abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94078954
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden

[ Bericht 94% gewijzigd door VacaLoca op 14-03-2011 01:43:19 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 01:28:41 #2
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_94079493
Geen idee waar je het over hebt, maar heb wel ervaring bij Lexa (een 3 maandjes probeersel).

Hoe dan ook probeer niet het ultieme uit te stralen. Maak jezelf met wat zelfspot en relativering een beetje belachellijk. Dan lijk je eerlijker (en met wat geluk ben je het ook... dan heb je later heel wat minder uit te leggen).

Ik begon ooit met een zin dat "ik niet de catch of a lifetime was" en dat je met mij geen miljonair aan de haak zou slaan... en nog een paar minder positieve dingen te noemen, om de golddiggers af te schrikken.
Er bleken tientallen dames in mij geïnteresseerd te zijn, tegenover veel gladde praters die geen of heel weinige reacties hadden.
De vrouwen weten ook doorgaans wel that if it is to good to be true, it is usualy fake.

Dus ik ging er in met een drama van een finaciële status (free lancers verdienen nu eenmaal weinig geld doorgaans)... en toch kreeg ik vele uitnodigingen.
Uiteindelijk heb ik maar met een persoon willen daten.... en we hadden best wat gemeen, maar niet genoeg. Mja, we zijn met elkaar naar bed geweest, en dat was prima... al had ik het daartoe niet eens willen komen. En okay, dit had ik misschien vaker kunnen doen... maar wat heb je er aan op een mensenleven? Mja steeds meer als je ouder wordt, maar het wordt (in elk geval voor mij) steeds minder belangrijk. Doe mij maar reëele kansen op een vaste relatie. Alles waar je niet voor in bent moet je bij voorbaat afkappen (of doe wat je wilt als je anders in het leven staat dan ik hahaha).

Maar eerlijkheid helpt je de juiste gegadigden te vinden. Het sellecteren van de juiste gegadigden is echter een heel ander proces. Dat is een kwestie van gevoel... en als dat er niet is, dan start je weer vanaf 0. En natuurlijk was ik erg blij met de seks die ik toen kreeg (en waar ik niet om vroeg)... maar het was niet life-changing... laat staan dat ik mijn leven ervoor op wilde geven. Maar het gaf me wel genoeg zelfvertrouwen om door te gaan tot waar ik nu ben. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  maandag 14 maart 2011 @ 01:33:47 #3
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94079583
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik moet nog gaan. Vanaf begin juli minstens half jaar, ws 2 jaar Spanje :)

Jij bent nog in NL?
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen? :P
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand :)

On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
pi_94079796
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:33 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen? :P
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand :)

On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
Done.

En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen :)

Wat kan de pechfactor zijn?
  maandag 14 maart 2011 @ 02:22:45 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94080167
Damn, die Juliette is echt leuk. Maar woont op fucking 2 uur rijden. -O-
Resistance is futile.
  maandag 14 maart 2011 @ 02:29:34 #6
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94080239
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Done.

En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen :)

Wat kan de pechfactor zijn?
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen :D

Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het :)

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 14-03-2011 02:36:23 ]
pi_94080384
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen :D

Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het :)
ah jij leeft ook
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 maart 2011 @ 03:18:03 #8
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94080650
quote:
Op maandag 14 maart 2011 02:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

ah jij leeft ook
Ik leef ook?
pi_94080681
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:18 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik leef ook?
tijd geen post gezien :P
pi_94083331
Pfoei, zelden dusdanig brak geweest van zo'n tam weekend :?.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94084182
:P Ik heb het vorige topic mee zitten lurken :P Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq :P

Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype :P
pi_94084238
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef wc-eend het volgende:
:P Ik heb het vorige topic mee zitten lurken :P Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq :P

Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype :P
:o 26, papa en gescheiden... (ja sorry, ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo :P)
Sarcasme. Herken het.
pi_94084285
Ja van mij hoefde het scheiden niet... maarja... soms heb je niet heel veel te zeggen...
pi_94084299
En ik ben open hoor dus vraag maar raak :P
pi_94084339
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef wc-eend het volgende:
En ik ben open hoor dus vraag maar raak :P
Nee hoor, ben zelf ook gescheiden. Vond het gewoon leuk om te zien dat je in hetzelfde schuitje zit (nou is leuk natuurlijk een verkeerd woord, maar vaak snappen mensen het allemaal niet zo).
Sarcasme. Herken het.
pi_94084496
Nee inderdaad, kan je van alles uitleggen en dergelijke... pfff
pi_94084517
Nou ga maar eens aan de slag :P
pi_94085201
Ik heb nu twee matches ofzo :P iets met icebreaker vragen etc... :P komt wel goed :D
pi_94085782
Dude... Ben je net nieuw op het forumgedeelte ofzo?
pi_94085949
:6
  maandag 14 maart 2011 @ 11:28:59 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94086531
Haha, zat wat oude mailtjes door te lezen en vond dit. :')

Meisje wat ik al 2 jaar ken via internet, regelmatig contact mee gehad maar nooit gezien, schreef over elke kerel 'die ze van internet kende' een stukje in haar dagboek. Haar stuk over mij had ze me een tijdje geleden toegestuurd, maar omdat ze toen nog in dit topic postte ( :')) heb ik het destijds niet geplaatst.

quote:
Silenus

Trefwoorden: flirt, slet, te zelfverzekerd, oogt gevoelloos, irritant betweterig, onweerstaanbaar en nooit in het echt gezien.
Als ik ergens een lang verhaal over kan schrijven is Silenus het wel, maar tegelijkertijd kan het ook heel kort. Leren kennen in 2009, maar het enige dat ik van hem weet is dat het een onuitstaanbare, sexistische, eigenwijze doorgeschoten student is. Het gaat nooit ergens over tussen ons, behalve over wijven, seks, dates en discussies waarin we elkaar afzeiken vanwege die wijven of domme opmerkingen.
Ondanks dat het nergens over gaat, heeft hij wel iets. Ik heb me er al vaak over verbaasd, niet alleen ten aanzien van mij (nu sowieso niet meer ten aanzien van mij, omdat het mij inmiddels aan mn reet kan roesten), maar hij weet precíes wat hij moet zeggen om een vrouw te regelen. Ik lees soms dingen van hem en dan denk ik TERING, doe niet zo soepel en gehaaid. Al die vrouwen weten niet dat ze de 80e in de rij zijn en daarom pikken ze het allemaal. Dat frustreert en irriteert me mateloos. Niet dat die vrouwen erin trappen, zij weten niet beter, maar dat hij zich zo gedraagt. Ik vind het zonde van hem, en oppervlakkig. Hij is leuk genoeg om gewoon een toffe vriendin te regelen. En ook al gaat dat alsnog elke 4 maanden uit; alles beter dan na elke eerste date binnen 3 dagen een volgende regelen met iemand anders. Als hij niet zo overdreven seksverslaafd was geweest, was ik allang hopeloos verliefd op die gast geworden, maar dit vind ik echt om te kotsen. Hij kan ontzettend vermakelijk over dates vertellen, sowieso is het een goede verteller, maar als ik dan hoor hoeveel nieuwe hij nu weer geregeld heeft.. Ik zou hem het liefst een paar harde meppen verkopen, maar aangezien dat lastig is vanaf hier, heb ik hem al meerdere malen geblokkeerd omdat het niet meer aan te horen was. Het zeer irritante bij Silenus is echter dat ie na een tijd toch weer begint te jeuken..
Uiteraard ben ik eenzijdig; ook Silenus zal best een politieke voorkeur hebben, ook Silenus kan wel wat zeggen over de wereldproblematiek, ook Silenus heeft inhoud. Beetje jammer alleen dat het by far wordt overschaduwd door zijn lul.
Ze houdt wel van me zeg. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 14 maart 2011 @ 11:33:24 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94086691
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:

Overschaduwd door je lul.. die moet gigantisch zijn dan! :o
pi_94086696
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets :o.

Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat :').
pi_94086822
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:

Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat :').
Hmm als dat zo is zat je nu niet elk weekend gezellig te doen ;) Dus inhoud heb je, en je bent alleen wat kritisch en hebt bepaalde verwachtingen. Die worden nu zover ik je zie posten goed opgevuld door de dame in kwestie die je nu aan de haak hebt geslagen.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:37:26 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94086830
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.

Wel als een flirt etc, dat wel.
pi_94087127
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.

Wel als een flirt etc, dat wel.
Waarom ben je virtueel anders dan in het echt? Wat is daar de achterliggende gedachten achter?
  maandag 14 maart 2011 @ 11:48:13 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94087322
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Waarom ben je virtueel anders dan in het echt? Wat is daar de achterliggende gedachten achter?
Ik ben niet expres bezig met een typetje te spelen ofzo. Zij vindt me echter (blijkbaar :P) een oppervlakkige sexistische lul. Terwijl ik msn niet echt een geschik medium vind om daar hele diepzinnige gesprekken op te houden, dat klopt. :')

Collega's zullen mij waarschijnlijk een gestructureerde rustige jongen vinden, terwijl stapmaatjes mij juist altijd de ADHD-gangmaker/vrouwenversierder noemen. De conclusie is wat mensen van het internet over je zeggen nooit te serieus moet nemen. Je hebt je eigen waarheid wel.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:50:54 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94087449
Ik kom op het internet / fok ook heel anders over dan in t dagelijks leven. Vaak lijk ik negatiever dan dat ik daadwerkelijk ben. Dus meestal zijn ze verbaasd als ze me daadwerkelijk leren kennen, wat echt heel grappig is :D
  maandag 14 maart 2011 @ 11:52:38 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94087525
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom op het internet / fok ook heel anders over dan in t dagelijks leven. Vaak lijk ik negatiever dan dat ik daadwerkelijk ben. Dus meestal zijn ze verbaasd als ze me daadwerkelijk leren kennen, wat echt heel grappig is :D
Precies, van de ene kant is dat 'verrassend', van de andere kant zegt de manier hoe je op FOK bent natuurlijk vrij weinig over het 'echie'. Op Knuz kom ik heel betweterig/arrogant over, en dan vinden ze me op de date ineens superaardig en sympathiek. :')

En zo aardig ben ik nu ook weer niet! :(
  maandag 14 maart 2011 @ 12:06:27 #30
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94088072
quote:

Meisje wat ik al 2 jaar ken via internet, regelmatig contact mee gehad maar nooit gezien, schreef over elke kerel 'die ze van internet kende' een stukje in haar dagboek. Haar stuk over mij had ze me een tijdje geleden toegestuurd, maar omdat ze toen nog in dit topic postte ( :')) heb ik het destijds niet geplaatst.

[..]

Snap eigenlijk wel dat ze dit beeld van je heeft gekregen :P Wel leuk geschreven :)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:07:17 #31
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94088117
quote:
13s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:40 schreef kastanova het volgende:
Pfoei, zelden dusdanig brak geweest van zo'n tam weekend :?.
Same here. Zal vast de tijd van het jaar zijn of zo.
Overal verstand van.
pi_94089822
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, van de ene kant is dat 'verrassend', van de andere kant zegt de manier hoe je op FOK bent natuurlijk vrij weinig over het 'echie'. Op Knuz kom ik heel betweterig/arrogant over, en dan vinden ze me op de date ineens superaardig en sympathiek. :')

En zo aardig ben ik nu ook weer niet! :(
Was dat uit het dagboek van Spirit82?
  maandag 14 maart 2011 @ 12:58:48 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94089918
Nee, die kent mij natuurlijk van FOK en zoals ik hier ben, ben ik echt ook!
pi_94090278
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was dat uit het dagboek van Spirit82?
Nee, hoewel ik het er eigenlijk best wel mee eens ben :)

Ik bedoel, ze heeft gewoon gelijk: het is een soepele hosselaar die precies weet wat hij moet doen en zeggen om een vrouw te regelen, hij is een tikje arrogant, betweterig en kan superirritant zijn. Maar daar hou ik juist wel van. En tis zeker geen klootzak.
Sarcasme. Herken het.
pi_94090347
Nou ik heb net een battle gedaan maar stelde niet veel voor, de ander haakte af... battle is omgezet in speeddate met verlenging en daarna chat... en met iemand anders heb ik icebreaker vragen lopen beantwoorden...
pi_94090590
T nare aan paiq is natuurlijk dat als je geen super gestuctureerd leven lijdt (door wisseldiensten bedoel ik dan) en niet op je werk kan paiqen :p je mensen 1 x spreekt en dan weken niet..
Dan werkt berichtjes sturen of mailtjes sturen zoals op andere sites toch beter... Maar moet zeggen dat ik er al wel een paar x leuke gesprekken heb gehad.
pi_94091206
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef lieflijntje het volgende:
T nare aan paiq is natuurlijk dat als je geen super gestuctureerd leven lijdt (door wisseldiensten bedoel ik dan) en niet op je werk kan paiqen :p je mensen 1 x spreekt en dan weken niet..
Dan werkt berichtjes sturen of mailtjes sturen zoals op andere sites toch beter... Maar moet zeggen dat ik er al wel een paar x leuke gesprekken heb gehad.
Ik heb nu een date volgende week donderdag, met een vrouw die daar heel direct in is. Ze melde op paiq dat ze weinig online was. Dus ik zei zo: nou dan gaan we daten toch?

Gister elkaar een uurtje gechat. Ze wilde daten tussen ons in, zij woont in Amsterdam, ik in Leiden. Ze wilde dan afspreken waar we beiden niet geweest zijn dus het wordt station Heemstede-Aerdenhout :') Middle of fucking nowhere natuurlijk maar ik vond het sowieso tof dat ze met zo'n voorstel komt. Vrouwen die van de standaard afwijken hou ik wel van :)
pi_94091283
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb nu een date volgende week donderdag, met een vrouw die daar heel direct in is. Ze melde op paiq dat ze weinig online was. Dus ik zei zo: nou dan gaan we daten toch?

Gister elkaar een uurtje gechat. Ze wilde daten tussen ons in, zij woont in Amsterdam, ik in Leiden. Ze wilde dan afspreken waar we beiden niet geweest zijn dus het wordt station Heemstede-Aerdenhout :') Middle of fucking nowhere natuurlijk maar ik vond het sowieso tof dat ze met zo'n voorstel komt. Vrouwen die van de standaard afwijken hou ik wel van :)
Ga anders naar de Ikea bij Spaarnwoude :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94091330
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die is 's avonds niet open toch? Of hebben ze koopavond?

Nah nee, er zit een suffe kroeg bij dat station daar, we hebben afgesproken die eens op te gaan vrolijken met onze aanwezigheid :) Plus alcohol he? :P
  maandag 14 maart 2011 @ 13:41:05 #40
57047 macondo
pi_94091345
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Precies, en kijk maar even de film 500 days of summer voor inspiratie :)
Overal verstand van.
pi_94091470
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die is 's avonds niet open toch? Of hebben ze koopavond?

Nah nee, er zit een suffe kroeg bij dat station daar, we hebben afgesproken die eens op te gaan vrolijken met onze aanwezigheid :) Plus alcohol he? :P
Ja... dat lijkt me idd beter dan alcohol in de ikea :P Volgens mij mogen ze jou dan uit de ballenbak vissen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94091515
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies, en kijk maar even de film 500 days of summer voor inspiratie :)
Uit IMDB:
An offbeat romantic comedy about a woman who doesn't believe true love exists, and the young man who falls for her.

Dit gaat dus over Seven? :')
pi_94091558
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja... dat lijkt me idd beter dan alcohol in de ikea :P Volgens mij mogen ze jou dan uit de ballenbak vissen :P
Alcohol in de IKEA is sowieso bagger. Ga jij maar met pimi daten in de IKEA, daar lijkt hij mij wel een type voor..
pi_94091980
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alcohol in de IKEA is sowieso bagger. Ga jij maar met pimi daten in de IKEA, daar lijkt hij mij wel een type voor..
Volgens mij begrijpen wij elkaar totaaaaal verkeerd :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:06:52 #45
57047 macondo
pi_94092466
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uit IMDB:
An offbeat romantic comedy about a woman who doesn't believe true love exists, and the young man who falls for her.

Nee, de vrouw in de film is helemaal niet zo labiel. Overigens wel een aanrader.
Overal verstand van.
pi_94098451
Ik heb gister gedate via iemand die ik van Paiq ken.

Het was een erg geslaagde dag :) . Eerst zijn we naar een theater geweest en daarna hebben we nog ergens gegeten. Het is een leuke, aardige, intelligent man. En hij wond er duidelijk geen doekjes om hoe hij hoopte dat de avond zou eindigen :P . Anyway, erg gezellig gehad, geen moment verveelt. Nu zit ik een beetje te twijfelen nog of ik wel of geen vervolgdate wil. Ik voel me (nog) niet verliefd oid.
:{
  maandag 14 maart 2011 @ 16:34:17 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94098856
Klinkt goed! ^O^
Na 1 date gelijk al verliefd te zijn is natuurlijk maar zelden weggelegd. De vraag is of je hem interessant genoeg vindt voor een tweede date en dat je evt mogelijk een kans ziet op meer. Dan altijd een vervolgdate doen! :Y Je kan altijd nog afhaken :)
pi_94098955
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed! ^O^
Na 1 date gelijk al verliefd te zijn is natuurlijk maar zelden weggelegd. De vraag is of je hem interessant genoeg vindt voor een tweede date en dat je evt mogelijk een kans ziet op meer. Dan altijd een vervolgdate doen! :Y Je kan altijd nog afhaken :)
Nou ja verliefd is misschien een groot woord om dat idd al gelijk helemaal te voelen. Maar ik merkte aan mezelf dat ik niet de behoefte had om echt met hem te zoenen enzo.... :{
  maandag 14 maart 2011 @ 16:37:33 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94099023
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Nou ja verliefd is misschien een groot woord om dat idd al gelijk helemaal te voelen. Maar ik merkte aan mezelf dat ik niet de behoefte had om echt met hem te zoenen enzo.... :{
zou dat evt nog kunnen komen? Als in als je hem beter kent bijvoorbeeld en er wel gevoelens komen.. of is hij bv te lelijk en weet je dat je hem nooit meer dan gewoon vriendschappelijk gaat zien.
pi_94099108
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

zou dat evt nog kunnen komen? Als in als je hem beter kent bijvoorbeeld en er wel gevoelens komen.. of is hij bv te lelijk en weet je dat je hem nooit meer dan gewoon vriendschappelijk gaat zien.
Hmm goeie vraag. Dat weet ik niet eigenlijk. Hij is zeker niet lelijk, maar ik voelde eigenlijk gewoon niks. Anders dan een fijn gevoel van leuk gezelschap, maar geen kriebels of warm gevoel oid.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:39:45 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94099139
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Hmm goeie vraag. Dat weet ik niet eigenlijk. Hij is zeker niet lelijk, maar ik voelde eigenlijk gewoon niks. Anders dan een fijn gevoel van leuk gezelschap, maar geen kriebels of warm gevoel oid.
Ongeacht hoe je hem ziet, zou je hem graag nog eens willen spreken? Een leuke avond met hem willen hebben?
pi_94099185
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ongeacht hoe je hem ziet, zou je hem graag nog eens willen spreken? Een leuke avond met hem willen hebben?
Ja, dat wel. We konden het erg goed met elkaar vinden en raakten eigenlijk niet uitgepraat :)
  maandag 14 maart 2011 @ 16:42:09 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94099268
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ja, dat wel. We konden het erg goed met elkaar vinden en raakten eigenlijk niet uitgepraat :)
Dan zeker nog eens afspreken :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 16:54:58 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94099983
Ik heb nu toch iets raars.

Kreeg een weekje geleden een mailtje van ene 'Marloes Poes', op m'n gmail. Dat is gewoon mijn voor+achternaam@gmail.com. Mailtje bestond uit 'he ik zag je op knuz, wat grappig dat je daar ook op zit! Hoe is het met je?'

Nou, ik heb een tijdje met haar gemaild, zonder dat ik nou eigenlijk wist wie het was. Op een gegeven moment zei ze 'je weet niet wie ik ben he? Zegt de combinatie Marloes + studentenvereniging + Utrecht je iets?

Nou heb ik met twee Marloes'en van mijn studentenvereniging gezoend, ik speelde va banque maar gokte natuurlijk de verkeerde. :') Kak. Het bleek uiteindelijk een meisje te zijn waar ik op een gala in 2005 (!) mee heb gezoend. Sindsdien heb ik haar nooit meer gesproken of gezien.
Uiteindelijk wist ik ook wie ze moest zijn omdat ze vertelde dat ik zo dronken was dat ik m'n eigen naam niet eens wist en had gekotst. (Ja, dat moet op dát gala zijn geweest. :'))

Enfin, na een weekje radiostilte (ze was op wintersport zei ze) mailde ze me gisteren weer.
Het ging over een date die ze morgen zou hebben, dus ik mailde dit:

quote:
Haha, ohhh werk jij met die smoezen!
Ja hoor...Maar ach..ik heb tijd zat, het hoeft niet allemaal vandaag of morgen. ;)
Heb je al gezoend met die gozer of is het een volslagen vreemdeling voor je? :P
Mailt ze dit terug:

quote:
Ja een volslagen vreemdeling!
Niet lullig bedoeld, maar heb je in begin gemaild omdat ik je herkende
op Knuz. We zijn niet zo close dat ik alles vertel.

Succes met het verder kijken en op Knuz!
:') "We zijn niet zo close", nee duh, ik heb haar vijf jaar niet gezien. En het is nou ook niet dat ik haar vroeg naar haar grootste taboes oid. Maargoed, dit teruggemaild:

quote:
Haha, ok rustig maar. Ik was ook niet in de veronderstelling dat we zielsverwanten zijn..
Jij ook veel succes!
In de categorie: ok whatever, jij ook veel succes.

Krijg ik weer dit terug:

quote:
Nee, dat snap ik ook wel. Maar het is meer hoe je overkomt in de mail.

Weet zeker dat als je realiseerd dat iemand dicht in de buurt komt jij
dicht klapt, of is het meer dat de jacht dan over is en de volgende
aan de beurt is?

Nogmaals succes en fijn weekend!
:') Raar kind natuurlijk, maargoed, ze zal vast wat issues met zichzelf hebben. Wat schetst echter mijn verbazing, ik krijg ineens een mailtej van een ander meisje waar ik af en toe wat mee mail (en die dus op mijn profiel kijkt) dat ze hele mails krijgt van 'Marloes Poes' dat ze een onbetrouwbaar kutwijf is en vooral niet met mij moet daten omdat ik toch iedereen afwerk. :') :')

Waar bemoeit die labiele gek zich mee? :') Ik vind het echt een raar verhaal. Dadelijk gaat dat wijf allemaal andere contacten van me lastigvallen. En als ik haar nou iets misdaan had ofzo, maar ik heb haar serieus vijf jaar niet gezien. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 17:00:19 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94100314
quote:

[..]

Dit strookt echt absoluut niet met het beeld dat ik van je heb.
Resistance is futile.
pi_94100321
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Wat jij toch allemaal zegt Silenus vrouwen die van kotsende half bezopen mannen houden, het leuk vinden als je weer eens aan de alchol zit. Het lijkt wel de droom van een alcholist. :)

De meeste vrouwen op een paar na dan die houden niet meer van dat jongvolwassen puberale uitgaansgedrag, dacht ik zo.
UITGESCHREVEN
  maandag 14 maart 2011 @ 17:01:28 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94100358
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit strookt echt absoluut niet met het beeld dat ik van je heb.
Vind ik nou ook. Ik vind mezelf ook echt niet seksverslaafd ofzo, anders zou ik ook wel meer neuken. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 17:03:00 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94100423
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. Ik vind mezelf ook echt niet seksverslaafd ofzo, anders zou ik ook wel meer neuken. :')
Dat niet alleen, het is gewoon zwaar uit zijn verband gerukt allemaal. Alsof ze van plan was om een boek te schrijven en daarom een stuk of wat puntjes eruit plukte om ze eens flink door de rode verf te halen.
Resistance is futile.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:03:27 #59
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94100442
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat jij toch allemaal zegt Silenus vrouwen die van kotsende half bezopen mannen houden, het leuk vinden als je weer eens aan de alchol zit. Het lijkt wel de droom van een alcholist. :)

De meeste vrouwen op een paar na dan die houden niet meer van dat jongvolwassen puberale uitgaansgedrag, dacht ik zo.
Nou deze houdt niet van mij hoor, dat is natuurlijk geen probleem maar ik snap alleen niet waar ze de tijd/zin vandaan haalt om mij zwart te maken bij anderen. Ik zou serieus niet weten wat ik haar misdaan heb.
pi_94100517
Hele lappen tekst gaan schrijven over mensen die je via internet kent :') :')
  maandag 14 maart 2011 @ 17:05:40 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94100535
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uit IMDB:

Wie zegt dat ik daar niet in geloof? Ik acht de kans klein, dat dan weer wel.
Resistance is futile.
pi_94100863
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou deze houdt niet van mij hoor, dat is natuurlijk geen probleem maar ik snap alleen niet waar ze de tijd/zin vandaan haalt om mij zwart te maken bij anderen. Ik zou serieus niet weten wat ik haar misdaan heb.
Ik kreeg een tijdje terug ineens een mail van een gast van RP die me echt nooooit mailde (we hadden altijd contact via sms :') ). Bleek dat één of andere griet zijn msn/email account gehacked had en aan al zijn vrouwelijke contacten (meer dan 100, stond in die mail) een email had gestuurd met waarschuwing over die gast, linkkjes naar website en meer van dat soort shit. Heb reply to all gedaan met de melding dat als zij genaaid waren door die vent, dat ze volgende keer iets beter op moesten passen. Die gast wond niet bepaald doekjes om zijn intenties... vond het een beetje sneu allemaal. Heb hem ook maar een smsje gestuurd, zijn reactie was dan wel weer hilarisch :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:16:18 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94100961
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kreeg een tijdje terug ineens een mail van een gast van RP die me echt nooooit mailde (we hadden altijd contact via sms :') ). Bleek dat één of andere griet zijn msn/email account gehacked had en aan al zijn vrouwelijke contacten (meer dan 100, stond in die mail) een email had gestuurd met waarschuwing over die gast, linkkjes naar website en meer van dat soort shit. Heb reply to all gedaan met de melding dat als zij genaaid waren door die vent, dat ze volgende keer iets beter op moesten passen. Die gast wond niet bepaald doekjes om zijn intenties... vond het een beetje sneu allemaal. Heb hem ook maar een smsje gestuurd, zijn reactie was dan wel weer hilarisch :')
Bij zulke kinderachtige shit denk ik dan maar 'I gracefully bow out'.
Resistance is futile.
pi_94101461
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu toch iets raars.

Kreeg een weekje geleden een mailtje van ene 'Marloes Poes', op m'n gmail. Dat is gewoon mijn voor+achternaam@gmail.com. Mailtje bestond uit 'he ik zag je op knuz, wat grappig dat je daar ook op zit! Hoe is het met je?'

Nou, ik heb een tijdje met haar gemaild, zonder dat ik nou eigenlijk wist wie het was. Op een gegeven moment zei ze 'je weet niet wie ik ben he? Zegt de combinatie Marloes + studentenvereniging + Utrecht je iets?

Nou heb ik met twee Marloes'en van mijn studentenvereniging gezoend, ik speelde va banque maar gokte natuurlijk de verkeerde. :') Kak. Het bleek uiteindelijk een meisje te zijn waar ik op een gala in 2005 (!) mee heb gezoend. Sindsdien heb ik haar nooit meer gesproken of gezien.
Uiteindelijk wist ik ook wie ze moest zijn omdat ze vertelde dat ik zo dronken was dat ik m'n eigen naam niet eens wist en had gekotst. (Ja, dat moet op dát gala zijn geweest. :'))

Enfin, na een weekje radiostilte (ze was op wintersport zei ze) mailde ze me gisteren weer.
Het ging over een date die ze morgen zou hebben, dus ik mailde dit:

[..]

Mailt ze dit terug:

[..]

:') "We zijn niet zo close", nee duh, ik heb haar vijf jaar niet gezien. En het is nou ook niet dat ik haar vroeg naar haar grootste taboes oid. Maargoed, dit teruggemaild:

[..]

In de categorie: ok whatever, jij ook veel succes.

Krijg ik weer dit terug:

[..]

:') Raar kind natuurlijk, maargoed, ze zal vast wat issues met zichzelf hebben. Wat schetst echter mijn verbazing, ik krijg ineens een mailtej van een ander meisje waar ik af en toe wat mee mail (en die dus op mijn profiel kijkt) dat ze hele mails krijgt van 'Marloes Poes' dat ze een onbetrouwbaar kutwijf is en vooral niet met mij moet daten omdat ik toch iedereen afwerk. :') :')

Waar bemoeit die labiele gek zich mee? :') Ik vind het echt een raar verhaal. Dadelijk gaat dat wijf allemaal andere contacten van me lastigvallen. En als ik haar nou iets misdaan had ofzo, maar ik heb haar serieus vijf jaar niet gezien. :')
Leuke post _O-

Wat een vaag wijf.
pi_94101557
Damn ben na bijna 1 hele dag op rp nog maar 15x bekeken.
UITGESCHREVEN
pi_94101594
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef picardmike het volgende:
Damn ben na bijna 1 hele dag op rp nog maar 15x bekeken.
Verander je interesse even naar Mannen en het zijn er zo 1500
pi_94101818
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Verander je interesse even naar Mannen en het zijn er zo 1500
Zo laag ga zelfs ik niet niet bij de grond. Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar. Ik word lelijker vorig jaar scoorde ik veel meer.

Elke keer als ik dit zeg krijg ik net een interesse.

Ah getver Zowie uit noord brabant, die meteen al begint over de klik.
UITGESCHREVEN
pi_94101823
Over vage vrouwen-acties gesproken; kan iemand me vertellen hoelang ex-vriendinnen gemiddeld haatdragend blijven?
Heb er maar weinig ervaring mee, but now I struck the mother load :o.

Was m'n post de vorige keer nog in een plastic zak gestopt en in de trappenhal van haar flat geflikkerd, deze keer was de trappenhal kennelijk zelfs al verboden terrein en lag de (verscheurde) envelop buiten voor de centrale ingang.
Met een stok er op tegen het weg waaien, dat dan weer wel :').

Mên... En ik maar denken dat de haat mínder zou worden naarmate de tijd vorderde :{w.
pi_94102036
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:

Ah getver Zowie uit noord brabant, die meteen al begint over de klik.
ff gecheckt (toch even gebruik maken van mn 3 dagen full membership he). Ik kan je zeggen dat foto 3 en 4 een stuk minder aangenaam zijn dan 1 en 2.
pi_94102179
Wel opmerkelijk dat grote verschil vaak tussen de profielfoto en de overige foto's.... dag en nacht soms :')
pi_94102403
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
Wel opmerkelijk dat grote verschil vaak tussen de profielfoto en de overige foto's.... dag en nacht soms :')
Ja idd onder sommige knappe koppen zit een groot lichaam verborgen. Daarom wil ik liever een foto waar iemand helemaal op staat. Toch geeft Zowie aan dat ze 60 kilo weegt.
UITGESCHREVEN
pi_94105196
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja idd onder sommige knappe koppen zit een groot lichaam verborgen. Daarom wil ik liever een foto waar iemand helemaal op staat. Toch geeft Zowie aan dat ze 60 kilo weegt.
Wat is er mis met een groot lichaam?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:09:54 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94106061
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef kastanova het volgende:
Over vage vrouwen-acties gesproken; kan iemand me vertellen hoelang ex-vriendinnen gemiddeld haatdragend blijven?

Was m'n post de vorige keer nog in een plastic zak gestopt en in de trappenhal van haar flat geflikkerd, deze keer was de trappenhal kennelijk zelfs al verboden terrein en lag de (verscheurde) envelop buiten voor de centrale ingang.

Mên... En ik maar denken dat de haat mínder zou worden naarmate de tijd vorderde :{w.
Ligt eraan wat je haar geflikt hebt.
Resistance is futile.
pi_94107093
quote:

[..]

Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar.
Misschien daarom juist? >:)
pi_94108395
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is er mis met een groot lichaam?
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang. :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94108517
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang. :)
Gelukkig zijn er op iedere regel uitzonderingen :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 20:20:31 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_94110705
quote:

[..]

Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar.
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapsel :D

@Provinciaaltje: 1.90 hoeft niet, maar wel graag langer dan ikzelf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94110768
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:

[..]

En hoe groot ben jij dan?
14 SHADES OF GREY
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 20:22:48 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_94110881
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe groot ben jij dan?
Zonder hakken 1.76 dus met laarzen aan al snel 1.80.
niet zo tof doen
pi_94111019
Silenus mijn nieuwe idool... flirt, slet, te zelfverzekerd, oogt gevoelloos, irritant betweterig, onweerstaanbaar en nooit in het echt gezien. Allemaal dingen om van te dromen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94111067
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zitten ;)
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 20:26:20 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_94111149
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zitten ;)
Nee precies, ik vraag ook altijd hoe lang iemand is (maar helaas wordt er af en toe nogal overdreven) want voor die man is het volgens mij ook niet leuk een vrouw die een kop groter is.
niet zo tof doen
pi_94111445
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef kastanova het volgende:

Hehehe ... ligt aan de hele situatie he.... hoe slecht heb je haar behandeld?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:31:34 #84
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_94111549
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje... :@

Gelukkig was mijn date van afgelopen zaterdag bijna twee meter en was het hartstikke leuk. Hij is het tegenovergestelde van mijn type, maar het was ontzettend gezellig (enzo) en ik vind 'm errug leuk. Vervolgdate gaat zeker komen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_94111609
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Zonder hakken 1.76 dus met laarzen aan al snel 1.80.
Jammer dan ben ik dus te klein :P met mijn 1.81

Zo lang is geen 2 meter lang is vind ik het niet erg dat ze iets langer is.
14 SHADES OF GREY
pi_94111669
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje... :@

Gelukkig was mijn date van afgelopen zaterdag bijna twee meter en was het hartstikke leuk. Hij is het tegenovergestelde van mijn type, maar het was ontzettend gezellig (enzo) en ik vind 'm errug leuk. Vervolgdate gaat zeker komen :)
Dat klinkt goed :D
14 SHADES OF GREY
pi_94112484
Ik ben maar heel gemiddeld

1.84 lang - Nederlands gemiddelde
BMI van 21.5 - Precies in midden van het optimale
Schoenmaat 43 - Ook vrij standaard
pi_94116205
Lengte: 1.85
BMI: 22
Schoenmaat: 44
pi_94116613
Klein 1,76m BMI 22 Schoenmaat 42

Maar ik ben ook niet in NL geboren, waar ik vandaan kom zal ik wel normaal of boven normaal zijn...
  maandag 14 maart 2011 @ 21:46:12 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94116782
ik doe niet mee :')
pi_94116842
1m64
schoenmaat 37
kleine handjes :7
cup: 85D
Ben ik nog iets vergeten :?
pi_94117073
Lengte 1,81
BMI : 27

Ja, ik heb zware botten O-)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94117293
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:

cup: 85D
Ben ik nog iets vergeten :?
:')
pi_94117573
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte weten :7 in combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
  maandag 14 maart 2011 @ 21:58:34 #95
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94117794
quote:
16s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte weten :7 in combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
lol
  maandag 14 maart 2011 @ 21:59:59 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94117911
1.72
BMI 22,6
Schoenmaat 38
Resistance is futile.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:01:04 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94118011
En ja, ik ben wel mee met -Engel-.

Heren, ik wacht.
Resistance is futile.
pi_94118058
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lol
Het komt door een discussie hoor...
  maandag 14 maart 2011 @ 22:02:00 #99
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94118115
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik heb het gevolgd idd
  maandag 14 maart 2011 @ 22:02:44 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94118184
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Size does matter. Vrij relevante informatie.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')