de bijrijder.. die eventueel verder had kunnen rijden. maar dat ging dus niet..quote:
Bram is zijn rijbewijs kwijt in het kantoortje!quote:
ik denk dat hij dan ook nog eens de leukste isquote:
Beetje voorzichtig met mijn rijbewijs hequote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk dat hij dan ook nog eens de leukste is
500quote:
maal 2 dusquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef ouderejongere het volgende:
vier, vijf.... het worden er steeds meer
afwerkplek voor alberto!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
staan ze alweer op dat industrieterrein?
COD:BO?quote:
Kan verjaren meende ikquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef WcPot het volgende:
strafblad daar kom je toch nooit meer vanaf toch
Kijk, een expertquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
Alcoholslotik zet gewoon de bandenpomp erop
zeg dat nu niet gaatquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
Alcoholslotik zet gewoon de bandenpomp erop
Ja maar na 10 minuten moet je misschien nog een keer!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef TheKC het volgende:
Alcoholslotals je iemand anders laat blazen doet ie het gewoon
ja maar dat legt koos net uit dat werkt nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef TheKC het volgende:
Toch niet!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef TheKC het volgende:
Dat is een misdrijf!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Dan laat je na die 15 minuten toch even je nuchtere bijrijder of voorbijganger blazen![]()
bordoux noemen ze datquote:
ik zie dat nooit gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Stiggie het volgende:
haha right, moet je 10min later weer blazen. Zit je alleen maar the blazen tijdens het rijden....
vast een kutfries die hem niet verstaatquote:
Educatieve Maatregel Gedrag, 3 daagse cursus die je 700 euro kost als je hem verplicht moet volgen.quote:
maar kan je wel handsfree blazen? of krijg je dan 160 euro boete?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef fespo het volgende:
[..]
wat een onzin, ik zie dat nooit gebeuren.
en na 10min kan er iemand naast je nog steeds blazen.
Leerzaam programma ditquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Educatieve Maatregel Gedrag, 3 daagse cursus die je 700 euro kost als je hem verplicht moet volgen.
ik dacht dat het bijna 800 wasquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Educatieve Maatregel Gedrag, 3 daagse cursus die je 700 euro kost als je hem verplicht moet volgen.
Vind die andere man ergerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
de les gelezen krijgen door antwanet.
mwah.. als je een ruime definitie hanteert van het begrip "vrouw" wel jaquote:
de doos vuurt de bevelen naar haar collega'squote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef missU het volgende:
[..]
Zoals altijd achter het stuur waar ze de EMG,'s uitdeelt
doos: checkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. als je een ruime definitie hanteert van het begrip "vrouw" wel ja
quote:
docente!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef missU het volgende:
Ze zou echt de strengste secretaresse ooit zijn!
Waar is mijn positieve note?quote:
ik weet waar je bed slaapt!quote:
Oh toch welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef tralalala het volgende:
Maar Koos ging over rijscholen en navigatie praten.![]()
![]()
vanochtend nog, hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heb jij dat persoonlijk gechecked?
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
ooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOoooooOOOoOoOOoOooOooOOOOoOooOOooo
s
koos checkd het bos!quote:
n00bquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef TheKC het volgende:
Ik moest rijden op de navigatie tijdens mijn rijexamen
Newbiequote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef TheKC het volgende:
Hele slimme kaart!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Wells.p het volgende:
navigatie systeem weet niet dat er een weg is open gebroken maar je kaart wel hoor
en de examinator een beetje uit zijn neus zitten te etenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef TheKC het volgende:
zelflerende kaartquote:
rijdt jij even naar zwatsluis dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef ouderejongere het volgende:
gelukkig heb ik vorige eeuw al mijn rijbewijs gehaald. Ik heb nog nooit met een navigatiesysteem gereden, ik weet gewoon overal de weg
Ik krijg het zelfs voor elkaar om MET tomtom verkeerd te rijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef ouderejongere het volgende:
gelukkig heb ik vorige eeuw al mijn rijbewijs gehaald. Ik heb nog nooit met een navigatiesysteem gereden, ik weet gewoon overal de weg
tja.. ik mag niet vertellen wat er in je notes staatquote:
Koos gebruikt zelf de kaart nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef teamlead het volgende:
ja.. want met navi rijden is erg ingewikkeld ook
met 166 !quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Doler12 het volgende:
Ons landje komt binnen scheuren dat dit kan in Nederland!
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg het zelfs voor elkaar om MET tomtom verkeerd te rijden
Beginnende bestuurderquote:
dies niet blond!quote:
Neem aan dat je Zwartsluis bedoelt? Woon je daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rijdt jij even naar zwatsluis dan!
Ik heb een vermoeden waar die andere 2 over gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. ik mag niet vertellen wat er in je notes staat
vanaf A28 zwolle 1ste afslag, rotonde 3 kwart richting bordje genemuiden aanhouden?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rijdt jij even naar zwatsluis dan!
niet elke limbolul kan duitsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef teamlead het volgende:
een limburger die engels lult tegen een duitser? why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |