Ik zal het tegen mijn broer zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar misschien blijven zitten. Het is ons jarig-op-13-juli-achtigen niet gegund
Flippieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Bij hoge uitzondering hier een post:
Naatje ik moet zo hard lachen om je stem.
Kusjekroel
Ik wil ook een keertje draaien! Maar ik ben echt bagger met programma's enzo, dus HELP!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens draaien, stuurman
Daar ben ik voor, ik ben dj coach, dus kan je altijd helpen met de software die bij je pastquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook een keertje draaien! Maar ik ben echt bagger met programma's enzo, dus HELP!
Mensen die in juli geboren zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
Het is iedereen die in juli jarig is niet gegund over te gaan
Awwwquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Mensen die in juli geboren zijn + ragboer
Welke smaakquote:
quote:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?quote:
Soort van je hebt dat metale dingetje aan de zijkant van een deur waarmee de deur dicht blijft als je de klink niet induwtquote:
Daar krijg ik buikpijn vanquote:
het is gewoon erg lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?
Ik dacht dat jij wel snapte dat je automatisch bij de 'quote:
Het is keihard voor roomijs.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat ijs?
Maar dat is helemaal niet scherp ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Soort van je hebt dat metale dingetje aan de zijkant van een deur waarmee de deur dicht blijft als je de klink niet induwt
Nou ik wil dus me deur dichtdoen en pak dat ding beet en toen sneed ik me...
Ik ben toch woensdag jarig, dus niet in juliquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel snapte dat je automatisch bij de '' mensen hoorde, net zoals iedereen hier
jaa maar dezei s toch lekkerderquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik buikpijn van
Chocolate Fudge Brownie
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind Naatje fucking koel klinken!Als een bankdirecteur na een cursusje ABN
Ik heb niet zoveel met zoete troep, winegums en dergelijkequote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is gewoon erg lekker
en er zit extra zoete troep in verweven
Over 4 maanden zijn wij jarig. Fuck yeah.quote:
Ik vind die dus echt smerigquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die is lekker iddEchter mijn favoriet is de Strawberry Cheesecake
![]()
Ja maar jij bent automatischquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben toch woensdag jarig, dus niet in juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |