Aventura gefeliciteerd!!
L'tiekje, ik zou dat ook heel moeilijk vinden hoor! Maar toch, gewoon doen! Het gaat om je kleintje!
Zana, ik ben zelf kraamverzorgende en in de 6 jaar dat ik werk heb ik het nog NOOIT als 'gek' ervaren om als vreemde in een gezin terecht te komen. Dat gaat meestal zó vanzelf, je accepteert het, en mijn advies: geniet ervan! Het is 1 week in je leven, dat je eigenlijk even nergens aan hoeft te denken. Als je een goede kraam hebt komt ze zelf aanlopen met een glas drinken als jij denkt 'Hm zou wel wat te drinken lusten'

Wij kunnen ons vrij onzichtbaar maken!
Maak je daar geen zorgen om hoor, en als je geen klik hebt bel het kraamcentrum. Echt zonde om dan je week te laten verpesten!
Hier een beetje een dip. Mn beebje is zo beweeglijk dat het soms pijn doet. Ze draait dan om haar eigen as heen en volgens mij steekt er dan een kontje uit ofzo, ik weet het niet. Dat doet pijn en ik krijg er harde buiken van. Vind het zo snel met 20 weken..
Volgende week verloskundige, toch maar eens navragen.
A.s. vrijdag de 20 weken echo waar ik best een beetje zenuwachtig voor ben.. Als alles maar goed zit!
Heb steeds visioenen dat mn vruchtwater niet genoeg is ofzo..
Nou ik ga poetsdag houden (tussen de toiletbezoekjes in, heb een buikgriep te pakken..), ga ook de zolder aanpakken zodat we mn broer (die tijdelijk bij me woont) uit de babykamer kunnen verhuizen en dan kan ik beginnen

Vrijdag horen we hopelijk dat het écht een meid is, en dan kan ik de roze verf gaan halen

Fijne dag allemaal!