Nee, ik moet echt gaan afvallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je moet als volwassene toch wat om die verplichte saaiheid voor die kutkoters te compenseren natuurlijk, wat dat betreft heb je 't verdiend man. Drink er nog een paar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
Fictief is lekker totdat iedereen doorheeft dat het fictief is. Dan heb je niets meer.
quote:
Fictief is lekker omdat niemand wil doorhebben dat het fictief is, want iedereen heeft alles fictief, dus iedereen heeft niets, en zonder niets is er ook niet iets.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
Fictief is lekker totdat iedereen doorheeft dat het fictief is. Dan heb je niets meer.
Ga je light-bier drinken, als er zoiets bestaat tenminste.quote:
Als je niet gaat klagen en niet gaat zeiken dan is er ook geen probleem.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat investeerders, verzekeringsmaatschappijen en bankiers steeds grotere risico's nemen. Men denkt dat de 'gravy train' maar blijft rijden. Die kwam abrupt tot stilstand toen de crisis uitbrak, maar is inmiddels alweer in gang gezet. En hij rijdt harder dan ooit. Dat is simpelweg vragen om moeilijkheden.
Ja, dat zagen we in 2008.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je niet gaat klagen en niet gaat zeiken dan is er ook geen probleem.
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fictief is lekker omdat niemand wil doorhebben dat het fictief is, want iedereen heeft alles fictief, dus iedereen heeft niets, en zonder niets is er ook niet iets.
Snap je?
Ja, maar jouw gravy train zoals je het zo mooi noemt kent een eindpunt, dat eindpunt heet vraag en aanbod.quote:
Doe maar niet, ik heb het nu perfect mooi in deze wereld zoals hij is. Noem me een kapitalistische graaier of wat dan ook, maar het gaat lekker.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Helaas, ik betwijfel of mijn lever het tot 2012 gaat redden.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Hoe meer je graait hoe moeilijker je het zult krijgen. Eindelijk gerechtigheid. Rookze!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb het nu perfect mooi in deze wereld zoals hij is. Noem me een kapitalistische graaier of wat dan ook, maar het gaat lekker.
Overigens, ik ben straks terug, even een opsteken.
Het zou inderdaad wel eens al binnen 20 maanden zover kunnen zijn. Leve de exponentie!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik betwijfel of mijn lever het tot 2012 gaat redden.
Ja, ik zie dat ook nog wel gebeuren. Vooral omdat men niets heeft geleerd van de crisis. Roosevelt heeft met zijn New Deal de financiele wereld aan banden gelegd en heeft zo nieuwe crises weten te voorkomen. Maar nu gaat men onverminderd door met graaien en het nemen van enorme financiele risico's. Dat kan niet goed blijven gaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De bankaire wereld gaat nu weer voort op dezelfde voet als voor de kredietcrisis, er komt dus geheid een nieuwe crisis en die zal waarschijnlijk het einde van het virtuele monetaire stelsel zoals we dat nu kennen betekenen. En daarmee het einde van de hegemonie van de westerse wereld. Jij en ik gaan dat nog meemaken, maak je borst maar nat.
Tijd om te verkassen naar Libië.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
He bah het regent, word me telefoon nat terwijl ik fok, en m'n sigaar. Kloteklimaat hier ook
Die amerikaanse bocht zekerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je light-bier drinken, als er zoiets bestaat tenminste.
Precies. Genoeg boswoestijnpercelen en een helikopter in je achtertuinquote:
quote:
Mwah, doe dan maar de Emiraten.quote:
Chinaquote:
Inclusief 7.62 om gebelgde Arabieren op afstand te houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Precies. Genoeg boswoestijnpercelen en een helikopter in je achtertuin
7.62 Minimiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Inclusief 7.62 om gebelgde Arabieren op afstand te houden.
Die werkelijkheid gaat nog niet op gelukkig.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe meer je graait hoe moeilijker je het zult krijgen. Eindelijk gerechtigheid. Rookze!
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef mlg het volgende:
Pffff, morgen vroeg mijn nest uit. Klanten worden ook steeds minder flexibel.
Ah, wat voor boer?((Pluim)Veehouderij, gewassen)quote:
quote:
Spelfout van MLGquote:
Hennepboer wel te verstaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, wat voor boer?((Pluim)Veehouderij, gewassen)
Ah, laat me raden: De Politie moet vroeger beginnen --> Haar drugs eerder ophalen?quote:
Juist. Daarnaast ben ik privé prostituee van Betyar.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, laat me raden: De Politie moet vroeger beginnen --> Haar drugs eerder ophalen?
Ja, die klanten worden ook steeds minder flexibel.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Spelfout van MLG
Ik meende dat MLG oude zakenmannetjes verwend in verwaarloosde motelletjes.
Maar het is dan mijn taak om alles wat flexibeler te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, die klanten worden ook steeds minder flexibel.
Als een soort van flexibiliteitsmanager.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar het is dan mijn taak om alles wat flexibeler te maken.
Met behulp van een inflexibel goed, het is toch wat in deze wereld.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar het is dan mijn taak om alles wat flexibeler te maken.
Huur een hackerquote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef mlg het volgende:
Ik pleit voor een staatsgreep op fok. Hoe doen we dat?
Doe maar niet, dan is de verhouding "uitbuiters" en "uitgebuiten" niet meer helemaal zoals die hoort, dan is er minder voor ons om weg te graaien.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef mlg het volgende:
Ik wil spermadonor worden. Dit plebland kan wel wat patriciers gebruiken.
We kopen Danny gewoon weg.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Welnee, geef Papierversnipperaar gewoon weer wat cannabis en hij organiseert wel een alu-hoedje demonstratie en revolutie.
Ik gebruik geen kleingeld.quote:
Daar zit wat in, maar met meer Patriciers kunnen we meer 'legaal' uitbuiten.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan is de verhouding "uitbuiters" en "uitgebuiten" niet meer helemaal zoals die hoort, dan is er minder voor ons om weg te graaien.
Dan moeten we delen met andere Patriciërs, dat is ook niet goed natuurlijk.
Hmm, en de VVD krijgt natuurlijk meer stemmen inderdaad, een hernieuwde feudale samenleving, wellicht niet een al te slecht idee. Maar dan wel census-kiesrecht invoeren, anders kan het alsnog verkeerd gaan amice.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar met meer Patriciers kunnen we meer 'legaal' uitbuiten.
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen vrouwen zijn die jouw zaad in zich willen hebben, laat staan een mlg kind willen baren. Kelly v/d Veer heeft geen baarmoeder he.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef mlg het volgende:
Ik wil spermadonor worden. Dit plebland kan wel wat patriciers gebruiken.
Volgens mij is het relatief anoniem voor de ontvanger. She won't know what hit her.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen vrouwen zijn die jouw zaad in zich willen hebben, laat staan een mlg kind willen baren. Kelly v/d Veer heeft geen baarmoeder he.
Dat vermoeden had ik met jou. Welke snol wil nou een plebejer. Goed, jouw eigen soort misschien. En dat is ook een groot probleem volgens Darwin.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen vrouwen zijn die jouw zaad in zich willen hebben, laat staan een mlg kind willen baren. Kelly v/d Veer heeft geen baarmoeder he.
Zodra ze MLG met een potje zien wandelen sturen ze meteen een persbericht naar buiten dat de klinieken alle zaadcellen gaan vernietigen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is het relatief anoniem voor de ontvanger. She won't know what hit her.
Zoek de definitie van soort nog een op. We zijn allemaal dezelfde soort.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik met jou. Welke snol wil nou een plebejer. Goed, jouw eigen soort misschien. En dat is ook een groot probleem volgens Darwin.
Denk jij dat het orgineel is..... een revolutie starten op Fok Pol ?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef mlg het volgende:
Ik pleit voor een staatsgreep op fok. Hoe doen we dat?
Soort kan ook een klasse, groep, en zelfs een geslacht zijn. Leer je dat niet bij ecologie, toch wel een biologische opleiding, nietwaar?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zoek de definitie van soort nog een op. We zijn allemaal dezelfde soort.
Dat van Darwin moet je uitleggen.
Weltrusten, mogen groene bergen geld uwe dromen versieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef mlg het volgende:
Maar ik ga pitten. Morgen weer een dag op wat plebejers te vernietigen.
Dat hoop ik ook amice. Kun jij voor mij, Zeeland nog even wat leren over soorten?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weltrusten, mogen groene bergen geld uwe dromen versieren.
Ik zie wel heil in het plan van mlg. Een verzadigde Yvonne werkt vast wel mee. Bij Remlof twijfel ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk jij dat het orgineel is..... een revolutie starten op Fok Pol ?
En FB-pol tot centrale slagveld kiezen, waar je de modjes attakeert?
Das ol skool
ps de revolutionairen verliezen altijd...
Nee, zo heb ik dat niet geleerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Soort kan ook een klasse, groep, en zelfs een geslacht zijn. Leer je dat niet bij ecologie, toch wel een biologische opleiding, nietwaar?
Allemaal blont en hun industrie is zwaar in reclinequote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef mlg het volgende:
Ik ben voor herinvoering van eugenetica. Werkte perfect in Zweden, zie hun dames en economie maar.
Waarom, ik neem aan dat hij ook wel soorten mensen kan onderscheiden. Zoniet, verklaard het meteen waarom of hij het met ons oneens is.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook amice. Kun jij voor mij, Zeeland nog even wat leren over soorten?
En dat vind je vreemd?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef Picchia het volgende:
Maar hoe leuker de onderwerpen hoe minder juridisch ze zijn.
Yip.... voor het zingen de kerk uit...quote:Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef Picchia het volgende:
Denk aan de scheiding tussen kerk en zaad.
Ik had ooit een christenfundamentalistische collega die een paar jaar ouder dan ik was, negen kinderen had en al opa wasquote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
Ik kom wel eens in gereformeerde dorpen en dan zie je goed dat er geen 'scheiding van Kerk en Zaad' is. Je ziet het aan als die teeltbakken (lees: auto's met plaats voor meer dan 5 personen).
Deze mensen lossen de vergrijzing op.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had ooit een christenfundamentalistische collega die een paar jaar ouder dan ik was, negen kinderen had en al opa was![]()
En hij reed in een Opel Vectra. De ene week mocht de ene helft van de kinderen mee naar opa en oma, de andere week de andere helft
Dat is toch die film met Eddy Murphy?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
Wie de film raad is een goeie....... Hint : Die twee hoge heren doen ook mee in Coming to America
Die los ik liever op met immigratie dan met inteeltquote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze mensen lossen de vergrijzing op.
Ik zeg niks. De hint is al gegeven.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Eddy Murphy?
Wat mij altijd opvalt is dat volledige gebrek aan humor bij die lui. Ze lachen om de meest flauwe grapjes. Het verbaast me nauwelijks dat hij een Opel Vectra had. Daar rijden ze allemaal in.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had ooit een christenfundamentalistische collega die een paar jaar ouder dan ik was, negen kinderen had en al opa was![]()
En hij reed in een Opel Vectra. De ene week mocht de ene helft van de kinderen mee naar opa en oma, de andere week de andere helft
Leuke filmquote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Een winnaar (was natuurlijk ook ontzettend makkelijk)
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wel of niet met Eddie?
En wel of geen sinaasappelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |