Laura Vellekoopquote:Deze bijna-miss holland krijgt vaak haar zin, en laat bij veel mannen het hoofd op hol slaan. Maar met die mannen is ze even helemaal klaar op het gebied van de liefde…
Laura werkt als nanny bij een gezin in het Gooi. Eigenlijk houdt ze meer van mensen dan van dieren.
http://nl-nl.facebook.com/laura.vellekoopquote:Ik ben Laura en 25 jaar (niet-rokend), en op zoek naar een speelkameraadje(s). Ik ben momenteel assistent manager bij een leuke naschoolse opvang in bussum maar aangezien dat alleen in de middag is lijkt het mij gezellig bij een gezin te werken in de ochtend of ochtenden. Voor vragen, fotos of een gesprekje mail me: lauravellekoop@gmail.com. In ben in het bezit van een auto. In 2002 ben ik begonnen in de kinderopvang en in 2005 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 gehaald (om te mogen werken op een kinderdagverblijf). Ik heb al 2 andere gezinnen waar ik met heel veel plezier oppas. Alleen te weinig aan het werk kan dus ik zoek er nog 1 gezin bijHet liefst rondom het gooi (Noord-Holland).
Geslacht: vrouw
Roker: nee
Leeftijd: 25
Oh ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Omdat Laura het zo goed doet in het huis. jaloers of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door PietjePuk007 op 19-03-2011 22:59:26 (verkapte pr0n) ]
Wat is het toch een schoonheid...........quote:
Whoo jij hebt er een foto van gevonden, ik kon niks vinden...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef marco_spn het volgende:
Jurylid: "Bij Laura heb ik echt een hele dikke nee"...
[ afbeelding ]
Alex is zelf dan toch ook redeijk naief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura vond het vanmiddag erg als er een vrouw genomineerd zou worden....ze zei niets over Alex, het lijkt haar nogal koud te laten. Begin steeds meer te denken dat ze hem gebruikt om populairder te worden. Natuurlijk vind ze hem wel leuk, maar lang niet zo leuk als hij haar vindt.
Vind het wel sneu voor Alex.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:55 schreef knagsje het volgende:
Laura vellekoop, de smerigste van alle dames in sst, kan in het normale leven niets bereiken en probeert via allerlei media en over de ruggen van anderen brood te verdienen. Ik, ik en nog eens ik en geeft totaal niet om andere mensen. Verzin maar een mooi woord voor deze dame in de dop, scheelt mij een ban.![]()
![]()
Vanaf het begin gebruikt ze Alex al om in het huis te blijven...quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura vond het vanmiddag erg als er een vrouw genomineerd zou worden....ze zei niets over Alex, het lijkt haar nogal koud te laten. Begin steeds meer te denken dat ze hem gebruikt om populairder te worden. Natuurlijk vind ze hem wel leuk, maar lang niet zo leuk als hij haar vindt.
Vind het wel sneu voor Alex.
Ja, lieve jongen hoor, maar wel slappe hap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef marky het volgende:
[..]
Alex is zelf dan toch ook redeijk naief.
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:55 schreef knagsje het volgende:
Laura vellekoop, de smerigste van alle dames in sst, kan in het normale leven niets bereiken en probeert via allerlei media en over de ruggen van anderen brood te verdienen. Ik, ik en nog eens ik en geeft totaal niet om andere mensen. Verzin maar een mooi woord voor deze dame in de dop, scheelt mij een ban.![]()
![]()
Alex misschien naar huis omdat de luilak te beroerd was zich in te zetten voor haar missiequote:Op woensdag 6 april 2011 02:56 schreef Maria44 het volgende:
In de updateshow van vanavond was te zien dat Laura gisterenavond terug naar de kvdw moest komen waarna Mo nog vroeg of de missie mislukt was. In de kvdw is echter tegen haar gezegd dat ze nog een 2e kans kreeg omdat ze met anderen gesproken had over haar missie. "Er mag niet meer over gesproken worden en als je missie mislukt, heeft dit ZWARE consequenties voor Alex".
Laura doet vervolgens niks met haar missie.. (kennelijk omdat zij toch niet gestraft gaat worden) en vanavond is er een SL.
Na deze SL wordt duidelijk dat Alex genomineerd is als straf voor het mislukken van de missie van Laura (misschien omdat ze 'getrouwd' zijn). Het blijkt dat de bewoners bij elkaar geroepen zijn op de rode bank en toen heeft de stem het verteld. (in de uitzending van vanavond kun je zien wat er gezegd is; bron: sst site).
Alex is helemaal blij omdat Laura bij zichzelf is gebleven en vindt de sanctie wel zwaar, maar hij omhelst Laura en zegt: ik heb de hoofdprijs toch al. Laura zegt zich schuldig te voelen dat hij een sanctie heeft gehad.
Ze zegt vanzelfsprekend niet dat ze wist dat alleen hij een sanctie zou krijgen. Ook vertelt ze niet wat ze aan Monique, Joanna en Maik heeft verteld, namelijk dat ze er niet mee zou zitten als Alex genomineerd zou worden, want zij zit er voor zichzelf. Dit vertelde ze vanavond nog aan hen in de slaapkamer.
"Misschien moet ik wel naar huis donderdag" zegt Alex. Laura roept blij dat ze hem dan wel weer ziet over 3 maanden? Of iets korter dan.. Ze gaat weg om even met Maik te praten en Alex vraagt of ze nog terugkomt. Nee, ik hoef je niet meer te zien zegt ze lachend en loopt de kamer uit.
Tegen middernacht vraagt Alex zich dan toch ineens iets af: Waarom de missie vroegtijdig afgebroken werd als ze er 3 dagen voor had en dit juist nu, tijdens de nominaties?
Maar hij doet verder niks met deze overpeinzing en gaat samen met Laura in bed liggen.
Nou vind het nog knap dat ze rechtovereind zit... er zijn dadelijk meer beelden van haar horizontaal op internet te vinden dan van Sofia!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:33 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo hebben we Laura het meeste gezien![]()
![]()
![]()
![]()
(met dank aan Volforum)
Beetje opletten missie is nu reeds mislukt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Ginosa het volgende:
Sinds wanneer krijgt een bewoner een 2e kans na het falen van een "geheime" (yeah, right !)missie ?!
Ik weet niet waar jij hebt zitten kijken maar ik heb toch echt tranen bij Laura gezien dat ze niet zo hysterisch loopt te huilen als Mo of Jo vindt ik alleen maar goed..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Sonera het volgende:
oef ze laat gewoon geen traan... en dan zegt ze echt knap karim heeft philip ingehaald.. come on doe dan net alsof je het erg vind staat wat netter!!!
Toch nog 7 posts vandaag voor die saaie doos hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Soury het volgende:
Best apart dat hier niet meer gepost word behalve wat gifjes.. Dat haar liefde haar moest verlaten is iedereen plots vergeten. Of zeg ik wat raars nu
Lijkt mij toch dat ze tot nog toe een behoorlijk gewiekst spelletje heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:41 schreef ZureLucht het volgende:
Geen leider type met humor, verhalen of iemand die gewiekste spelletjes speelt.
Vind haar lichaam te mager en ze heeft rare oren / flaporen. Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
MAZARU![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig ben jij totaal niet oppervlakkigquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:41 schreef ZureLucht het volgende:
Vind haar lichaam te mager en ze heeft rare oren / flaporen. Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef NenaLois het volgende:
Laura eruitLaura eruit
Laura eruit
Laura eruit
Laura eruit
Je ziet Laura na de finale?quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef afca_oc het volgende:
Laura na de finaleLaura na de finale
Laura na de finale
Laura na de finale
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
Zou ik ook het verhaal wel van willen weten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:30 schreef missmistreated het volgende:
ff een vraagje (heb denk ik wat gemist):
waar komt lauras fobie voor dansen vandaan
Lijkt me simpel, die heeft vaker gehoord dat ze geen ritmegevoel heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:26 schreef missmistreated het volgende:
ff een vraagje (heb denk ik wat gemist):
waar komt lauras fobie voor dansen vandaan ?
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!! Ik zit me al weken te ergeren aan al die vreselijk negatieve verhalen hier op FOK maar daar is FOK blijkbaar voor?!? Ik vind Laura een ontzettend leuke meid om naar te kijken en vanaf dag 1 al mijn favoriet!quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef lentebloem het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!! Ik zit me al weken te ergeren aan al die vreselijk negatieve verhalen hier op FOK maar daar is FOK blijkbaar voor?!? Ik vind Laura een ontzettend leuke meid om naar te kijken en vanaf dag 1 al mijn favoriet!
Maar inderdaad de mensen met de grootste mond zijn vaak zelf het ergst...
Je bent wat streams gaan kijken...en daar baseer jij je mening op?quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef lentebloem het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
Idd, no way.quote:Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je bent wat streams gaan kijken...en daar baseer jij je mening op?
Het valt me ook op dat als mensen niet kunnen hebben dat iemand een andere mening erop na houdt dat ze het op de cosser zelf proberen te gooien...
Jaloers op een luie, gapende, saaie goddigger als een Laura?
Mooi niet...
Moet toch IETS doen op het werkquote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, iedereen die hier mensen afzeikt vanwege een streampje maar zelf niet van hun voddige aarsen afkomen![]()
Wat een enorm oppervlakkig subforum is dit zeg...
Alex heeft geen internet of iphonequote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe vaak heeft Laura Alex nog genoemd sinds zijn exit?
Alex kijkt neem ik aan zelf ook de streams, dan snapt hij hopelijk zelf ook al dat hij passé is.
en waarschijnlijk geen vrienden waar hij van 1 van de 2 gebruik kan maken.quote:
Liggend hè?quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef NenaLois het volgende:
Ik schakel in en kijk weer tegen een geeuw van laura aan....
Zulke mensen komen dan ook niet op tv.quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, iedereen die hier mensen afzeikt vanwege een streampje maar zelf niet van hun voddige aarsen afkomen![]()
Was Laura maar op der voddige aars blijven zitten, thuis achter de computer!!quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Vergeleken met de rest en met de andere shows uit Frankrijk, vind ik dit een geheim van niets.quote:Haar 'echte' geheim was dus dat ze dyslectisch is.
Juist niet oppervlakkig. Laura was gewoon saai, en dat gaat toch echt over haar innerlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
En jij had het beter gedaan zeker. Denk dat jij (als je zou meedoen) nog saaier zou zijn. Sterker nog, je bent saaier.quote:Op zondag 24 april 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist niet oppervlakkig. Laura was gewoon saai, en dat gaat toch echt over haar innerlijk.
Nee (alhoewel?), maar daarom doe ik dus niet mee aan zulke programma's. En zij wel, dus zij mag op haar saaiheid beoordeeld worden. Denk eerst eens na voordat je iets zegt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En jij had het beter gedaan zeker. Denk dat jij (als je zou meedoen) nog saaier zou zijn. Sterker nog, je bent saaier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |