Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!! Ik zit me al weken te ergeren aan al die vreselijk negatieve verhalen hier op FOK maar daar is FOK blijkbaar voor?!? Ik vind Laura een ontzettend leuke meid om naar te kijken en vanaf dag 1 al mijn favoriet!quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef lentebloem het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!! Ik zit me al weken te ergeren aan al die vreselijk negatieve verhalen hier op FOK maar daar is FOK blijkbaar voor?!? Ik vind Laura een ontzettend leuke meid om naar te kijken en vanaf dag 1 al mijn favoriet!
Maar inderdaad de mensen met de grootste mond zijn vaak zelf het ergst...
Je bent wat streams gaan kijken...en daar baseer jij je mening op?quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef lentebloem het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
Idd, no way.quote:Op maandag 18 april 2011 08:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je bent wat streams gaan kijken...en daar baseer jij je mening op?
Het valt me ook op dat als mensen niet kunnen hebben dat iemand een andere mening erop na houdt dat ze het op de cosser zelf proberen te gooien...
Jaloers op een luie, gapende, saaie goddigger als een Laura?
Mooi niet...
Moet toch IETS doen op het werkquote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, iedereen die hier mensen afzeikt vanwege een streampje maar zelf niet van hun voddige aarsen afkomen![]()
Wat een enorm oppervlakkig subforum is dit zeg...
Alex heeft geen internet of iphonequote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe vaak heeft Laura Alex nog genoemd sinds zijn exit?
Alex kijkt neem ik aan zelf ook de streams, dan snapt hij hopelijk zelf ook al dat hij passé is.
en waarschijnlijk geen vrienden waar hij van 1 van de 2 gebruik kan maken.quote:
Liggend hè?quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef NenaLois het volgende:
Ik schakel in en kijk weer tegen een geeuw van laura aan....
Zulke mensen komen dan ook niet op tv.quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, iedereen die hier mensen afzeikt vanwege een streampje maar zelf niet van hun voddige aarsen afkomen![]()
Was Laura maar op der voddige aars blijven zitten, thuis achter de computer!!quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
Vergeleken met de rest en met de andere shows uit Frankrijk, vind ik dit een geheim van niets.quote:Haar 'echte' geheim was dus dat ze dyslectisch is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |