Zat lokalen die graag een dagje op zo'n Nederlandse baby willen oppassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zou daar niet met baby en co heengaan. Te mooi en actief eiland om er met een baby te gaan rondslepen.
Daar is OUD al een topic -of deel van een reistopic- voor al ik het goed herinner, inclusief alle (voor)oordelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Hik het volgende:
en nee mensen, ik ga hier niet de discussie voeren over babies in een vliegtuig
Volgens mij van alles wat, maar voornamelijk groot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Hik het volgende:
@lezzer: zijn dat grote hotels dan, of is dat kleinschalig?
en nee mensen, ik ga hier niet de discussie voeren over babies in een vliegtuig
Om eerlijk te zijn vind ik het niks bijzonders, het mist de Balinese sfeer die juist zo kenmerkend is. Prijstechnisch is het wel interessant natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef HaringMilkshake het volgende:
Als je nog een huisje zoekt heb ik hier een echte aanrader!
http://www.villapadma.nl/
Villa padma is echt waanzinnig, het huis staat er pas net 6 maanden en is dus gloednieuw. Service is top, locatie super, je kan er prachtig duiken. Het zit niet in het heftige toeristische gedeelte van Bali.
Lol, het maakt dus echt niet uit waar je zit op Bali, gezien alles gewoon bereikbaar is. Zo groot is het niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het niks bijzonders, het mist de Balinese sfeer die juist zo kenmerkend is. Prijstechnisch is het wel interessant natuurlijk
wat is de relevantie van jouw post met mijn post die je quotequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Lol, het maakt dus echt niet uit waar je zit op Bali, gezien alles gewoon bereikbaar is. Zo groot is het niet.
Lijkt me goed, Pemuteran ligt helemaal in het noorden, Ubud in het midden en Sanur in het zuiden. Dan kun je redelijk makkelijk de bezienswaardigheden bekijken zonder veel tijd kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Hik het volgende:
Ik heb een offerte aangevraagd voor drie weken Bali. Het idee zou zijn om drie weken lang iedere week ergens anders te zitten met onze kleine. Zij komen met het voorstel: Sanur, Ubud en Pemuteran. Mijn idee: variatie, (relatieve) rust, kleinschalige hotels/resorts. Heeft iemand commentaar?
De chauffeurs daar begrijpen het verkeer beter, omdat ze er zijn opgegroeid. Zodra je het ziet begrijp je meteen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef lezzer het volgende:
Sanur is heel fijn vond ik.
De betere hotels, en rustigere mensen.
Ik had overigens begrepen dat het niet aangeraden wordt om zelf te rijden met een auto op Bali. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
geen idee, ik zie ook zelf even niet wat ik ermee bedoeldequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Lol, het maakt dus echt niet uit waar je zit op Bali, gezien alles gewoon bereikbaar is. Zo groot is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |