Volgens mij maait samzz te regelmatig, dr groeit niks.quote:
De hummers van binnen en buiten gesopt!quote:
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks levenquote:
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.quote:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, planten doen het goed in zilt water.
Ja, ik bij haar ookquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
Dan is het gewoon voor iedereen meteen duidelijk.
Wrom niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Zeg, zit mij eens niet voor de gek te houden, jullie
Nee, vind je het heel erg?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Enschede Zeewier plantages?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
jaloers?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?
Dat lijkt mij vanzelfsprekend!quote:
Is er nog iemand die het niet wist dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, en het boeit me nu nog nietsquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Samzz wordt al drijfnat van de gedachte, no doubt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.Wanneer komen er weer eens lijstjes.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, House of Pain en Suicidal tendencies weer in de guestlist-pocket.
Ja, vastquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Men pest wie men liefheeft
.
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxideren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |