Dus?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zojuist een paar kinderfoto's bekeken en het blijkt dat ik als 2-jarig kind op de foto sta met een buurjongetje dat mij een Kus geeft op de mond.
Ja jij hebt mij ook flink genaaid door telkens meer topics te openen waar ik uiteindelijk te schuld van kreeg door die modjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal niet zo vriendelijk. In ieder geval hou wil ik niet dat mensen te veel over mij te weten komen hier op fok.
Ja weet ik maar jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar jij had een soortgelijk advies.
Naja advies, meer een doelstelling.
Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n succes op die leeftijd. Ik heb dat nooit geweten. Ik ben dus niet ongekust geweest tot en met mijn achttiende.quote:
Hoezo genaaid? Het was gewoon relevante info. Voordat iemand advies aan je gaat geven zodat jij bepaalde praktijken kan voortzetten, mag best het hele verhaal bekend gemaakt worden. Niet enkel om dat meisje een plezier te doen, maar ook jouzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hahaha. Ik ben aardig genaaid hier, ook door Strawberry trouwensZelfs door modjes.
Ramptourist.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom bleef je niet staan om te kijken wat er zou gebeuren?
In jouw geval, en dat probeer ik al vaker uit te leggen, was het best nodig. Ik heb die topics gemaakt gewoon voor de discussie, als jij niet in had gereageerd zou het ook niet over jou zijn gegaan. Maar je gedrag (of tenminste je gedachtes) was gewoon een beetje (heel) ziekelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja jij hebt mij ook flink genaaid door telkens meer topics te openen waar ik uiteindelijk te schuld van kreeg door die modjes.
[..]
Ja weet ik maar ja
Noem je dat succes? Echt waar?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n succes op die leeftijd. Ik heb dat nooit geweten. Ik ben dus niet ongekust geweest tot en met mijn achttiende.
Wacht, er is contact opgenomen met dat Turkse meisje?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In jouw geval, en dat probeer ik al vaker uit te leggen, was het best nodig. Ik heb die topics gemaakt gewoon voor de discussie, als jij niet in had gereageerd zou het ook niet over jou zijn gegaan. Maar je gedrag (of tenminste je gedachtes) was gewoon een beetje (heel) ziekelijk.
Zo sorry man. Ik vind het wel jammer dat dat meisje zo erachter moest komen en dat mensen haar lastig ging vallen op facebook. Maar je was gevaarlijk bezig.
Ik vind van niet eerlijk gezegd, vandaag bevestigde je weer aan reetveter dat ik verliefd ben op een Turks meisje, terwijl ik dat express negeerde. Dat soort dingen. En sowieso in elk topic waar ik postte moest jij weer wat doms zeggen over dat ik een stalker ben enzovoort. Nu wel minder maar tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo genaaid? Het was gewoon relevante info. Voordat iemand advies aan je gaat geven zodat jij bepaalde praktijken kan voortzetten, mag best het hele verhaal bekend gemaakt worden. Niet enkel om dat meisje een plezier te doen, maar ook jouzelf.
Ik snap natuurlijk dat je het niet leuk vond, maar je moet toch wel begrijpen waarom...
Ja, Iwannabehigh heeft haar voornaam en woonplaats en leeftijd vermeld in 1 van die topics. Natuurlijk heeft 1 van de slimmere fokkers haar facebook weten te vinden en je kan raden hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
]
[..]
Wacht, er is contact opgenomen met dat Turkse meisje?
Net alsof je dat niet weet. Mensen postten foto's van haar, haar gegevens, haar facebook alles. Weet jij heus welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, er is contact opgenomen met dat Turkse meisje?
Ik heb dat nooit gedaan. Iemand vroeg om haar facebook en ik vertrouwde die persoon (echt) dus heb ik haar facebook gegeven. Die heeft haar berichten gestuurd en haar facebook naar iedereen doorgestuurd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, Iwannabehigh heeft haar voornaam en woonplaats en leeftijd vermeld in 1 van die topics. Natuurlijk heeft 1 van de slimmere fokkers haar facebook weten te vinden en je kan raden hoe dat is afgelopen.
eclaire84 was datquote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, Iwannabehigh heeft haar voornaam en woonplaats en leeftijd vermeld in 1 van die topics. Natuurlijk heeft 1 van de slimmere fokkers haar facebook weten te vinden en je kan raden hoe dat is afgelopen.
Ik zei dat alleen maar omdat hij jou en mylifeisgrey door elkaar ging halen (al hebben jullie dat ene aspect dus wel gemeen). Het was niet bedoeld om jou dwars te zitten of zo. Dat ik in andere topics er vaak over begon is omdat ik me er erg aan ergerde dat jij zelf niet wilde inzien dat wat je deed niet goed was. Ik heb zelf ook een soortgelijke ervaring gehad en dat was niet leuk, vandaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind van niet eerlijk gezegd, vandaag bevestigde je weer aan reetveter dat ik verliefd ben op een Turks meisje, terwijl ik dat express negeerde. Dat soort dingen. En sowieso in elk topic waar ik postte moest jij weer wat doms zeggen over dat ik een stalker ben enzovoort. Nu wel minder maar toch
Ik vind echt (nogmaals) niet dat jij echt recht van spreken hebt. Met je 8000 euro.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
eclaire84 was dat
hier: Stalken
ik vind dat na dit soort dingen "de versierpoging" gefaald kan worden genoemt
Is goed joh. Heb je haar Facebook ook al?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zei dat alleen maar omdat hij jou en mylifeisgrey door elkaar ging halen (al hebben jullie dat ene aspect dus wel gemeen). Het was niet bedoeld om jou dwars te zitten of zo. Dat ik in andere topics er vaak over begon is omdat ik me er erg aan ergerde dat jij zelf niet wilde inzien dat wat je deed niet goed was. Ik heb zelf ook een soortgelijke ervaring gehad en dat was niet leuk, vandaar.
Maar goed, daar is alles ook wel over gezegd. Ik probeer het niet meer te dom maar soms als ik jou bepaalde dingen zie posten dan moet ik me wel inhouden.
Ik heb het een en ander bijgelezen ja, maar geen facebook, ze lijkt me toch inmiddels al ruimschoots op de hoogte.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Is goed joh. Heb je haar Facebook ook al?
Niet alleen daarom, hij is zelf net zo erg.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind echt (nogmaals) niet dat jij echt recht van spreken hebt. Met je 8000 euro.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net alsof je dat niet weet. Mensen postten foto's van haar, haar gegevens, haar facebook alles. Weet jij heus wel
Erger he.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, hij is zelf net zo erg.
Ik doe toch ook helemaal niks meerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander bijgelezen ja, maar geen facebook, ze lijkt me toch inmiddels al ruimschoots op de hoogte.
ja ik weet hetquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind echt (nogmaals) niet dat jij echt recht van spreken hebt. Met je 8000 euro.
ik niet. ik had vrijdag wel 3 beetje turks uitziende meisjes in het cafe gezien..... misschien was 1 van hun haar welquote:[..]
Is goed joh. Heb je haar Facebook ook al?
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik doe toch ook helemaal niks meerHet enige wat ik doe is aan haar denken en dat gaan vanzelf
en een paar keer per dag haar Facebook bekijken via een ander account aangezien ze me heeft geblokkeerd. Mag ze van mij ook wel weten, ik denk dat ze het ook wel weet
Qua stalken weet ik niet zo goed, maar qua alles bij elkaar uiteraard veel erger.quote:
Wát bezielt je om iets te gaan vragen over tomaten als een openingszin?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik probeerde op 1 af te lopen, een ftc te doen, en wat over tomaten te vragen omdat vrouwen dat dan vast wel zouden weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |