Goeden tip, ik ga het proberen!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Van mij mag je lachen.
Maar zodra jij het voor mekaar krijgt om een vrouw zich geliefd te laten voelen etc. dan zijn ze bijna als zachte was in je hande.
Neehee, ze is lesbisch en ik val op andere types. Al is haar innerlijk niet heeeel verkeerd. Af en toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef picardmike het volgende:
Hehe gaan schenkstroop, iwannnebhigh en richard nu eindelijk is strijden om strawberry!
owke wacht ik ga me boekje ff zoeke en dan een aantal goeie tips neerschrijvenquote:
owke man ik wacht af want ik moet echt goede tips hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
owke wacht ik ga me boekje ff zoeke en dan een aantal goeie tips neerschrijven
Dat waardeer ik wel dat je dat zegt ondanks alles.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende: Al is haar innerlijk niet heeeel verkeerd. Af en toe.
Nu ben je als zachte was in zijn handen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat waardeer ik wel dat je dat zegt ondanks alles.
Wat heb ik met die 'battle' te maken. laat me met rust!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef picardmike het volgende:
Hehe gaan schenkstroop, iwannnebhigh en richard nu eindelijk is strijden om strawberry!
Tof, doe eens delenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
Haha ik heb een heeel fijn boekje dat vol met tips staat.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu ben je als zachte was in zijn handen.
Val niet uit elkaar ohnoes je smelt!quote:
Zegt U het eens.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zag mijn Foknaam genoemd worden
hier ben ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar kunnen we het weer over versiertips hebben enzo voor volwassen kerels. Wellicht kunnen de onzekere vrouwen hier de mannen vertellen hoe zij idealiter versierd zouden wilen worden. Lanterfanteraar deed alvast wat uit de doeken over haar belevingen met enge breezer-hosselaars.
Ga zo door!
Tips zijn in mijn iogen niet persé "pick-up lines" of moves. Met tips kan ook worden bedoeld inzicht in de vrouwelijke beleving waar je weer op inkunt spelen als jongen (ofzoiets dergelijks)quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
Boekjes met tips zie er werkelijk het nut er niet van in. Lijkt me sterk dat die tips direct helpen. Hoogstens door degene die het gebruikt wat extra vertrouwen geeft omdat ie denkt dat ie een gouden tip in handen heeft.
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
1: vrouwen vinden het fijn om zichzelf geliefd te voelen.
2: een vrouw heeft een andere denkwijze als de man houd daar rekening mee.
vrouwen bepalen maar op hun gevoel en mannen met het verstand.
3:wat je ook doet vrouwen haten het als de man meteen aan de borsten of vagina omgeving graaien. probeer dat dus te vermijden.
4:als een vrouw problemen heeft probeer eens alleen en luisterend oor te zijn en niet meteen met allerlei oplossingen te komen.
zo nu toch eerst het boekje vinden voor ik verder ga
lijkt me in het begin niet meteen een handige zet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.
ik vind van welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij de kont pakken mag wel? Bij punt 3.
Is goed te begrijpen..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
3:wat je ook doet vrouwen haten het als de man meteen aan de borsten of vagina omgeving graaien. probeer dat dus te vermijden.
4:als een vrouw problemen heeft probeer eens alleen en luisterend oor te zijn en niet meteen met allerlei oplossingen te komen.
Ja en jij bent gewoon een heel raar meisje..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind van wel
het is prettig wanneer de man laat blijken dat hij interesse heeft
Ik toonde interesse in je kont bij onze PM's maar je ging er niet meer op in. Allemaal leugens dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind van wel
het is prettig wanneer de man laat blijken dat hij interesse heeft
OK- degene die dit bij mij deed, was absoluut geen br33zah-type. Hij was gekleed in lichte Hippie (?) stijlquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik toonde interesse in je kont bij onze PM's maar je ging er niet meer op in. Allemaal leugens dus.
Zowaar weer in je originele gedaante.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zag mijn Foknaam genoemd worden
hier ben ik
Ik zou echt pas aan een meisje gaan zitten als ze zelf echt aangeeft dat ze het wil. Anders ga ik er echt niet aan zitten ook al hebben we 10 dates gehad.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
Ah mooi. Mijn stijl laat zich omschrijven als hippie meets yup/casual. Kom hier met die kont.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK- degene die dit bij mij deed, was absoluut geen br33zah-type. Hij was gekleed in lichte Hippie (?) stijl
daarbij voelt het wel prettig en fijn
Mischien kunnen we de wijsheid van tips 1 t/m 5 extrapoleren middels opgedane ervaring mét die tips tot we het hele boekje uit het niets hebben gereconstrudingestquote:
HAHAquote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien kunnen we de wijsheid van tips 1 t/m 5 extrapoleren middels opgedane ervaring mét die tips tot we het hele boekje uit het niets hebben gereconstrudingest
Hoeft niet. Als je al met elkaar zoent kan je tijdens het zoenen prima ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Je gaat gewoon met je hand in die richting en dan komt er vanzelf wel een ''nee''. Je hoeft ze niet weliswaar gelijk daar vast te pakken, maar de intentie kan je op een subtiele manier goed duidelijk maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt pas aan een meisje gaan zitten als ze zelf echt aangeeft dat ze het wil. Anders ga ik er echt niet aan zitten ook al hebben we 10 dates gehad.
kijk mensen die moeite hebben met het versieren kun je allicht eens iets een beetje wat een hint ofzo of tip geven snap je?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
Boekjes met tips zie er werkelijk het nut er niet van in. Lijkt me sterk dat die tips direct helpen. Hoogstens door degene die het gebruikt wat extra vertrouwen geeft omdat ie denkt dat ie een gouden tip in handen heeft.
Idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is goed te begrijpen..
Volgens mi is Lanter een fok-troll
Ik zou me de tering schrikken als een meisje dat bij mij deed. of ze knap is of niet. Als ze knap is houd ik daar achteraf denk' wel een leuke herinnering aan over. En zoniet dan voel ik mij waarschijnlijk erg vies en ge-owned.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK- degene die dit bij mij deed, was absoluut geen br33zah-type. Hij was gekleed in lichte Hippie (?) stijl
daarbij voelt het wel prettig en fijn
Inderdaad moet je alleen niet 2 minuten later het weer proberen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als je al met elkaar zoent kan je tijdens het zoenen prima ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Je gaat gewoon met je hand in die richting en dan komt er vanzelf wel een ''nee''. Je hoeft ze niet weliswaar gelijk daar vast te pakken, maar de intentie kan je op een subtiele manier goed duidelijk maken.
Zo heb ik de eerste 10 keer een goede ''nee'' ontvangen voordat het allemaal okay was.
Een beetje vrouw kan daar wel tegen en beseft dat jongens dat gewoon willen proberen.
Ben niet iemand die de nee gaat opzoeken. Ik zou mijn handen gewoon thuis laten.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als je al met elkaar zoent kan je tijdens het zoenen prima ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Je gaat gewoon met je hand in die richting en dan komt er vanzelf wel een ''nee''. Je hoeft ze niet weliswaar gelijk daar vast te pakken, maar de intentie kan je op een subtiele manier goed duidelijk maken.
Zo heb ik de eerste 10 keer een goede ''nee'' ontvangen voordat het allemaal okay was.
Een beetje vrouw kan daar wel tegen en beseft dat jongens dat gewoon willen proberen.
Want?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is goed te begrijpen..
Volgens mi is Lanter een fok-troll
het gaat hier toch over "latere leeftijd". ik denk dat op latere leeftijd van alles al verwacht wordt dat je dingen weet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoon, voorzichtig wrijven en ja, niet in de eerste minuut. Maar het is wel fijn als het gebeurt. Dan is er een soort van bevestiging.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou me de tering schrikken als een meisje dat bij mij deed. of ze knap is of niet. Als ze knap is houd ik daar achteraf denk' wel een leuke herinnering aan over. En zoniet dan voel ik mij waarschijnlijk erg vies en ge-owned.
Dat eerste is prima. Handen thuis laten moet je zeker niet doen imo. Rug, heupen, benen, nek, haar.. zat plekken om iets met je hand(en) te doen zonder de 'grens' op te zoeken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben niet iemand die de nee gaat opzoeken. Ik zou mijn handen gewoon thuis laten.
uiteraard voorzichtig aftasten mijn ervaring is dat je in geen geval meteen moet gaan staan graaien maar eens rustig strelen en heel langzaam iets verder die kant op afbuigen of nie?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gewoon, voorzichtig wrijven en ja, niet in de eerste minuut. Maar het is wel fijn als het gebeurt. Dan is er een soort van bevestiging.
Ik ben altijd bang dat mijn "tast" een vrouw niet kan bekoren. of dat ik het niet goed doe wardoor zij er onprettig bij voelt. Ken je dat, dat iemand je masseerde of je zodanig aanraakte dat je daar een onprettig gevoel bij kreeg, omdat die persoon een rrare energie afstraalde. Of dat die wellicht te voorzichtig wilde doen of juist te hardhandig. wat resulteerde in een raar/vies gevoel bij aanraking dat je niet snel zult vvergeten?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Inderdaad moet je alleen niet 2 minuten later het weer proberen.
En houd het inderdaad wel subtiel.
Trek bij wijze van spreken je fluwelen handschoentjes aan als je een vrouw wilt versieren.
ja ja dat zou ik heel fijn vinden allemaal!!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat eerste is prima. Handen thuis laten moet je zeker niet doen imo. Rug, heupen, benen, nek, haar.. zat plekken om iets met je handen te doen zonder de 'grens' op te zoeken.
Like I said beforequote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ja dat zou ik heel fijn vinden allemaal!!
Als je 10 dates hebt gehad zonder haar aangeraakt te hebben dan doe je iets behoorlijk foutquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt pas aan een meisje gaan zitten als ze zelf echt aangeeft dat ze het wil. Anders ga ik er echt niet aan zitten ook al hebben we 10 dates gehad.
Meisjes houden ervan om aangeraakt te worden hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
Ben niet iemand die de nee gaat opzoeken. Ik zou mijn handen gewoon thuis laten.
tja... te voorzichtig he? die persoon die dat bij mij doet help ik op zo'n moment gewoon een handje marjaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat mijn "tast" een vrouw niet kan bekoren. of dat ik het niet goed doe wardoor zij er onprettig bij voelt. Ken je dat, dat iemand je masseerde of je zodanig aanraakte dat je daar een onprettig gevoel bij kreeg, omdat die persoon een rrare energie afstraalde. Of dat die wellicht te voorzichtig wilde doen of juist te hardhandig. wat resulteerd ein een raar/vies gevoel dat je niet snel zult vvergeten? Ik heb dan steeds het gekke idee dat ik dat wellicht ook fout zal doen. En dan durf ik vrouwen bwvs nieteens een schouderduwtje te geven of te knuffelen. Omdat ik dan steed sin mij hoofd heb die vieze enrgie van die gestoord erare gast die niet mensen op een nromale manier kan aanraken. En ik dacht dat vrouwen 100x meer vatbaar/gevoeliger voor tast zijn dan mannen.
Ach er zijn genoeg gekken op de wereld dus waarom niet? een wereldvreemd meisje is best mogelijk, ik ben ze ook offline tegengekomenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Want?Ik had je serieus wel wat hoger ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |