Wat doe je,quote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep! Of tenminste, er in de buurt. Goedkoper, denk ik.
Ja toch?quote:
Je moet uitzendenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff pizza erin donderderen zo
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Na deze kun je er in kapoen, 2 minuten
Gast hou je bek ffquote:
quote:
Wat ik nou wil weten he.quote:
Nu nog steeds?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
TT klopt nu wel. Het is rustig, kalm, STIL op de radio!
Nee dat kan pas vanaf morgenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat ik nou wil weten he.
Heb je nou inmiddels je nieuwe pinpas al?
Vanaf half 10 's middagsquote:
Kapoen mag dat, die draait het alternatiefst van iedereenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gebeurt er allemaal op de radio zeg![]()
En wat een verschrikkelijke bagger muziek is dit zeg
Half 3 ofzo stond erop... ja wat is dat nou, dan sturen ze m op donderdag, en daarna op vrijdag. No shit dat ik dan niet thuis ben. En dan kan je m dan pas ophalen na het weekend, nu meer dan een week zonder pas, zwaar irritant.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kapoen mag dat, die draait het alternatiefst van iedereen
Je hebt vast wel een ander pasje waar je je dope mee kan uitlijnenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Half 3 ofzo stond erop... ja wat is dat nou, dan sturen ze m op donderdag, en daarna op vrijdag. No shit dat ik dan niet thuis ben. En dan kan je m dan pas ophalen na het weekend, nu meer dan een week zonder pas, zwaar irritant.
Ik doe geen dope.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een ander pasje waar je je dope mee kan uitlijnen
Jij bent niet de Pope of Dope? Je komt niet uit Wallifornia?quote:
Het hangt af van je interpretatie van "alternatief".quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit Noise horen draaien hoor
vieze zuiden van Belgiëquote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent niet de Pope of Dope? Je komt niet uit Wallifornia?
O ja, jou ken ik wel.quote:
tekno en frenchcore en dubstepquote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef robdriessen het volgende:
Dezen muziek kan ik best pruimen. Maar wat je laatst live deed met MC? Dat was .... niet mijn smaak (politiek correct gesproken)
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
O ja, jou ken ik wel.Kapoen als afkorting, logisch...
eh, geen idee, is van exile, die maakt normaal wat alternatievere dnbquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Wat voor genre is dit, ik kan het niet plaatsen? Ondanks dat ik van bijna alle genre's tientallen GiB's heb.
PM graag, zal niet deze keer lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Naatje draait New Alternative volgens het rooster. Ga je dan ook Nero doen, met You & Me? PWEEEASE?
quote:
Ligt dus niet aan mijquote:
gewoon doen, iedereen is erquote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou ik in en uit kunnen loggen om de mic aan te zetten of verneuk ik dan dingen
Neem 7quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vet irritant dat de nummers soms afbreken voor geen reden in vdj 6
senseo he? doe maar waterquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een bakkie thee/koffie?
Ik lust wel een kopje theequote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een bakkie thee/koffie?
Ik zit nog in huis van mn ex, hier staat gewoon een druppelaarquote:
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog in huis van mn ex, hier staat gewoon een druppelaar
Wat ben je toch ook een verwend krengquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemen
Jij vraagt koffie, als je mij dan DE / K&G etc. geeft noem ik dat geen koffiequote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een verwend kreng
Eigen bier brouwen, eigen koffiebonen malen. Slacht jij het schaap ook zelf?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemen
Dan moet je even een genre meesturen met je showinplanning.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Driessen, kan je een PM sturen met je aanvraag, want deze keer draai ik niet echt new alternative, dus dan draai ik jouw aanvraag over 2 weken
Geen idee welke koffie we hier hebben. Maar ik zet wel bakkie thee voor Sharr. Jij gaat je eigen koffie maar zettenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij vraagt koffie, als je mij dan DE / K&G etc. geeft noem ik dat geen koffie
Ik eet geen schaap.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigen bier brouwen, eigen koffiebonen malen. Slacht jij het schaap ook zelf?
Jaja, ik ga al.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee welke koffie we hier hebben. Maar ik zet wel bakkie thee voor Sharr. Jij gaat je eigen koffie maar zetten
nouja, dit is het genre wat mij lief is, maar ik heb deze keer gekozen om het te houden op electronische muziek die ik leuk vind en uiteraard moffel ik er een paar new alternative liefdes tussenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je even een genre meesturen met je showinplanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |