OM NOM NOM NOMquote:
Swompquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Swomp het volgende:
mag ik me hier ook nog vertonen na een lange tijd niet meer naar onz radio te hebben geluisterd?
kaasbroodjesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
CroissantjesFrikadelbroodjes
Broodjes kroket
Broodje knakworst, kaasstengels, mijn eigen gemaakte kaasstengelsquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
[..]
kaasbroodjesSaucijzenbroodjes
Broodje Rookworst
als je maar niet over mijn 20 negerlullen begint vind ik alles bestquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Swomp het volgende:
mag ik me hier ook nog vertonen na een lange tijd niet meer naar onz radio te hebben geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghettovreterquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je maar niet over mijn 20 negerlullen begint vind ik alles bestNaatje heeft 20 negerlullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
volgens sommigen in mijn mond jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ghettovreter
[..]
Naatje heeft 20 negerlullen![]()
?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens sommigen in mijn mond javanwege mijn stem en alles
Naatje, het gaat best goed hoor. Beetje minder nerveus worden en proberen om niet zo dicht bij de mic te slikken/smekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens sommigen in mijn mond javanwege mijn stem en alles
Past dat bij jou danquote:
Snufjenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |