Lief dagboek,
Al jaren worden wij sinds kinds af aan geïndoctrineerd door pabo-sloeries dat we dikke auto's kunnen kopen als we tienen halen voor topografie en vogeltjes bestuderen. deze indoctrinatie heb ik meegenomen naar TU Delft waar ik RFID chips leer ontwikkelen.
Onlangs las ik de Sportweek door naar de top 100 sportinkomens en besefte ik dat mijn hele leven een leugen was

Ik zal NOOIT Ferrari's voor mijn huis bezitten, sterker nog ik mag blij zijn dat ik wat te eten krijg. 84 voetballers, die een achterlijk tokkiesport beoefenen (waarom staat Alistair Overeem op 97? Die kerel verdiend het op 1 te staan) hebben de juiste keus gemaakt en NIET geluisterd naar de eisen van deze kutregering. de anderen hebben geluk gehad dat ze in de top 100 mogen staan.
Het is heel simpel:
- Terwijl ik in een stoffig lab vol autisten de hele dag chips ontwerp, maak en nooit praat en nooit vrouwelijk schoon tegenkom, zitten zij in de frisse buitenlucht tegen een balletje te trappen en wijven rond te neuken in hun veel te dure BMW's;
- Terwijl ik mijn leve lang een rijtjeshuis ga aflossen, kunnen zij cash na een paar wedstrijden waar dan ook een villa kopen, met bijbehorende minnaressen *kuch* hoertjes *kuch*
- Terwijl ik nauwelijks vrije tijd heb, na een heel dag college, 5 uur reistijd in totaal (vanuit Amsterdam naar Delft en terug deur tot deur) en mij 's avonds al voorbereid voor het volgend college, zitten zij voetbalgames te spelen en elkaar uit te kankeren via twitter.
Dan hoor ik mensen wel zeggen: maar jij hebt minder verantwoordelijkheid en zij werken hard voor hun geld *kuch* niet iedereen kan topvoetballer worden (en veel minder lui kunnen RFID chips ontwikkelen), ben ik geëindigd als een autist die in zijn vrije tijd op FOK! zit, terwijl ik school kon skippen en hele dag kon voetballen

Kutleerplicht.