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk geen kinderen. Ik snap ook wel dat het moeilijk is, maar je hebt gewoon geen keuze en het is niet dat er geen opties zijn.
[..]
Dat weet ik, maar wat die pedo ermee doet is dat wel.
Tuurlijk houd ik het wel langer uit. Ik doelde met die uitspraak voor het geval wanneer je in een huwelijk/relatie zit.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Juist van jou zou je dus verwachten dat je ze beter zou begrijpen aangezien jij het nog geen week zonder uithoudt kennelijk. Ik kan me wel voorstellen dat mensen niet sterk genoeg zijn om hun leven lang die lust te onderdrukken. Dat bagatelliseert niet dat hun daden schadelijk en strafbaar zijn, maar wel dat het iets minder simpel is als vaak gesteld.
Ik bedoel daarmee, het is niet zo dat wanneer je geen kinderen kan pakken, je helemaal geen seks kan hebbenquote:
Nee, maar een homo hoeft ook niet met een man te neuken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, het is niet zo dat wanneer je geen kinderen kan pakken, je helemaal geen seks kan hebben
Dat hoeft ook niet, maar hij kan dat wel doen omdat het gewoon legaal is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar een homo hoeft ook niet met een man te neuken.
Iemand die bijna sterft van de dorst hoef je ook geen broodje pindakaas aan te bieden, dus ik weet niet of het wel zo werkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, het is niet zo dat wanneer je geen kinderen kan pakken, je helemaal geen seks kan hebben
Nee, maar jij weet ook wel dat seks buiten je voorkeuren om nog niet eens half zo bevredigend is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier welquote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar hij kan dat wel doen omdat het gewoon legaal is.
Mooi gezegdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand die bijna sterft van de dorst hoef je ook geen broodje pindakaas aan te bieden, dus ik weet niet of het wel zo werkt.
Dat snap ik ook wel. Maar je hebt gewoon geen keuze.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar jij weet ook wel dat seks buiten je voorkeuren om nog niet eens half zo bevredigend is.
Het wordt tijd om kindertjes speciaal voor het botvieren van pedolusten te kweken
Jeps, maar het zou het hem voor hem niet doen. Angel doet het toch ook niet met vrouwen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar hij kan dat wel doen omdat het gewoon legaal is.
Ja, we hebben het toch ook over Nederland? Er zijn ook stammen op de wereld waar pedofilie gewoon is toegestaan.quote:
Dat is een geweldig idee!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar jij weet ook wel dat seks buiten je voorkeuren om nog niet eens half zo bevredigend is.
Het wordt tijd om kindertjes speciaal voor het botvieren van pedolusten te kweken
Je kunt altijd naar Thailandquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar je hebt gewoon geen keuze.
Ik ben geen pedo en ik zou dus niet weten of hij 'm wel of niet omhoog krijgt van volwassenen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, maar het zou het hem voor hem niet doen. Angel doet het toch ook niet met vrouwen?.
Als jij pedo bent kan je denk ik ook niet echt seks hebben met een volwassen iemand, je moet hem toch omhoog krijgen etc.
Oh well, het is mijn probleem niet verder, ik val gewoon op legale te jonge vrouwen.
Maakt dat het wat jou betreft dan wel acceptabel? Als het maar legaal is?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, we hebben het toch ook over Nederland? Er zijn ook stammen op de wereld waar pedofilie gewoon is toegestaan.
Ga daar maar vanuit, anders is het geen pedoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo en ik zou dus niet weten of hij 'm wel of niet omhoog krijgt van volwassenen.
Ja kom, ik heb geen zin om alles standaard maar te nuanceren, dan blijf je bezig. Ik neem toch aan dat mijn punt wel duidelijk is...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Thailand
Natuurlijk heb je geen keuze (nou ja, je hebt altijd een keuze, maar laten we die discussie niet aangaan), maar je deed het even klinken alsof zo'n keuze appeltje eitje is en daar reageerde ik op
Nee, maar je hebt wel jouw specifieke sexuele voorkeuren.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo en ik zou dus niet weten of hij 'm wel of niet omhoog krijgt van volwassenen.
Nou ja, da's dus hetzelfde als dat jij geen spreekwoordelijke erectie krijgt van een kind, maar dan andersom.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt dat het wat jou betreft dan wel acceptabel? Als het maar legaal is?
Jij doet een uitspraak en ik reageer daar op. Zo gaat dat in discussiesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik heb geen zin om alles standaard maar te nuanceren, dan blijf je bezig. Ik neem toch aan dat mijn punt wel duidelijk is...
Geen natte la van een kleuter dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, da's dus hetzelfde als dat jij geen spreekwoordelijke erectie krijgt van een kind, maar dan andersom.
Ik meende het te lezen.quote:
Dan heb ik pech. En ik heb al zo vaak gezegd dat ik me voor kan stellen dat het moeilijk is. Ik blijf maar herhalen. Het lijkt haast of het goedgepraat wordt dat iemand seksuele voorkeuren heeft voor een kindquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel jouw specifieke sexuele voorkeuren.
En stel je voor dat die nou net verboden zouden zijn
Dat wordt het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik pech. En ik heb al zo vaak gezegd dat ik me voor kan stellen dat het moeilijk is. Ik blijf maar herhalen. Het lijkt haast of het goedgepraat wordt dat iemand seksuele voorkeuren heeft voor een kind
Dat iets dat in het buitenland al dan niet legaal is niks te maken heeft met Nederlandse wetgeving.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik meende het te lezen.
Wat was je punt dan?
Ik hou erover opquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik pech. En ik heb al zo vaak gezegd dat ik me voor kan stellen dat het moeilijk is. Ik blijf maar herhalen. Het lijkt haast of het goedgepraat wordt dat iemand seksuele voorkeuren heeft voor een kind
Dan kun je niet lezen, dat doet niemand hier namelijk. Er wordt alleen gereageerd op een simplistische voorstelling van zaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik al op heb aangegeven dat ik kan begrijpen dat het moeilijk is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je niet lezen, dat doet niemand hier namelijk. Er wordt alleen gereageerd op een simplistische voorstelling van zaken.
quote:
Graagquote:
ja, dat doen wel WEL!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je niet lezen, dat doet niemand hier namelijk. Er wordt alleen gereageerd op een simplistische voorstelling van zaken.
Zoals eerder gesteld, het is niet alleen maar aangeboren.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dan doen wel WEL!
het hebben van die gevoelens is aangeboren en dus nergens "fout", dat was ons argument, dus we praten het wel goed.
niet in de zin dat je dan maar kinderen moet gaan verkrachten maar wel dat pedo zijn geen strafbaar fout is.
Dan ben ik dus toch niet gek en las ik het wel goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat doen wel WEL!
het hebben van die gevoelens is aangeboren en dus nergens "fout", dat was ons argument, dus we praten het wel goed.
niet in de zin dat je dan maar kinderen moet gaan verkrachten maar wel dat pedo zijn geen strafbaar feit is.
Ach, het kan misschien allemaal nog dieper verklaard wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals eerder gesteld, het is niet alleen maar aangeboren.
Mannen hebben de drive om hun genen zoveel mogelijk te verspreiden.
Kan er aan die drive niet voldaan worden, onstaat de kans voor pervers gedrag.
Kijk naar priesters, kijk naar gevangenen, kijk naar pedo's?
Mwah, een diepgaande verklaring wil ik het eigenlijk niet noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan misschien allemaal nog dieper verklaard worden.
Ik ben iig van mening dat je er niet voor kiest zeg maar. het is geen bewuste keuze geweest ergens in de ontwikkeling oid.
Die mening heb ik ook. En ik heb volgens mij ook nergens beweerd dat een pedofiel er zelf voor heeft gekozen zo'n seksuele voorkeur te hebben. Maar goed, pedofielen zijn dan ook de mensen die niks met hun driften doen en er dus voor gekozen hebben van kledders af te blijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan misschien allemaal nog dieper verklaard worden.
Ik ben iig van mening dat je er niet voor kiest zeg maar. het is geen bewuste keuze geweest ergens in de ontwikkeling oid.
Thanks!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
Hey Rip, je hebt het waarschijnlijk net niet gelezen, maar wil je even complimenten geven over je nieuwe programmaHeb maar 15 min gezien, maar vond het een goed concept en leuke uitvoering. Ben benieuwd naar de rest!
Dat doe je niet omdat je weet dat het niet toelaatbaar is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af in hoeverre mensen kinderen misbruiken omdat de situatie zich voordoet. Dus niet uit een seksuele voorkeur, maar gewoon.. omdat kindjes lichamelijk en knuffelig zijn, en je makkelijk al dan niet bewust over bepaalde grenzen heen gaat. 'Omdat het kan', zeg maar.
Syntus in de Achterhoek is altijd rukquote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je niet omdat je weet dat het niet toelaatbaar is.
Overigens had Brigitte Kaandorp daar ooit een goede conferance over, dat je met de huidige sociale druk eigenlijk nauwelijks nog de piemel of lipjes van je baby/peuter zou mogen wassen. Vond ik wel een goede.
Btw, Syntus is RUK, de rijden weer eens geen treinen, waardoor ik mn terras afspraak misschien ga missen
Nah, ik wil geen tsunami veroorzaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Zo, genoeg serieus geneuzel, iemand neuken?.
Of dat je als man die het leuk vindt om met kinderen te werken dat ook al niet meer mag omdat een ander zijn handen niet kan thuishouden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overigens had Brigitte Kaandorp daar ooit een goede conferance over, dat je met de huidige sociale druk eigenlijk nauwelijks nog de piemel of lipjes van je baby/peuter zou mogen wassen. Vond ik wel een goede.
Btw, Syntus is RUK, de rijden weer eens geen treinen, waardoor ik mn terras afspraak misschien ga missen
Maakt niet uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks!
En verder: sorry, dacht dat je vond dat we het uiten van die gevoelens naar kinderen goedpraatten, samzz. Dus ik las niet goed.
Pfffff, eerst de aardschokken, daarna de tsunamiquote:
Nee. Ik heb het wel opgeschreven, maar toen kreeg m'n zusje problemen met de laptop en heb ik er niet meer aan gedacht.quote:
Zoals ik zei, ik wil geen tsunami veroorzakenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, eerst de aardschokken, daarna de tsunami.
Die conference ken ik niet, maar het is waar.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan ook nog een bus chauffeur die op de stom stom lekker een omweg pakt en die ook zo hard heeft staan dat je em achterin hoortquote:
Leuk he, alternatief vervoerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan ook nog een bus chauffeur die op de stom stom lekker een omweg pakt en die ook zo hard heeft staan dat je em achterin hoort
En vervolgens krijg jij een meltdown?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Heb heb serieus overwogen om mn ouders me een auto te laten brengen, maar met de files levert dat ws niks opquote:
Doe niet zo decadent, een keertje met de bus is toch geen ramp?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb heb serieus overwogen om mn ouders me een auto te laten brengen, maar met de files levert dat ws niks op
dat hangt er maar vanaf welke bus op welk tijdstipquote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo decadent, een keertje met de bus is toch geen ramp?
Dit bewijst weer dat het ov wel een ramp is, ik heb dit jaar nog niet 1 reis normaal en/of volgens planning mee gemaakt, en heb redelijk wat met het OV (moeten) reizen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo decadent, een keertje met de bus is toch geen ramp?
Hij heeft teveel Speed gekekenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat hangt er maar vanaf welke bus op welk tijdstip
Wat moet, dat moet. En als je geen ander vervoer hebt en toch dat ov in moet, zou ik me juist niet gaan opfokken. Wie weet is er nog wat te hosselen onderweg.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit bewijst weer dat het ov wel een ramp is, ik heb dit jaar nog niet 1 reis normaal en/of volgens planning mee gemaakt, en heb redelijk wat met het OV (moeten) reizen.
Vanavond besloten om de trein te pakken zodat ik tijdens t diner een lekker wijntje kon drinken. Maar zit me nu al helemaal op de fokken
Volgens mij heb jij ook gewoon pechquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit bewijst weer dat het ov wel een ramp is, ik heb dit jaar nog niet 1 reis normaal en/of volgens planning mee gemaakt, en heb redelijk wat met het OV (moeten) reizen.
Vanavond besloten om de trein te pakken zodat ik tijdens t diner een lekker wijntje kon drinken. Maar zit me nu al helemaal op de fokken
Ik had dus beter vervoerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat moet, dat moet. En als je geen ander vervoer hebt en toch dat ov in moet, zou ik me juist niet gaan opfokken. Wie weet is er nog wat te hosselen onderweg.
Kerels die weten hoe het hoort!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Mijn vriendinnetje woont samen, en krijg van hem een sms: "Wat ben jij een SMERIG WIJF" omdat ze een droge en schone handdoek in de woonkamer had laten liggen. Mafkees.
Bah, dat doe je toch ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Mijn vriendinnetje woont samen, en krijg van hem een sms: "Wat ben jij een SMERIG WIJF" omdat ze een droge en schone handdoek in de woonkamer had laten liggen. Mafkees.
Dat zal t zijn, k ga morgen wel gewoon weer met de autoquote:
gadverdammequote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Sja, sorry. Het is niet mijn trajectquote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had dus beter vervoer
En wat er net bij me in de bus zat, werd ik niet vrolijker van
en morgen een flink ongeluk op de weg en urenlange files..... en dan zal ik roepen... I told you soquote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal t zijn, k ga morgen wel gewoon weer met de auto
Wtfquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Smerig hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:
Dan kan mijn lief wel aan de gang blijven, zonde van de smsjes. Ik laat handdoeken altijd slingeren.
Je laten uitschelden voor smerig wijfquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Blij dat t mijn vriendin niet isquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef L-E het volgende:
Ja, ik vind het ook niet leuk..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laten uitschelden voor smerig wijf
Die kans is veel kleiner dan dat er op dit traject iets stuk gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
en morgen een flink ongeluk op de weg en urenlange files..... en dan zal ik roepen... I told you so
Ze laat dat over zich heen komen. En belt dan mij. Ik heb gezegd dat ze even serieus in gesprek moet gaan over wat zulke uitspraken met haar doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef rival het volgende:
hoe gaat ze daar zelf mee om? ik neem aan dat ze wel iets meer respect wilt krijgen.,.,
Lees: mams gaat voor hem koken.quote:
Maar ook een handdoek, zelfs al was die gebruikt, die dingen gebruik je om droog te maken wat schoon is...quote:
maar morgen.........quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kans is veel kleiner dan dat er op dit traject iets stuk gaat
Al had ze er overheen gepist: die toon sla je niet aan tegen de vrouw in je leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ook een handdoek, zelfs al was die gebruikt, die dingen gebruik je om droog te maken wat schoon is...
Doet hij dat soort dingen vaker ja? Dan is een goed gesprek idd op z'n plaats. Wat een idioot.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze laat dat over zich heen komen. En belt dan mij. Ik heb gezegd dat ze even serieus in gesprek moet gaan over wat zulke uitspraken met haar doen.
Ja, hij doet dit vaker. Eigenlijk vind ik dat ze bij hem weg moet, maar dat is niet mijn beslissing om te nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet hij dat soort dingen vaker ja? Dan is een goed gesprek idd op z'n plaats. Wat een idioot.
doet ie dat vaker?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze laat dat over zich heen komen. En belt dan mij. Ik heb gezegd dat ze even serieus in gesprek moet gaan over wat zulke uitspraken met haar doen.
T is gewoon allemaal jouw schuldquote:
Ik kan me voorstellen dat je dat vindt. Vind het ook wel dom van haar dat ze zo over zich heen laat lopen, als ze dat doet tenminste. Maar het zal ook wel moeilijk zijn erover te beginnen, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij doet dit vaker. Eigenlijk vind ik dat ze bij hem weg moet, maar dat is niet mijn beslissing om te nemen.
Zij accepteert het en daarom blijft hij het doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef L-E het volgende:
Al had ze er overheen gepist: die toon sla je niet aan tegen de vrouw in je leven.
Utrecht? Ben je gek, dat is kats omquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is gewoon allemaal jouw schuldrij je Arnhem -Utrecht voor/met mij mee
+
Helemaal waar.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij accepteert het en daarom blijft hij het doen.
Idd, iets met geen consequenties hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet bijquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Al had ze er overheen gepist: die toon sla je niet aan tegen de vrouw in je leven.
had je maar vijf uur eerder moeten gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is gewoon allemaal jouw schuldrij je Arnhem -Utrecht voor/met mij mee
+
Dan was het een dom wijf geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet bijt zou niet eens in me opkomen zoiets.
Als ze nu mn hele auto total loss had gereden en niks gezegd zou t misschien die kant op gaan, maar dan nog...
Is geen excuus je vrouw zo te behandelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wie weet wat voor manipulatief kutwijf het is...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen excuus je vrouw zo te behandelen.
Ja en? Door jou heb ik vertragingquote:
Ik zal dat eens opperen, dat van die keuken. Heeft hij even een helder beeld van wat écht smerig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het een dom wijf geweestMisschien als ze de hele keuken onder de stront had gesmeerd, dan was ze een smerig wijf.
dat je 's ochtends bij je wagen komt die total loss is bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Als ze nu mn hele auto total loss had gereden en niks gezegd zou t misschien die kant op gaan, maar dan nog...
Nope, daarom doen de meeste mannen dat ook niet.quote:
Dat weten we niet idd. Maar ik ga er niet vanuit dat ze dat is, tenzij L-E anders beweert.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wie weet wat voor manipulatief kutwijf het is...
quote:
Niks gemerkt aan dat smerige bebloede wijf naast je in bed?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
dat je 's ochtends bij je wagen komt die total loss is bedoel je?
"hou me vast"
ohja en wie weet hoe ze tegen hem praatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, dan zou t ook nog wel terecht zijn geweest, tenzij je er van houdt natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het een dom wijf geweestMisschien als ze de hele keuken onder de stront had gesmeerd, dan was ze een smerig wijf.
nee ik blijf altijd netjes van bebloede wijven afquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks gemerkt aan dat smerige bebloede wijf naast je in bed?
Dat jaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
dat je 's ochtends bij je wagen komt die total loss is bedoel je?
"hou me vast"
Bang dat je vingerafdrukken worden gevonden?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef rival het volgende:
nee ik blijf altijd netjes van bebloede wijven af
idd, somsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ohja en wie weet hoe ze tegen hem praat
Dat zou best vervelend kunnen zijn jaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang dat je vingerafdrukken worden gevonden?
Pien85?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet zo manipulatief hoorquote:
Dat is volgens mij zo'n werkloze huisvrouw die niets beters te doen heeft dan mensen op een forum afzeikenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:
IK HAAT THUNDERBITCH!!!
Zo, en nu ga ik naar huis
Dan is hij al goed bezig met ontdekken hoe ver hij kan gaan bij haar.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef L-E het volgende:
Ze is geen manipulatief kutwijf. Ze is onzeker, en te afhankelijk van hem, dat wel. Maar 'kutwijf' is niet terecht.
misschien smst ze hem soms.... je schoenen staan midden in de gang, AHTERLIJKE IDIOOT! ja dan kan je zijn sms ook wel begrijpen...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, soms.
Vriend van me (behoorlijk uit elkaar gegroeid inmiddels) zat met kerst via MSN te klagen dat ie ruzie had met zijn vrouw, ze hadden een feestje bij hen thuis en na biertje 4 begon vrouwlief te klagen dat ie wel erg veel dronk!
En met hem heb ik dus echt de debielste dronkenmansverhalen.
Ik had dr op dat moment door de voordeur gerost (als ik dr mag doe ik eerst de deur open). Mijn huis, tief op
.
Das lullig... welke leeftijd hebben we het nu over?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef L-E het volgende:
. Ze is onzeker, en te afhankelijk van hem, dat wel..
Ze vindt wel meerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vindt ze zelf kennelijk wel, aldus haar ondertitel
Ze is 24.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Das lullig... welke leeftijd hebben we het nu over?
wie?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:
IK HAAT THUNDERBITCH!!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:
IK HAAT THUNDERBITCH!!!
Goed geregeld zal je bedoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |