Ik zal het tegen mijn broer zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar misschien blijven zitten. Het is ons jarig-op-13-juli-achtigen niet gegund
Flippieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Bij hoge uitzondering hier een post:
Naatje ik moet zo hard lachen om je stem.
Kusjekroel
Ik wil ook een keertje draaien! Maar ik ben echt bagger met programma's enzo, dus HELP!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens draaien, stuurman
Daar ben ik voor, ik ben dj coach, dus kan je altijd helpen met de software die bij je pastquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook een keertje draaien! Maar ik ben echt bagger met programma's enzo, dus HELP!
Mensen die in juli geboren zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
Het is iedereen die in juli jarig is niet gegund over te gaan
Awwwquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Mensen die in juli geboren zijn + ragboer
Welke smaakquote:
quote:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?quote:
Soort van je hebt dat metale dingetje aan de zijkant van een deur waarmee de deur dicht blijft als je de klink niet induwtquote:
Daar krijg ik buikpijn vanquote:
het is gewoon erg lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?
Ik dacht dat jij wel snapte dat je automatisch bij de 'quote:
Het is keihard voor roomijs.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?
Maar dat is helemaal niet scherp ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Soort van je hebt dat metale dingetje aan de zijkant van een deur waarmee de deur dicht blijft als je de klink niet induwt
Nou ik wil dus me deur dichtdoen en pak dat ding beet en toen sneed ik me...
Ik ben toch woensdag jarig, dus niet in juliquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel snapte dat je automatisch bij de '' mensen hoorde, net zoals iedereen hier
jaa maar dezei s toch lekkerderquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik buikpijn van
Chocolate Fudge Brownie
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind Naatje fucking koel klinken!Als een bankdirecteur na een cursusje ABN
Ik heb niet zoveel met zoete troep, winegums en dergelijkequote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is gewoon erg lekker
en er zit extra zoete troep in verweven
Over 4 maanden zijn wij jarig. Fuck yeah.quote:
Ik vind die dus echt smerigquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die is lekker iddEchter mijn favoriet is de Strawberry Cheesecake
![]()
Ja maar jij bent automatischquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben toch woensdag jarig, dus niet in juli
Jij bent de eerst vrouw die blij is als ze jarig is.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Over 4 maanden zijn wij jarig. Fuck yeah.
DIT DIT DIT DIT DIT!quote:
Dat was een keizer in het oude Rome.quote:
Ik vind cadeaus krijgen altijd wel leukquote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent de eerst vrouw die blij is als ze jarig is.
wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik had nooit verwacht dat naatje_1 zo zou klinken![]()
Liggen hier in de vriezer, precies die vieze gekleurdequote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
Deze ijsjes, beter zijn er niet
[ afbeelding ]
Croissantjesquote:
Heb snoep nooit lekker gevonden.quote:
Hier ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liggen hier in de vriezer, precies die vieze gekleurde
Mmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
CroissantjesFrikadelbroodjes
Broodjes kroket
OM NOM NOM NOMquote:
Swompquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Swomp het volgende:
mag ik me hier ook nog vertonen na een lange tijd niet meer naar onz radio te hebben geluisterd?
kaasbroodjesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
CroissantjesFrikadelbroodjes
Broodjes kroket
Broodje knakworst, kaasstengels, mijn eigen gemaakte kaasstengelsquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
[..]
kaasbroodjesSaucijzenbroodjes
Broodje Rookworst
als je maar niet over mijn 20 negerlullen begint vind ik alles bestquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Swomp het volgende:
mag ik me hier ook nog vertonen na een lange tijd niet meer naar onz radio te hebben geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghettovreterquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je maar niet over mijn 20 negerlullen begint vind ik alles bestNaatje heeft 20 negerlullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
volgens sommigen in mijn mond jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ghettovreter
[..]
Naatje heeft 20 negerlullen![]()
?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens sommigen in mijn mond javanwege mijn stem en alles
Naatje, het gaat best goed hoor. Beetje minder nerveus worden en proberen om niet zo dicht bij de mic te slikken/smekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens sommigen in mijn mond javanwege mijn stem en alles
Past dat bij jou danquote:
Snufjenquote:
Je hebt nog niet gekeken he je stelt me teleur!quote:
Sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gekeken he je stelt me teleur!
LULLEN!quote:
Jouw mond is groot danquote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en daar heb ik 20 van in mijn mond, baas heh ()
Dat is een beetje vreemd... niet zo'n kleine naat dus...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en daar heb ik 20 van in mijn mond, baas heh ()
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Zo Sharr, ik zie dat jij veel frustratie met piemels hebt. Kan ik je ergens mee helpen?
ok danquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zo'n grappig youtube filmpje gezien, ik heb er onz fm even voor afgezet
Het is geen frustratie, het is een onderwerp aankaarten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Zo Sharr, ik zie dat jij veel frustratie met piemels hebt. Kan ik je ergens mee helpen?
nerdquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan nergens mijn oordopjes vindenNu kan ik geen onzin radio luisteren
Wat kijk jij voor filmpjesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"seks in de trein", het deed me aan socios denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is geen frustratie, het is een onderwerp aankaarten.
Je had ze gister avond nogquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan nergens mijn oordopjes vindenNu kan ik geen onzin radio luisteren
Waarheid dezequote:
Weer een terug-naar-voor-mijn-geboorte-show?quote:
bedoel je niet 1800's music?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weer een terug-naar-voor-mijn-geboorte-show?
ok danquote:
Weekquote:
Ik ben nog geen 18.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juicyhil bashen, maar bans worden niet besproken.quote:
Ik bespreek niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Juicyhil bashen, maar bans worden niet besproken.
Ik ook niet, is een algemene mededelingquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 18.KAKKERDEKAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
hhahahaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef quaas het volgende:
Sharr maak even een foto van jezelf met Black Cocks in je handen voor in Sharr.rar
welke epischen grapquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef quaas het volgende:
Niemand zag mijn epischen grap blijkbaarlijk...
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef quaas het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef quaas het volgende:
Sharr maak even een foto van jezelf met Black Cocks in je handen voor in Sharr.rar
wel gezienquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef quaas het volgende:
oh diequote:
quote:
snugger manquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lama443 het volgende:
godver nu heb ik mezelf gestoken met een pen![]()
verkeerde kant
Hoi jijquote:
Zeer bewustquote:
Hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
ze kwam binnen, zonder kloppen en ging weg zonder woord
That's what she said
Ik ben ook een mamaquote:
Hoi lieverdquote:
Kom ik weer binnenvallen tijdens een bijbeldiscussie?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Lama443 het volgende:
naatje dees is voor jou
as je te lang vindt, kijk vanaf 9:05
dualismequote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Lama443 het volgende:
naatje dees is voor jou
as je te lang vindt, kijk vanaf 9:05
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week als het goed is met mic
eerst ff testen van de week
Te veel negers gehoordquote:Op zondag 13 maart 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, en nu vraag ik, wat vonden jullie van mijn muziek?
Gezellige TS ook welquote:
Ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog hardstyle verzoekjes voor over 3 kwartier?
Ik zit teveel tegelijk te doenquote:
MAAK ZE DAN NIET!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit teveel tegelijk te doen![]()
EN LET EENS NIET ZO OP MIJN FOUTEN!!
DAN LIJKT HET NET ALSOF IK ER ZOVEEL MAAK!!
Pas als ik op utopie ga lijken moet je je zorgen makenquote:
Als jij nu een ander genre doorgeeft staat dat binnen 3 secs op het rooster hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moet me houden aan het rooster, helaas.
Nee foutje in de tags denk ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Symph dit is toch niet van Jefferson Airplane
check roosterquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moet me houden aan het rooster, helaas.
Ik ging al twijfelen aan mezelfquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee foutje in de tags denk ik..
het is van starship
Uhm doe dan maar hardstylequote:
grapjes niet waarderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
He dit is geen manier van werken hè, het rooster op het laatste moment aanpassen.
PI's niet lezenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
alvast een verzoekje voor Quyxz_ : Beethoven - 9e symfonie
in hardstyle versie is ie vast ook wel te vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te gebruiken, maar lezen is wel verplicht
spellingsfail hersteldquote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert luisterd ook weer mee
Die is heel gemeen.quote:
Je had het goed doosquote:
Lekker aardig ben jij straks gaat Knetter solliciteren en dan maakt ze zo een spelfout en dan wordt ze niet aangenomen allemaal door jou..quote:
Is het geen bedtijd voor jou?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lekker aardig ben jij straks gaat Knetter solliciteren en dan maakt ze zo een spelfout en dan wordt ze niet aangenomen allemaal door jou..
LEAVE KNETTER ALONE
tnxquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh, alles gaat mis.. ben aan het uitpakken dondert de bodem van de doos eruit... alles op de grond![]()
on topic: fijne muziek!
Ik hoef pas 11:10 op school te zijn dus ik kan tot 3 uur snachts chillen billenquote:
Als we dan toch klassiek gaan draaien wil ik graag :quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
He verdommequote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoef pas 11:10 op school te zijn dus ik kan tot 3 uur snachts chillen billen
JE BENT NOG NIET VAN ME AF
Echt hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als we dan toch klassiek gaan draaien wil ik graag :
Dead can dance - Host of the seraphim
en
Bach - Air (orchestral)
aanvragen
Ja doenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zal wel live wat klassieke muziek spelen op mijn blokfluit.
Ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet die shit van hardstijl enzo luisteren
Valt wel mee hoorquote:
Sop Sop Babyquote:
APPLE BOYquote:
Ik ben echt heel tevreden over de soundsticks jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
APPLE BOY
Hoe bevallen je soundsticks? Ik zoek ook nieuwe boxjesKun je lekker hard ONZIN RADIONSSS pompen?
Hahaahquote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben echt heel tevreden over de soundsticks ja!
Luister alleen even mijn eigen muziek
Heb ik even nodig na gisteren: Dries Roelvink, Jeroen van der Boom, Cooldown Cafe en nog zo'n homo
Eerst in drievoud schriftelijk naar het adres van Koelkast sturen, daarna met je creditcard een bevestigingsbetaling en dan moet het lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef mr-green het volgende:
vraagje: hoe gaat het DJ rooster eigenlijk te werk? kan je jezelf daarop inschrijven ofzo of geef je het door aan koelkast?
Doorgeven, je kunt het zelf niet bewerken!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef mr-green het volgende:
vraagje: hoe gaat het DJ rooster eigenlijk te werk? kan je jezelf daarop inschrijven ofzo of geef je het door aan koelkast?
PM/DM naar mij of huppelmutsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef mr-green het volgende:
Dit werkte niet bij mijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst in drievoud schriftelijk naar het adres van Koelkast sturen, daarna met je creditcard een bevestigingsbetaling en dan moet het lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |