Nee, ik moet echt gaan afvallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je moet als volwassene toch wat om die verplichte saaiheid voor die kutkoters te compenseren natuurlijk, wat dat betreft heb je 't verdiend man. Drink er nog een paar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
Fictief is lekker totdat iedereen doorheeft dat het fictief is. Dan heb je niets meer.
quote:
Fictief is lekker omdat niemand wil doorhebben dat het fictief is, want iedereen heeft alles fictief, dus iedereen heeft niets, en zonder niets is er ook niet iets.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
Fictief is lekker totdat iedereen doorheeft dat het fictief is. Dan heb je niets meer.
Ga je light-bier drinken, als er zoiets bestaat tenminste.quote:
Als je niet gaat klagen en niet gaat zeiken dan is er ook geen probleem.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat investeerders, verzekeringsmaatschappijen en bankiers steeds grotere risico's nemen. Men denkt dat de 'gravy train' maar blijft rijden. Die kwam abrupt tot stilstand toen de crisis uitbrak, maar is inmiddels alweer in gang gezet. En hij rijdt harder dan ooit. Dat is simpelweg vragen om moeilijkheden.
Ja, dat zagen we in 2008.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je niet gaat klagen en niet gaat zeiken dan is er ook geen probleem.
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fictief is lekker omdat niemand wil doorhebben dat het fictief is, want iedereen heeft alles fictief, dus iedereen heeft niets, en zonder niets is er ook niet iets.
Snap je?
Ja, maar jouw gravy train zoals je het zo mooi noemt kent een eindpunt, dat eindpunt heet vraag en aanbod.quote:
Doe maar niet, ik heb het nu perfect mooi in deze wereld zoals hij is. Noem me een kapitalistische graaier of wat dan ook, maar het gaat lekker.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Helaas, ik betwijfel of mijn lever het tot 2012 gaat redden.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Hoe meer je graait hoe moeilijker je het zult krijgen. Eindelijk gerechtigheid. Rookze!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb het nu perfect mooi in deze wereld zoals hij is. Noem me een kapitalistische graaier of wat dan ook, maar het gaat lekker.
Overigens, ik ben straks terug, even een opsteken.
Het zou inderdaad wel eens al binnen 20 maanden zover kunnen zijn. Leve de exponentie!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik betwijfel of mijn lever het tot 2012 gaat redden.
Ja, ik zie dat ook nog wel gebeuren. Vooral omdat men niets heeft geleerd van de crisis. Roosevelt heeft met zijn New Deal de financiele wereld aan banden gelegd en heeft zo nieuwe crises weten te voorkomen. Maar nu gaat men onverminderd door met graaien en het nemen van enorme financiele risico's. Dat kan niet goed blijven gaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Tijd om te verkassen naar Libië.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
He bah het regent, word me telefoon nat terwijl ik fok, en m'n sigaar. Kloteklimaat hier ook
Die amerikaanse bocht zekerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je light-bier drinken, als er zoiets bestaat tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |