Nou, ik anders wel. Slechte pillen heb je dan.quote:Ik word wel een beetje moe van de aannames hier. Ik ben nog nooit 'van de kaart' geweest van een half pilletje. Voor mij is dat idd een reden om het bij een half pilletje te houden.
Niet iedereen heeft als doel volledig naar de klote te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel. Slechte pillen heb je dan.
Kijk dat jij 2 keer in het jaar een pilletje wil nemen, daar heb ik echt niks over te zeggen.. Ik zou het niet doen, maar ik sta er verder niet negatief tegenover. Waar ik wel een probleem mee heb zijn ouders die regelmatig drugs gebruiken en het goedpraten met "ja, maar ik doe het niet waar de kinderen bij zijn"quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat je denkt/vindt (?) dat mensen (ouders) dan van de wereld zijn en niet kunnen handelen. Dat geldt niet voor alle drugs. Waarom vind je dat dan?
Klopt, maar ik neem aan als je al auto rijdt met de risico's van dien daar niet nog een extra risico bij neemt... Autorijden is meestal een noodzaak als ouder zijnde (je gaat niet met de bus naar huisarts als er opeens iets toedoet met je kind) maar drugs lijkt mij niet een noodzakelijk risico.quote:Dat risico-argument vind ik trouwens wel vreemd. Je neemt toch ook een risico als je in de auto stapt? Je leven zit propvol risico's. Ik zie niet in waarom het risico van een pilletje eens in het half jaar groter is dan de andere tig risico's die je op normale dagen zonder enig nadenken loopt.
omdat het illegaal is, je dus nooit zekerheid hebt vwb de inhoud en samenstelling, ongeacht testen die ook nooit 100% betrouwbaar zijn. kortom je weet niet wat je slikt, stel je slikt een keer iets waarvan je op de ic beland. die kans is klein maar is er wel als je hd neemt. en dat vnd ik persoonlijk dus onverantwoord als je een kind hebt, omdat je dan niet meer alleen voor jezelf leeft. dat weg redeneren met argumenten zoals je ze altijd in drugstopics leest vind ik dus naief en dom. want kind, gedn kind dan moet ieder het voor zich weten vind ik, en zul je mij ook niet erover hore.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je dit toelichten?
Ik vind weten wat je neemt en je pillen laten testen en in een veilige omgeving gebruiken en dergelijke niet bepaald 'wereldvreemd' te noemen.
Van de kaart gaan en naar de klote gaan is niet hetzelfde he!?!quote:Niet iedereen heeft als doel volledig naar de klote te gaan
Ja sorry waar baseer je dit op? In mijn omgeving werkt dat heel anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vaak krijgt een drugsgebruiker steeds meer vrienden die ook gebruiken, dan krijg je zo'n drugsomgeving van mensen die regelmatig gebruiken.
Aha, ok, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Chilled het volgende:
[..]
Kijk dat jij 2 keer in het jaar een pilletje wil nemen, daar heb ik echt niks over te zeggen.. Ik zou het niet doen, maar ik sta er verder niet negatief tegenover. Waar ik wel een probleem mee heb zijn ouders die regelmatig drugs gebruiken en het goedpraten met "ja, maar ik doe het niet waar de kinderen bij zijn"
Wat is van de kaart gaan volges jou? Naar de klote is wel wat verder heen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van de kaart gaan en naar de klote gaan is niet hetzelfde he!?!
Jij vindt het slecht als ouders 'van de wereld zijn' - ik overigens ook. Ik geef aan dat ik dat niet ben als ik gebruik. Dan ga je beginnen over de kwaliteit van mijn pillen. Kom op, welk punt wil je nu maken?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van de kaart gaan en naar de klote gaan is niet hetzelfde he!?!
Van de kaart gaan is lekker wausen, spacen. Naar de klote is helemaal totaal geen controle meer hebben, je piemel uit je broek hangen als je op de trein staat te wachten en de volgende dag helemaal niks meer kunt herinneren behalve die vieze sperma-smaak in je mond. (Overigens geen persoonlijke ervaring.)quote:Wat is van de kaart gaan volges jou? Naar de klote is wel wat verder heen ja
Dan vind ik het alsnog geen overtuigend argument, aangezien het voor mij nogal vaag wordt wat precies dan 'noodzakelijk' is. Op vliegvakantie gaan is ook niet noodzakelijk en je loopt er een risico mee, ook maar mee stoppen dan? Wat is precies die grens?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt, maar ik neem aan als je al auto rijdt met de risico's van dien daar niet nog een extra risico bij neemt... Autorijden is meestal een noodzaak als ouder zijnde (je gaat niet met de bus naar huisarts als er opeens iets toedoet met je kind) maar drugs lijkt mij niet een noodzakelijk risico.
Wellicht ben ik zo ver niet gekomen, ik kan mezelf altijd wel weer tot orde roepen als het nodig is, het duurt alleen wat langer dan normaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van de kaart gaan is lekker wausen, spacen.
Van hetgeen ik neem weet ik dat de werkzame stof in minimale doseringen niet gevaarlijk of dodelijk is, waar 'men' aan sterft zijn dingen die te voorkomen zijn: uitdroging, of een flinke combinatie met andere middelen. In mijn optiek neem ik dus niet een extreem groot risico. In ieder geval niet groter dan dagelijks me in het verkeer te begeven, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat het illegaal is, je dus nooit zekerheid hebt vwb de inhoud en samenstelling, ongeacht testen die ook nooit 100% betrouwbaar zijn. kortom je weet niet wat je slikt, stel je slikt een keer iets waarvan je op de ic beland. die kans is klein maar is er wel als je hd neemt. en dat vnd ik persoonlijk dus onverantwoord als je een kind hebt, omdat je dan niet meer alleen voor jezelf leeft. dat weg redeneren met argumenten zoals je ze altijd in drugstopics leest vind ik dus naief en dom. want kind, gedn kind dan moet ieder het voor zich weten vind ik, en zul je mij ook niet erover hore.
wat heeft een minimale dosering voor nut dan eigenlijk? een drankje kun je drinken voor de smaak, maar een pilletje..quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Van hetgeen ik neem weet ik dat de werkzame stof in minimale doseringen niet gevaarlijk of dodelijk is, waar 'men' aan sterft zijn dingen die te voorkomen zijn: uitdroging, of een flinke combinatie met andere middelen. In mijn optiek neem ik dus niet een extreem groot risico. In ieder geval niet groter dan dagelijks me in het verkeer te begeven, bijvoorbeeld.
En ik snap je standpunt wel hoor, ik zie het gewoon anders.
Besides, je zou 't niet van een wildvreemde aannemen en gebruikt met mensen om je heen, sporadisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Van hetgeen ik neem weet ik dat de werkzame stof in minimale doseringen niet gevaarlijk of dodelijk is, waar 'men' aan sterft zijn dingen die te voorkomen zijn: uitdroging, of een flinke combinatie met andere middelen. In mijn optiek neem ik dus niet een extreem groot risico. In ieder geval niet groter dan dagelijks me in het verkeer te begeven, bijvoorbeeld.
En ik snap je standpunt wel hoor, ik zie het gewoon anders.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben nu -14 uur na mijn laatste cocktail- nog steeds dronken. Met M of wiet is me dat nog nooit gebeurd. En knuffelmeisje gebruikt nooit veel en is altijd bij, dus mocht er iets gebeuren met haar kinderen kan ze dat makkelijk aan.
En wat dan, mag je ook niet meer op vakantie of een weekend weg "omdat er iets met je kinderen zou kunnen gebeuren"??? Vind dat nogal een bizarre mening zeg.
De veranderde leefwijze kan ik helemaal inkomen, dat zal het wel worden, maar dat punt van onverantwoordelijk (en dan nog door de lui hier die zelf niet eens kinderen hebben!) vind ik raar.
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Besides, je zou 't niet van een wildvreemde aannemen
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment
Ik ben maar een tenger meisje, het slaatt hard in bij mij, in a good way. Wel de moeite waard hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heeft een minimale dosering voor nut dan eigenlijk? een drankje kun je drinken voor de smaak, maar een pilletje..
Precies. Dat soort ervaringen met XTC zijn bekend. Ik vind het de meest ideale drugs, op de lichamelijke inslag (zowel tijdens als op je serotoninelevels) na.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, als er echt iets aan de hand is dan zorgt die chemische fabriek tussen je oren er voor dat je heel snel ontnuchterd. Ik weet nog dat op een illegaal feest iemand out aan 't gaan was (onverantwoord gebruik for the record, in een halfuur 5 x 200mg pillen met een fles bacardi weg kiepen) - ik was met de auto en die jongen moest naar 't ziekenhuis. Ondanks dat ik onder invloed was is dat perfect gegaan, gozer naar 't ziekenhuis gebracht, personeel geinformeerd en teruggegaan naar 't feest. Kwam toen ook helemaal niet meer terug in mijn space, was helemaal nuchter.
dat heb ik ook, ik ben altijd bij mn positieve!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, als er echt iets aan de hand is dan zorgt die chemische fabriek tussen je oren er voor dat je heel snel ontnuchterd. Ik weet nog dat op een illegaal feest iemand out aan 't gaan was (onverantwoord gebruik for the record, in een halfuur 5 x 200mg pillen met een fles bacardi weg kiepen) - ik was met de auto en die jongen moest naar 't ziekenhuis. Ondanks dat ik onder invloed was is dat perfect gegaan, gozer naar 't ziekenhuis gebracht, personeel geinformeerd en teruggegaan naar 't feest. Kwam toen ook helemaal niet meer terug in mijn space, was helemaal nuchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |