Zodat ook Schiedammers en zelfs Vlaardingse-Schiedammers hier mogen posten!quote:Op maandag 14 maart 2011 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
Bijzonder hip! En tijdelijk voor iedereen geopend!
Goedemorgen, overigens.
Men!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:25 schreef Breuls het volgende:
164 is ook 346346245247457 - 346346245247293
Van de FPquote:Acteur Jack Wouterse is zondag in zijn woonplaats Rotterdam ingereden op stadswachten. De politie van Rotterdam bevestigt tegen De Telegraaf dat er aangifte tegen hem is gedaan.
De krant schrijft maandag dat de film- en televisieacteur zondagmiddag zijn hond uitliet in het Vroesenpark, toen hem door de stadswachten werd verzocht het dier aan te lijnen. Wouterse deed dit, maar riep daarop een 'vreemde opmerking' naar hen.
Toen de stadswachten de acteur daarop aanspraken deed de hond plots zijn grote boodschap, wat Wouterse weigerde op te ruimen. De acteur werd daarvoor aangehouden. Na het noteren van zijn gegevens stapte hij in zijn auto en reed volgens de dienst Stadstoezicht in op de stadswachten, die maar net konden wegspringen.
Behoorlijk cokeverslaafd, dat verklaart het wellicht. Vind het wel een toffe kerel. Maand terug zat'ie bij 24 uur met wilfried de jong. Daar praatte hij volop over z'n verslaving. Was een erg goede aflevering.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Beetje teleurstellend... Leek me een toffe gozer.
Over zn voormalige verslavingquote:Op maandag 14 maart 2011 12:04 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Behoorlijk cokeverslaafd, dat verklaart het wellicht. Vind het wel een toffe kerel. Maand terug zat'ie bij 24 uur met wilfried de jong. Daar praatte hij volop over z'n verslaving. Was een erg goede aflevering.
Oh, maar ik zie al een hele situatie voor mij waarin de hond losloopt om ergens ver weg diep in de struiken te poepen, de stadswachten baasjes aanhouden voor de loslopende honden. Baasje hond bij zich roept vanwege de stadswachten, die een preek gaan geven en een boete, etcetera.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Isegrim het volgende:
Ze kunnen ontegenzeggelijk zeer irritant zijn, maar op ze inrijden gaat wat ver en de poep van je hond moet je gewoon opruimen.
Zakken halen op de west-kruiskadequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
Cayennepeper is altijd heerlijk prikkelend. Die in de NL supermarkten vind ik echter wat mild, dus ik heb in januari drie potjes meegenomen uit Curaçao.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zakken halen op de west-kruiskade
Dit houdt in dat ik al voldoende in huis heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
ik heb in januari drie potjes meegenomen uit Curaçao.
De "tjes" deed mij vermoeden dat het om kleine potjes gaat, en niet om grote pottenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Dit houdt in dat ik al voldoende in huis heb.
die jumbo van jou aan de botersloot is wel een oké winkelquote:
ligt eraan waar je van houdt.. wat voor type je bent...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wat is nou het leukste om uit te gaan in Rotterdam voor een 18 jarige?
Ben alleen in de hollywood music hall geweest op die zaterdag avond van het zomercarnaval..
Maar er moet toch wel wat gezelligers te vinden zijn in Rotterdam?
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164quote:Maak de volgende reeks af: 6, 2000, 33, 90, ..., ...
Wat wil je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wat is nou het leukste om uit te gaan in Rotterdam voor een 18 jarige?
Ben alleen in de hollywood music hall geweest op die zaterdag avond van het zomercarnaval..
Maar er moet toch wel wat gezelligers te vinden zijn in Rotterdam?
De reeks van onzin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164
164, uiteraard.
Meer interessant is de vraag: welke reeks is dit?
De huidige leeftijd van alle vrouwen waar je mee getrouwd bent geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164
164, uiteraard.
Meer interessant is de vraag: welke reeks is dit?
Die van 33 lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De huidige leeftijd van alle vrouwen waar je mee getrouwd bent geweest.
Het is in elk geval geen wiskundige reeks, anders had wolfram alpha mij wel verteld wat het wasquote:
omdat de stoepen niet zo mooi zijn als de fietspaden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waarom hardlopers op het fietspad lopen?
Het zit al in de woorden verstopt, dus zo moeilijk kan het niet zijn: fietspad, hardloper.
Gister een stuk of vijf op de Erasmusbrug tot aan Hofplein. Je zou toch zeggen dat op de brug en zeker ten hoogte van Churchillplein/maritiem museum de stoep breed genoeg is. Daar kwam ik twee van die onverlichte huppelaarsters tegen. Levensgevaarlijk.
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waarom hardlopers op het fietspad lopen?
Ik leef gewoon door, OK?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Breuls het volgende:
Het is Paddy's Day. Gaan we daar nog iets mee doen?
Prima, maar wees zuinig op je leven en zorg voor reflectie of verlichting! Ze hebben werkelijk geen idee hoe onzichtbaar ze zijn voor voertuigen die koplampen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.
De ondergrond is op de brug hetzelfdequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.
Nop. Of er moet in Duitsland ook een irish pub zitten die iets met St. Patrick doetquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Breuls het volgende:
Het is Paddy's Day. Gaan we daar nog iets mee doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Goed nieuws, het is weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
Het wordt ook hoog tijd voor weekend...
Ja, echt mega-irritant zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef SingleCoil het volgende:
In de thalys is dat een dagelijks ritueel, mensen gaan gewoon ergens zitten, en vervolgens moet de hele trein gereorganiseerd worden als iedereen weer met tasse, jassen, kranten, boeken, ereaders en laptops naar een andere plaats moeten,waar ze dan ook weer weggestuurd worden.
Dat lijkt me ook heel raarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef Breuls het volgende:
Had net politie aan de deur over het ongeval van vrijdag. Of ik iets had gezien of gehoord. Raar idee om ondervraagd te worden over iemands dood.
bizarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef Breuls het volgende:
Had net politie aan de deur over het ongeval van vrijdag. Of ik iets had gezien of gehoord. Raar idee om ondervraagd te worden over iemands dood.
geen idee, maar ik ga naar OffCorso...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef angel008 het volgende:
weet iemand hoe het parkeren geregeld is bij de maassilo bij jullie daarzo?
(en wie gaat er nog meer heen vanavond?)
geen idee wat er vanavond daar is, maar parkeren is meestal goed geregeld; een parkeerplaats op iets verder lopen en een vrouwenparkeerplaats vlakbij. Staat aangegeven en er staan verkeersregelaars bij grotere evenementen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef angel008 het volgende:
weet iemand hoe het parkeren geregeld is bij de maassilo bij jullie daarzo?
(en wie gaat er nog meer heen vanavond?)
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Stuurver het volgende:
Hoe is autorijden in het centrum van Rotterdam eigenlijk? lijkt mij echt een hel
We zijn hier niet op Twitter.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pfff. Wil maar kan nie slapen ... #wakker
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef SingleCoil het volgende:
Zwaar werk, studeren...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant zou je als dat niet zou gebeuren met 1 parkeerbon de hele tijd geparkeerd kunnen blijven staan en zodoende uiteindelijk een vergunning uitsparen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een collega van mij heeft net een auto gekocht, een parkeervergunning geregeld, het ding geparkeerd, drie dagen weggegaan, teruggekomen, is dr vergunning uit het hoesje gevallen.
Resultaat: 3 parkeerbonnen a 54 euro voor het 'niet leesbaar plaatsen van de vergunning'.
Dat daar een bon voor geschreven wordt, oke. Maar iedere dag één is een beetje triestig.
Als je zo'n boete in het OV krijgt en je kunt aantonen dat je een abbo hebt, hoef je de boete niet te betalen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Breuls het volgende:
De boete is voor het feit dat-ie niet zichtbaar is. Ik kan me voorstellen dat het te vergelijken is met een abonnement op het OV. Je kunt niet zeggen "ja, ik heb een abo, maar die ligt thuis", want een abo is alleen geldig als je 'm kunt tonen.
(Dit is natuurlijk een verhaal van voordat men moest inchecken.)
Hij was wel zichtbaar geplaatst, maar is buiten de schuld van de plaatser gevallen / verschoven.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, als je vergunning niet zichtbaar geplaatst is dan is dat reden voor een bekeuring. 3 keer niet zichtbaar is dus 3 bekeuringen
Het gaat er om dat de vergunning zichtbaar geplaatst is, niet of je hem hebt of niet. Ook als hij omvalt, voldoe je dus niet aan de eisen die gesteld zijn om je voertuig op die plek (belastingvrij) te mogen parkeren.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem aan dat als je kunt aantonen dat je wel degelijk een vergunning hebt, dat dan ook die ene boete onterecht is. Of is het ook strafbaar als je vergunning omvalt?
Boetes in het OV zijn op andere wetgeving gebaseerd. Ook is een abonnement iets heel anders dan een vergunning. Daarnaast komt deze regel voort uit de NS, niet vanuit de wetgever. Als je OV reist zonder geldig vervoersbewijs, ben je strafbaar. In de meeste gevallen kun je dan strafvervolging afkopen door de boete van de NS te betalen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je zo'n boete in het OV krijgt en je kunt aantonen dat je een abbo hebt, hoef je de boete niet te betalen.
Schuld is geen vereiste voor een parkeerboete.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Isegrim het volgende:
Hij was wel zichtbaar geplaatst, maar is buiten de schuld van de plaatser gevallen / verschoven.
Ik maakte de vergelijking niet, dat deed Breuls.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Boetes in het OV zijn op andere wetgeving gebaseerd. Ook is een abonnement iets heel anders dan een vergunning. Daarnaast komt deze regel voort uit de NS, niet vanuit de wetgever. Als je OV reist zonder geldig vervoersbewijs, ben je strafbaar. In de meeste gevallen kun je dan strafvervolging afkopen door de boete van de NS te betalen.
Dat vind ik dan nogal triest.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schuld is geen vereiste voor een parkeerboete.
Ik niet, want een parkeerwachter kan niet beoordelen of er sprake is van schuld. We zouden dan dus iedere parkeerovertreding voor de rechter moeten brengen, waarbij het OM onderzoek moet doen naar de schuld.quote:
Die gaan inderdaad naar de eigenaar. Hopelijk heb je nog contact met degene waaraan je de auto had uitgeleend en kan diegene betalen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
Even een hele domme vraag hoor, ik kan nog geen auto rijden, dus ik weet er niets van.
Maar boetes gaan toch ook automatisch naar de eigenaar van de auto? Maar wat als iemand anders in je auto reed of die auto bijvoorbeeld verkeerd neer had gezet, is dat dan een gevalletje, pech gehad, moet je je auto maar niet uitlenen?
Was puur een nieuwsgierigheidsvraagje, heb nog geen rijbewijs of auto.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Die gaan inderdaad naar de eigenaar. Hopelijk heb je nog contact met degene waaraan je de auto had uitgeleend en kan diegene betalen?
Als je aannemelijk kunt maken dat jou geen blaam treft, vind ik dat er ruimte moet zijn om de boete te doen vervallen. Maar die ruimte is er misschien ook wel in de praktijk, dat weet ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, want een parkeerwachter kan niet beoordelen of er sprake is van schuld. We zouden dan dus iedere parkeerovertreding voor de rechter moeten brengen, waarbij het OM onderzoek moet doen naar de schuld.
Je zou kunnen zeggen dat het algemene belang van handhaving hier als belangrijker wordt gezien dan het individuele belang om alleen bij een opzettelijke overtreding te worden bekeurd.
Ze kunnen toch kentekens controlleren? Als ze een achterkant van een vergunning zien, en ze zien al een bon achter de ruitenwisser, neem dan op zn minst de moeite om even na te gaan of deze persoon hier mag staan of niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Breuls het volgende:
En het is helemaal niet gezegd dat het driemaal dezelfde controleur was.
Dat geldt alleen voor boetes waarbij de bestuurder niet vastgesteld kan worden (parkeerboetes als de bestuurder er niet bij is en flitsboetes). Als het mogelijk is de bestuurder vast te stellen, krijgt die een boete.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
Even een hele domme vraag hoor, ik kan nog geen auto rijden, dus ik weet er niets van.
Maar boetes gaan toch ook automatisch naar de eigenaar van de auto?
Dat is inderdaad een gevalletje pech. De enige uitzondering die hierbij geldt is bij autoverhuur.quote:Maar wat als iemand anders in je auto reed of die auto bijvoorbeeld verkeerd neer had gezet, is dat dan een gevalletje, pech gehad, moet je je auto maar niet uitlenen?
Het lastige is dat dit onder bestuursrecht geldt. Bij bestuursrecht wordt het belang van handhaving ook erg sterk meegerekend, waardoor het vrij star is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Als je aannemelijk kunt maken dat jou geen blaam treft, vind ik dat er ruimte moet zijn om de boete te doen vervallen. Maar die ruimte is er misschien ook wel in de praktijk, dat weet ik niet.
Je had in dat geval wel kans gehad denk ik. Een rechter kijkt doorgaans sowieso met een iets opener blik er naar dan een gemeente.quote:Heb nog steeds spijt dat ik destijds niet verder ben gegaan met mijn onterechte boete voor het neerzetten van een vuilniszak waar die niet hoorde. Het was namelijk mijn vuilniszak niet, maar er zat wél post geadresseerd aan mij in. Blijkbaar was er een poststuk verkeerd bezorgd (gebeurt erg vaak in dit complex) en heeft diegene het gewoon weggegooid. Het ging ook om een dichte envelop en ik laat (uiteraard) geen post dicht die aan mij gericht is. Maar mijn bezwaar werd afgewezen wegens 'te onwaarschijnlijk' () en ik had verder kunnen procederen maar heb de moeite niet genomen.
Studeren maakt je niet slimmerquote:
Ik weet ook niet meer precies hoeveel het inkomen van een bijstandsgezin isquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In een avond opeten waar een bijstandsgezin een hele maand mee moet doen, en dan nu al niet meer weten wat je ook alweer had?
Volgens mij maakt het benutten van je hersenen je wel slimmer hoor. Studie kan je IQ wel verhogen lijkt me.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef SingleCoil het volgende:
ja, dat weet ik nou niet meer hoor
[..]
Studeren maakt je niet slimmer
Ik vind het verder ultra-cool!
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik mag in mn blogje de IRL-voornamen van SC en A noemen?
't kan niet altijd feest zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef Isegrim het volgende:
http://vanwisse.nl/uit-eten/VlaamschBroodhuys
Met appel en mandarijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef SingleCoil het volgende:
Ons avondeten:
[ afbeelding ]
Daar ga ik dus een heul ernstige veggie curry van maken...!
oh zag iets op twitter over jou straat en een ambu.quote:
Wie laat nou vrijwillig zijn kldeing daar naar ruiken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim is hevig in shock dat het wasmiddel dat wij hebben naar de Thaise curry ruikt die ik regelmatig maak.
Het is lemon grass wasmiddel, met tevens een vleugje cocosgeur. Alleen de rode peper mist nog.
Noem mij geen eikel, ouwe!quote:
Nee, gezinslid is weer mijn positie. Is het dan ZO ingewikkeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Noem mij geen eikel, ouwe!
Maar ik dacht dat Alicey de titel 'gezinslid' had.
Terwijl je net in school heel erg veel wilde gaan leren, natuurlijk..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vervelend, een stroomstoring op school op een mooie lentedag
Ja, tenzij dat. Nu doe ik aan zelfstudie in het Park.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terwijl je net in school heel erg veel wilde gaan leren, natuurlijk..
ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
afijn rotterdammers...hoe staat het ervoor,hoeveel van jullie zitten nog steeds binnen te werken al kijkend(al of niet) uit het raam
naar al die werklozen die nu buiten rondlopen of op terrasjes zitten?
ik zie alleen een parkeerplaats
![]()
draai je huis ffquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
De zon staat verkeerd, mijn tuin zit in de schaduw. Godverdomme.
Herkenbaar. Ik heb alleen 's morgens tussen 8 en 10 (ongeveer) zon op mijn balkon. De rest van de dag is er bijna geen zon te bekennen in mijn appartement. Wél een goede reden om naar buiten te gaan en op een terrasje te gaan zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
De zon staat verkeerd, mijn tuin zit in de schaduw. Godverdomme.
Dat is elke dag vroeg op staan dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb alleen 's morgens tussen 8 en 10 (ongeveer) zon op mijn balkon. De rest van de dag is er bijna geen zon te bekennen in mijn appartement. Wél een goede reden om naar buiten te gaan en op een terrasje te gaan zitten
Hé wat? Ik ben een student, dus voor achten opstaan is uit den boze. Tenminste tot half april dan. Dan ga ik elke dag forensen naar Gouda voor mn afstudeerstagequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is elke dag vroeg op staan dus
quote:
Ik zag het net op de FP ja. De dwaas was blijkbaar over balkons aan het klimmen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Breuls het was een Rotterdamse crimineel die te pletter viel bij je huis.
Ach, dat ruimt lekker op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Breuls het was een Rotterdamse crimineel die te pletter viel bij je huis.
Je kunt je ook afvragen in hoeverre het een crimineel betreft. Hij heeft meerdere keren voor de rechter gestaan op verdenking van betrokkenheid bij moorden, maar is iedere keer vrijgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef SingleCoil het volgende:
oh ja, als iemand een "crimineel" is dan mag 'ie gewoon te pletter vallen.
Speciaal voor jou de zon!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef Muck het volgende:
Zo, na zowat een week afwezigheid, ben ik weer in Rotterdam
hoorde het via Rijnmond. Staat nog zat open van Meneer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zag het net op de FP ja. De dwaas was blijkbaar over balkons aan het klimmen.
Ik hou mij niet zo bezig met een autochtoon/allochtoon-ratio eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Stuurver het volgende:
Wat is eigelijk het autochtoon/allochtoon ratio in rotterdam? Ik heb het gevoel of die bij de 9:1 ligt
Valt mij op dat er altijd groepjes mocros en groepjes Antillianen zijn maar nooit gecombineerd.
Hoewel ik met de laatste beter overweg kan dan de eerste, vindt het altijd een beetje triest hoe die groepjes mocros naar elk meisje dat langs komt fluiten en ze er allemaal hetzelfde uit met aan de zijkanten en achterkant opgeschoren haar met een bontkraag
Ik vind het gewoon grappig hoe ik hier in overijssel zwaar in de minderheid ben en in Rotterdam ineens in de meerderheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hou mij niet zo bezig met een autochtoon/allochtoon-ratio eigenlijk.Who cares?
Ah, u is negert?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig hoe ik hier in overijssel zwaar in de minderheid ben en in Rotterdam ineens in de meerderheid
Die Marokkanen vinden vast weer dat Nederlanders allemaal op elkaar lijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Stuurver het volgende:
Wat is eigelijk het autochtoon/allochtoon ratio in rotterdam? Ik heb het gevoel of die bij de 9:1 ligt
Valt mij op dat er altijd groepjes mocros en groepjes Antillianen zijn maar nooit gecombineerd.
Hoewel ik met de laatste beter overweg kan dan de eerste, vindt het altijd een beetje triest hoe die groepjes mocros naar elk meisje dat langs komt fluiten en ze er allemaal hetzelfde uit met aan de zijkanten en achterkant opgeschoren haar met een bontkraag
Hoewel het ook wel weer grappig is dat dat per deel in Rotterdam anders is. Neem bijvoorbeeld de metro van eindpunt naar eindpunt. De samenstelling van het metrostel verandert dan voortdurend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig hoe ik hier in overijssel zwaar in de minderheid ben en in Rotterdam ineens in de meerderheid
en dan is het maar de vraag of het mag. Het is buiten immers heel erg gevaarlijk en daar moeten kinderen tegen beschermd worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
Een wijs man zong ooit eens:" iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen." vindt het allemaal wel meevallen, maar dat komt vaak ook meer omdat de moslimjeugd vaak het huis uit geschopt wordt om op straat te spelen #rustinhuis ...de nl jeugd moet vaak eerst vragen of ze uberhaupt buiten mogen spelen ...
Kinderen zijn onaardig tegen elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef LostFormat het volgende:
Even inhaken:
Ik kan dat geen buitenspelen meer noemen. Hoe Marokkaanse kinderen met elkaar bezig zijn, niet normaal. Ik kijk uit op een binnenplaatsje en daar zijn ze volop bezig. Koters van een jaar of 4 die bij meisjes de keel dichtknijpen. Alleen maar slaan, schoppen, schreeuwen en dat continu.
Ik kom nu vast als een verzuurde PVVer over (wat ik geenszins ben) maar ik vind het gewoon schrikbarend. Ze zijn zo ontzettend onaardig tegen elkaar.
Het feit dat je van "Marokkaanse kinderen" spreekt maakt je inderdaad wel een PVV'er. Wat je ziet zul je ongetwijfeld ook als islamisering van het schoolplein zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef LostFormat het volgende:
Even inhaken:
Ik kan dat geen buitenspelen meer noemen. Hoe Marokkaanse kinderen met elkaar bezig zijn, niet normaal. Ik kijk uit op een binnenplaatsje en daar zijn ze volop bezig. Koters van een jaar of 4 die bij meisjes de keel dichtknijpen. Alleen maar slaan, schoppen, schreeuwen en dat continu.
Ik kom nu vast als een verzuurde PVVer over (wat ik geenszins ben) maar ik vind het gewoon schrikbarend. Ze zijn zo ontzettend onaardig tegen elkaar.
dus?quote:
Staat zon bus van in mijn straat...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
hipsters bedoelt men vaak mee van die kunstzinnige personen (kunstacademie, grafisch lyceum ..). En daar zit de Witte de With vol mee. Bazar, Witte Aap en dat soort dingen.
Owja en Noordereiland ook en t Poortgebouw, maar dan moet je mensen kennen.
Of even wachten als Vice weer een Jaegerland feestje geeft (in Maassilo ofzo)
Echt? Dus als ik daar naartoe zou gaan, sta ik niet alleenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef junkiexp het volgende:
Al zou de witte aap om te dansen zijn gaat het niet, want je moet een vierkante meter met minimaal 2-3 mensen delen.
De Aap is niet echt om te dansen, meer ouwehoeren met een drankje in je hand.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef junkiexp het volgende:
Al zou de witte aap om te dansen zijn gaat het niet, want je moet een vierkante meter met minimaal 2-3 mensen delen.
Ik ken niemand en ik ben 18 jaar, is dat niet erg?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Aap is niet echt om te dansen, meer ouwehoeren met een drankje in je hand.
Je valt op dertienjarige meisjes?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vanavond Justin Bieber in Ahoy
Je kent niemand?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ken niemand en ik ben 18 jaar, is dat niet erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |