mooi spulleke alcoholquote:
hier nergens last van werkt nog perfect!!quote:
Nee, Mo = labielquote:
Idd.. elke weer, dat niemand haar daar op wijst. Maar nee, schatje, liefje...quote:
Vind je het gek als je met een gezond stel hersenen je plek in een rlsoap moet houden met een intellectueel als Maik.quote:
vind karim's keuze wel ok maar de rest heb ik helemaal niks mee, had laura nou maar beetje haar best gedaanquote:
ik pak er nog 1 *plop* santequote:
Nu al?quote:
heb het F5 knopje ergister al vanaf getrokkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef minzo het volgende:
kut refresh ik, kan ik de streams niet meer bekijken:(
nee alleen everlast - angel magquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef superkokje het volgende:
Knal er aub ff Eagles in met When we're hungry
Het is een een hoogbegaaft slim blond wijf, dat is veel irritanterquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef waxmask het volgende:
Hoogbegaafd of niet, het is gewoon een irritant dom wijf....
spixtv.nl/browsersquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Fipotje het volgende:
via welke streams kijken julie ? alles in de op is down
Maik is een zielige jongen, die wil neuken, en ruikt steeds zijn kans als er drank in Monique zitquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef bb2 het volgende:
Dat Maik het uithoudt zeg, ppfffffffffff
Zou zo'n afknapper zijn voor mij
wachten tot hij het weer doet en niet vernieuwen !!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Fipotje het volgende:
via welke streams kijken julie ? alles in de op is down
hier prima beeldquote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
secretstory.nl is offline dus dat gaat even niet werken
Ja, volgens mij wel. Daar moeten ze mee stoppenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef bergenzand het volgende:
hoe zal de volgende nominatieronde er trouwens uitzien?? mannen vs vrouwen of gemengd???
Mijne doen het lekker nog!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
secretstory.nl is offline dus dat gaat even niet werken
Klopt, helemaal mee eens, ik snap ook niet wat ze in Maik ziet.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maik is een zielige jongen, die wil neuken, en ruikt steeds zijn kans als er drank in Monique zit
Geklokt for the kwis?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Aafke der tiet lag eruit en toen viel ze weer plat op haar bek
Dat ligt eraanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Mag ik hier mijn gal spuwen!?
nee, dan ga maar op de facebook chat!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Als het over Laura gaat welquote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Nog even afwachten, maar hopen dat jij niet op het verkeerde "paard" hebt gewend....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
Nu de echte Mo? Gerard, jij gaat niet, ik regel het wel!
Dat is op dit moment het enigequote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef RiftNL het volgende:
Wat een heerlijke kont heeft Mo nonderknetters
is alweer de 2e keer vandaagquote:
Of over Servioquote:
quote:
Nee, dat doe je maar bij NowLive...hier zijn we netjes en beschaafd....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Amateursquote:
Of het on-topic isquote:
gradjequote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
Hakkuh !!!!!!!! Van wie was dit liefdesnummer eigenlijk
gerardquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
Zeg ze dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:18 schreef CartWOman het volgende:
Nu mag Servio wel weer weg. God wat erg dit meisje.![]()
Gerard, Karim, Maik en Alex blijven, de rest mag weg in willekeurige volgorde.![]()
Ook wel vals, eigenlijk.
Gerardquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
NowLive stinktquote:Op zondag 13 maart 2011 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat doe je maar bij NowLive...hier zijn we netjes en beschaafd....
Neuk nummer, om het ritme aan te geven....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard
Maar ik betwijfel of het een liefdesnummers is
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuk nummer, om het ritme aan te geven....![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Dat is geen liefde meer dan, maar gewoon wild raggen,quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Uhh dat dusquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard
Maar ik betwijfel of het een liefdesnummers is
jaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:22 schreef Stranger het volgende:
Was Servio daar een flesje aan het pijpen richting Guido?
Ja, en Guido stond hem nogal geil aan te kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:22 schreef Stranger het volgende:
Was Servio daar een flesje aan het pijpen richting Guido?
Daarnet zei ze nog tegen Servio dat Alex een zekerheidje wasquote:
Gisteren zei ze Philip en Servio.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Daarnet zei ze nog tegen Servio dat Alex een zekerheidje was![]()
Wat drank al niet met een mens kan doen
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef metallica143 het volgende:
REDACTIE!!! WAAROM NU PAS!!!!
BEDANKT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen Servio zei ze dat jaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Daarnet zei ze nog tegen Servio dat Alex een zekerheidje was![]()
Wat drank al niet met een mens kan doen
Denk dat wat Portugezen huis zijn gegaan en de koelkast leeg geroofd...is van alles door elkaar....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef metallica143 het volgende:
REDACTIE!!! WAAROM NU PAS!!!!
BEDANKT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jank hier dat je streams het niet doen. # 2quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef diditje64 het volgende:
heb de streams op spix afgesloten en nu doen ze het niet meer
Nee hoogbegaafd me een zeer laag EQquote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Ikkieee het volgende:
is mo nou met het spel bezig? of is ze gewoon zo borderline?
het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Ikkieee het volgende:
Weet ik niet, zo ook wel leuk zijn, beveiliging erin wegens vechtenquote:
Ze hebben ookzin een verzetjequote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk dat wat Portugezen huis zijn gegaan en de koelkast leeg geroofd...is van alles door elkaar....![]()
![]()
deze wel bij mijquote:Op zondag 13 maart 2011 01:25 schreef sharxv het volgende:
streamssss doen het niet,nu het gezelllie is in the house![]()
Psies.. gewoon wegblijven bij Laura.. Volgens mij heeft die nu officieel de builenpest want ik zie niemand rond haarquote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen:
Ik vindt Alex vanavond echt awesome!!
quote:
Ja schat...druk ff op F5quote:Op zondag 13 maart 2011 01:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze wel bij mij
http://www.spixtv.nl/browsers/
Ze is veel te eerlijk nu, dit tegen Gerard meent ze, ze vindt hem echt leuk, de meest pure man zelfs.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Ikkieee het volgende:
Gaat het eindelijk uit de hand lopen is het weer niet goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:26 schreef cindy11 het volgende:
Als dit niet uit de hand loopt.....die aafke tankt als een dorstige volvo met benzine probleem!
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:26 schreef cindy11 het volgende:
Als dit niet uit de hand loopt.....die aafke tankt als een dorstige volvo met benzine probleem!
denk het wel hoor, zelfs al is ze dronkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:25 schreef Pappeltje het volgende:
Mag hopen dat wat Mo nu tegen Geer zegt echt de ware Mo is
Eerlijk zeggen; Je vrouw heeft een halve krat en jij mag er 1 per dag uit pakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als ik de flesjes naast me tel heb ik nog ongeveer een half krat
me tooquote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef bergenzand het volgende:
vind het mooi geweest.. ik duik me bed in
Dat sowiesoquote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef mYsca het volgende:
Mootje is blijkbaar een hele goede speler + actrice
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen; Je vrouw heeft een halve krat en jij mag er 1 per dag uit pakken
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is veel te eerlijk nu, dit tegen Gerard meent ze, ze vindt hem echt leuk, de meest pure man zelfs.
Dat lieve gedoe tegen Servio was schuldgevoel voor haar negatieve gevoel en gedachten.
Het laatste is morgen over.
Dordrecht?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef annanasje het volgende:
Robbieboy ik heb wel wat bacardi voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |