sterf aubquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Linkse rakkers die valse tweets verzenden om de eerlijke hardwerkende PVV'er in een kwaad daglicht te stellen.
hoe zielig kun je zijn trouwens om dit te gaan tweeten en verspreiden om PVV te bashenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef EAH5450 het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervan komt gewoon het snot uit mijn neus. Dit moet wel zo achterlijk zijn dat het om te lachen is![]()
![]()
![]()
Dit leek mij dus ook al duidelijk, dus TS is een troll, of gewoon een debiel.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef Merkie het volgende:
Dat is geen account van de PVV. Dat zie je zelf toch ook wel. Waarom zijn mensen zo dom? Of denk je serieus dat Richard de Mos z'n verwarming op 30°C heeft?
Troll TS trollt trollend in een getrollde trollaccountquote:
Rot toch op pvv-erquote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
hoe zielig kun je zijn trouwens om dit te gaan tweeten en verspreiden om PVV te bashen
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:31 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Rot toch op pvv-er
Als het groenlinks was die dit zei dan was het opeens Linkse Kerk en Job Cohen enzo
Dat kan bijna nietquote:
Je doet niet onder voor de gemiddelde PVV'er zie ik wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:31 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Rot toch op pvv-er
Als het groenlinks was die dit zei dan was het opeens Linkse Kerk en Job Cohen enzo
Waar is AdvancedPower trouwens?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je doet niet onder voor de gemiddelde PVV'er zie ik wel.
quote:
quote:
Ja, en Wilders is een gevaarlijke zionist die undercover voor de Mossad werkt en van Nederland een tweede Israël wil maken! Stop hem nu het nog kan!quote:
Je bent op de goede weg.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, en Wilders is een gevaarlijke zionist die undercover voor de Mossad werkt en van Nederland een tweede Israël wil maken! Stop hem nu het nog kan!
Je hebt me de ogen geopend!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:48 schreef b4kl4p het volgende:
Dit is niet de PVV mensen.
Dit is niet Wilders. Wilders is een eenling aan de macht.
Alleen domme mensen aan zijn zijde, hier moet hij het van hebben. Hij duldt niet voor niets geen inspraak. Het is zijn missie, zijn doel is een oorlog te ontketenen vanuit de EU naar de Islamitische wereld en zo zwak Amerika aan zijn zijde te krijgen.
De aanhangers van de PVV worden gebruikt om politieke macht te verkrijgen zodat dit doel behaald kan worden.
Leid me dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je bent naief en vertrouwt je gevoel niet. Jammer.
quote:
Ik vroeg het niet aan jou.quote:
Ik bied het ook niet aan, vlerk. Ik vertolk alleen de reactie van b4kl4pquote:
Daar vroeg ik toch niet om, schelm.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik bied het ook niet aan, vlerk. Ik vertolk alleen de reactie van b4kl4p
Dat heb je niet juist vertolkt. Ik vraag niet of iemand mij wil volgen, ik denk alleen dat hij op de juiste weg zit. Jij bent hier diegene wie het verkeerd invult.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik bied het ook niet aan, vlerk. Ik vertolk alleen de reactie van b4kl4p
Maakt niet uit je hebt 'em keihard gedissed. Waarvoor respectquote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat heb je niet juist vertolkt. Ik vraag niet of iemand mij wil volgen, ik denk alleen dat hij op de juiste weg zit. Jij bent hier diegene wie het verkeerd invult.
Dit is fok. Soms krijg je iets waar je niet om hebt gevraagdquote:
Do not wantquote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit is fok. Soms krijg je iets waar je niet om hebt gevraagd
Blij dat je jezelf respect geeft, ik vind je alleen kansloos.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maakt niet uit je hebt 'em keihard gedissed. Waarvoor respect
Lezen is moeilijk, he? Iemand stelt zich kwetsbaar op en vraagt om jouw wijsheid en je weigert.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Blij dat je jezelf respect geeft, ik vind je alleen kansloos.
Sorry verkeerd gelezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, he? Iemand stelt zich kwetsbaar op en vraagt om jouw wijsheid en je weigert.
Cold, man.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen.
Dit was niet als dissen bedoeld. Ik geloof er niet in dat iemand volgers moet hebben. Iemand moet bij zijn eigen gevoel te rade gaan en daarop vertrouwen. Dit hoeft niet af te hangen van een ander.
Wat jij doet is stoken, dit is kansloos bedoel ik.
Ah zo las ik het niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen.
Dit was niet als dissen bedoeld. Ik geloof er niet in dat iemand volgers moet hebben. Iemand moet bij zijn eigen gevoel te rade gaan en daarop vertrouwen. Dit hoeft niet af te hangen van een ander.
Het is maar net hoe serieus je de posts in dit mislukte kuttopic wilt nemen natuurlijk.quote:Wat jij doet is stoken, dit is kansloos bedoel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |