SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promovendi worden straks voor 900 euro per maand aan het werk gezet en moeten nog collegegeld betalen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advocaten kosten tussen de 250 en 400 euro per uur.
Klacht: Mensen die echt wat kunnen worden niet gewaardeerd. Ze worden voor een appel en een ei aan het werk gezet en pikken dat nog ook.![]()
Meanwhile is het geblaat van een opstaand kraagje onze maatschappij kennelijk zo'n driehonderd euro waard.
Nederland kenniseconomie. Ja ja.![]()
Niet meer naar de meester luisteren, lieve kijkbuiskindertjes. Je best doen op school is voor sukkels. Je krijgt een klop op je bolletje, maar achter je rug om word je uitgelachen als nerd in een wolvenshirt... en de big bucks gaan aan je neus voorbij.![]()
Klacht: Slimme mensen die zichzelf kennelijk niet kunnen verkopen.
Ja, dat is wel de trend. Alleen dan hebben die advocaten en notarissen op den duur ook weinig meer te doen. Gaat hun tarief vanzelf omlaagquote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Samenvatting: Geen ingenieur worden dus
Juistem. Geen meccano en knex voor Johnny Junior, maar een speelgoed blackberry.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Samenvatting: Geen ingenieur worden dus
Nee, maar het komt nu weer zo duidelijk naar voren.quote:
Goede ontwikkeling!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de trend. Alleen dan hebben die advocaten en notarissen op den duur ook weinig meer te doen. Gaat hun tarief vanzelf omlaag
Je hebt een groot analytisch vermogen. Dat is ook wat waard. Maar onze maatschappij hecht vaak meer waarde aan het sociale/politieke spelletje.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Mensen die echt wat kunnen... Dat is altijd zo'n vaag begrip. Betekent een papiertje van de universiteit dat je ook daadwerkelijk iets kan in het bedrijfsleven?
Analytisch vermogen alleen is niet genoeg. Of die unisukkels doen er niet genoeg mee. Waar is mijn vliegende auto, waar is het medicijn dat kanker geneest, waar is de pil die mij in 1 week van mijn bierbuik af laat zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Je hebt een groot analytisch vermogen. Dat is ook wat waard. Maar onze maatschappij hecht vaak meer waarde aan het sociale/politieke spelletje.
Waar is die CEO die de hele economie weer vlottrekt? De advocaat die Microsoft aanpakt? Daar komen ook geen wonderen van.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Analytisch vermogen alleen is niet genoeg. Of die unisukkels doen er niet genoeg mee. Waar is mijn vliegende auto, waar is het medicijn dat kanker geneest, waar is de pil die mij in 1 week van mijn bierbuik af laat zijn?
Als je al die dingen met je analytisch vermogen voor elkaar krijgt dna verdien je echt wel meer dan bijstandsniveau hoor.. maarja blijkbaar ga je liever drempels ontwerpen voor het rijk.
En vind je het gek? Kennis ís ook niet zoveel waard. Want kennis is overrated.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waar is die CEO die de hele economie weer vlottrekt? De advocaat die Microsoft aanpakt? Daar komen ook geen wonderen van.
Kennelijk vindt de maatschappij kennis niet zoveel waard.
Want het is natuurlijk niet nuttig om te weten hoe onze realiteit in elkaar zit. En dat op het eerste gezicht nutteloze wetenschap o.a tot de ontwikkeling van de moderne computer heeft geleid, dat vergeten we maar even.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En vind je het gek? Kennis ís ook niet zoveel waard. Want kennis is overrated.
Universiteiten focussen liever op het higgs-boson en op het paaigedrag van de noordafrikaanse bombardeerkever dan op echt nuttige zaken. Als de gewone burger de resultaten van die onderzoeken leest dan denkt men 'ga eens wat nuttigs doen zoals een medicijn tegen kanker bedenken' ipv dat men denkt 'wow zonder die miljoenen die naar dit onderzoek gingen hadden we nooit geweten dat het vrouwtje van de noordafrikaanse bombardeerkever haar partners selecteert op basis van het x318273 feromoon!'
Ja, hahaha wat een sukkels, die autisten!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef EAH5450 het volgende:
Ik ben bèta en ik kan zeggen dat het enkel voor autisten is, en autisten komen in een hoekje voor een hongerloon te werken, ze doen het toch voor hun plezier
Dat is nog geen vrijbrief om miljarden aan nutteloze onderzoeken te besteden, want er zou maar eens een wereldontdekking uit kunnen komenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk niet nuttig om te weten hoe onze realiteit in elkaar zit. En dat op het eerste gezicht nutteloze wetenschap o.a tot de ontwikkeling van de moderne computer heeft geleid, dat vergeten we maar even.
Er komt meer uit nutteloos onderzoek dan je denkt Ook voor je ruimteauto.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nog geen vrijbrief om miljarden aan nutteloze onderzoeken te besteden, want er zou maar eens een wereldontdekking uit kunnen komen. Doe nutteloze onderzoeken lekker in je eigen tijd en met je eigen geld als je het paringsgedrag van de bombardeerkever zo interessant vindt.
Hop, focus op nuttige dingen zoals een medicijn voor dodelijke ziektes en mijn ruimteauto.
Ik als bèta kan het ze niet eens zo heel kwalijk nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef MuyTrabajo het volgende:
Symptomatisch dit. Hoe er soms over slimme mensen gepraat wordt! Autisten, nerds, je mag er ongestraft tig vooroordelen over hebben, bijvoorbeeld dat ze sociaal gestoord zijn.
Totdat je kanker hebt en met een deeltjesversneller veel effectiever bestraald kan worden. Dan ben je die autisten ineens erg dankbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |