In mijn profiel staat dat het uitgangspunt 1 avond is en dat ik daarna wel kijk of het verlengd wordt, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef picardmike het volgende:
Damn ik blijf na 2 dg maar op 25 views hangen, volgens mij wordt het niet meer. Misschien omdat ik neer gezet heb dat ik net genoeg tijd heb voor leuke vrouwen. Ik dacht dat het wel vrouwen aantrok als je aangeeft eigenlijk geen tijd te hebben.
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Hoeveel jaar scheelde je dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Ik ben 28 en zij 34. Tsja het zal wel. Misschien vind ze iedereen onder de 30 te jong. Dus zo jong ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34quote:
Mja er valt wat voor te zeggen, hoewel het relatief gezien een kleiner verschil is dan bv 20 en 26, maar dat vrouwen daar op filteren vind ik niet zo heel vreemd of kortzichtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
Tja ik vind jongens van 23 ook te jong.. terwijl ik 'maar' 25 ben.. tis maar net waar je voorkeuren liggen
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeuren
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werken
Ik was 28 en heb het toen eens met een 43-jarige gedaan. Nee, niet gehosseld via het internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Hij is meer van de cocktailsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Godshand het volgende:
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?
Dan kan ik maar beter helemaal weg gaan van al die datingsitesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werken
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was 28 en heb het toen eens met een 43-jarige gedaan. Nee, niet gehosseld via het internetDus niet wanhopen het kan allemaal, hoewel ik er nu ook echt niet trots op ben
Sindsdien is mijn voorkeur ook 33-.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker is
Vergeet het glijmiddel niet als ze al in de menopauze zit..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter helemaal weg gaan van al die datingsites
[..]
Dat vrouwen een stuk ouder dan mij zijn vind ik eerder een pre dan dat het een dealbreker is
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergeet het glijmiddel niet als ze al in de menopauze zit..
Succes
Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |