Ik heb ook weer wat; is er de vijfde ziekte op school... Zit ik vanmorgen in de kring met de klas, komter een collega binnen van de administratie (zij regelt ook vervanging enzo). Ik had op haar aanraden even de verloskudige gebeld en die hebben vervolgens

gebeld (terwijl ik had gezegd mobiel bereikbaar te zijn) en gezegd dat ik zo snel mogelijk bloed moest laten prikken. Bas en

kwamen om 14 uur naar school om het labformulier te brengen. Op de terugweg van het lab naar huis, kwam ik langs de praktijk van onze huisarts en ben ik even naar binnen gelopen en heb het voorgelegd. Omdat de huisarts op het punt stond om weg te gaan, konden we het direct aan haar vragen. Zij zei dat ik nu niet direct in paniek hoefde te raken, maar dat het wel verstandig was om even het bloedonderzoek af te wachten en niet te gaan werken deze week, juist omdat ik nog niet heel ver over de 20 weken heen zit (nu 24). Gelukkig gaat dat dan alleen om de dinsdag die ik nog had moeten werken (ik werk maar 2 dagen).
Ik heb nog even extra nagevraagd bij mijn moeder of ik de vijfde ziekte zelf heb gehad en dit blijkt inderdaad niet het geval. Ik heb er dus waarschijnlijk geen antistoffen tegen.
Dus dit voelt echt heel maf... morgen ben ik dus thuis, ook al is de kans heel klein dat er iets fout gaat

. Ik ben dan gelijk zo'n typ die zich schuldig voelt, maar ja... hier kan ik natuurlijk ook niet veel aan veranderen... en je gaat het ook niet opzoeken, zeg maar...
Nou ja, het is niks voor mij om zo thuis te zitten, ik voel me echt een spijbelaar...