loserquote:
NHK World bericht dat al uren.quote:
Link graag? ik heb een saaie gast hier.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NHK World bericht dat al uren.
Wel een leuke dame die het nu presenteert.
Hmmm hoe erg zou dit kunnen gaan worden?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
http://www3.nhk.or.jp/nhkworld/ of Ziggo kanaal 11
Ligt aan de koeling.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Hmmm hoe erg zou dit kunnen gaan worden?
Meer dan? Per dag/maand/jaar?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:48 schreef m.k het volgende:
1000X meer staling dan normaal hoor ik op het NOS 24
1000x meer is wat ze zeiden, meer niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer dan? Per dag/maand/jaar?
De NOS haalt de gegevens nog al vaak door elkaar,
Het zegt zo weinig dat ik nu lekker ga maffen.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Esses het volgende:
Dan nog zegt t weinig :p ik hoor graag wat over blootstelling van mensen.
is goed. Bel maarquote:
Niet meerquote:
Niets mis met kernenergie, alleen het afval product is een probleem.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef Clan het volgende:
Duitsers betogen tegen kernenergie
Het ligt volgens de betogers aan de onbetrouwbaarheid van kernenergie en blijkbaar niet aan de tsunami.
Dom volk blijven die mensen toch.
quote:Op zondag 13 maart 2011 04:13 schreef Braamyo het volgende:
Dusssss, de nachtwacht, ik wens iedereen weltruste ! of een goeie morgen
Ik ga dood zijn in bed, en morgen heb ik nog een mooi verhaal
dussssss vertelquote:Op zondag 13 maart 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, ut ging, nu wel een pannenkoeken ontbijt !
Toch wel met een bierbeslag hequote:Op zondag 13 maart 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, ut ging, nu wel een pannenkoeken ontbijt !
Dat deed mijn pa vroeger altijd, iedereen over zijn nekquote:
Dat dus.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef Thaboel het volgende:
Gister aan het bier en de stroh 80 gezeten. Hoofd doet auwie
Nope, moet ik idd nog ff aanbeginnenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef m.k het volgende:
[..]
![]()
Heb je al een motivatie brief geschreven?
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet schrijven. Heb helemaal geen interesse om sport leraar te wordenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet schrijven. Heb helemaal geen interesse om sport leraar te worden
Jawel hoor, alleen de dag erna niet.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet schrijven. Heb helemaal geen interesse om sport leraar te worden
Omdat ik een diploma nodig heb en ik denk dat leraar eigenschappen goed van pas zullen komen bij DEF. Dat in combinatie met veel sport en een keuze vak "geüniformeerde sport" lijkt het me wel een goeie voorbereiding.quote:
nou hoppa je brief afquote:Op zondag 13 maart 2011 14:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Omdat ik een diploma nodig heb en ik denk dat leraar eigenschappen goed van pas zullen komen bij DEF. Dat in combinatie met veel sport en een keuze vak "geüniformeerde sport" lijkt het me wel een goeie voorbereiding.
quote:
jaja, niet zo gehaast, ff wat copy pasten en dan is het zoverquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef revolutionarymen het volgende:
Dat hou ik niet vol,
http://vidreel.com/video/OTI5NTU0/
weet zeker dat jij nu ook gaat kijken
In een klik 5 popups. laat maar zo hoef ik het ook niet te kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef revolutionarymen het volgende:
Nee hoor, anders probeer deze http://xtshare.com/toshare.php?Id=63348
Nee, moet ik me schamen?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
De man die op 41:50 in de rolstoel voorbij komt kennen jullie wel natuurlijk!
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e9ded163-4f5c-3a15-b482-cf44c3084413/
Ja.quote:
quote:
De film is wel goed, een aanraderquote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef jankaas020 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Narcis_Hakkenberg![]()
Trouwens, van Battle: LA kan ik alleen cam versies vinden..
Daarom.. of in de bios, of 1080p.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef jankaas020 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Narcis_Hakkenberg![]()
Trouwens, van Battle: LA kan ik alleen cam versies vinden..
Over de wasbak?quote:
jup! Wat mensen die elkaar de schuld geven en dat soort onzin weet ik veel en ik krijg ineens berichten dat ik me erbuiten moet houdenquote:
Was dat niet dat feestje waarover je vertelde met al die 16-jarige meisjes? Wordt ie door hen bedreigd?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup! Wat mensen die elkaar de schuld geven en dat soort onzin weet ik veel en ik krijg ineens berichten dat ik me erbuiten moet houdenAch als niemand me broertje bedreigt is er niks aan de hand
word zelfs nog mooier: door een vriendin van mij. Maja die dikke trol ken get a tree in. Gaat ze tof tegen mij lopen doen... Waarom durven mensen niet gewoon eerlijk te zijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Was dat niet dat feestje waarover je vertelde met al die 16-jarige meisjes? Wordt ie door hen bedreigd?
zie qoute hierbovenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
word zelfs nog mooier: door een vriendin van mij. Maja die dikke trol ken get a tree in. Gaat ze tof tegen mij lopen doen... Waarom durven mensenvrouwen niet gewoon eerlijk te zijn?
Verdorie dat had ik ook..!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef Lotusss het volgende:
Nuchter blijven op een zaterdagavond is ook fijn hoor! En dan nog om 14u brak wakker worden
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie dat had ik ook..!
Al hoewel ik geen druppel had en maar 5,5 uur had geslapen.. ik voelde mij bijna net zo ellendig als ik wel is drink
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
Before/after foto's Japan.
http://www.abc.net.au/new(...)2011/beforeafter.htm
Indrukwekkend hé.quote:
De foto's op Big picture heb je ook al gezien?quote:
Jij hebt.. ik geloof vrijdag avond hier ook nog een site neer gepland, weet niet of dat die waren, maar gooi de link maar ff neerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De foto's op Big picture heb je ook al gezien?
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.htmlquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij hebt.. ik geloof vrijdag avond hier ook nog een site neer gepland, weet niet of dat die waren, maar gooi de link maar ff neer.
Nee hoor. Uit egoïsme. Want "Ik eerst!" natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Maitje het volgende:
Maar dat soort "knokken" zal enkel voort komen uit angst..
Er zal zeker wat egoïsme aan te pas komen, uiteraard zitten er altijd rotte appels tussen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Uit egoïsme. Want "Ik eerst!" natuurlijk.
Men zou hier niet de "rust" kunnen opbrengen die men in Japan wel toont.
Helaas wel. Met als gevolg dat het nog langer duurt om alle werkzaamheden af te ronden.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er zal zeker wat egoïsme aan te pas komen, uiteraard zitten er altijd rotte appels tussen.
Dat dus.. totaal andere cultuur daar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Uit egoïsme. Want "Ik eerst!" natuurlijk.
Men zou hier niet de "rust" kunnen opbrengen die men in Japan wel toont.
Relax, neem eerst nog maar even een Guinness.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Krijg van Gerco94 te horen dat er werk is in DEF... aangezien ik nu op een terrasje zit: waar dan?
denk dat ik maar even het zelfde doe (uit blikquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Relax, neem eerst nog maar even een Guinness.
Dat AMOL topic. Dient nergens meer voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Krijg van Gerco94 te horen dat er werk is in DEF... aangezien ik nu op een terrasje zit: waar dan?
Echt wel, mooi laten staan!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Dat AMOL topic. Dient nergens meer voor.
Bedoel ik het zo goed...quote:
Daarom juist!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Bedoel ik het zo goed...![]()
Ach, ik kan er wel om lachen
Een TS??? Barbaar!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef revolutionarymen het volgende:
battle: Los Angeles afgekeken kon het niet laten,
Ik ga niet zeggen waar het over gaat, geen zin in straks krijg ik de gehele krijgsmacht voor de deur.quote:
Ik bedoel dus cam, telesync (TS)...ergo kutkwaliteit.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen waar het over gaat, geen zin in straks krijg ik de gehele krijgsmacht voor de deur.
Breekt niet zo lekker de week.
of bedoelde je anders
(TS) wist ik welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus cam, telesync (TS)...ergo kutkwaliteit.
Zie, had nu het geduld maar opgebracht!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
(TS) wist ik wel
Maar gaat u maar een ticket naar US kopen,
Plus ik heb het geduld er niet voor, Maar!!! ik heb nu wel weer spijt.
bedankt voor de tip ga hem nu kijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
'In the valley of Elah' is ook een mooie film, die gaat over een vermiste militair en een vader/oudSgt die op zoek gaat naar hem.
aait, deze snaptuh ik gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Thaboel het volgende:
Oke let op.
Wasbak kapot>een vriendin(te noemen x) van mn broertje beschuldigt een vriendin van mij(te noemen O) waarna O verhaalt gaat halen bij X
Wat bedreigingen over en weer ofzo (boeit me ook niet)
Toen heeft O mijn broertje bedreigt en ging ik even vragen waar dat op sloeg. Ff wat gepraat maar dit PVV stemmende pestwijf is overtuigt van dr eigen standpunt en kan/wil het ook niet anders zien ofzo. Toen was ze boos op mij omdat ik het niet zou mogen opnemen voor familie (:')) ach ik wil dr niks mee te maken hebben maar ze slepen me gewoon mee
Al. Welk merk?quote:
Duvel.quote:
Idemquote:
Nog maar eentje dan, ben school papieren aan het invullenquote:
Ja en dan?quote:
Ja, schijnbaar is het geen optie om een opleiding te doen als voorbereiding voorquote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef Vronsky het volgende:
Ze gaan er gewoon van uit dat jij sportinstructeur wilt worden.
Doe het in de middag zodat je daarna alles een uurtje van je af kan sprintenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Oh god. Ik ga ze morgen invullen ik bereid me alvast mentaal voor! Thxs voor de head's up
Ik wel.quote:
Gezellig State troopers..., nou 'gezellig' hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
Gezellig met een colatje Alaska State troopers te kijken
Morgen vrij. Dinsdag weer de nachtdienst in.quote:
Dus je gaat je vanavond een stuk in de kraag zuipen?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen vrij. Dinsdag weer de nachtdienst in.
Yep. Ik ga.quote:
Haha mooiquote:
Ik werk twee dagen in de week. Jij dan?quote:
5 dagen, maar ik ben deels afgekeurd, dus ik werk maar maar rond de 25 uur per werkweek.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik werk twee dagen in de week. Jij dan?
Ok dan, mag ik vragen waarom je deels ben afgekeurd of is dat te persoonlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:44 schreef Mores het volgende:
[..]
5 dagen, maar ik ben deels afgekeurd, dus ik werk maar maar rond de 25 uur per werkweek.
Die PM ik dan wel, dat ga ik niet zo op het internet zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ok dan, mag ik vragen waarom je deels ben afgekeurd of is dat te persoonlijk?
Dat is geheel aan jou natuurlijk, vind het ook geen probleem als je het liever niet verteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Die PM ik dan wel, dat ga ik niet zo op het internet zetten
Die heb ik vrijdag al gehadquote:Op maandag 14 maart 2011 09:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mogguh, jeuh een extra vrij dag![]()
De auto staat bij de garage...![]()
Had ik ook al vrij (flex) maar reed donderdagmiddag mijn achterwiellager eruit... Kon niet eerder dan vandaag gefixed worden dus een dag extra opnemen.quote:
altijd baas boven baasquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik ook al vrij (flex) maar reed donderdagmiddag mijn achterwiellager eruit... Kon niet eerder dan vandaag gefixed worden dus een dag extra opnemen.
Wat een typhus herrie, heb wel eens eerder met een brak lager gereden, maar zoiets als dit had ik nog niet meegemaakt. Ik dacht dat de remblokken over de grond heen sleepten...quote:
Waarom niet in de autohobbyclub?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik ook al vrij (flex) maar reed donderdagmiddag mijn achterwiellager eruit... Kon niet eerder dan vandaag gefixed worden dus een dag extra opnemen.
En aankomende vrijdag weer, want vrienden willen dat ik mee ga stappen donderdag avond. Hea wat vervelend nou.quote:
Ah je bent niet op locatiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na nog een keer 230km het lager vastgelast zou hebben aan de aandrijfas.
Ik heb er dan zelf geen intresse voor, want ik heb geen auto. Maar ik hoor inderdaad vaker goeie verhalen over de AHCquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Erasmo het volgende:
Ah je bent niet op locatie
Ik moet zeggen dat ik graag bij de ahc kom.
Klopt, het gebeurde op de rit huiswaarts. En ja ik ben ook vaak in de AHC te vinden. Daar spaar je echt een hoop centen mee uit, bv banden... FF bestellen bij www.autobandenmarkt.nl en er zelf omleggen en balanceren.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah je bent niet op locatie
Ik moet zeggen dat ik graag bij de ahc kom.
Ook met je fiets mag je langskomenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb er dan zelf geen intresse voor, want ik heb geen auto. Maar ik hoor inderdaad vaker goeie verhalen over de AHC
Balanceren gebeurd bij ons door de mensen van de AHC en kost een knaakquote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, het gebeurde op de rit huiswaarts. En ja ik ben ook vaak in de AHC te vinden. Daar spaar je echt een hoop centen mee uit, bv banden... FF bestellen bij www.autobandenmarkt.nl en er zelf omleggen en balanceren.
Wij mogen dat zelf doen, mits je hebt laten zien dat je het kunt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Erasmo het volgende:
Balanceren gebeurd bij ons door de mensen van de AHC en kost een knaak
Precies, en uiteraard luchtgereedschap bij de handquote:Maar een kleine beurt oid heb je zo gedaan, scheelt bakken met geld.
Hebbie ut nu over de AHC in oirschot? Want dan kom ik zeker een keer langs.quote:
Ach ik heb er geen problemen mee, het is niet iets wat je dagelijks doet en de prijs is meer dan redelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij mogen dat zelf doen, mits je hebt laten zien dat je het kunt.
[..]
Precies, en uiteraard luchtgereedschap bij de hand.
Nee niet specifiek maar ik kan me niet voorstellen dat ze je weigeren daarquote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hebbie ut nu over de AHC in oirschot? Want dan kom ik zeker een keer langs.
Moet hem nog ff pimpen voor het NMK ATB
Hehe, zal eens kijken waar die hier zit, geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Erasmo het volgende:
Nee niet specifiek maar ik kan me niet voorstellen dat ze je weigeren daarLoop er anders een keertje langs.
In de buurt van de ziekenboeg als ik het goed had...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, zal eens kijken waar die hier zit, geen idee eigenlijk.moet natuurlijk wel goed scoren op het nmk
Idd, een knaak is geen geld.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Erasmo het volgende:
Ach ik heb er geen problemen mee, het is niet iets wat je dagelijks doet en de prijs is meer dan redelijk.
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
En deze post herinnerd mij er aan een sinasappel pers te halen voor op mijn kamer !quote:Op maandag 14 maart 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jouw avatar herinnert me er telkens weer aan om mijn glas sap voor die dag te persen
Ik zeg doenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En deze post herinnerd mij er aan een sinasappel pers te halen voor op mijn kamer !
Volkomen mee eens, ga dit weekend eens even lekker shoppenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef Erasmo het volgende:
Ik zeg doenNiks lekkerder dan een vers sapje
Pingmaaltijd erbij en je bent weer parestovrijquote:Op maandag 14 maart 2011 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Volkomen mee eens, ga dit weekend eens even lekker shoppen
Neej joh, ff combi magnetron/oven kopen en wat pannetjes. En dan speel ik weer de keuken princessquote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef Erasmo het volgende:
Pingmaaltijd erbij en je bent weer parestovrij
Je gaat toch geen spul van dat merk kopen hoop ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej joh, ff combi magnetron/oven kopen en wat pannetjes. En dan speel ik weer de keuken princess
Saucijzenbroodjesquote:Op maandag 14 maart 2011 11:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej joh, ff combi magnetron/oven kopen en wat pannetjes. En dan speel ik weer de keuken princess
Klopt, kan ik me weer mateloos aan irriteren... Had hem vanochtend al in het privacy topic geplaatst.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:54 schreef Sloggi het volgende:
AchJa, weer een bericht waar je je vast boos om zal kunnen maken (ik trouwens ook):
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-dna-afstaan.dhtml
Wat voor auto heb je dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, heb wel duurdere reparaties gehad.
DNA afstaan, we hebben onze vingerafdrukken al afgestaan, ik vind het niet zo'n heel slecht idee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, kan ik me weer mateloos aan irriteren... Had hem vanochtend al in het privacy topic geplaatst.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
DNA afstaan, we hebben onze vingerafdrukken al afgestaan, ik vind het niet zo'n heel slecht idee eerlijk gezegd.
Waarom? Waarom is het zo erg als iedereen DNA af staat?quote:
Leg ff uit...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Vronsky het volgende:
Wat als er eens iemand word gepakt die onschuldig is.
Bij de achterpoort. Waar ze die leopards uitrichtenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, zal eens kijken waar die hier zit, geen idee eigenlijk.moet natuurlijk wel goed scoren op het nmk
toffe karquote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mercedes W123 200D. Maar die duurdere reparaties heb ik niet aan deze bak gehad.
Nee, jij niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:27 schreef Vronsky het volgende:
Goed, ander punt is ook, ik heb nog nooit een misdrijf begaan, ik ben NU onschuldig, waarom zou ik dan verplicht DNA moeten afstaan? Is een opstapje richting een rasechte politiestaat.
Jij ziet serieus niet in waarom overheden niet de absolute macht over vrije burgers zouden mogen hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is het zo erg als iedereen DNA af staat?
Bepaalde misdrijven zullen gemakkelijker op te lossen zijn, klaar. Als een naaste familielid of vriendin wordt misbruikt en er blijven sporen achter heb je de dader al sneller te pakken.
Ik zie het probleem niet?
Vrij naar Benjamin Franklin?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik denk dat wij als westerse (vrije) landen ons er voor hoeden moeten onze vrijheden niet te veel in te boeten ter willen van een zogenaamde veiligheid.
Ik wel, op het moment dat jou DNA/ vingerafdrukken (die ik overigens niet afgegeven heb) in een database staan ben je simpelweg een potentiele verdachte. En dan laat ik de false positives en menselijk falen nog ff buiten beschouwing.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Bepaalde misdrijven zullen gemakkelijker op te lossen zijn, klaar. Als een naaste familielid of vriendin wordt misbruikt en er blijven sporen achter heb je de dader al sneller te pakken.
DNA is ook geen absoluut bewijs natuurlijk. Ik kan een haar uit jouw hoofd trekken en die op een plaats delict zetten. En dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
OUD! misdrijf als genoemd in art 67 strafrecht kan dit al.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, jij niet.
Op het moment dat jij een misdrijf begaat (en dan geen boete of iets dergelijks omdat je te hard rijd) maar je wordt gepakt omdat je gestolen hebt, gewoon hoppa, meteen DNA af laten staan.
Nja ze controleren maar op een X-tal plaatsen je DNA. Des te meer afdrukken er in die database staan des te vaker er false positives zullen zijn. Je hoeft nog niet eens aan het vals planten van haren ofzo te denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
DNA is ook geen absoluut bewijs natuurlijk. Ik kan een haar uit jouw hoofd trekken en die op een plaats delict zetten. En dan?
Ik snap de opzet wel, maar het is echt belachelijk dat er zo'n databank zou komen. We gaan echt richting 1984 zo. Privacy en vrijheden moeten maar opgeven worden in de naam van meer veiligheid? Ik denk het niet!
Zat 1984 gisteren nog te lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wel, op het moment dat jou DNA/ vingerafdrukken (die ik overigens niet afgegeven heb) in een database staan ben je simpelweg een potentiele verdachte. En dan laat ik de false positives en menselijk falen nog ff buiten beschouwing.
En ik pas ervoor om onder het mom van "veiligheid" mijn privacy/ vrijheid op te offeren, wat dat betreft is 1984 een prima boek om eens te lezen, is overigens ook verfilmd voor de niet lezers onder ons.
En het steeds spelen op valse sentimenten zoals "veiligheid"... Maar ondertussen wel defensie kapot bezuinigen.
Maar dit is denk ik niet het juiste topic om daarover te bomen, hier is al heel veel gezegd door zowel voor als tegenstanders:
Discussietopic privacy-beperkende maatregelen.
Discussietopic privacy-beperkende maatregelen. #2
Was verplichte kost bij ons voor de leeslijst Engels. Heb daarna een exemplaar voor <stoere mannen smiley> gekocht, die het ook een erg goed boek vond.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zat 1984 gisteren nog te lezen, prachtig boek.
Ja, en omdat je de wetgever per definitie niet dient te vertrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef Maitje het volgende:
Dus het gaat eigenlijk enkel om jullie privacy?
Onder andere, en wie zegt dat een toekomstige regering het in de toekomst "zo goed" met ons voor heeft?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef Maitje het volgende:
Gelukkig heb ik vlak voor de verplichte vingerafdruk nog een nieuw paspoort kunnen scoren, dus stel het onvermijdelijke een paar jaar uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef revolutionarymen het volgende:
ik moet volgende week mijn nieuwe ID ophalen en moet dan mijn vinger scannen,
als ik weiger kom ik in de problemen
Je kan een tijdelijk paspoort krijgen als je kapotte vingers hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef revolutionarymen het volgende:
ik moet volgende week mijn nieuwe ID ophalen en moet dan mijn vinger scannen,
als ik weiger kom ik in de problemen
hahahaha bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan een tijdelijk paspoort krijgen als je kapotte vingers hebt.
Ah een echte autoquote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mercedes W123 200D. Maar die duurdere reparaties heb ik niet aan deze bak gehad.
Van 0 tot 100 in meer dan 30 seconden! Ik ben blij dat ik een C-rijbewijs heb, anders werd invoegen helemaal niets.quote:
Hier ookquote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van 0 tot 100 in meer dan 30 seconden! Ik ben blij dat ik een C-rijbewijs heb, anders werd invoegen helemaal niets.
Maar het leuke aan die bakken is dat je bijna alles zelf kunt doen.
Altijd goed om wat gehaaste types achter je te hebben dan...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier ook
Als ik bij Harskamp de A1 op ga moet ik het het verkeerslicht daar op groen hebben anders rijd ik geen 80 aan het einde van de oprit.
Kom ik aan met mijn brute vermogen van 55 PK!!! Winterbanden hoef ik niet, al zou ik willen slippen lukt het nog niet...quote:
Of als je een vrachtwagen inhaalt dat er zo'n petje achter je gaat klevenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd goed om wat gehaaste types achter je te hebben dan...Die lui rijden met kwart gas en jij bent aan het buffelen om hem op de 80 te krijgen.
ff duwenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of als je een vrachtwagen inhaalt dat er zo'n petje achter je gaat klevenHij gaat echt niet harder als je achter me hang vriend
Breaktest!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of als je een vrachtwagen inhaalt dat er zo'n petje achter je gaat klevenHij gaat echt niet harder als je achter me hang vriend
Ik moet van de zomer ook een nieuw paspoort halen, wil het eigenlijk niet maar ik heb geen keuzequote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
hahahaha bedankt voor de tip
Maar toch klote als je het weigert kan je niks meer, geen telefoontje aanschaffen, geen werk etc
Oh ja, lees ook hier: Korpschef: dna van alle Nederlanders moet in database ff mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef Maitje het volgende:
Die vragenlijst is zwaar kut!quote:
No shit, kleuter vragen.quote:
U is de dienst uit getrapt?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef Deimos000 het volgende:
Beste heer,
u is code 4. U kunt net als al uw collega's solliciteren op functie ....... . Succes met uw been en tot ziens.
Fijn zo!
Neen, zie nu pas de gelijkenis.quote:
Dank uquote:Op maandag 14 maart 2011 14:09 schreef Esses het volgende:
( 8 > Dat je het even weet kan je hem tikken
Hier kun je al je smileys aan zetten: http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dank u.
smiley voortaan ook vanaf mobiel dankzij Esses
.
Alles al ingevuld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |