Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat dieren over een groter herstellend vermogen beschikken dan mensen?
true, maar beesten hebben dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de medische wereld kan niet alles genezen.
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, straling werkt op zo'n elementair niveau dat dat uitgesloten is.
Oh, ha ha. Flauw.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn geen dieren? Weer wat geleerd.
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar beesten hebben dat niet. Ik weet ook de feiten niet, maar lijkt me dat je beter mens dan dier kan zijn bij een natuurramp...
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ineens hier weer aan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)a/koe_vs._trein.html
Regenereert die dan ook defect DNA? I think notquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
[..]
Oh, ha ha. Flauw.
[..]
Ik zou bij een natuurramp het liefst een axolotl zijn denk ik. Regenererend vermogen
Om een mooie quote uit Jurassic Park (een natuurgetrouw pareltje) te gebruiken: life finds a way.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef STING het volgende:
Weleens een documentaire gezien over he dierenleven in Tsjernobyl, best wel indrukwekkend.
Je zou verwachten dat het daar helemaal dood is, maar dat is dus niet zo
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat beest niet afgemaakt... Wat ontzettend zielig.
Axolotl's kunnen lichaamsdelen, minder vitale organen en zelfs hersendelen terug laten groeien.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Regenereert die dan ook defect DNA? I think not
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je een koe afmaken, met kiezelsteentjes? Takken?
Over het algemeen heeft niet iedereen een jachtgeweer op zak.
Wat voor messen heb jij in je keuken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mensen wonen, zijn messen. Snijd dat beest de keel door of zo. Dit is gewoon gruwelijk leedvermaak. Arm dier.
Misschien met genoeg straling...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet joh? Heb je niet zo'n fancy telefoon waar dat standaard op zit?
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er niet zo veel verstand van hoor... Maar ik meen te hebben gelezen dat de straling dus cellen kapot maakt en dat deze drie dingen kunnen doen: Herstellen, misvormen of afsterven. Misschien dat dieren een grotere mogelijkheid tot herstellen hebben of zo?
Ik weet het ook niet, ik zou geen andere verklaring weten iig.
Dat helemaalquote:
Hakbijlen, fileermessen, uitbeenmessen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor messen heb jij in je keuken?
Ja, dat zal ook wel. Maar ik weet geen andere verklaring en deze vond ik juist zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mensen hebben gewoon dierlijke cellen, dus wat voor een kat of een vogel geldt, geldt ook voor ons.
Laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
En het dan gewoon niet op etenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Samzz al helemaal onder het bloed aan zo'n koe hangen en maar raggen met zo'n mes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |