abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94064459
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zojuist een paar kinderfoto's bekeken en het blijkt dat ik als 2-jarig kind op de foto sta met een buurjongetje dat mij een Kus geeft op de mond.
Dus?
Ron Paul 2012
  zondag 13 maart 2011 @ 20:50:11 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94064542
Lanterfanteraar is een meisje die ook wil leren versieren op een latere leeftijd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94064605
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik was ook helemaal niet zo vriendelijk. In ieder geval hou wil ik niet dat mensen te veel over mij te weten komen hier op fok.
Ja jij hebt mij ook flink genaaid door telkens meer topics te openen waar ik uiteindelijk te schuld van kreeg door die modjes.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar jij had een soortgelijk advies.

Naja advies, meer een doelstelling.
Ja weet ik maar ja :P
  zondag 13 maart 2011 @ 20:51:18 #104
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94064640
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dus?
Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n succes op die leeftijd. Ik heb dat nooit geweten. Ik ben dus niet ongekust geweest tot en met mijn achttiende.
pi_94064740
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hahaha. Ik ben aardig genaaid hier, ook door Strawberry trouwens :) Zelfs door modjes.
Hoezo genaaid? Het was gewoon relevante info. Voordat iemand advies aan je gaat geven zodat jij bepaalde praktijken kan voortzetten, mag best het hele verhaal bekend gemaakt worden. Niet enkel om dat meisje een plezier te doen, maar ook jouzelf.

Ik snap natuurlijk dat je het niet leuk vond, maar je moet toch wel begrijpen waarom...
pi_94064852
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom bleef je niet staan om te kijken wat er zou gebeuren?
Ramptourist. :P
  zondag 13 maart 2011 @ 20:55:41 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94064985
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja jij hebt mij ook flink genaaid door telkens meer topics te openen waar ik uiteindelijk te schuld van kreeg door die modjes.

[..]

Ja weet ik maar ja :P
In jouw geval, en dat probeer ik al vaker uit te leggen, was het best nodig. Ik heb die topics gemaakt gewoon voor de discussie, als jij niet in had gereageerd zou het ook niet over jou zijn gegaan. Maar je gedrag (of tenminste je gedachtes) was gewoon een beetje (heel) ziekelijk.

Zo sorry man. Ik vind het wel jammer dat dat meisje zo erachter moest komen en dat mensen haar lastig ging vallen op facebook. Maar je was gevaarlijk bezig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94065009
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n succes op die leeftijd. Ik heb dat nooit geweten. Ik ben dus niet ongekust geweest tot en met mijn achttiende.
Noem je dat succes? Echt waar?
Ron Paul 2012
pi_94065051
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In jouw geval, en dat probeer ik al vaker uit te leggen, was het best nodig. Ik heb die topics gemaakt gewoon voor de discussie, als jij niet in had gereageerd zou het ook niet over jou zijn gegaan. Maar je gedrag (of tenminste je gedachtes) was gewoon een beetje (heel) ziekelijk.

Zo sorry man. Ik vind het wel jammer dat dat meisje zo erachter moest komen en dat mensen haar lastig ging vallen op facebook. Maar je was gevaarlijk bezig.
Wacht, er is contact opgenomen met dat Turkse meisje?
pi_94065121
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo genaaid? Het was gewoon relevante info. Voordat iemand advies aan je gaat geven zodat jij bepaalde praktijken kan voortzetten, mag best het hele verhaal bekend gemaakt worden. Niet enkel om dat meisje een plezier te doen, maar ook jouzelf.

Ik snap natuurlijk dat je het niet leuk vond, maar je moet toch wel begrijpen waarom...
Ik vind van niet eerlijk gezegd, vandaag bevestigde je weer aan reetveter dat ik verliefd ben op een Turks meisje, terwijl ik dat express negeerde. Dat soort dingen. En sowieso in elk topic waar ik postte moest jij weer wat doms zeggen over dat ik een stalker ben enzovoort. Nu wel minder maar toch
  zondag 13 maart 2011 @ 20:57:47 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94065127
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

]

[..]

Ja, Iwannabehigh heeft haar voornaam en woonplaats en leeftijd vermeld in 1 van die topics. Natuurlijk heeft 1 van de slimmere fokkers haar facebook weten te vinden en je kan raden hoe dat is afgelopen.
pi_94065363
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Net alsof je dat niet weet. Mensen postten foto's van haar, haar gegevens, haar facebook alles. Weet jij heus wel ;)
pi_94065434
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, Iwannabehigh heeft haar voornaam en woonplaats en leeftijd vermeld in 1 van die topics. Natuurlijk heeft 1 van de slimmere fokkers haar facebook weten te vinden en je kan raden hoe dat is afgelopen.
Ik heb dat nooit gedaan. Iemand vroeg om haar facebook en ik vertrouwde die persoon (echt) dus heb ik haar facebook gegeven. Die heeft haar berichten gestuurd en haar facebook naar iedereen doorgestuurd.
pi_94065486
Is ze nu weg van FOK dan? Ik vond haar wel lief.
Ron Paul 2012
  zondag 13 maart 2011 @ 21:05:22 #115
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94065807
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

eclaire84 was dat _O_
hier: Stalken
ik vind dat na dit soort dingen "de versierpoging" gefaald kan worden genoemd

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-03-2011 21:10:34 ]
pi_94066071
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind van niet eerlijk gezegd, vandaag bevestigde je weer aan reetveter dat ik verliefd ben op een Turks meisje, terwijl ik dat express negeerde. Dat soort dingen. En sowieso in elk topic waar ik postte moest jij weer wat doms zeggen over dat ik een stalker ben enzovoort. Nu wel minder maar toch
Ik zei dat alleen maar omdat hij jou en mylifeisgrey door elkaar ging halen (al hebben jullie dat ene aspect dus wel gemeen). Het was niet bedoeld om jou dwars te zitten of zo. Dat ik in andere topics er vaak over begon is omdat ik me er erg aan ergerde dat jij zelf niet wilde inzien dat wat je deed niet goed was. Ik heb zelf ook een soortgelijke ervaring gehad en dat was niet leuk, vandaar.

Maar goed, daar is alles ook wel over gezegd. Ik probeer het niet meer te doen maar soms als ik jou bepaalde dingen zie posten dan moet ik me wel inhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 13-03-2011 21:17:02 ]
pi_94066173
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

eclaire84 was dat _O_
hier: Stalken
ik vind dat na dit soort dingen "de versierpoging" gefaald kan worden genoemt
Ik vind echt (nogmaals) niet dat jij echt recht van spreken hebt. Met je 8000 euro.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zei dat alleen maar omdat hij jou en mylifeisgrey door elkaar ging halen (al hebben jullie dat ene aspect dus wel gemeen). Het was niet bedoeld om jou dwars te zitten of zo. Dat ik in andere topics er vaak over begon is omdat ik me er erg aan ergerde dat jij zelf niet wilde inzien dat wat je deed niet goed was. Ik heb zelf ook een soortgelijke ervaring gehad en dat was niet leuk, vandaar.

Maar goed, daar is alles ook wel over gezegd. Ik probeer het niet meer te dom maar soms als ik jou bepaalde dingen zie posten dan moet ik me wel inhouden.
Is goed joh. Heb je haar Facebook ook al? ;)
pi_94066399
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik heb het een en ander bijgelezen ja, maar geen facebook, ze lijkt me toch inmiddels al ruimschoots op de hoogte. :P
pi_94066436
quote:

[..]

Ik vind echt (nogmaals) niet dat jij echt recht van spreken hebt. Met je 8000 euro.

Niet alleen daarom, hij is zelf net zo erg. :D
pi_94066523
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Net alsof je dat niet weet. Mensen postten foto's van haar, haar gegevens, haar facebook alles. Weet jij heus wel ;)
:N

Of ik was het alweer vergeten, dat kan ook.
pi_94066573
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet alleen daarom, hij is zelf net zo erg. :D
Erger he.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb het een en ander bijgelezen ja, maar geen facebook, ze lijkt me toch inmiddels al ruimschoots op de hoogte. :P
Ik doe toch ook helemaal niks meer :) Het enige wat ik doe is aan haar denken en dat gaan vanzelf :) en een paar keer per dag haar Facebook bekijken via een ander account aangezien ze me heeft geblokkeerd. Mag ze van mij ook wel weten, ik denk dat ze het ook wel weet ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 21:17:27 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94066634
quote:

[..]

ja ik weet het :Y heb ik wel het recht om het bij jou nog even te melden
quote:
[..]

ik niet. ik had vrijdag wel 3 beetje turks uitziende meisjes in het cafe gezien..... misschien was 1 van hun haar wel :P, de "poging" tot een gesprek was faal
ik probeerde op 1 af te lopen, een ftc te doen, en wat over tomaten te vragen omdat vrouwen dat dan vast wel zouden weten.

alles ging onverwacht, en dan ging ik terug naar me "natural - game" van: oh jee meisjes, faalheid.
ze giegelden met ze 3en over me faal en me gedrag tijdens de poging, en gingen daar mee verder toen ik eenmaal weg was.
pi_94066673
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik doe toch ook helemaal niks meer :) Het enige wat ik doe is aan haar denken en dat gaan vanzelf :) en een paar keer per dag haar Facebook bekijken via een ander account aangezien ze me heeft geblokkeerd. Mag ze van mij ook wel weten, ik denk dat ze het ook wel weet ;)
Daar is helemaal niets mis mee. :) Als je het maar niet uit de hand laat lopen.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Erger he.
Qua stalken weet ik niet zo goed, maar qua alles bij elkaar uiteraard veel erger. :P
pi_94066742
Love is a drug
pi_94066915
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik probeerde op 1 af te lopen, een ftc te doen, en wat over tomaten te vragen omdat vrouwen dat dan vast wel zouden weten.
Wát bezielt je om iets te gaan vragen over tomaten als een openingszin? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')