ben je wel goed aan het stappenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef teamlead het volgende:
250 euro voor een wip zonder condoom... valt nog best mee... avondje stappen ben je meer kwijt
krijg je ook een soa en een kind erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
100 euro? in Thailand kost het 5 dollar
en jij drinkt goude wiskey?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef teamlead het volgende:
250 euro voor een wip zonder condoom... valt nog best mee... avondje stappen ben je meer kwijt
Hahaha inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef tralalala het volgende:
Tuurlijk AlbertoHij is gewoon met die meid naar bed geweest
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef tralalala het volgende:
Tuurlijk AlbertoHij is gewoon met die meid naar bed geweest
HBO Seksmanagement!quote:
Was ook bij olifante doders inderdaad.. zal leuk worden als je partner erachter komt of je verteld hetquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Studentes als prostituee schijnt erg veel voor te komen..
HBO Vrijetijdsmanagement!quote:
Maraca zou het gedaan hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Studentes als prostituee schijnt erg veel voor te komen..
twee hele grote schuren!quote:
Olifantendodersquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Was ook bij olifante doders inderdaad.. zal leuk worden als je partner erachter komt of je verteld het
Daar krijg je geen HIV vanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef teamlead het volgende:
verdient allicht beter dan vakkenvullen bij de appie
noelquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iedereen moet verplicht jou avatar dragen uit perfectie.
Hahahaha.
Volgens mij wel!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
is dit dezelfde collega die die cursus moest doen met dat naakt rennen
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Als groenteboer wil je ook je eigen appel testen
Kan jij je gereedschap in m'n doos kwijt?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Goede openingszin: Ik heb een hele grote schuur..
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
OlifantendodersDie bruine gast heb ik laatst nog mee staan praten
goed gereedschap hangt ok onder een afdakje!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef missU het volgende:
[..]
Kan jij je gereedschap in m'n doos kwijt?
dikke negerlullen !quote:
record?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
27.36 posts per minuut - [TV SC #228] diplomaten hebben eigen regels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker op Wikipediaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef teamlead het volgende:
de hbo-ert heeft het opgezocht... slikken is niet gevaarlijk....
Dat gaat snel!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.sexwoordenboek.nlquote:
* stuur wiki-link naar mijn vrouwquote:
teder aaien en een fooitje gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Respectvol met prostituees omgaanWTF is dat dan
Confrontaties in 3Dquote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef Elusive het volgende:
ik word altijd zo angstig als alberto zo op me af komt lopen
gelukkig is het geen 3D uitzending
Schijn je toch soa's van te krijgenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Oorlogsheld het volgende:
wat is er erg aan pijpen zonder condoom??
dan krijg je een pot met goud en iedereen wil dat wel!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Oorlogsheld het volgende:
Hiv en later aids tochquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Oorlogsheld het volgende:
pijpenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef teamlead het volgende:
hoe komt dat?
nou.... pijpen met condoom is best kut...
en een vieze smaak van kaas in je mondquote:
niet voor degene die gepijpt wordt...quote:
Smaakt ook niet bepaald lekker, dus wellicht voor die hoer ook prettigerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef teamlead het volgende:
hoe komt dat?
als je een kut aantreft, dan pijp je toch verkeerdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef teamlead het volgende:
neem je maar een smaakjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef missU het volgende:
[..]
Smaakt ook niet bepaald lekker, dus wellicht voor die hoer ook prettiger
Vrouwencondoomquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je een kut aantreft, dan pijp je toch verkeerd
rubber is ook natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef missU het volgende:
[..]
Das nog ranziger, heb ik liever puur natuur!
ze kan dan wel goed aftrekkenquote:
nee das een pimpquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Eenskijken het volgende:
is dat een hoer, die dikke die alberto kankerlijer noemtROFL
Is het ook aftrekbaar van de belastingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
zou je dan ook een btw-factuur van een hoer kunnen krijgen? Gewoon om het gezicht van m'n boekhouder eens te zien
clientenbindingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
zou je dan ook een btw-factuur van een hoer kunnen krijgen? Gewoon om het gezicht van m'n boekhouder eens te zien
onder welk postje wil je dat aftrekkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
CAMERA IN KONT!!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat eeuwige "ik maak je dood.." dreigement
Ja doe het dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat eeuwige "ik maak je dood.." dreigement
Ach, zolang het maar op privé geboekt isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
Het is in ieder geval een aftrekpostquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
onder welk postje wil je dat aftrekken
die heeft ook dikke bodyguards bij zich. en de enige die hem wil slaan is Joranquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah ja hij dook wel hard weg.Dan is Peter R toch iets meer gangster.
Grolschquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef missU het volgende:
Flikker op met je sing-off, gęnante vrouwenreclames, musicalcrap en ranzige grolsch reclames!
relatiemanagementquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
onder welk postje wil je dat aftrekken
giften aan derdequote:
Zoek maar op er zijn genoeg andere mensen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heeft ook dikke bodyguards bij zich. en de enige die hem wil slaan is Joran
En dan is Alberto weer terugquote:
Van grolsch krijg ik buikpijn.... Doe mij maar een Heineken of een wieckse witte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |