Hahahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo herken je ze wel. De agressor-potten dan he, de dominante van het stel zeg maar. kort pittig kapsel en ze rookt shag.
Shag rokenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo herken je ze wel. De agressor-potten dan he, de dominante van het stel zeg maar. kort pittig kapsel en ze rookt shag.
Het is nu een stuk langer.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Straw heeft OPZICH ook wel kort haar
There's no such thing as sex in the friendszone toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een innige vriendschap voor het leven volstaat.
Ik ben niet in de race hoor. Maar een huwelijk verlost Strawberry van een akelig probleem: studeren. Terwijl ze een hele goede moeder zou zijn.quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is nu een stuk langer.
En ik draag graag jurkjes.
Dat is geen gouden regel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
There's no such thing as sex in the friendszone toch?
Kennelijk niet, want lichtgeraakt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar beledig je me wel echt mee. Alsof alle potten mannelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat soort grappen moet vooral jij dus niet maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar dat dacht ik niet hoor.. ooit gaan wij!! Echt
Ik volg het idd niet helemaalquote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: Ik kreeg een helder moment mbt vrouwen versieren toen ik vd week op uitzendinggemist keek. Iets over een blonde psych die BN-ers ontving. De BN-ster was een halfbloed Nederlands meisje dat al 4 kinderen had van 4 verschillende allochtoonse mannen. Van een Turk, een Nigeriaan, en achweetikveel. Ik luisterde al niet meer toen ze daarover begon. Mar iets verder deden ze een rollenspel en toen kustten ze mekaar! Wat niet de bedoeling was maar beiden vonden dat ook niet erg. Twee hetero mannen headden mekaar de tering ingeslagen maar dat terzijde. Die psych die deed dus een rollenspel waarbij ze steeds dichterbij die BN-ster kwam en die BN-ster moest dan NEE zeggen. En toen die blonde psych dus steeds dichterbij kwam en zei: geef je over geef je over! toen ging die ander los.. Wat zegt dat over versieren en "aantrekkingskracht". Kun je vrouwen dus wellicht tot een bepaalde hoogte een beetje 'dwingen' en aantrekkingskracht voor je laten voelen? - Ik typ nu in het dnker dus sorry als ik nie helemaal duidelijk ben.
Dus ik bedoel hey! als jejezelf in die verdomhoek stopt in een cafe. Dan kom je helemaal nergens. Mischien moet je vrouwen een beetje durven aanraken, knuffelen, gedagkussen, aaien. En dat is precies wat je al die haantjes en slickricks altijd ziet doen. Ze spelen dat vrouwen spelletje een beetje mee zodat ze un de buurt kunne komen zonder een dreiging te zijn.. Zo van hoihoi hey alles goed --> knufffel. --> kus armen aaien, in de ogen kijken, naar zich toetrekken, dr nek masseren (!!!) - Ik begin het doortekrijgen.
Hahaha. Ik meen het toch niet serieus en dat weet zij ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, dat soort grappen moet vooral jij dus niet maken.
Ja zie je, ik ben dus geen alpha en daarom was dat meisje denk ik ook sneller ''bang''quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg het idd niet helemaal
Ik denk ook wanneer een niet zo alpha persoon dat doet, het al snel als eng wordt gezien.
Dan zal dat dus wel Strawberry's type zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Knap meisje maar te jong..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Godshand volgens mij ook.
Zullen we dit dan maar beslissen met een potje schaken?
Hè wat? Neergeschoten?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Supersoep het volgende:
Wat een avonturen als je eens naar buiten gaat. Eerst dringt er iemand voor bij de kassa, en buiten word ik bijna neergeschoten.![]()
Beetje overdreven, maar het maakt me weer blij in dit topic te zijn.
Ik woon in een interessante buurt, zo'n beetje op de scheidslijn van het toeristisch centrum en dan echt de 'ghetto' wijken. Ik kwam een motoragent tegen met hand op z'n holster, terwijl er wat hip-hop figuren om hem heen stonden; ik denk dat ze zelf ook wel wat vuurwapens hadden.quote:
Keep_Walking, heb jij nou een vriendin o niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom bleef je niet staan om te kijken wat er zou gebeuren?
Zoiets. Waarom?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Keep_Walking, heb jij nou een vriendin o niet.
Zomaarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zoiets. Waarom?
Ik hou liever mijn liefdesleven prive van fok.
Geen idee eigenlijk. Gewoon schijt hebben aan je omgeving, denk ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Raggingbull het volgende:
Wat is het beste middel tegen onzekerheid iemand ideeen?
Sex.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Raggingbull het volgende:
Ja gaat lekker hier ben alleen thuis en ze staan voor de deur te schreeuwen was net ff in het dorp hier.... moet dit gezanik nu al 1,5 uur aan horenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Gewoon schijt hebben aan je omgeving, denk ik..
Omdat je muziek te hard staat? Ik snap het even niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hier ben alleen thuis en ze staan voor de deur te schreeuwen was net ff in het dorp hier.... moet dit gezanik nu al 1,5 uur aan horen
Nee, serieus, kijk maar wat er met jou was gebeurt toen jij details ging geven over je liefdesleven. Bovendien zijn er mensen op fok die mij niet mogen en die mensen zullen alles tegen mij gaan gebruiken die ze kunnen.quote:
Door je niets aan te trekken van de meningen van personen die toch niet belangrijk voor je zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Raggingbull het volgende:
Nee als ik me muziek nu aan gaan zette staan zo de buren op de stoep dan heb ik weer probleme daarmee...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je muziek te hard staat? Ik snap het even niet.
Waar ben je onzeker over? Voordat we je een antwoord daarover kunnen geven moeten we weten waarover je onzeker bent.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Raggingbull het volgende:
Van wie hoor je dat allemaal?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Raggingbull het volgende:
Naja.... Ik hoor nu alleen nog dingen over me uiterlijk wat net weer een beetje over was.
Dingen over autisme etc. ik begin me nu gewoon behoorlijk rot te voelen.
Zo makkelijk is dat niet natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door je niets aan te trekken van de meningen van personen die toch niet belangrijk voor je zijn.
Je hebt gelijk hahaha. Ik ben aardig genaaid hier, ook door Strawberry trouwensquote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, serieus, kijk maar wat er met jou was gebeurt toen jij details ging geven over je liefdesleven. Bovendien zijn er mensen op fok die mij niet mogen en die mensen zullen alles tegen mij gaan gebruiken die ze kunnen.
En 95% van de adviezen en inzicht van fokkers zijn bagger, naar mijn mening. Ik zou niet de gemiddelde fokker op R&P vertrouwen voor advies en inzicht wat betreft liefde en seks,
Eerst dacht ik dat fok wel een goede plek was om dingen te leren, maar het enige wat ik hier heb geleerd is wat ik niet moet doen en hoe ik NIET moet denken. Met uitzondering van bepaalde fokkers die hele goede inzicht hebben, natuurlijk.
Hen zoveel mogelijk negeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef Raggingbull het volgende:
Gewoon kinderen van een jaar of 17/18/19 oftewel jeugd.
Probeer ik alleen na 1,5 uur word dat erg lastig.quote:
Vind ik persoonlijk op zich wel. Maar dan kun je nog steeds onzeker worden over wat mensen vinden/denken die je wel belangrijk vindt.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet natuurlijk
FOK!knokploeg inschakelen. Dag en nacht paraat.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Probeer ik alleen na 1,5 uur word dat erg lastig.
Haha kom maar ff langs hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
FOK!knokploeg inschakelen. Dag en nacht paraat.
de alfas hebben ervaring, en doen het op een "natuurlijke" manierquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg het idd niet helemaal
Ik denk ook wanneer een niet zo alpha persoon dat doet, het al snel als eng wordt gezien.
Ik was ook helemaal niet zo vriendelijk. In ieder geval hou wil ik niet dat mensen te veel over mij te weten komen hier op fok.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hahaha. Ik ben aardig genaaid hier, ook door Strawberry trouwensZelfs door modjes.
Nee klopt. Maar jij had een soortgelijk advies.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |