Zeker jammer. Kost ons extra werkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
True. Jammer wel. Hoewel ik wel eens in de buurt kwam door een pik die perfect gemaakt was voor mijn pussy. En die was trouwens wat kleiner dan 15cm.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heulemaal niet! Hou haar benen ver de lucht in, eigenlijk d'r knieën zo'n beetje in d'r nek, laat haar zelf het betere vingerwerk doen en (tegelijkertijd) orgasme gegarandeerd.
Het is goed advies voor de mensen die jou willen laten klaarkomen tijdens het neuken. Prima hoor, wanneer mogen we komen oefenen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alsof het géén goed advies is voor mensen die dat nog niet weten.
Ik heb zo het idee dat als ze hier serieus op in zou gaan je toch niet gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is goed advies voor de mensen die jou willen laten klaarkomen tijdens het neuken. Prima hoor, wanneer mogen we komen oefenen?
Veel vrouwen komen zo klaar hoor. Zoek maar een ander om op te oefenen. Ik heb for the time being die 25cm om me mee te vermaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is goed advies voor de mensen die jou willen laten klaarkomen tijdens het neuken. Prima hoor, wanneer mogen we komen oefenen?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat als ze hier serieus op in zou gaan je toch niet gaat
Had er ooit een die juist alléén maar vaginaal klaar kwam... Wilde ook niets weten van vingeren en beffen (en dat van Koning Winnie de Poeh) maar echt alleen keihard geneukt worden...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Dizorn het volgende:
Nou VacaLoca, ik schrok aardig toen het bij iemand wél lukte. En ook meer dan eens. Toch niet helemaal wat je verwacht(inb4 faken..)
En dit is topniveau. Uiteindelijk gaat het voor een groot deel toch echt om de sex hoor. Niet doen alsof dat niet zo is![]()
En dat extra werk, niets mis mee. Je gaat ook zeiken als je dame na 5 minuten ophoudt met kaakkramp, kom op
Ik ben alleen te huur.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of een goeie seksmachine, dan lukt het vast wel.
Hoe langer hoe beter. Beter orgasme ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Dizorn het volgende:
Niets aan toch? Twee keer stuiteren en je bent wéér klaargekomen. Ben zelf het liefst ook niet na een minuutje al klaar hoorEn andersom lijkt het me ook suf.
Bah, weer te serieus zeker.
Niet helemaal waar. Té lang bestaat ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe langer hoe beter. Beter orgasme ook.
Niets van vlees en bloed kan een goeie sexmachine vervangen hoor. Heilig van overtuigd.quote:
Define.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Té lang bestaat ook.
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad (quote:
Gewoon binnen 20 min klaarkomen en daarna nog een keer...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad (:')) dan is het toch minder leuk. Zit ook niet echt een regel aan vast van "na 30 minuten is het te laat" ofzo. Maar het is me wel eens overkomen
Ik ben dan ook bovennatuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niets van vlees en bloed kan een goeie sexmachine vervangen hoor. Heilig van overtuigd.
Ik heb dat alleen als ik te rauw word.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad () dan is het toch minder leuk. Zit ook niet echt een regel aan vast van "na 30 minuten is het te laat" ofzo. Maar het is me wel eens overkomen
Nope, alleen van jou heb ik iets ontvangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je nou al meer pics binnen om te vergelijken?
Je ego valt niet af te ronden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n ego was ook voor de afronding.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Oh en genoeg hier gespamd. Ik ga er weer vandoor.
Seven, als deze 25 cm je verlaat mag je me komen opzoeken hoor![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
Gister superleuke date gehadSpontaan besloten om naar het strand te gaan... in de mist, pikkedonker... maar het was echt leuk en zo donker is het eigenlijk helemaal niet buiten als de maan schijnt
Binnenkort een vriendin uit Texas die langs komt, ik kan altijd even vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef edraket31 het volgende:
Ik lees dat Eva Longoria moet wennen aan haar vrijgezellenleven......
Nou, komt dat even mooi uit! Wil haar best helpen, hoewel ik niet verwacht haar tegen te komen op Lexa of RP
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wel wat chicks gehosselt via datingsites maar veel teveel werk. Je hebt uren aan het chatten en smsen enz enz. Steeds weer hetzelfde verhaal vertellen![]()
Beter pik je dronken chicks op in de stad die DTF zijn....
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Managers"jas"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemen
Maareeeeeee haters gonna hate!! Ga jij je hond nou maar neuken en laat het hosselen van chicks maar over aan de eckte bazen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.
Een identiteit die volledig ontleend is aan internet-jargon en Jersey Shore, good for you jij "eckte DTF-eindbaas".
En ga dan nu maar weer snel de X-factor kijken om te zien welke kleding je morgen moet kopen.
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo lelijk was, dus laat "kankerkneuzen"-gedoetje nog maar even achterwege.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Grote broer op jonguh
Wat een kankerkneus ben jij zeg, hoe oud ben je.
DTF is al zo oud als de weg naar Rome dus wat praat jij![]()
![]()
Uit-de-kasta-nova
In mijn profiel staat dat het uitgangspunt 1 avond is en dat ik daarna wel kijk of het verlengd wordt, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef picardmike het volgende:
Damn ik blijf na 2 dg maar op 25 views hangen, volgens mij wordt het niet meer. Misschien omdat ik neer gezet heb dat ik net genoeg tijd heb voor leuke vrouwen. Ik dacht dat het wel vrouwen aantrok als je aangeeft eigenlijk geen tijd te hebben.
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Hoeveel jaar scheelde je dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Ik ben 28 en zij 34. Tsja het zal wel. Misschien vind ze iedereen onder de 30 te jong. Dus zo jong ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34quote:
Mja er valt wat voor te zeggen, hoewel het relatief gezien een kleiner verschil is dan bv 20 en 26, maar dat vrouwen daar op filteren vind ik niet zo heel vreemd of kortzichtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
Tja ik vind jongens van 23 ook te jong.. terwijl ik 'maar' 25 ben.. tis maar net waar je voorkeuren liggen
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeuren
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werken
Ik was 28 en heb het toen eens met een 43-jarige gedaan. Nee, niet gehosseld via het internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Hij is meer van de cocktailsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Godshand het volgende:
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?
Dan kan ik maar beter helemaal weg gaan van al die datingsitesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werken
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was 28 en heb het toen eens met een 43-jarige gedaan. Nee, niet gehosseld via het internetDus niet wanhopen het kan allemaal, hoewel ik er nu ook echt niet trots op ben
Sindsdien is mijn voorkeur ook 33-.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker is
Vergeet het glijmiddel niet als ze al in de menopauze zit..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter helemaal weg gaan van al die datingsites
[..]
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker is
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergeet het glijmiddel niet als ze al in de menopauze zit..
Succes
Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Als ze rond de dertig zijn wel maar als vrouwen boven de 45 zijn denken ze toch vaak andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.
Jonger vind ik totaal geen probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.
Maar met je 28 jaar denk je dat zelfs vrouwen van 28 nog te onvolwassen oid voor jou zouden zijn?
28 en 34 is denk ik wel een andere levensfase. Zij wil kindjes en settelen en geen energie verspillen aan iemand die in haar ogen waarschijnlijk nog aan het rondfladderen is. Die fase waarin je zogezegd tevreden bent met waar je bent en niet meer zoekt naar meer meer meer, die heeft zij al achter de rug. En ik ken je al iets langer dan vandaag, dikke kans dat het deels een smoes is van haar kant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 28 en zij 34. Tsja het zal wel. Misschien vind ze iedereen onder de 30 te jong. Dus zo jong ben ik nu ook weer niet.
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
28 en 34 is denk ik wel een andere levensfase. Zij wil kindjes en settelen en geen energie verspillen aan iemand die in haar ogen waarschijnlijk nog aan het rondfladderen is. Die fase waarin je zogezegd tevreden bent met waar je bent en niet meer zoekt naar meer meer meer, die heeft zij al achter de rug. En ik ken je al iets langer dan vandaag, dikke kans dat het deels een smoes is van haar kant.
Ik heb zodirect een slaapdate met enormous. Teringmoe want drie uurtjes geslapen, wekker om 6 uur, de zijne gaat rond 3 uur. Douchen, seksen, slapen (of seksen, douchen en dan slapen, kan ook). Samen slapen. Hij is trouwens een dikke 10 jaar ouder.
En toen had je door dat Kasta nu wel een vriendin lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
ik vind het wel typisch dat de twee posters met massa's theorieen over daten etc zelf veel neuken (kennelijk) maar nergens blijven hangen. misschien dat er toch wat schort aan hun theorie en ze wat minder moeten analyseren. daar zijn immers moderne datingsites voor met koppelsystemen en artificiele intelligentie en zulks.
nee wel gelezen maar met dat overdreven ego van hem geloof k niet dat dat erg lang gaat duren. kasta houdt teveel van zichzelf om zich te bindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
En toen had je door dat Kasta nu wel een vriendin lijkt te hebben.
En dat seven gewoon nog veel te labiel is om ergens te blijven hangen
Bekijk het eens van haar kant. Ze is wel eerlijk. Ik vind dat niet kortzichtig. Zij weet dondersgoed wat ze wil, gaat recht op haar doel af en houdt daarbij niemand aan het lijntje. Waarom tijd verspillen aan eerste en tweede indrukken als je allang weet wat je wil? Zij wil waarschijnlijk niemand onder 35. Onder 30 is dan helemaal geen optie. Ze heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Je hebt inderdaad een punt![]()
Alleen zoals ik in een eerdere post zijn gaat het om een nieuwe match bij PaiQen ik vond het nogal bot overkomen. Ik had nog niet eens een kans om een eerste indruk te maken.
dawg is één van mijn beste vrienden, hij weet dondersgoed dat ik níét labiel ben, alleen in de liefde nog getroubleerd. dawgje, we moeten binnenkort nog eens afspreken. Het is véél te lang geleden en ik ben msn-moe. J. heeft een paar prachtige buikfoto's op facebook gezet, ze is jarig vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
En toen had je door dat Kasta nu wel een vriendin lijkt te hebben.
En dat seven gewoon nog veel te labiel is om ergens te blijven hangen
Dat moet ze haar voorkeuren aanpassen op PaiQ en niet zeuren wat ik vind het nogal triestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bekijk het eens van haar kant. Ze is wel eerlijk. Ik vind dat niet kortzichtig. Zij weet dondersgoed wat ze wil, gaat recht op haar doel af en houdt daarbij niemand aan het lijntje. Waarom tijd verspillen aan eerste en tweede indrukken als je allang weet wat je wil? Zij wil waarschijnlijk niemand onder 35. Onder 30 is dan helemaal geen optie. Ze heeft groot gelijk.
Eens. Ik ben ook zeer sceptisch over de kansen dat dit de vrouw is waarmee kasta oud zal worden. Maar evengoed vind ik het leuk voor hem, want vooralsnog is hij er zelf heel positief over.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee wel gelezen maar met dat overdreven ego van hem geloof k niet dat dat erg lang gaat duren. kasta houdt teveel van zichzelf om zich te binden
Ik vind dat JIJ nogal zeikt, om eerlijk te zijn. wtf, het is maar een PaiQ match, waar maak je je druk over? Ik persoonlijk zou er nog geen 5 minuten bij stilstaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ze haar voorkeuren aanpassen op PaiQ en niet zeuren wat ik vind het nogal triest
Voor haar 10 andere (I wish)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind dat JIJ nogal zeikt, om eerlijk te zijn. wtf, het is maar een PaiQ match, waar maak je je druk over? Ik persoonlijk zou er nog geen 5 minuten bij stilstaan.
Ik heb bij kasta al vele dames voorbij zien komen. Het is ongetwijfeld een schatje maar er valt niet te ontkennen dat hij moeite heeft met relaties. Uiteraard hoop ik voor hem dat het deze keer anders is, maar ik persoonlijk laat mijn twijfels pas over 6 maanden los. En een ieder doet er verstandig aan om dat bij mij ook zo te bezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Dizorn het volgende:
Beter dan dat je achteraf hoort dat ze je te jong vind en daarom het contact voor niets was. Ach, het is allebei niet goed
En tuurlijk kan je niet meteen roepen dat Kasta zijn vriendin houdt. Maar van wie weet je dat nou wel zeker? Gun 'm ook even de kans
Ik ben even niet mee met die laatste zin.quote:Getroubleerd in de liefde? is dat een woord? Achja, wel treffend I guess![]()
Edit: en als Seven ergens NIET bij stilstaat....![]()
Zoals ik zei, die heeft ze waarschijnlijk wel goed staan.. maar ook paiq is af en toe verkeerd of niet zo precies. En bovendien.. jij zeurt nu wel enorm. Dat jij het niet erg vind of altijd wacht op een eerste of tweede indruk wil niet zeggen dat een ander daar hetzelfde in is.. en als diegene zo niet is, maar zeurt of kortzichtig is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ze haar voorkeuren aanpassen op PaiQ en niet zeuren wat ik vind het nogal triest
Point takenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, die heeft ze waarschijnlijk wel goed staan.. maar ook paiq is af en toe verkeerd of niet zo precies. En bovendien.. jij zeurt nu wel enorm. Dat jij het niet erg vind of altijd wacht op een eerste of tweede indruk wil niet zeggen dat een ander daar hetzelfde in is.. en als diegene zo niet is, maar zeurt of kortzichtig is.
Ik denk dat je op alle (gratis) sites toch steeds dezelfde gezichten ziet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
Weet iemand een nieuwe (gratis) datingsite die het checken waard is? paiq is leuk, maar af en toe wil ik wel eens wat anders zien...
OKCupid ken ik al...
En ik al die tijd maar in de veronderstelling zijn dat dit het "dating"-topic was en niet het "Succesvolle relaties incl. kinderen"-topicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
ik vind het wel typisch dat de twee posters met massa's theorieen over daten etc zelf veel neuken (kennelijk) maar nergens blijven hangen. misschien dat er toch wat schort aan hun theorie en ze wat minder moeten analyseren. daar zijn immers moderne datingsites voor met koppelsystemen en artificiele intelligentie en zulks.
Knuz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
Weet iemand een nieuwe (gratis) datingsite die het checken waard is? paiq is leuk, maar af en toe wil ik wel eens wat anders zien...
OKCupid ken ik al...
Ik heb vandaag zelfs m'n gehele kaptafel verzaagd en uitgeboord zodat ze een hêndig lampje heeft boven de spiegelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
Eens. Ik ben ook zeer sceptisch over de kansen dat dit de vrouw is waarmee kasta oud zal worden. Maar evengoed vind ik het leuk voor hem, want vooralsnog is hij er zelf heel positief over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |