Neequote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-veins-desinteresse-maar-ben-stiekem-toch-wel-geïnteresseerd'-post
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens weten.
Toch is Peu je vast eeuwig dankbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Vond een naamtopic toch wat ver gaan in deze context
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twijfeldoos ben je toch ook.
Pas op he, anders kom ik met mijn rubberbootje je aan je haren door het water mee naar mijn eiland sleuren!.
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.
Ik moet ergens beginnenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg ja
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre die Evie is dus een expert ?
Zo heel veel is er toch niet in die stad wat ik zou missenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemen.
Wat is er nu weer mis met Brabo's?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.
Ik let er ook niet op, maar zelfs ik heb het doorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
Peu ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingen
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgenquote:
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet".
Ik niet, ik ben soms vrij lang van mijn plek en begin weer met lezen hier bij de op dat moment laatste post, hooguit scroll ik een beetje omhoog als ik het niet meteen snap, maar ik lees zelfs overdag lang niet alle posts hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgen
Het is een kwestie van geduld,quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipen
Ouch, ouch.quote:Japan Gov Spokesperson Edano says Fukushima's 3 reactors highly likely facing melting - Kyodo news
Ze maken alleen lekker bier, that's it! Voor de rest is er niks positiefs over limbo's, brabo's of belgen te bedenken. Niks!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Melting is lang niet zo ernstig als het klinkt, goed je kunt ze dan niet meer gebruiken en lokaal (<50km) zal er verhoogde straling zijn, maar dat is het. Het wordt niet zo'n explosie als Tjernobiel, laat staan zoals een atoombom.quote:
Van mij hoeft het ook niet per se, maar hou die "cultuur" daarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk. Altijd gedacht dat een meltdown relatief zeer ernstige gevolgen zou hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Melting is lang niet zo ernstig als het klinkt, goed je kunt ze dan niet meer gebruiken en lokaal (<50km) zal er verhoogde straling zijn, maar dat is het. Het wordt niet zo'n explosie als Tjernobiel, laat staan zoals een atoombom.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld,
tot Samzz heel Limburg vult.
Ach, je hoeft er niet mee om te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze maken alleen lekker bier, that's it! Voor de rest is er niks positiefs over limbo's, brabo's of belgen te bedenken. Niks!
Dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet per se, maar hou die "cultuur" daar.
Oj... Dus toch. Maar dan nog, zo erg als Tsjernobyl wordt het niet, heb ik begrepen.quote:
Die kun je bij de plaatselijke houtboer wel vinden...quote:
Hoofdletter-faalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kun je bij de plaatselijke houtboer wel vinden...
Nee, klopt, "het lijkt allemaal nog mee te vallen", wat dat betreft.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj... Dus toch. Maar dan nog, zo erg als Tsjernobyl wordt het niet, heb ik begrepen.
Voor de mensen daar is het erg genoeg. Hopelijk blijft het hierbij.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Nee, klopt, "het lijkt allemaal nog mee te vallen", wat dat betreft.
Ik ben zo scherp als een mesquote:
Klopt. Het scheelt enorm dat de kernreactor stil ligt, dat was met Tsjernobyl niet het geval. Maakt een ontploffing nog niet wenselijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
It all goes back to naturequote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.
Maar ja, ik word er niet verdrietig van, hoe minder kernsplitsingscentrales, hoe beter.
Ja, vandaar ook de quotes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de mensen daar is het erg genoeg.
Tijd voor koude fusiequote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat die kerncentrale niet meer te gebruiken is, en de grond waar hij op staat ook niet meer.
Maar ja, ik word er niet verdrietig van, hoe minder kernsplitsingscentrales, hoe beter.
En andere sprookjesquote:
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de stralingquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de straling(ik snap er geen fuck van hoe het kan, maar het gebeurt gewoon).
Dus veel minder dan dat je zou verwachten met die hoge straling daar.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]die mutaties etc daar in de buurt zijn normaal?
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel mooi hoe de natuur in Tjernobiel gewoon geen last heeft van de straling(ik snap er geen fuck van hoe het kan, maar het gebeurt gewoon).
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.
Ik vind dat wel grappig, iets wat voor mensen totaal vernietigend is, heeft geen vat op de natuur
Als ik al Google erop zie ik toch echt wat anders dan "geen last van"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus veel minder dan dat je zou verwachten met die hoge straling daar.
En dat is dus wel vreemd, alpha, beta en gamma straling heeft geen ander effect op menselijke cellen dan dat het heeft op dierlijkequote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, aanpassingsvermogen denk ik.... Van wat ik ervan begrepen heb, floreert de natuur daar nu. Dat was in het begin natuurlijk wel anders, maar toch.
Ik vind dat wel grappig, iets wat voor mensen totaal vernietigend is, heeft geen vat op de natuur
Holy moly.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al Google erop zie ik toch echt wat anders dan "geen last van".
[ afbeelding ]
Plantjes zien er daar wel anders/kleiner uit geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal duizelig van.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Was het al tietentijd ?
[ afbeelding ]
Ja, melktandenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel mooie witte tanden. Zijn dat wel tanden?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_tsunami_bekend.html
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.
quote:Tsjernobyl
24 jaar na Tsjernobyl nog altijd Russische roulette
29 april 2010(MO*/IPS ) —24 jaar na de ramp met kernreactor vier in Tsjernobyl (26 april 1986) leven meer dan een miljoen mensen met de gevolgen van de kernramp. Milieubeweging Greenpeace wijst op de risico's van ouder wordende kerncentrales. .Mediaviewer
Tsjernobyl © by Carl Montgomery Meer dan een miljoen kinderen leven in gebieden die radioactief besmet werden na de ramp, in Oekraïne vormen kinderen zelfs de helft van de slachtoffers, schrijft Women in Europe for a Common Future (WECF). In Belarus zijn 85% van de kinderen die in besmette gebieden wonen ziek, voor de explosie was dat 15,2%. Van de 260.000 Oekraïners die na de ramp bij de reactor kwamen om ondermeer radioactief afval op te ruimen, zijn er volgens cijfers van de ambassade van Oekraïne in parijs 94% ziek, 10% is overleden en een derde is invalide.
Ken ik niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond die "karma is een biatch" veel leuker
Lekker busjequote:
Dat moet je misschien nog een keer opzoeken. Iets van 416 mensen van de 160.000 of zo, leven nog. Dus de rest is allemaal al aan de gevolgen van de ramp toen, overleden.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mensen die daar nog wonen, zijn niks meer ziek dan de mensen die niet in de buurt wonen. Alleen de echte first responders zijn er ziek van geworden en dood aan gegaan.
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is dus wel vreemd, alpha, beta en gamma straling heeft geen ander effect op menselijke cellen dan dat het heeft op dierlijke
Misschien, maar wij hebben de medische wereldquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
Ik. Jij kwam al met cijfers en toen kwam ik er nog even achteraan.quote:
Ook de medische wereld kan niet alles genezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar wij hebben de medische wereld.
oh zo, dan ik vat weerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Jij kwam al met cijfers en toen kwam ik er nog even achteraan.
Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
true, maar beesten hebben dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de medische wereld kan niet alles genezen.
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.
Oh, ha ha. Flauw.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar beesten hebben dat niet. Ik weet ook de feiten niet, maar lijkt me dat je beter mens dan dier kan zijn bij een natuurramp...
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ineens hier weer aan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)a/koe_vs._trein.html
Regenereert die dan ook defect DNA? I think notquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
[..]
Oh, ha ha. Flauw.
[..]
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogen
Om een mooie quote uit Jurassic Park (een natuurgetrouw pareltje) te gebruiken: life finds a way.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef STING het volgende:
Weleens een documentaire gezien over he dierenleven in Tsjernobyl, best wel indrukwekkend.
Je zou verwachten dat het daar helemaal dood is, maar dat is dus niet zo
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat beest niet afgemaakt... Wat ontzettend zielig.
Axolotl's kunnen lichaamsdelen, minder vitale organen en zelfs hersendelen terug laten groeien.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Regenereert die dan ook defect DNA? I think not
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Wat voor messen heb jij in je keuken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.
Misschien met genoeg straling...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
Dat helemaalquote:
Hakbijlen, fileermessen, uitbeenmessen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor messen heb jij in je keuken?
Ja, dat zal ook wel. Maar ik weet geen andere verklaring en deze vond ik juist zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.
Laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
En het dan gewoon niet op etenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |