abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94065845
1 gram MDMA in 1 keer. MET alcohol. My god. Heeft die gast het overleefd? :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 13 maart 2011 @ 21:06:00 #202
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94065846
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Delan het volgende:

[..]

dat heb ik ook, ik ben altijd bij mn positieve!
Dacht al dat ik gek was :+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94066158
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
maag leegpompen doet wonderen denk ik
  zondag 13 maart 2011 @ 21:10:47 #204
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_94066163
Hij schijnt het overleefd te hebben - ik kon die jongen verder niet, heb 'm daar met zijn vriendin heen gebracht en toen zat mijn plicht er wat mij betreft op. Had geen zin om daar nog 'n uur te wachten met mega-pupillen, dat levert toch uiteindelijk moeilijke vragen op. :P
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 22:24:35 #205
236264 crew  capricia
pi_94072110
quote:
Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Dat soort ervaringen met XTC zijn bekend. Ik vind het de meest ideale drugs, op de lichamelijke inslag (zowel tijdens als op je serotoninelevels) na.
Mijn eigen ervaring is dat je vooral helemaal naar de tyfus kunt gaan van alcohol. Niet zozeer van een pilletje.
Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat alcohol veel heftiger is. En een absolute harddrug.
Met een pilletje op ga ik de volgende dag echt nog wel sporten enzo. Maar na een avondje zuipen lukt me dat echt niet goed.

Bovendien is x niet echt een drug wat je ieder weekend neemt. Het werkt gewoon niet meer goed als je het te vaak gebruikt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_94072452
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:? :? :?

Nou snap ik waarom jij je achtergesteld voelt in de reacties op jouw posts. Je verdraait compleet wat een ander zegt. :r :W
Misschien moet je even goed lezen. Er staat namelijk in mijn beleving.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:32:40 #207
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_94072648
>:O
pi_94074614
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Mijn eigen ervaring is dat je vooral helemaal naar de tyfus kunt gaan van alcohol. Niet zozeer van een pilletje.
Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat alcohol veel heftiger is. En een absolute harddrug.
Met een pilletje op ga ik de volgende dag echt nog wel sporten enzo. Maar na een avondje zuipen lukt me dat echt niet goed.

Bovendien is x niet echt een drug wat je ieder weekend neemt. Het werkt gewoon niet meer goed als je het te vaak gebruikt.
_O_ :Y
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 13 maart 2011 @ 23:15:45 #209
108913 Godshand
guide4you
pi_94074977
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef Socios het volgende:
Afgelopen vrijdag helemaal aan de zuip met een bloedmooi meisje in de trein van Zwolle naar Leeuwarden (vertrek 00.59u, aankomst 02.02u). Coupé voor ons alleen erbij. Erg vermakelijk.
en je hebt haar nummer niet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94083088
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
Aardig gek idd. Ik heb overigens wel is 1 gram M (kristal) opgemaakt op een avond.. duurde wel van 8 uur savonds tot 11 uur sochtends volgende dag alleen :p

Maar goed, OT

Ik gebruik drugs, heb het aan vriendin vertelt. Vriendin vind het niet leuk, en heeft een paar keer geprobeerd te zeggen dat ik dat helemaal niet moet doen. Het komt dan eigenlijk op het volgende neer:

Zij: Dus als je moet kiezen tussen mij of drugs, dan kies je voor drugs?
Ik: Dat slaat nergens op
Zij: Kijk. Of je gaat verder met mij en gebruikt nooit meer drugs, of je gebruikt nog wel eens drugs
Ik: Dan gebruik ik nog wel eens drugs, en ga ik niet verder met jou

Das toch logisch? Hoeft elkaar toch niet te vertellen wat wel en niet mag. En ze wist het al voordat ze wat met me had.
  maandag 14 maart 2011 @ 10:40:54 #211
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94084878
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Aardig gek idd. Ik heb overigens wel is 1 gram M (kristal) opgemaakt op een avond.. duurde wel van 8 uur savonds tot 11 uur sochtends volgende dag alleen :p

Maar goed, OT

Ik gebruik drugs, heb het aan vriendin vertelt. Vriendin vind het niet leuk, en heeft een paar keer geprobeerd te zeggen dat ik dat helemaal niet moet doen. Het komt dan eigenlijk op het volgende neer:

Zij: Kijk. Of je gaat verder met mij en gebruikt nooit meer drugs, of je gebruikt nog wel eens drugs

Das toch logisch? Hoeft elkaar toch niet te vertellen wat wel en niet mag. En ze wist het al voordat ze wat met me had.
Op dit punt ben ik ook geweest, niet veel later was het uit. Niet perse om de drugs, het was met dat een van de dingen die ze voor mij wilde 'verplichten' en dat werkt voor mij niet :')
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 11:15:02 #212
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94085977
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Maar goed, OT

:'). Als ik een vriendin heb die mij wilt verbieden drugs te gebruiken kan ik haar alleen uitlachen als ze zo'n ultimatum stelt. Ik ben altijd eerlijk over gebruik en mensen weten het van te voren dus moeten ze niet achteraf gaan zeiken. Als ik het verborgen zou houden dan hadden mensen me gemogen tot ze erachter kwamen dat ik wel gebruik. Zonder dat er naast dat ik gebruiker ben daar een reden achter zou zitten... :{.

Daarnaast heb ik me weer ingelezen in dit topic en wilde nog even zeggen dat als ik kinderen zou hebben ik gebruik wanneer er een oppas is en ik dan naar een feest ga of zo.
Als een kind de leeftijd bereikt waar het drugs gaat gebruiken zal ik eerlijk zijn over wat ik zelf gebruik(t heb), goede voorlichting geven en zeggen dat wachten tot na je 18e altijd handiger is. Ook zou ik duidelijk maken dat ze met vragen naar mij moeten komen.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:21:42 #213
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94086241
Ik vind dat je in een relatie ook rekening met haar grenzen moet houden. Het gaat niet alleen maar om jou hoor!

Jouw drugsgebruik heeft, of kan in de toekomst, wel zijn effect hebben op haar en de relatie. Het kan haar in gevaar brengen op welke manier dan ook.

Ik vind het dan ook niet meer dan redelijk dat je hier met elkaar over praat.

Als je niet voor je vriendin kan stoppen ben je of verslaafd of je hield niet genoeg van dr. Want met de vrouw van je leven zou je niet zo omgaan. Niet zo makkelijk denken van nouja, moeite met me?, doeg!

Dan heb je nog nooit van iemand gehouden.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:26:26 #214
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94086421
Gelukkig vul jij nooit in waar je geen weet van hebt
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 11:26:48 #215
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94086433
Of iemand zou je niet moeten willen beperken in iets waar je veel plezier aan beleefd... ;). Dat ik niet voor een ander wil stoppen komt doordat het een eigen keuze is of je wel of niet gebruikt.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:28:34 #216
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94086509
Het is geen zwart of wit. Je moet PRATEN in een relatie.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:32:08 #217
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94086638
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Mishu het volgende:
Het is geen zwart of wit. Je moet PRATEN in een relatie.
Ik bespreek alles, soms te veel als je het aan m'n vrienden vraagt ;') Als m'n partner fundamenteel anders in het leven staat dan ik helpt praten tot een bepaald punt. Wanneer blijkt dat dit voor een van beide niet genoeg is kan je er beter mee stoppen.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:35:04 #218
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94086747
Dat is wel zo. Ik ben er destijds mee gestopt :P Geen spijt van gehad. Hij heeft inmiddels 3 hersenbloedingen gekregen (door te veel druk op zijn aderen te hebben?) en daar heeft zijn huidige vriendin nu mee te maken en niet ik. Die hebben denk ik voorlopig even geen zin in drugs..

Nee ik vind wat drugsgebruik ok. Maar het moet normaal blijven en hij moet het niet wenselijk vinden om de rest van zijn leven er nog vast aan te zitten.
pi_94088173
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat je in een relatie ook rekening met haar grenzen moet houden. Het gaat niet alleen maar om jou hoor!

Jouw drugsgebruik heeft, of kan in de toekomst, wel zijn effect hebben op haar en de relatie. Het kan haar in gevaar brengen op welke manier dan ook.

Ik vind het dan ook niet meer dan redelijk dat je hier met elkaar over praat.

Als je niet voor je vriendin kan stoppen ben je of verslaafd of je hield niet genoeg van dr. Want met de vrouw van je leven zou je niet zo omgaan. Niet zo makkelijk denken van nouja, moeite met me?, doeg!

Dan heb je nog nooit van iemand gehouden.
Draai het is om. Zou zij de man van haar leven die dingen verbieden? Of is het dan gewoon niet de man van haar leven? De vrouw in kwestie denkt dan net zo goed, drugs gebruiken? Doeg!

Om dan op het punt aan te komen dat ik verslaafd zou zijn, dan zou ik misschien verslaafd zijn aan drugs ja. Tussen 'verslaafd' zijn en een totale junk zijn zit echter een groot verschil. Ik zie mijn verslaafdheid meer als een combinatie van factoren. Denk hierbij aan de levensfase waar ik nu in zit; de mensen om mij heen, mijn leeftijd, kinderen hebben / geen kinderen hebben, vaak naar feesten gaan, in de zomer naar festivals. Op deze manier is namelijk iedereen verslaafd, en naast drugs ook aan hamburgers, kleding, masturberen, overwerken, alcohol, motorrijden en sporten. Om maar eens wat op te noemen.
Alleen op het moment dat het uit de klauw loopt, dus als het obsessief wordt en je echt een continue verslaving hebt naar een middel in plaats van de combinatie van factoren, gaat het mis. Dit zal ook het moment zijn dat je vriendin en waarschijnlijk ook je hele omgeving er last van zal krijgen. Omdat bij mij slechts de combinatie van alle factoren de lust opwekt, net als dat je in de kroeg zin krijgt in een biertje, zie ik niet dat dit een gevaar voor haar kan opleveren of een effect zal hebben op je relatie. Verder acht ik de kans dan een vetzak verslaafd raakt aan eten, net zo groot als dat een drugsgebruiker echt verslaafd raakt aan drugs. En over wat nu het schadelijkst is voor je gezondheid valt ook nog te twisten.
Hier wil ik ook gelijk mee zeggen dat als mijn relatie op mijn 40e uit gaat omdat ik nog drugs gebruik, ik het eerder zou verwoorden dat het uit is gegaan omdat ze het niet fijn vind dat ik nog naar techno feesten ga, festivals bezoek en regelmatig de kroeg in duik. Voor mij het een niet zonder het ander. Maar gezien het feit ik op die leeftijd waarschijnlijk in een heel andere fase zit dan nu, zie ik het niet zo snel gebeuren.

Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de vrouwen die principieel tegen drugs gebruik zijn. Dat moeten ze lekker zelf weten. Ik val ook niet op paardrijmeisjes.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:32:25 #220
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94089033
Volgens mij is het bij jou 'gewoontegebruik', verslaving is als je bijverschijnselen hebt zodra je ermee stopt. In dat opzicht ben ik zover ik weet enkel verslaafd aan nicotine, sex en lekker eten, ik wordt chagerijnig als ik te lang geen fix krijg :')
pi_94089351
Tja, verslaving / gewoontegebruik het zijn allemaal niet echt objectieve begrippen meer. Vandaar de uitgebreide uitleg.

Maar zoals jij het zegt is het hier ook nicotine, sex en uhm... vast nog wel iets.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 12:45:34 #222
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94089495
Mijn grootste verslaving is Fok!. Ik heb periodes dat ik clean ben of minder gebruik. Ik val echter steeds weer terug... ;(.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:45:51 #223
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94089504
Tja mijn ex was echt niet verslaafd maar die zit nu wel in een rolstoel door een hersenbloeding. En ik maar zeggen dat het ongezond was eigenlijk ;(

Maar ik ben niet 100% tegen drugs, ik vind alleen dat je er over moet kunnen praten met je partner. Wat hij of zij prettig vind of wat prettig voelt voor hem of haar. Je kiest niet alleen maar je partner uit op het feit dat ze ook drugsgebruikt of het oké vind. Liefde gaat ook over andere dingen dus er komt natuurlijk een keer dat je meisje het liever niet wilt.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:47:02 #224
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94089548
quote:
Op maandag 14 maart 2011 12:45 schreef badtripbob het volgende:
Mijn grootste verslaving is Fok!. Ik heb periodes dat ik clean ben of minder gebruik. Ik val echter steeds weer terug... ;(.
Maar dat is niet schadelijk voor je lichaam en functioneren op de lange termijn. Je doet toch afbreuk aan je lichaam als je drugs gebruikt regelmatig. Je gaat toch eerder dood.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:47:19 #225
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94089556
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:45 schreef Mishu het volgende:
Liefde gaat ook over andere dingen dus er komt natuurlijk een keer dat je meisje het liever niet wilt.
Een keer als in een gelegenheid of een moment in de relatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')