abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94066929
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Love is a drug
Ja echt wel... :)
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar is helemaal niets mis mee. :) Als je het maar niet uit de hand laat lopen.

[..]
Nee dat doe ik ook niet meer. Soms doe je gewoon domme dingen als je verliefd bent en dan heb je het gewoon niet meer in de hand. Sowieso heeft ze volgens mij dikke haat aan mij, en volgens mij voelt ze zich ook te goed voor mij. Denk ik achteraf.
pi_94066993
TOMATEN!!!! Nu denk ik toch echt serieus dat het een troll is!! :')

zelfs IK doe zoiets niet.
  zondag 13 maart 2011 @ 21:22:22 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94067050
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

eclaire84 was dat _O_
hier: Stalken
ik vind dat na dit soort dingen "de versierpoging" gefaald kan worden genoemd
jahooor. zoals hij dat schreef. wat een schijnheilige klootzak die eclaire. kots op dat soort piepos :r

Maar iki weet verder ook niet waar dat over ging.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94067129
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

jahooor. zoals hij dat schreef. wat een schijnheilige klootzak die eclaire. kots op dat soort piepos :r
Ja schijnheilig ;)
pi_94067144
Serieus een vrouw iets over tomaten vragen in het uitgaansleven.... :') Dan kom je over als een weirdo én ook een beetje als een seksist (ze is vrouw dus ze heeft vast verstand van tomaten/koken).
pi_94067162
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Stel je voor, je zit in de kroeg dus. Ook al doe je dat nooit. En dan komt er een jongen op je af.

''Hey...''
''Hoi.''
''Zeg, zijn tomaten nog duur tegenwoordig?''
_O-
pi_94067174
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wát bezielt je om iets te gaan vragen over tomaten als een openingszin? :D
Stel je voor, je zit in de kroeg dus. Ook al doe je dat nooit. En dan komt er een jongen op je af.

''Hey...''
''Hoi.''
Ron Paul 2012
  zondag 13 maart 2011 @ 21:24:39 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94067229
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wát bezielt je om iets te gaan vragen over tomaten als een openingszin? :D
nou ik had het met gasten over wat dingen. en toen ging het over tomaten.
toen bedacht ik bij mezelf van:"okee, als ik nu met meisjes kon omgaan, zou ik aan dat meisje een second-opinion over de tomatenkwestie vragen"
toen dacht ik van: "ik wil veranderen, ik ga het gewoon doen".

en toen ging alles fout.
en toen droop ik af, en giegelden ze van "wat was dat nou weer, en was het wel duidelijk dat ik heel erg faal ben". toen was me reputatie meteen in heel die weide omgeving eraan, en toen ik terugging naar de gasten was het wel duidelijk dat ik toch niet zo alfa was als ze dachten

edit:
nee geen troll. er was in het gesprek oneenigheid of tomaten groenten of fruit waren.
het plan van mij was gewoon eventjes aan dat meisje vragen

ik ging naar haar toe, en toen stapte ze op het moment dat ik ftc wilde doen onverwacht 1 kant op(een ongemakkelijke kant). en toen ging ik al in me natural game om dat op te lossen.
onzeker zenuwachtig gedrag dus

toen deed ik de ftc, en had die helemaal geen kracht meer door me eerder gedrag
"blabla, vrienden daar, we hadden het over iets, ik wil je wat vragen, ik ga zo weer weg"
toen ging ik over de tomaten vragen : " want ik zie dat jij een vrouw bent"....
toen onderbrak ze me van : "ja ik ben een vrouwelijk ja" niet op een erg nare manier, maar ze onderbrak me wel omdat zij "gespreksleider" was geworden door me faal voorheen
toen wat faaldingen
en ik probeerde het op te lossen met " hee hee! ik was aan het woord" maar dat sloeg op dat moment echt helemaal nergens meer op

en toen ging ik me vraag afmaken van " vrouwen doen boodschappen en kunnen koken, weet jij of een tomaat groente of fruit is"
terwijl heel de sfeer "ik doe belachelijk" was
.ze zei toen ik was uitgesproken wel netjes "fruit". ookal giegelde en lachte ze de hele tijd om me wanhopige poging om met meisjes te praten.

en toen ik : "oke dan, jij zegt fruit... hun zeiden van niet, en ik twijfelde ...dankjewel"
en toen ging ik terug naar de tafel , en had niemand het al meer over tomaten en dat zag zij. en toen was het nog meer faal voor me reputatie

ik kan nieteens "normaal" iets vragen aan een meisjes dus

[ Bericht 17% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-03-2011 22:05:18 ]
pi_94067473
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

toen bedacht ik bij mezelf van:"okee, als ik nu met meisjes kon omgaan, zou ik aan dat meisje een second-opinion over de tomatenkwestie vragen"

en toen ging alles fout.
en toen droop ik af, en giegelden ze van "wat was dat nou weer, en was het wel duidelijk dat ik heel erg faal ben". toen was me reputatie meteen in heel die weide omgeving eraan, en toen ik terugging naar de gasten was het wel duidelijk dat ik toch niet zo alfa was als ze dachten
Ik vind het bij jouw verhalen altijd zo grappig dat je er dan altijd ineens zo'n zin doorheen gooit. :D

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
God, ik bedenk mij zojuist dat ik ook Geflirt ben. Denk ik hoor, ik weet het niet zeker.

Ik had iets vervelends meegemaakt een dag ervoor, dus ik keek een beetje ellendig voor me uit ( blijkbaar). De jongen tegenover mij begon een gesprek en ik vertelde hem wat ik had meegemaakt. Dat vond ik wel fijn en ik schatte hem wel hoogjes in qua niveau. Zijn sieraden vond ik wel verdacht, neigend tot br33zah. Maar toch.

Hij bleef me achtervolgen, naar mijn volgende trein, kwam vragen of ik wilde blowen en vervolgens vroeg hij of ik nog Maagd was. Ik vond dit niet zo fijn, hij bleek toch best wel br33zah te zijn. Het was midden op de dag.
Uit het OV flirten topic.

Vind je het moeilijk inschatten welke type mensen te vertrouwen zijn en welke niet?

[ Bericht 15% gewijzigd door -Strawberry- op 13-03-2011 21:33:57 ]
pi_94067700
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het bij jouw verhalen altijd zo grappig dat je er dan altijd ineens zo'n zin doorheen gooit. :D
Ja vind ik ook. Alleen ik vind het niet prettig lezen op de 1 of andere manier :P
pi_94067741
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Alleen ik vind het niet prettig lezen op de 1 of andere manier :P
Nee, het is erg onsamenhangend, maar ik moet vaak wel lachen. :P
  zondag 13 maart 2011 @ 21:32:40 #137
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94067869
Lanterfanteraar, wat is jouw verhaal? Waarom kan jij geen jongen krijgen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94067882
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en toen ging alles fout.
Ik loop een beetje achter in het inmiddels "Slow chat topic reeks" maar was je nog uitgegaan gisteren en heb je nog successen geboekt door je PUA theoretische kennis toe te passen?
  zondag 13 maart 2011 @ 21:35:19 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94068106
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

''Hey...''
''Hoi.''
En als ze dan kijkt van wat is dit. dan trek je een flyer van de SP uit je jaszak en geeft dat aan haar en loop je weg :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 13 maart 2011 @ 21:36:48 #140
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94068215
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Lanterfanteraar, wat is jouw verhaal? Waarom kan jij geen jongen krijgen?
Zij zegt U en Uw tegen iedereen. Ze lijkt een beetje op ehh.. hoe heet ze nou..
pi_94068239
quote:
toen ging ik over de tomaten vragen : " maar ik zie dat jij een vrouw bent"....
toen onderbrak ze me van : "ja ik ben een vrouwelijk ja" niet op een erg nare manier, maar ze onderbrak me wel omdat zij hoop had door me faal voorheen
toen wat faaldingen

en toen ging ik me vraag afmaken van " vrouwen doen boodschappen en kunnen koken, weet jij of een tomaat groente of fruit is"
Dat dus Mylifeisgrey. Precies zulke dingen moet je dus niet zeggen! Begrijp je waarom?
pi_94068280
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Belg?
  zondag 13 maart 2011 @ 21:38:27 #143
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94068348
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Belg?
CrystalAnn!
  zondag 13 maart 2011 @ 21:41:07 #144
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94068567
jeeej was een hele klus om bij te lezen maar het over tomaten hebben in je openingszin?
owke ik dacht dat ik soms faalde maar op die manier en dat onderwerp kan echt niet.
vrouwen met je heel zacht en met respect behandelen.
laat ze zich geliefd voelen.
laat haar zich vereerd voelen.
maak haar complimentjes en ze zijn als zachte was in je handen. ;)
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 13 maart 2011 @ 21:41:50 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94068633
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ikhebgeenmsn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94068635
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Raggingbull het volgende:
jeeej was een hele klus om bij te lezen maar het over tomaten hebben in je openingszin?
owke ik dacht dat ik soms faalde maar op die manier en dat onderwerp kan echt niet.
vrouwen met je heel zacht en met respect behandelen.
laat ze zich geliefd voelen.
laat haar zich vereerd voelen.
maak haar complimentjes en ze zijn als zachte was in je handen. ;)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Nou laat ik maar niet lachen aangezien ik ook faal :P
pi_94068655
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ikhebgeenmsn?
NEEEEEEEEEEEEE
  zondag 13 maart 2011 @ 21:42:29 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94068686
Maar kunnen we het weer over versiertips hebben enzo voor volwassen kerels. Wellicht kunnen de onzekere vrouwen hier de mannen vertellen hoe zij idealiter versierd zouden wilen worden. Lanterfanteraar deed alvast wat uit de doeken over haar belevingen met enge breezer-hosselaars.
Ga zo door!
  zondag 13 maart 2011 @ 21:42:54 #149
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94068730
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Nou laat ik maar niet lachen aangezien ik ook faal :P
Van mij mag je lachen.
Maar zodra jij het voor mekaar krijgt om een vrouw zich geliefd te laten voelen etc. dan zijn ze bijna als zachte was in je hande.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94068859
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Van mij mag je lachen.
Maar zodra jij het voor mekaar krijgt om een vrouw zich geliefd te laten voelen etc. dan zijn ze bijna als zachte was in je hande.
Haha nou ik heb donderdag een date, ben benieuwd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')