Zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Tem het volgende:
Ben jij niet meer voor een soort eindoplossing voor het proletariaat?
Dat valt weer mee dan. Voor de rest vind ik het een vreemd en nogal beperkt voorstel. Ik moet er niet aan denken dat de Egbert Hennens van dit land gaan beslissen hoe het moet. Aangezien je uit gaat dat mensen stemrecht alleen kunnen verkrijgen wanneer ze van economische waarde zijn.quote:
Haha, jij zou je nog geen dag staande houden in zo'n wereld.quote:
Nee als je het topic doorleest dan gaf ik aan de grens te stellen bij netto-betaler aan de samenleving. Hoe hoog je inkomen dan is maakt weinig uit, zolang je er maar een hebt die belastbaar is.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan. Voor de rest vind ik het een vreemd en nogal beperkt voorstel. Ik moet er niet aan denken dat de Egbert Hennens van dit land gaan beslissen hoe het moet. Aangezien je uit gaat dat mensen stemrecht alleen kunnen verkrijgen wanneer ze van economische waarde zijn.
Ja, het zal allemaal wel, maar ik moet er ook niet aan denken dat 8 miljoen niet-werkenden gaan stemmen wat er met het geld van de werkenden moet gebeuren, en dan heb ik het nog niet over die akelige plebejers die massaal op die idiote partijen, zoals de SP en PVV, en in het ergste geval op de PvdA stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan. Voor de rest vind ik het een vreemd en nogal beperkt voorstel. Ik moet er niet aan denken dat de Egbert Hennens van dit land gaan beslissen hoe het moet. Aangezien je uit gaat dat mensen stemrecht alleen kunnen verkrijgen wanneer ze van economische waarde zijn.
Ik ben niet afhankelijk van arbeiders. Dat scheelt, en genoeg jongeren zoals jij die naast hun studie wat bij kunnen moeten werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, jij zou je nog geen dag staande houden in zo'n wereld.
Gehandicapten, zieken en dergelijke vallen dus buiten de boot? Hoe kom je trouwens bij de onzinnige premisse dat - hoe meer economische waarde; hoe verstandiger men kan stemmen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mag best laag gesteld worden, denk hierbij aan iedereen die inkomen verdient(!). Dus niet krijgt. Iedereen die actief aan de samenleving meewerkt en helpt mag ook meebeslissen.
Doe je dat niet, dan niet.
Zie wat onze vrinden Rutte en co. doen met het geld van hardwerkend Nederland. Die brengen het en naar het buitenland en naar de rijke.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, het zal allemaal wel, maar ik moet er ook niet aan denken dat 8 miljoen niet-werkenden gaan stemmen wat er met het geld van de werkenden moet gebeuren, en dan heb ik het nog niet over die akelige plebejers die massaal op die idiote partijen, zoals de SP en PVV, en in het ergste geval op de PvdA stemmen.
Dan moeten ze dat lekker doen. Dan gaan we dat net zo aanpakken als Kadaffi.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef Hexagon het volgende:
Topic nr 86767564645
Maargoed, mensen uitsluiten van het kiesrecht maakt het hen moreel juist om met geweld het democratisch gekozen systeem aan te vallen.
Niet verstandiger; maar terechter.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gehandicapten, zieken en dergelijke vallen dus buiten de boot? Hoe kom je trouwens bij de onzinnige premisse dat - hoe meer economische waarde; hoe verstandiger men kan stemmen?
Dat zeg ik. economische waarde. Mensen van cultureel belang, om medische reden niet in staat zijn een eigen inkomen te vergaren et etc vallen buiten de boot.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee als je het topic doorleest dan gaf ik aan de grens te stellen bij netto-betaler aan de samenleving. Hoe hoog je inkomen dan is maakt weinig uit, zolang je er maar een hebt die belastbaar is.
Je vind echt dat je als laaggeschoold arbeidertje hard werkt he? Ik heb nog liever een machine van een paar miljard dan zo'n klote arbeider voor 10 euro per uur.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie wat onze vrinden Rutte en co. doen met het geld van hardwerkend Nederland. Die brengen het en naar het buitenland en naar de rijke.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zeg ik. economische waarde. Mensen van cultureel belang, om medische reden niet in staat zijn een eigen inkomen te vergaren et etc vallen buiten de boot.
Nee, die zijn uitgezonderd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet verstandiger; maar terechter.
En nee ik heb al gezegd dat gehandicapten en zieken daar niet onder vallen. Het gaat me om de uitbuiters en luilakken. Daar vallen jouw genoemde groepen niet onder.
Ondertussen maken wij die mensen zelf. Als we echt zoveel geven om het welzijn van de mensen, dan zorgen we dat die kanslozen zich niet voortplanten.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zeg ik. economische waarde. Mensen van cultureel belang, om medische reden niet in staat zijn een eigen inkomen te vergaren et etc vallen buiten de boot.
Hoezo terechter? Omdat autonoom?quote:
Die vallen daar wel onder; omdat ze geen belastbaar inkomen hebben.quote:En nee ik heb al gezegd dat gehandicapten en zieken daar niet onder vallen. Het gaat me om de uitbuiters en luilakken. Daar vallen jouw genoemde groepen niet onder.
Niet als je een uitzonderingspositie toekent, wat ik al eerder voorstelde. Redenen tot werkloosheid staan gewoon geregistreerd, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
Die vallen daar wel onder; omdat ze geen belastbaar inkomen hebben.
Juistem.quote:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik pleit voor het afnemen van zowel het stemrecht als de uitkering, en daarnaast wil ik ook hun bestaansrecht afnemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Ik stel gewoon een maatregel voor waarbij je niet mensen in armoede laat creperen door ze een uitkering te ontnemen als ze gewoon te lui zijn, ik neem ze gewoon hun stemrecht weg waardoor ze onschadelijk zijn gemaakt en niet hun eigen futiliteiten kunnen vertegenwoordigen, laat staan verdedigen.
Aardig wat humaner dan financiële maatregelen dacht ik zo.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als je een uitzonderingspositie toekent, wat ik al eerder voorstelde. Redenen tot werkloosheid staan gewoon geregistreerd, zo moeilijk is dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |