Zodat ook Schiedammers en zelfs Vlaardingse-Schiedammers hier mogen posten!quote:Op maandag 14 maart 2011 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
Bijzonder hip! En tijdelijk voor iedereen geopend!
Goedemorgen, overigens.
Men!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:25 schreef Breuls het volgende:
164 is ook 346346245247457 - 346346245247293
Van de FPquote:Acteur Jack Wouterse is zondag in zijn woonplaats Rotterdam ingereden op stadswachten. De politie van Rotterdam bevestigt tegen De Telegraaf dat er aangifte tegen hem is gedaan.
De krant schrijft maandag dat de film- en televisieacteur zondagmiddag zijn hond uitliet in het Vroesenpark, toen hem door de stadswachten werd verzocht het dier aan te lijnen. Wouterse deed dit, maar riep daarop een 'vreemde opmerking' naar hen.
Toen de stadswachten de acteur daarop aanspraken deed de hond plots zijn grote boodschap, wat Wouterse weigerde op te ruimen. De acteur werd daarvoor aangehouden. Na het noteren van zijn gegevens stapte hij in zijn auto en reed volgens de dienst Stadstoezicht in op de stadswachten, die maar net konden wegspringen.
Behoorlijk cokeverslaafd, dat verklaart het wellicht. Vind het wel een toffe kerel. Maand terug zat'ie bij 24 uur met wilfried de jong. Daar praatte hij volop over z'n verslaving. Was een erg goede aflevering.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Beetje teleurstellend... Leek me een toffe gozer.
Over zn voormalige verslavingquote:Op maandag 14 maart 2011 12:04 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Behoorlijk cokeverslaafd, dat verklaart het wellicht. Vind het wel een toffe kerel. Maand terug zat'ie bij 24 uur met wilfried de jong. Daar praatte hij volop over z'n verslaving. Was een erg goede aflevering.
Oh, maar ik zie al een hele situatie voor mij waarin de hond losloopt om ergens ver weg diep in de struiken te poepen, de stadswachten baasjes aanhouden voor de loslopende honden. Baasje hond bij zich roept vanwege de stadswachten, die een preek gaan geven en een boete, etcetera.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Isegrim het volgende:
Ze kunnen ontegenzeggelijk zeer irritant zijn, maar op ze inrijden gaat wat ver en de poep van je hond moet je gewoon opruimen.
Zakken halen op de west-kruiskadequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
Cayennepeper is altijd heerlijk prikkelend. Die in de NL supermarkten vind ik echter wat mild, dus ik heb in januari drie potjes meegenomen uit Curaçao.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zakken halen op de west-kruiskade
Dit houdt in dat ik al voldoende in huis heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
ik heb in januari drie potjes meegenomen uit Curaçao.
De "tjes" deed mij vermoeden dat het om kleine potjes gaat, en niet om grote pottenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Dit houdt in dat ik al voldoende in huis heb.
die jumbo van jou aan de botersloot is wel een oké winkelquote:
ligt eraan waar je van houdt.. wat voor type je bent...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wat is nou het leukste om uit te gaan in Rotterdam voor een 18 jarige?
Ben alleen in de hollywood music hall geweest op die zaterdag avond van het zomercarnaval..
Maar er moet toch wel wat gezelligers te vinden zijn in Rotterdam?
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164quote:Maak de volgende reeks af: 6, 2000, 33, 90, ..., ...
Wat wil je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wat is nou het leukste om uit te gaan in Rotterdam voor een 18 jarige?
Ben alleen in de hollywood music hall geweest op die zaterdag avond van het zomercarnaval..
Maar er moet toch wel wat gezelligers te vinden zijn in Rotterdam?
De reeks van onzin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164
164, uiteraard.
Meer interessant is de vraag: welke reeks is dit?
De huidige leeftijd van alle vrouwen waar je mee getrouwd bent geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK, ik zal eerst het antwoord geven: 6, 2000, 33, 90, 75, 164
164, uiteraard.
Meer interessant is de vraag: welke reeks is dit?
Die van 33 lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De huidige leeftijd van alle vrouwen waar je mee getrouwd bent geweest.
Het is in elk geval geen wiskundige reeks, anders had wolfram alpha mij wel verteld wat het wasquote:
omdat de stoepen niet zo mooi zijn als de fietspaden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waarom hardlopers op het fietspad lopen?
Het zit al in de woorden verstopt, dus zo moeilijk kan het niet zijn: fietspad, hardloper.
Gister een stuk of vijf op de Erasmusbrug tot aan Hofplein. Je zou toch zeggen dat op de brug en zeker ten hoogte van Churchillplein/maritiem museum de stoep breed genoeg is. Daar kwam ik twee van die onverlichte huppelaarsters tegen. Levensgevaarlijk.
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waarom hardlopers op het fietspad lopen?
Ik leef gewoon door, OK?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Breuls het volgende:
Het is Paddy's Day. Gaan we daar nog iets mee doen?
Prima, maar wees zuinig op je leven en zorg voor reflectie of verlichting! Ze hebben werkelijk geen idee hoe onzichtbaar ze zijn voor voertuigen die koplampen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.
De ondergrond is op de brug hetzelfdequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat loopt lekkerder dan op de stoep; geen andere voetgangers (over het algemeen) en de ondergrond is fijner.
Nop. Of er moet in Duitsland ook een irish pub zitten die iets met St. Patrick doetquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Breuls het volgende:
Het is Paddy's Day. Gaan we daar nog iets mee doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |