Goeden tip, ik ga het proberen!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Van mij mag je lachen.
Maar zodra jij het voor mekaar krijgt om een vrouw zich geliefd te laten voelen etc. dan zijn ze bijna als zachte was in je hande.
Neehee, ze is lesbisch en ik val op andere types. Al is haar innerlijk niet heeeel verkeerd. Af en toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef picardmike het volgende:
Hehe gaan schenkstroop, iwannnebhigh en richard nu eindelijk is strijden om strawberry!
owke wacht ik ga me boekje ff zoeke en dan een aantal goeie tips neerschrijvenquote:
owke man ik wacht af want ik moet echt goede tips hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
owke wacht ik ga me boekje ff zoeke en dan een aantal goeie tips neerschrijven
Dat waardeer ik wel dat je dat zegt ondanks alles.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende: Al is haar innerlijk niet heeeel verkeerd. Af en toe.
Nu ben je als zachte was in zijn handen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat waardeer ik wel dat je dat zegt ondanks alles.
Wat heb ik met die 'battle' te maken. laat me met rust!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef picardmike het volgende:
Hehe gaan schenkstroop, iwannnebhigh en richard nu eindelijk is strijden om strawberry!
Tof, doe eens delenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
Haha ik heb een heeel fijn boekje dat vol met tips staat.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu ben je als zachte was in zijn handen.
Val niet uit elkaar ohnoes je smelt!quote:
Zegt U het eens.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zag mijn Foknaam genoemd worden
hier ben ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar kunnen we het weer over versiertips hebben enzo voor volwassen kerels. Wellicht kunnen de onzekere vrouwen hier de mannen vertellen hoe zij idealiter versierd zouden wilen worden. Lanterfanteraar deed alvast wat uit de doeken over haar belevingen met enge breezer-hosselaars.
Ga zo door!
Tips zijn in mijn iogen niet persé "pick-up lines" of moves. Met tips kan ook worden bedoeld inzicht in de vrouwelijke beleving waar je weer op inkunt spelen als jongen (ofzoiets dergelijks)quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
Boekjes met tips zie er werkelijk het nut er niet van in. Lijkt me sterk dat die tips direct helpen. Hoogstens door degene die het gebruikt wat extra vertrouwen geeft omdat ie denkt dat ie een gouden tip in handen heeft.
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
1: vrouwen vinden het fijn om zichzelf geliefd te voelen.
2: een vrouw heeft een andere denkwijze als de man houd daar rekening mee.
vrouwen bepalen maar op hun gevoel en mannen met het verstand.
3:wat je ook doet vrouwen haten het als de man meteen aan de borsten of vagina omgeving graaien. probeer dat dus te vermijden.
4:als een vrouw problemen heeft probeer eens alleen en luisterend oor te zijn en niet meteen met allerlei oplossingen te komen.
zo nu toch eerst het boekje vinden voor ik verder ga
lijkt me in het begin niet meteen een handige zet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.
ik vind van welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.
Is goed te begrijpen..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
1: vrouwen vinden het fijn om zichzelf geliefd te voelen.
2: een vrouw heeft een andere denkwijze als de man houd daar rekening mee.
vrouwen bepalen maar op hun gevoel en mannen met het verstand.
3:wat je ook doet vrouwen haten het als de man meteen aan de borsten of vagina omgeving graaien. probeer dat dus te vermijden.
4:als een vrouw problemen heeft probeer eens alleen en luisterend oor te zijn en niet meteen met allerlei oplossingen te komen.
zo nu toch eerst het boekje vinden voor ik verder ga
Ja en jij bent gewoon een heel raar meisje..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind van wel
het is prettig wanneer de man laat blijken dat hij interesse heeft
Ik toonde interesse in je kont bij onze PM's maar je ging er niet meer op in. Allemaal leugens dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind van wel
het is prettig wanneer de man laat blijken dat hij interesse heeft
OK- degene die dit bij mij deed, was absoluut geen br33zah-type. Hij was gekleed in lichte Hippie (?) stijlquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik toonde interesse in je kont bij onze PM's maar je ging er niet meer op in. Allemaal leugens dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |