Noem mij geen eikel, ouwe!quote:
Nee, gezinslid is weer mijn positie. Is het dan ZO ingewikkeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Noem mij geen eikel, ouwe!
Maar ik dacht dat Alicey de titel 'gezinslid' had.
Terwijl je net in school heel erg veel wilde gaan leren, natuurlijk..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vervelend, een stroomstoring op school op een mooie lentedag
Ja, tenzij dat. Nu doe ik aan zelfstudie in het Park.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terwijl je net in school heel erg veel wilde gaan leren, natuurlijk..
ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
afijn rotterdammers...hoe staat het ervoor,hoeveel van jullie zitten nog steeds binnen te werken al kijkend(al of niet) uit het raam
naar al die werklozen die nu buiten rondlopen of op terrasjes zitten?
ik zie alleen een parkeerplaats
![]()
draai je huis ffquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
De zon staat verkeerd, mijn tuin zit in de schaduw. Godverdomme.
Herkenbaar. Ik heb alleen 's morgens tussen 8 en 10 (ongeveer) zon op mijn balkon. De rest van de dag is er bijna geen zon te bekennen in mijn appartement. Wél een goede reden om naar buiten te gaan en op een terrasje te gaan zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
De zon staat verkeerd, mijn tuin zit in de schaduw. Godverdomme.
Dat is elke dag vroeg op staan dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb alleen 's morgens tussen 8 en 10 (ongeveer) zon op mijn balkon. De rest van de dag is er bijna geen zon te bekennen in mijn appartement. Wél een goede reden om naar buiten te gaan en op een terrasje te gaan zitten
Hé wat? Ik ben een student, dus voor achten opstaan is uit den boze. Tenminste tot half april dan. Dan ga ik elke dag forensen naar Gouda voor mn afstudeerstagequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is elke dag vroeg op staan dus
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |