Nope, alleen van jou heb ik iets ontvangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je nou al meer pics binnen om te vergelijken?
Je ego valt niet af te ronden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n ego was ook voor de afronding.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Oh en genoeg hier gespamd. Ik ga er weer vandoor.
Seven, als deze 25 cm je verlaat mag je me komen opzoeken hoor![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
Gister superleuke date gehadSpontaan besloten om naar het strand te gaan... in de mist, pikkedonker... maar het was echt leuk en zo donker is het eigenlijk helemaal niet buiten als de maan schijnt
Binnenkort een vriendin uit Texas die langs komt, ik kan altijd even vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef edraket31 het volgende:
Ik lees dat Eva Longoria moet wennen aan haar vrijgezellenleven......
Nou, komt dat even mooi uit! Wil haar best helpen, hoewel ik niet verwacht haar tegen te komen op Lexa of RP
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wel wat chicks gehosselt via datingsites maar veel teveel werk. Je hebt uren aan het chatten en smsen enz enz. Steeds weer hetzelfde verhaal vertellen![]()
Beter pik je dronken chicks op in de stad die DTF zijn....
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Managers"jas"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemen
Maareeeeeee haters gonna hate!! Ga jij je hond nou maar neuken en laat het hosselen van chicks maar over aan de eckte bazen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.
Een identiteit die volledig ontleend is aan internet-jargon en Jersey Shore, good for you jij "eckte DTF-eindbaas".
En ga dan nu maar weer snel de X-factor kijken om te zien welke kleding je morgen moet kopen.
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo lelijk was, dus laat "kankerkneuzen"-gedoetje nog maar even achterwege.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Grote broer op jonguh
Wat een kankerkneus ben jij zeg, hoe oud ben je.
DTF is al zo oud als de weg naar Rome dus wat praat jij![]()
![]()
Uit-de-kasta-nova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |