SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden
[ Bericht 94% gewijzigd door VacaLoca op 14-03-2011 01:43:19 ]
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan. Vanaf begin juli minstens half jaar, ws 2 jaar Spanje
Jij bent nog in NL?
Done.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen?![]()
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand![]()
On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Done.
En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen
Wat kan de pechfactor zijn?
ah jij leeft ookquote:Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen![]()
Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het
tijd geen post gezienquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb het vorige topic mee zitten lurken
Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq
![]()
Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype
Nee hoor, ben zelf ook gescheiden. Vond het gewoon leuk om te zien dat je in hetzelfde schuitje zit (nou is leuk natuurlijk een verkeerd woord, maar vaak snappen mensen het allemaal niet zo).quote:
Ze houdt wel van me zeg.quote:Silenus
Trefwoorden: flirt, slet, te zelfverzekerd, oogt gevoelloos, irritant betweterig, onweerstaanbaar en nooit in het echt gezien.
Als ik ergens een lang verhaal over kan schrijven is Silenus het wel, maar tegelijkertijd kan het ook heel kort. Leren kennen in 2009, maar het enige dat ik van hem weet is dat het een onuitstaanbare, sexistische, eigenwijze doorgeschoten student is. Het gaat nooit ergens over tussen ons, behalve over wijven, seks, dates en discussies waarin we elkaar afzeiken vanwege die wijven of domme opmerkingen.
Ondanks dat het nergens over gaat, heeft hij wel iets. Ik heb me er al vaak over verbaasd, niet alleen ten aanzien van mij (nu sowieso niet meer ten aanzien van mij, omdat het mij inmiddels aan mn reet kan roesten), maar hij weet precíes wat hij moet zeggen om een vrouw te regelen. Ik lees soms dingen van hem en dan denk ik TERING, doe niet zo soepel en gehaaid. Al die vrouwen weten niet dat ze de 80e in de rij zijn en daarom pikken ze het allemaal. Dat frustreert en irriteert me mateloos. Niet dat die vrouwen erin trappen, zij weten niet beter, maar dat hij zich zo gedraagt. Ik vind het zonde van hem, en oppervlakkig. Hij is leuk genoeg om gewoon een toffe vriendin te regelen. En ook al gaat dat alsnog elke 4 maanden uit; alles beter dan na elke eerste date binnen 3 dagen een volgende regelen met iemand anders. Als hij niet zo overdreven seksverslaafd was geweest, was ik allang hopeloos verliefd op die gast geworden, maar dit vind ik echt om te kotsen. Hij kan ontzettend vermakelijk over dates vertellen, sowieso is het een goede verteller, maar als ik dan hoor hoeveel nieuwe hij nu weer geregeld heeft.. Ik zou hem het liefst een paar harde meppen verkopen, maar aangezien dat lastig is vanaf hier, heb ik hem al meerdere malen geblokkeerd omdat het niet meer aan te horen was. Het zeer irritante bij Silenus is echter dat ie na een tijd toch weer begint te jeuken..
Uiteraard ben ik eenzijdig; ook Silenus zal best een politieke voorkeur hebben, ook Silenus kan wel wat zeggen over de wereldproblematiek, ook Silenus heeft inhoud. Beetje jammer alleen dat het by far wordt overschaduwd door zijn lul.
Hmm als dat zo is zat je nu niet elk weekend gezellig te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets.
Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat.
Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets.
Waarom ben je virtueel anders dan in het echt? Wat is daar de achterliggende gedachten achter?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.
Wel als een flirt etc, dat wel.
Ik ben niet expres bezig met een typetje te spelen ofzo. Zij vindt me echter (blijkbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waarom ben je virtueel anders dan in het echt? Wat is daar de achterliggende gedachten achter?
Precies, van de ene kant is dat 'verrassend', van de andere kant zegt de manier hoe je op FOK bent natuurlijk vrij weinig over het 'echie'. Op Knuz kom ik heel betweterig/arrogant over, en dan vinden ze me op de date ineens superaardig en sympathiek.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom op het internet / fok ook heel anders over dan in t dagelijks leven. Vaak lijk ik negatiever dan dat ik daadwerkelijk ben. Dus meestal zijn ze verbaasd als ze me daadwerkelijk leren kennen, wat echt heel grappig is
Snap eigenlijk wel dat ze dit beeld van je heeft gekregenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, zat wat oude mailtjes door te lezen en vond dit.
Meisje wat ik al 2 jaar ken via internet, regelmatig contact mee gehad maar nooit gezien, schreef over elke kerel 'die ze van internet kende' een stukje in haar dagboek. Haar stuk over mij had ze me een tijdje geleden toegestuurd, maar omdat ze toen nog in dit topic postte () heb ik het destijds niet geplaatst.
[..]
Ze houdt wel van me zeg.
Same here. Zal vast de tijd van het jaar zijn of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:40 schreef kastanova het volgende:
Pfoei, zelden dusdanig brak geweest van zo'n tam weekend.
Was dat uit het dagboek van Spirit82?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, van de ene kant is dat 'verrassend', van de andere kant zegt de manier hoe je op FOK bent natuurlijk vrij weinig over het 'echie'. Op Knuz kom ik heel betweterig/arrogant over, en dan vinden ze me op de date ineens superaardig en sympathiek.
En zo aardig ben ik nu ook weer niet!
Nee, hoewel ik het er eigenlijk best wel mee eens benquote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was dat uit het dagboek van Spirit82?
Ik heb nu een date volgende week donderdag, met een vrouw die daar heel direct in is. Ze melde op paiq dat ze weinig online was. Dus ik zei zo: nou dan gaan we daten toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef lieflijntje het volgende:
T nare aan paiq is natuurlijk dat als je geen super gestuctureerd leven lijdt (door wisseldiensten bedoel ik dan) en niet op je werk kan paiqen :p je mensen 1 x spreekt en dan weken niet..
Dan werkt berichtjes sturen of mailtjes sturen zoals op andere sites toch beter... Maar moet zeggen dat ik er al wel een paar x leuke gesprekken heb gehad.
Ga anders naar de Ikea bij Spaarnwoudequote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb nu een date volgende week donderdag, met een vrouw die daar heel direct in is. Ze melde op paiq dat ze weinig online was. Dus ik zei zo: nou dan gaan we daten toch?
Gister elkaar een uurtje gechat. Ze wilde daten tussen ons in, zij woont in Amsterdam, ik in Leiden. Ze wilde dan afspreken waar we beiden niet geweest zijn dus het wordt station Heemstede-AerdenhoutMiddle of fucking nowhere natuurlijk maar ik vond het sowieso tof dat ze met zo'n voorstel komt. Vrouwen die van de standaard afwijken hou ik wel van
Die is 's avonds niet open toch? Of hebben ze koopavond?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga anders naar de Ikea bij Spaarnwoude
Precies, en kijk maar even de film 500 days of summer voor inspiratiequote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga anders naar de Ikea bij Spaarnwoude
Ja... dat lijkt me idd beter dan alcohol in de ikeaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die is 's avonds niet open toch? Of hebben ze koopavond?
Nah nee, er zit een suffe kroeg bij dat station daar, we hebben afgesproken die eens op te gaan vrolijken met onze aanwezigheidPlus alcohol he?
Uit IMDB:quote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, en kijk maar even de film 500 days of summer voor inspiratie
Alcohol in de IKEA is sowieso bagger. Ga jij maar met pimi daten in de IKEA, daar lijkt hij mij wel een type voor..quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... dat lijkt me idd beter dan alcohol in de ikeaVolgens mij mogen ze jou dan uit de ballenbak vissen
Volgens mij begrijpen wij elkaar totaaaaal verkeerdquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alcohol in de IKEA is sowieso bagger. Ga jij maar met pimi daten in de IKEA, daar lijkt hij mij wel een type voor..
Nee, de vrouw in de film is helemaal niet zo labiel. Overigens wel een aanrader.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uit IMDB:
An offbeat romantic comedy about a woman who doesn't believe true love exists, and the young man who falls for her.
Dit gaat dus over Seven?
Nou ja verliefd is misschien een groot woord om dat idd al gelijk helemaal te voelen. Maar ik merkte aan mezelf dat ik niet de behoefte had om echt met hem te zoenen enzo....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed!![]()
Na 1 date gelijk al verliefd te zijn is natuurlijk maar zelden weggelegd. De vraag is of je hem interessant genoeg vindt voor een tweede date en dat je evt mogelijk een kans ziet op meer. Dan altijd een vervolgdate doen!Je kan altijd nog afhaken
zou dat evt nog kunnen komen? Als in als je hem beter kent bijvoorbeeld en er wel gevoelens komen.. of is hij bv te lelijk en weet je dat je hem nooit meer dan gewoon vriendschappelijk gaat zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou ja verliefd is misschien een groot woord om dat idd al gelijk helemaal te voelen. Maar ik merkte aan mezelf dat ik niet de behoefte had om echt met hem te zoenen enzo....
Hmm goeie vraag. Dat weet ik niet eigenlijk. Hij is zeker niet lelijk, maar ik voelde eigenlijk gewoon niks. Anders dan een fijn gevoel van leuk gezelschap, maar geen kriebels of warm gevoel oid.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou dat evt nog kunnen komen? Als in als je hem beter kent bijvoorbeeld en er wel gevoelens komen.. of is hij bv te lelijk en weet je dat je hem nooit meer dan gewoon vriendschappelijk gaat zien.
Ongeacht hoe je hem ziet, zou je hem graag nog eens willen spreken? Een leuke avond met hem willen hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm goeie vraag. Dat weet ik niet eigenlijk. Hij is zeker niet lelijk, maar ik voelde eigenlijk gewoon niks. Anders dan een fijn gevoel van leuk gezelschap, maar geen kriebels of warm gevoel oid.
Ja, dat wel. We konden het erg goed met elkaar vinden en raakten eigenlijk niet uitgepraatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeacht hoe je hem ziet, zou je hem graag nog eens willen spreken? Een leuke avond met hem willen hebben?
Dan zeker nog eens afsprekenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja, dat wel. We konden het erg goed met elkaar vinden en raakten eigenlijk niet uitgepraat
Mailt ze dit terug:quote:Haha, ohhh werk jij met die smoezen!
Ja hoor...Maar ach..ik heb tijd zat, het hoeft niet allemaal vandaag of morgen.
Heb je al gezoend met die gozer of is het een volslagen vreemdeling voor je?
quote:Ja een volslagen vreemdeling!
Niet lullig bedoeld, maar heb je in begin gemaild omdat ik je herkende
op Knuz. We zijn niet zo close dat ik alles vertel.
Succes met het verder kijken en op Knuz!
In de categorie: ok whatever, jij ook veel succes.quote:Haha, ok rustig maar. Ik was ook niet in de veronderstelling dat we zielsverwanten zijn..
Jij ook veel succes!
quote:Nee, dat snap ik ook wel. Maar het is meer hoe je overkomt in de mail.
Weet zeker dat als je realiseerd dat iemand dicht in de buurt komt jij
dicht klapt, of is het meer dat de jacht dan over is en de volgende
aan de beurt is?
Nogmaals succes en fijn weekend!
Dit strookt echt absoluut niet met het beeld dat ik van je heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, zat wat oude mailtjes door te lezen en vond dit.
Meisje wat ik al 2 jaar ken via internet, regelmatig contact mee gehad maar nooit gezien, schreef over elke kerel 'die ze van internet kende' een stukje in haar dagboek. Haar stuk over mij had ze me een tijdje geleden toegestuurd, maar omdat ze toen nog in dit topic postte () heb ik het destijds niet geplaatst.
[..]
Ze houdt wel van me zeg.
Wat jij toch allemaal zegt Silenus vrouwen die van kotsende half bezopen mannen houden, het leuk vinden als je weer eens aan de alchol zit. Het lijkt wel de droom van een alcholist.quote:
Vind ik nou ook. Ik vind mezelf ook echt niet seksverslaafd ofzo, anders zou ik ook wel meer neuken.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit strookt echt absoluut niet met het beeld dat ik van je heb.
Dat niet alleen, het is gewoon zwaar uit zijn verband gerukt allemaal. Alsof ze van plan was om een boek te schrijven en daarom een stuk of wat puntjes eruit plukte om ze eens flink door de rode verf te halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Ik vind mezelf ook echt niet seksverslaafd ofzo, anders zou ik ook wel meer neuken.
Nou deze houdt niet van mij hoor, dat is natuurlijk geen probleem maar ik snap alleen niet waar ze de tijd/zin vandaan haalt om mij zwart te maken bij anderen. Ik zou serieus niet weten wat ik haar misdaan heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat jij toch allemaal zegt Silenus vrouwen die van kotsende half bezopen mannen houden, het leuk vinden als je weer eens aan de alchol zit. Het lijkt wel de droom van een alcholist.
De meeste vrouwen op een paar na dan die houden niet meer van dat jongvolwassen puberale uitgaansgedrag, dacht ik zo.
Wie zegt dat ik daar niet in geloof? Ik acht de kans klein, dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uit IMDB:
An offbeat romantic comedy about a woman who doesn't believe true love exists, and the young man who falls for her.
Dit gaat dus over Seven?
Ik kreeg een tijdje terug ineens een mail van een gast van RP die me echt nooooit mailde (we hadden altijd contact via smsquote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou deze houdt niet van mij hoor, dat is natuurlijk geen probleem maar ik snap alleen niet waar ze de tijd/zin vandaan haalt om mij zwart te maken bij anderen. Ik zou serieus niet weten wat ik haar misdaan heb.
Bij zulke kinderachtige shit denk ik dan maar 'I gracefully bow out'.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug ineens een mail van een gast van RP die me echt nooooit mailde (we hadden altijd contact via sms). Bleek dat één of andere griet zijn msn/email account gehacked had en aan al zijn vrouwelijke contacten (meer dan 100, stond in die mail) een email had gestuurd met waarschuwing over die gast, linkkjes naar website en meer van dat soort shit. Heb reply to all gedaan met de melding dat als zij genaaid waren door die vent, dat ze volgende keer iets beter op moesten passen. Die gast wond niet bepaald doekjes om zijn intenties... vond het een beetje sneu allemaal. Heb hem ook maar een smsje gestuurd, zijn reactie was dan wel weer hilarisch
Leuke postquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu toch iets raars.
Kreeg een weekje geleden een mailtje van ene 'Marloes Poes', op m'n gmail. Dat is gewoon mijn voor+achternaam@gmail.com. Mailtje bestond uit 'he ik zag je op knuz, wat grappig dat je daar ook op zit! Hoe is het met je?'
Nou, ik heb een tijdje met haar gemaild, zonder dat ik nou eigenlijk wist wie het was. Op een gegeven moment zei ze 'je weet niet wie ik ben he? Zegt de combinatie Marloes + studentenvereniging + Utrecht je iets?
Nou heb ik met twee Marloes'en van mijn studentenvereniging gezoend, ik speelde va banque maar gokte natuurlijk de verkeerde.Kak. Het bleek uiteindelijk een meisje te zijn waar ik op een gala in 2005 (!) mee heb gezoend. Sindsdien heb ik haar nooit meer gesproken of gezien.
Uiteindelijk wist ik ook wie ze moest zijn omdat ze vertelde dat ik zo dronken was dat ik m'n eigen naam niet eens wist en had gekotst. (Ja, dat moet op dát gala zijn geweest.)
Enfin, na een weekje radiostilte (ze was op wintersport zei ze) mailde ze me gisteren weer.
Het ging over een date die ze morgen zou hebben, dus ik mailde dit:
[..]
Mailt ze dit terug:
[..]"We zijn niet zo close", nee duh, ik heb haar vijf jaar niet gezien. En het is nou ook niet dat ik haar vroeg naar haar grootste taboes oid. Maargoed, dit teruggemaild:
[..]
In de categorie: ok whatever, jij ook veel succes.
Krijg ik weer dit terug:
[..]Raar kind natuurlijk, maargoed, ze zal vast wat issues met zichzelf hebben. Wat schetst echter mijn verbazing, ik krijg ineens een mailtej van een ander meisje waar ik af en toe wat mee mail (en die dus op mijn profiel kijkt) dat ze hele mails krijgt van 'Marloes Poes' dat ze een onbetrouwbaar kutwijf is en vooral niet met mij moet daten omdat ik toch iedereen afwerk.
![]()
Waar bemoeit die labiele gek zich mee?Ik vind het echt een raar verhaal. Dadelijk gaat dat wijf allemaal andere contacten van me lastigvallen. En als ik haar nou iets misdaan had ofzo, maar ik heb haar serieus vijf jaar niet gezien.
Verander je interesse even naar Mannen en het zijn er zo 1500quote:Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef picardmike het volgende:
Damn ben na bijna 1 hele dag op rp nog maar 15x bekeken.
Zo laag ga zelfs ik niet niet bij de grond. Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar. Ik word lelijker vorig jaar scoorde ik veel meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Verander je interesse even naar Mannen en het zijn er zo 1500
ff gecheckt (toch even gebruik maken van mn 3 dagen full membership he). Ik kan je zeggen dat foto 3 en 4 een stuk minder aangenaam zijn dan 1 en 2.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:
Ah getver Zowie uit noord brabant, die meteen al begint over de klik.
Ja idd onder sommige knappe koppen zit een groot lichaam verborgen. Daarom wil ik liever een foto waar iemand helemaal op staat. Toch geeft Zowie aan dat ze 60 kilo weegt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
Wel opmerkelijk dat grote verschil vaak tussen de profielfoto en de overige foto's.... dag en nacht soms
Wat is er mis met een groot lichaam?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja idd onder sommige knappe koppen zit een groot lichaam verborgen. Daarom wil ik liever een foto waar iemand helemaal op staat. Toch geeft Zowie aan dat ze 60 kilo weegt.
Ligt eraan wat je haar geflikt hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef kastanova het volgende:
Over vage vrouwen-acties gesproken; kan iemand me vertellen hoelang ex-vriendinnen gemiddeld haatdragend blijven?
Heb er maar weinig ervaring mee, but now I struck the mother load.
Was m'n post de vorige keer nog in een plastic zak gestopt en in de trappenhal van haar flat geflikkerd, deze keer was de trappenhal kennelijk zelfs al verboden terrein en lag de (verscheurde) envelop buiten voor de centrale ingang.
Met een stok er op tegen het weg waaien, dat dan weer wel.
Mên... En ik maar denken dat de haat mínder zou worden naarmate de tijd vorderde.
Misschien daarom juist?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar.
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een groot lichaam?
Gelukkig zijn er op iedere regel uitzonderingenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang.
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapselquote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar.
En hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapsel![]()
@Provinciaaltje: 1.90 hoeft niet, maar wel graag langer dan ikzelf.
Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapsel![]()
@Provinciaaltje: 1.90 hoeft niet, maar wel graag langer dan ikzelf.
Nee precies, ik vraag ook altijd hoe lang iemand is (maar helaas wordt er af en toe nogal overdreven) want voor die man is het volgens mij ook niet leuk een vrouw die een kop groter is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zitten
Hehehe ... ligt aan de hele situatie he.... hoe slecht heb je haar behandeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef kastanova het volgende:
Over vage vrouwen-acties gesproken; kan iemand me vertellen hoelang ex-vriendinnen gemiddeld haatdragend blijven?
Heb er maar weinig ervaring mee, but now I struck the mother load.
Was m'n post de vorige keer nog in een plastic zak gestopt en in de trappenhal van haar flat geflikkerd, deze keer was de trappenhal kennelijk zelfs al verboden terrein en lag de (verscheurde) envelop buiten voor de centrale ingang.
Met een stok er op tegen het weg waaien, dat dan weer wel.
Mên... En ik maar denken dat de haat mínder zou worden naarmate de tijd vorderde.
Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang.
Jammer dan ben ik dus te kleinquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder hakken 1.76 dus met laarzen aan al snel 1.80.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje...![]()
Gelukkig was mijn date van afgelopen zaterdag bijna twee meter en was het hartstikke leuk. Hij is het tegenovergestelde van mijn type, maar het was ontzettend gezellig (enzo) en ik vind 'm errug leuk. Vervolgdate gaat zeker komen
quote:
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenquote:
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenin combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |