Hè bahquote:Op zondag 13 maart 2011 10:16 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Gefeliciteerd twentemeisje en twentemeneer met jullie dochter!![]()
Ik heb ineens helemaal geen symptomen meer. Geen pijnlijke borsten, geen raar buikgevoel, geen misselijkheid, niks.Ik snap wel dat het niets hoeft te betekenen maar ik kan het gevoel dat het mis is, toch niet loslaten... pfrt. en dan moet ik nog 3,5 week wachten
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Bedankt voor al jullie superlieve reacties!!
En hier is ze dan, onze hoofdprijs! We zijn completely overdonderd door dit grote geluk dat ons nu overkomt!
[ afbeelding ]
Wat de anesthesist betreft, ik heb het inderdaad wat raar opgeschreven zie ik. Maar wat ik bedoelde is dat ik uiteindelijk dus helemaal geen ruggenprik meer kon krijgen omdat ik al volledige ontsluiting had. Ze kon dus onverricht ter zake weer vertrekken.
Ik ga weer naar mijn meisje en mijn lief kijken. Ik barst zowat uit elkaar van trots en geluk!![]()
Oh ja, we mogen vanmiddag naar huis.
Dankje voor je reactie!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hè bahIk heb hetzelfde gehad rond week 6: opeens alle klachten weg. Had er op dat moment heel veel moeite mee om vertrouwen te hebben in deze zwagerschap... Maar na een week of wat zonder klachten was ik opeens van de ene op de andere dag kotsmisselijk! Wat was ik blij met de eerste kotspartij
![]()
Inmiddels ruim 14 weken zwanger en alles gaat helemaal goed met het kindje dus het hoeft niets te betekenen![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik barst zowat uit elkaar van trots en geluk!![]()
Toen ik aan de FV ging, hadden wij zo'n magnetronsterilisator, dus ik kan je niet helpen v.w.b. het uitkoken.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
TM en man gefeliciteerd met jullie dochter
Vriend is de auto aan het uit stofzuigen en ik zit op de bank
Even een vraag heel lang van te voren is het verstandig de flessen+spenen uit te koken.
En hoelang moet je ze dan uitkoken en moet ik de bekers voor borstvoeding ook uitkoken?
Ik gok op boembaaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Kaar welkom en gefeliciteerd wat was je kloonnaam?
Ik heb het niet van te voren gedaan eigenlijk. Eerst toch alleen borstvoeding gegeven dus geen flessen en spenen nodig. Toen ik ook ging kolven, het hele apparaat (behalve de motor uiteraard) na iedere kolfsessie uitgekookt. Later wel de flessen en speen gaan uitkoken (grote pan met wat opzetten tot het water kookt en dan alles 5 minuten uitkoken en met een vork eruit vissen en op een schone theedoek leggen). Elke dag een keer. Later inderdaad ook een sterilisator gekocht toen we helemaal op flesvoeding over waren..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
TM en man gefeliciteerd met jullie dochter
Vriend is de auto aan het uit stofzuigen en ik zit op de bank
Even een vraag heel lang van te voren is het verstandig de flessen+spenen uit te koken.
En hoelang moet je ze dan uitkoken en moet ik de bekers voor borstvoeding ook uitkoken?
Geen probleem hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een magnetronsteralisator maar het lijkt mij dat je ze toch eerst moet uitkoken.
Ik heb een deel van een topic gemist volgens mij dus had geen idee dat kaarr boembaa was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |