Hebben wij vrijdag gedaan, slalalade met gegrillde baby calamaris, en als hoofdgerecht sardientjes van de grillquote:
was da?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Alopex het volgende:
Een wrap met creamcheese en tuinkruiden, kipfilet, een dun laagje sriracha, sla en tauge.
Sriracha is een thaise chilisaus met de consistentie van ketchup; scherp met een zoetig tinteltje.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was da?
OT: thee en een sinaasappel. nu begin ik trek te krijgen dus maar een eitje koken voor op een bolletje
klinkt lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef Alopex het volgende:
[..]
Sriracha is een thaise chilisaus met de consistentie van ketchup; scherp met een zoetig tinteltje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sriracha_sauce
appelmoes!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Fraulein het volgende:
kweenie wadk op mn patatje moetiemand suggesties?
Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
geeft niks toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders wilde niet koken (ik ook niet), pizza dus maar!
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Net een verrassingsontbijtje voor vriend gemaakt. Bagel met creamcheese en gerookte zalm, croissantjes, mini stolletje, gekookt eitje, jus en koffie.
Nee, ik mocht zelf ook mee eten!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag je zelf ook mee-eten of is alles voor bassie?
Ben jaren terug, denk dak een kidje van jaar of 12 was, bij iemand geweest die zijn zelfgemaakte soep zat te eten. Wij kregen ook een groot bord.. Waren zijn soepballen, serieus zo groot als een biljartbal. Denk dat hij een ruime 1,5 kilo alleen al aan gehakt in zijn soep had zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Lunch : Broodjes met kaas![]()
Avondeten : Soep gemaakt door mamma en gehaktbal.. Beetje vreemde combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |