abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 15:33:59 #201
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94096002
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef mlg het volgende:
Oja, en ze beweert intellectueel te zijn, maar aangezien ik sinds mijn aanwezigheid nog nooit een post van haar gezien heb die langer is dan 3 zinnen, kan ik dat moeilijk beoordelen. Communisten zijn over het algemeen wel heel dom he, dat wel.
Eh, nee, sorry, ik ben niet zoals jij dat ik in elke post moet laten zien hoeveel beter ik ben dan andere mensen. Ik heb namelijk geen gebrek aan zelfvertrouwen. 8-) En Ik heb ook nooit beweerd intellectueel te zijn.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_94096101
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Mooi, dus iedereen die leeft van aandelen e.d. en geen daadwerkelijke arbeid meer verricht krijgt geen stemrecht. Ik ben voor.
Je hebt echt geen flauw idee he :´)?

Aandelen kunnen gewoon een beloning zijn voor arbeid
  maandag 14 maart 2011 @ 15:36:13 #203
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94096119
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet. Er zijn hervormingen waarbij partijen als GL en D66 prima voor zijn hoor.
Kijk die rare maatregelen van Halbe Zijlstra gaan ook nergens over dus dat is ook niet zo raar dat die er niet door gaan komen natuurlijk. Daarnaast zie ik ook weinig ambitie vanuit het rechtse kabinet die alle mogelijkheden tot hervorming en vooruitgang aan zich voorbij laat gaan. Het is voornamelijk symboolpolitiek die bedreven wordt.
Mee eens, het maakt me ook vrij weinig uit vanuit welk spectrum dit komt of er door komt. Als de PvdA komt met dit voorstel zal ik het net zo goed steunen als dat het uit de VVD komt. Gaat me om de maatregel zelf, niet welke hoge pief het indient.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94096172
wat je wel zou kunnen krijgen (ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar het moet wel afgevangen worden), is dat men zo veel mogelijk mensen in een netto-ontvanger positie probeert te drukken.

mensen een minimale uitkering geven, dat ze tegen zo min mogelijk kosten netto-ontvanger zijn, en ze dan geen kans op werk bieden.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94096247
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw idee he :´)?

Aandelen kunnen gewoon een beloning zijn voor arbeid
plus dat je ook gewoon belasting betaalt, over wat je aan rendement uit die aandelen krijgt.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:39:31 #206
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94096251
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef SeanFerdi het volgende:
wat je wel zou kunnen krijgen (ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar het moet wel afgevangen worden), is dat men zo veel mogelijk mensen in een netto-ontvanger positie probeert te drukken.

mensen een minimale uitkering geven, dat ze tegen zo min mogelijk kosten netto-ontvanger zijn, en ze dan geen kans op werk bieden.
Dat zou kunnen, maar met nadruk op de vrije markt zal dat wel meevallen. Dan gaat de schommeling van arbeid gewoon mee met vraag en aanbod daarvan. Ik denk dat op dit moment het juist lastiger is mensen aan het werk te krijgen, gezien er weinig motieven voor zijn.*

* Dat is, uitgaande van een minimumloon en maximum inzet.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94096388
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar met nadruk op de vrije markt zal dat wel meevallen. Dan gaat de schommeling van arbeid gewoon mee met vraag en aanbod daarvan. Ik denk dat op dit moment het juist lastiger is mensen aan het werk te krijgen, gezien er weinig motieven voor zijn.*

* Dat is, uitgaande van een minimumloon en maximum inzet.
daarom acht ik de kans ook niet zo groot in.
pi_94096496
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

plus dat je ook gewoon belasting betaalt, over wat je aan rendement uit die aandelen krijgt.
Het is nog erger, zelfs als je er geen rendement uit haalt betaal je er belasting over :)
pi_94096527
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mee eens, het maakt me ook vrij weinig uit vanuit welk spectrum dit komt of er door komt. Als de PvdA komt met dit voorstel zal ik het net zo goed steunen als dat het uit de VVD komt. Gaat me om de maatregel zelf, niet welke hoge pief het indient.
Het gaat er niet komen. Nu niet en nooit niet. Het gaat tegen het hele westerse idee van "iedereen doet mee" in namelijk. De hele politiek bestaat uit de gunst van het electoraat en hoe meer daar van is hoe beter. Daarnaast wanneer er groepen zijn die buiten de samenleving worden gesteld krijg je daar alleen maar nog meer ellende van.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:47:40 #210
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_94096586
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Eh, nee, sorry, ik ben niet zoals jij dat ik in elke post moet laten zien hoeveel beter ik ben dan andere mensen. Ik heb namelijk geen gebrek aan zelfvertrouwen. 8-) En Ik heb ook nooit beweerd intellectueel te zijn.
Ja, dat zeg jij, maar de normale mensen weten heus wel dat jouw zelfvertrouwen niet pluis is als je het communisme aanhangt. Ik kan zulke mensen geen eens haten weet je dat, ik vind ze eigenlijk zielug, en zo'n bekrompen ideologie heeft weinig aanhang. :(
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:48:27 #211
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94096615
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Tem het volgende:

[..]

Het gaat er niet komen. Nu niet en nooit niet. Het gaat tegen het hele westerse idee van "iedereen doet mee" in namelijk. De hele politiek bestaat uit de gunst van het electoraat en hoe meer daar van is hoe beter. Daarnaast wanneer er groepen zijn die buiten de samenleving worden gesteld krijg je daar alleen maar nog meer ellende van.
Vind ik ook geen probleem, maar dan moeten ze ook niet moeilijk doen als de duimschroeven er financieel op aangedraaid worden. De welgestelden en middenklasse van Nederland zijn gek, maar niet goed gek.

Ja je jaagt ze de grens over, wordt je daar wijzer van als Nederland zijnde?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94096664
Ik ben overigens tegen een Census-kiesrecht dat leid er toe dat de rijken de armen onderdrukken.

In je topicstart suggereer je dat de arme mensen de rijke mensen onderdrukken. Ik denk dat ze rijke mensen wel redelijk voor zichzelf op kunnen komen :).
  maandag 14 maart 2011 @ 15:52:45 #213
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_94096795
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben overigens tegen een Census-kiesrecht dat leid er toe dat de rijken de armen onderdrukken.

In je topicstart suggereer je dat de arme mensen de rijke mensen onderdrukken. Ik denk dat ze rijke mensen wel redelijk voor zichzelf op kunnen komen :).
Maar even serieus, want dit argument hoor ik vaker: hoe moeten rijke mensen voor zichzelf opkomen, zonder de wet te overtreden? Het gaat hier vooral om de belastingen, en daarvan bepaalt simpelweg de meerderheid de hoeveelheid.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:52:52 #214
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94096800
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Kandijfijn het volgende:

Ik heb verder in het topic gesteld dat bij mij de grens ligt op netto-betaler aan de staat. De hoogte van je inkomen maakt dus vrij weinig uit, een miljonair zal nog altijd net zoveel stemgewicht hebben dan jij als laag inkomen maar toch een inkomen.

Ik wens geen plutocratie in de zuiverste vorm, maar ik hou niet van de machtsgreep die de grote groep heeft over de melkkoe die de centen binnen moet halen. Ik vind het helemaal best dat er van ons gemelkt wordt, totaal geen problemen mee, maar ik wens wel gewoon ook gevoed en onderhouden te worden, en niet leeggedronken.

En wat er nu gebeurd is dat ik er steeds meer zuigende kalfjes bij krijg, en dat zint me niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94096884
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Vind ik ook geen probleem, maar dan moeten ze ook niet moeilijk doen als de duimschroeven er financieel op aangedraaid worden. De welgestelden en middenklasse van Nederland zijn gek, maar niet goed gek.

Ja je jaagt ze de grens over, wordt je daar wijzer van als Nederland zijnde?
Mee eens, nemen we gelijk die HRA hervorming mee en belastingverhoging voor de topinkomens. Daarentegen schaffen de belasting op het eigen vermogen af en ook de erfenisbelasting.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:57:29 #216
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94096991
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Tem het volgende:

[..]

Mee eens, nemen we gelijk die HRA hervorming mee en belastingverhoging voor de topinkomens. Daarentegen schaffen de belasting op het eigen vermogen af en ook de erfenisbelasting.
Zolang de HRA maar gecompenseerd word vind ik het best, je kan het niet maken welgestelden op die manier te naaien zonder compensatie. Je kan wel zeggen dat het kasten van huizen zijn, maar die mensen hebben ook kasten van uitgaven. Percentueel gezien zijn rijken evenveel kwijt aan een auto dan een modaal inkomen.

Hun besteden 3.000 van 30.000 aan een auto, en wij 30.000 van 300.000 om maar wat belachelijke getallen te noemen. Om nou ook ineens de HRA weg te nemen is een enorme financiële klap, waardoor veel mensen hun huis niet meer kunnen betalen.

Als we spreken van een niet geleidelijke wegname zonder compensatie dan hè.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94097119
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zolang de HRA maar gecompenseerd word vind ik het best, je kan het niet maken welgestelden op die manier te naaien zonder compensatie. Je kan wel zeggen dat het kasten van huizen zijn, maar die mensen hebben ook kasten van uitgaven. Percentueel gezien zijn rijken evenveel kwijt aan een auto dan een modaal inkomen.

Hun besteden 3.000 van 30.000 aan een auto, en wij 30.000 van 300.000 om maar wat belachelijke getallen te noemen. Om nou ook ineens de HRA weg te nemen is een enorme financiële klap, waardoor veel mensen hun huis niet meer kunnen betalen.

Als we spreken van een niet geleidelijke wegname zonder compensatie dan hè.
Hervormen bedoel ik niet direct afschaffen maar geleidelijk afbouwen.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:01:18 #218
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94097173
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Hervormen bedoel ik niet direct afschaffen maar geleidelijk afbouwen.
Dan valt er te spreken.

Maar er heerst bij een grote groep mensen in Nederland het idee dat elke cent boven modaal op een of andere magische spaarrekening verdwijnt en dat we daar met z'n allen op zitten te broeden, en daar onmiddellijk aanspraak op kunnen doen.

Zo werkt het nou eenmaal ook weer niet, en het is jammer dat mensen zo denken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94097185
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:

Waarom zouden mensen die totaal geen bijdrage leveren en totaal geen verstand van zaken hebben, en alleen stemmen om hun eigen uitkering te beschermen of gewoon puur uit protest een stem uitbrengen ook maar enigszins invloed moeten hebben op de zaken die gedaan moeten worden om het land een goede richting op te sturen.

democratie = ieder mens is gelijkwaardig en heeft evenveel recht op democratie, evenveel recht op de burgerrechten .. inclusief evenveel recht op stemrecht.

Jouw idee is de dictatuur van het kapitaal .. wie poen heeft mag de baas spelen, en moet de baas spelen, die mag beslissen oven de toekomst van bepaalde niet-rijken. ...wie geen poen heeft en/of geen betaalde baan mag geminacht en gekoeioneerd worden.

De rijken mogen wel stemmen ... ook vanuit het eigenbelang of uit een protestmotief en bepaalde niet-rijken veroordeel je daarom. En passant suggereer je ook nog eens dat die niet-rijken helemaal geen verstand van zaken heeft.

Noem jij jezelf liberaal ?
  maandag 14 maart 2011 @ 16:01:34 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94097186
Als mensen de grens over willen moeten ze gaan, ik stel voor HRA beperken tot hypotheken van ¤ 325.000 en een top tarief van 60% voor mensen met een inkomen hoger dan de Balkenende norm. Die mensen mogen dan ook iets voor het zeggen hebben, ze mogen bepalen op welke dag men het vuilnis op komt halen.
Wat een kut discussie zeg.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:02:21 #221
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94097222
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

democratie = ieder mens is gelijkwaardig en heeft evenveel recht op democratie, evenveel recht op de burgerrechten .. inclusief evenveel recht op stemrecht.

Jouw idee is de dictatuur van het kapitaal .. wie poen heeft mag de baas spelen, en moet de baas spelen, die mag beslissen oven de toekomst van bepaalde niet-rijken. ...wie geen poen heeft en/of geen betaalde baan mag geminacht en gekoeioneerd worden.

De rijken mogen wel stemmen ... ook vanuit het eigenbelang of uit een protestmotief en bepaalde niet-rijken veroordeel je daarom. En passant suggereer je ook nog eens dat die niet-rijken helemaal geen verstand van zaken heeft.

_O_
  maandag 14 maart 2011 @ 16:03:18 #222
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94097275
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Bluesdude het volgende:

Nee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94097293
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan valt er te spreken.

Maar er heerst bij een grote groep mensen in Nederland het idee dat elke cent boven modaal op een of andere magische spaarrekening verdwijnt en dat we daar met z'n allen op zitten te broeden, en daar onmiddellijk aanspraak op kunnen doen.

Zo werkt het nou eenmaal ook weer niet, en het is jammer dat mensen zo denken.
Ik vind sowieso spaargeld belasten idioot. Je wordt twee keer belast namelijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:03:50 #224
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94097303
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef betyar het volgende:
Als mensen de grens over willen moeten ze gaan, ik stel voor HRA beperken tot hypotheken van ¤ 325.000 en een top tarief van 60% voor mensen met een inkomen hoger dan de Balkenende norm. Die mensen mogen dan ook iets voor het zeggen hebben, ze mogen bepalen op welke dag men het vuilnis op komt halen.
Volledig mee oneens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:05:13 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94097363
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik vind sowieso spaargeld belasten idioot. Je wordt twee keer belast namelijk.
Je kan vrij weinig anders in Nederland, als je het uitgeeft wordt je belast, als je het verdeelt onder familie wordt je belast, als je het in ontroerend goed stopt wordt je belast, als je het in aandelen stopt wordt je belast, als je het op je rekening laat staan wordt je belast, en wanneer je het in het buitenland zet wordt je extra belast. En denk je dat je 1 van die keuzes gemaakt hebt, dan telt het dubbel want je word op elk potje belast, met terugwerkende kracht.

Het is leuk rijk te zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94097403
quote:
de penetrante geur van jaloezie vliegt m'n neusvleugels binnen...
pi_94097504
quote:
Start een goede discussie zou ik zeggen?
  maandag 14 maart 2011 @ 16:10:07 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94097573
Nouja, ik heb in ieder geval getracht er een inhoudelijke discussie van te maken, maar goed de vleeswaren vliegen weer in 't rond.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:28:51 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_94098566
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef mlg het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat lekker doen. Dan gaan we dat net zo aanpakken als Kadaffi.
Dat zal op lange termijn niet vol te houden zijn

En ik geef ze niet ongelijk. Mensen die uitgesloten worden van het kiesrecht mogen zich met geweld verdedigen tegen besluiten die over hun hoofden worden gemaakt. Er is immers geen andere keuze.
pi_94098806
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat zal op lange termijn niet vol te houden zijn

En ik geef ze niet ongelijk. Mensen die uitgesloten worden van het kiesrecht mogen zich met geweld verdedigen tegen besluiten die over hun hoofden worden gemaakt. Er is immers geen andere keuze.
Maar als we dit extreem dootrekken.

Worden er nu ook geen beslissingen uitgestort over de hoofden van mensen die op oppositie partijen hebben gestemd?
pi_94099000
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef mlg het volgende:

[..]

Maar even serieus, want dit argument hoor ik vaker: hoe moeten rijke mensen voor zichzelf opkomen, zonder de wet te overtreden? Het gaat hier vooral om de belastingen, en daarvan bepaalt simpelweg de meerderheid de hoeveelheid.
De praktijk bewijst het,

Rijke mensen redden zichzelf aardig goed anders waren ze niet rijk geweest.

Het is ook niet zo dat de Politiek 1 machtig orgaan is die werkelijk alles beslist. Wanneer je mensen met veel potentie teveel belast gaan ze naar het buitenland of benutten hun potentie niet optimaal. De markt slaat op lange termijn afschuwlijk hard terug (zie ineenstorting communistisch staten).

Het machtscentrum bestaat uit een spectrum van krachten waarvan de Politiek er slechts 1 is.
pi_94099144
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

De praktijk bewijst het,

Rijke mensen redden zichzelf aardig goed anders waren ze niet rijk geweest.

Het is ook niet zo dat de Politiek 1 machtig orgaan is die werkelijk alles beslist. Wanneer je mensen met veel potentie teveel belast gaan ze naar het buitenland of benutten hun potentie niet optimaal. De markt slaat op lange termijn afschuwlijk hard terug (zie ineenstorting communistisch staten).

Het machtscentrum bestaat uit een spectrum van krachten waarvan de Politiek er slechts 1 is.
De rijken hebben ook weinig reden tot klagen. Het is niet alsof zij nou zo extreem hard worden gepakt door ons huidige kabinet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 maart 2011 @ 17:01:56 #233
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94100379
quote:
13s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

de penetrante geur van jaloezie vliegt m'n neusvleugels binnen...
Nee hoor, ik ben niet jaloers anders klaag ik wel in KLB. Mensen die rijke wegzetten als slachtoffers, daar word ik wel een beetje moe van.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:09:00 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94100678
'1 man 1 vote' is natuurlijk niet erg wenselijk. Maar ja, zie maar eens veranderingen in dit systeem te bewerkstelligen........
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_94100763
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef Morendo het volgende:
'1 man 1 vote' is natuurlijk niet erg wenselijk. Maar ja, zie maar eens veranderingen in dit systeem te bewerkstelligen........
Wat is een beter systeem?

Om maar in de stijl van Churchill te blijven :)
  maandag 14 maart 2011 @ 17:17:52 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94101018
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Wat is een beter systeem?

Om maar in de stijl van Churchill te blijven :)
De waarde van een stem kun je koppelen aan belastingafdracht en scholing bijvoorbeeld.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:19:23 #237
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94101081
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

De waarde van een stem kun je koppelen aan belastingafdracht en scholing bijvoorbeeld.
Dat betekent het einde van de democratie, weet je dat? We geven iedereen hetzelfde dan heeft iedereen evenveel te zeggen! *O* *O* *O*
pi_94101366
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat betekent het einde van de democratie, weet je dat? We geven iedereen hetzelfde dan heeft iedereen evenveel te zeggen! *O* *O* *O*
mjah, democratie is ook niet zaligmakend ... we kunnen in ieder geval blijven praten over alternatieven, in plaats van dogmatisch vast te houden aan democratie.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:34:23 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94101709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

mjah, democratie is ook niet zaligmakend ... we kunnen in ieder geval blijven praten over alternatieven, in plaats van dogmatisch vast te houden aan democratie.
Ik voel Godwin's aankomen.
pi_94103927
Typisch een topic voor Voorschrift

Hij is wel een type dat de armere bevolking tot rechtenloze slaven wil maken
  maandag 14 maart 2011 @ 18:35:49 #241
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94104158
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Arolsen het volgende:

Inderdaad, wat een kut idee. :r
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_94107626
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Arolsen het volgende:

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een kut idee. :r
Bedankt voor deze bijdragen jongens. Toppie!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_94107749
Denk dat dat op flinke tegenstand van de SP stuit :')
Voor de rest is het een belachelijk plan. Ben het er wel mee eens dat het een schande is om ook maar bovenmodaal te verdienen tegenwoordig.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94107880
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
Ben het er wel mee eens dat het een schande is om ook maar bovenmodaal te verdienen tegenwoordig.
Wat?
pi_94108352
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat?
Precies wat ik zeg
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94108529
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg
Nooit iets van gemerkt, eerlijk gezegd.
pi_94108589
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nooit iets van gemerkt, eerlijk gezegd.
Vuile Proleet :')
Kan er ook aan liggen dat het hier Limburg is :') :r
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 14 maart 2011 @ 20:04:06 #248
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94109454
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Kan er ook aan liggen dat het hier Limburg is :') :r
Dat had je nou net niet moeten zeggen hier.

Sinds de Provinciale Staten rust daar een taboe op volgens mij. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94109528
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat had je nou net niet moeten zeggen hier.

Sinds de Provinciale Staten rust daar een taboe op volgens mij. :')
Och, ook zonder de Provinciale Staten woer ut heej neet te doon. Ik bedoel dus dat sommige mensen alleen maar dialect kunnen :')
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 14 maart 2011 @ 20:16:42 #250
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94110402
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor deze bijdragen jongens. Toppie!
Nogmaals :r
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')