Ik zou dan nu een portie maken en die even invriezen, en dan kijken hoe ze het doen en of ze goed en lekker blijven. Glazuur kan je op de dag zelf maken, dat doe ik ook nadat ze in de vriezer zijn geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb ook cc's gemaakt voor mijn laatste werkdag!
Ipv beschuit met muisjes wil ik hier eigenlijk koekjes gaan bakken en die dan in de vorm van rompertjes flesjes e.d voorzien van blauw glazuur. Maar zit een beetje in dubio hoelang ik ze kan bewaren...
VK vertelde woensdag dat ik waarschijnlijk vrijdag of zaterdag een brief zou krijgen, als ik maandags nog niets gehoord had moest ik even bellen. Dus ik wacht vandaag even de post af en dan bel ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:45 schreef laiveneertiekje het volgende:
-Nienna-, ik werd heel snel gebeld(een dag later ofzo) door het ziekenhuis toen ze de doorverwijzing voor de groeiecho's hadden verstuurd, dus vreemd dat jij niets gehoord hebt..
voor 9 uur mmmmmmmquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef Juud79 het volgende:
Ja, vanaf 37 weken iedere dag melden voor 09.00 's ochtends.
Ik heb de adressen deze week al bij elkaar gezocht, moeten nog een paar aangevuld worden, dus tzt de etiketten printen en klaar. En ik vind dat niet onpersoonlijk, heb wel wat anders te doen tegen die tijd! (en ik schrijf niet mooi, dus manlief zou al moeten schrijven en die heeft het de vorige keer ook niet gedaan dus ik reken er niet op dat hij het nu wel zou doen)quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef J-net het volgende:
Heb geen optimale nacht gehad, maar wel best wat uurtjes geslapen.
Heb vanochend schijnbaar soort van oefeneween; buik trekt samen; rug doet zeer. Pffffff
K wilde de keuken schoonmaken enzo, maar voorlopig zit ik al een paar uur achter de computer. Niet onnuttig ofzo; want k heb alle adressen voor op de geboortekaartjes uitgeprint (onpersoonlijk, I know, maar vond het wel fijn en heb ook alles in de computer staan, dan zit ik het gewoon over te schrijven terwijl ik op print kan drukken).
Vanaf hoeveel weken is de meldplicht hier? 37 weken?
Ja joh, dat bolle koppie is echt verdwenen!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
en kaarr wat is Sten slank geworden
meeeen wat groot ook!
Hier ook! Hier kreeg ik te horen dat ze veeeeel te klein was. Terwijl ik afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog kreeg te horen dat ze juist mooi op tijd is met groeienquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
L'tiekje, Vanyel en ik hadden het andersom. Bij de metingen kwamen ze juist op 3 weken minder uit. Bij een nieuwe meting bleek bij ons beiden dat het allemaal wel meeviel. De volgende keer is het vast weer anders
Dat gaat vast nog veranderen joh, je BM groeit in het begin toch ook erg tegen je blaas aan en op een gegeven moment er voorbij en omhoog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
huu ik merk dat ik elk uur uit bed moet om te piesen momenteel
elk uur en dan nog veel ook .. snap er werkelijk geen hol van, want ik drink weinig en al helemaal niet voor t slapengaan. Bij elin moest ik 1 x per nacht.. nu moet ik er een keer of 5 uit
Goed gedaan, veel succes ermee, je knokt en worstelt er al lang genoeg mee inmiddels.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!
Aventura, gefeliciteerd! En de Parijse metro heeft inderdaad wel veel trappetjes...
Kleurdoos, de cursusdame vertelde gisteren nog dat het de eerste maanden vooral onder invloed van hormonen is dat je vaak naar de wc moet. Dan heb je 3 maanden "rust", en daarna mag je weer lekker vaak omdat je blaas steeds minder ruimte krijgt.
Ik heb net de verloskundige nog maar even gebeld over de echo van gisteren, en die vond dat ik me er geen zorgen over moest maken dat het kindje wat voorlag. Maar ik hoop toch wel dat het weer wat bijgetrokken is over 4 weken.. Ik heb ook eindelijk maar eens aangegeven dat ik het niet helemaal meer red op mijn werk, dus daar krijg ik een verklaring voor. Straks maar eens zien of ik de moed kan opbrengen om dat ook op mijn werk te gaan vertellen...
Zoiets heb ik gisteravond ook gevoeld! De baby schoof heel fijn omhoog en bleef daar lekker liggen, zag er heel maf uit en voelde niet bepaald fijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:05 schreef Sannne het volgende:
Hier een beetje een dip. Mn beebje is zo beweeglijk dat het soms pijn doet. Ze draait dan om haar eigen as heen en volgens mij steekt er dan een kontje uit ofzo, ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |