mooi spulleke alcoholquote:
hier nergens last van werkt nog perfect!!quote:
Nee, Mo = labielquote:
Idd.. elke weer, dat niemand haar daar op wijst. Maar nee, schatje, liefje...quote:
Vind je het gek als je met een gezond stel hersenen je plek in een rlsoap moet houden met een intellectueel als Maik.quote:
vind karim's keuze wel ok maar de rest heb ik helemaal niks mee, had laura nou maar beetje haar best gedaanquote:
ik pak er nog 1 *plop* santequote:
Nu al?quote:
heb het F5 knopje ergister al vanaf getrokkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef minzo het volgende:
kut refresh ik, kan ik de streams niet meer bekijken:(
nee alleen everlast - angel magquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef superkokje het volgende:
Knal er aub ff Eagles in met When we're hungry
Het is een een hoogbegaaft slim blond wijf, dat is veel irritanterquote:Op zondag 13 maart 2011 01:14 schreef waxmask het volgende:
Hoogbegaafd of niet, het is gewoon een irritant dom wijf....
spixtv.nl/browsersquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Fipotje het volgende:
via welke streams kijken julie ? alles in de op is down
Maik is een zielige jongen, die wil neuken, en ruikt steeds zijn kans als er drank in Monique zitquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef bb2 het volgende:
Dat Maik het uithoudt zeg, ppfffffffffff
Zou zo'n afknapper zijn voor mij
wachten tot hij het weer doet en niet vernieuwen !!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Fipotje het volgende:
via welke streams kijken julie ? alles in de op is down
hier prima beeldquote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
secretstory.nl is offline dus dat gaat even niet werken
Ja, volgens mij wel. Daar moeten ze mee stoppenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef bergenzand het volgende:
hoe zal de volgende nominatieronde er trouwens uitzien?? mannen vs vrouwen of gemengd???
Mijne doen het lekker nog!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
secretstory.nl is offline dus dat gaat even niet werken
Klopt, helemaal mee eens, ik snap ook niet wat ze in Maik ziet.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maik is een zielige jongen, die wil neuken, en ruikt steeds zijn kans als er drank in Monique zit
Geklokt for the kwis?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Aafke der tiet lag eruit en toen viel ze weer plat op haar bek
Dat ligt eraanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Mag ik hier mijn gal spuwen!?
nee, dan ga maar op de facebook chat!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Als het over Laura gaat welquote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Nog even afwachten, maar hopen dat jij niet op het verkeerde "paard" hebt gewend....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
Nu de echte Mo? Gerard, jij gaat niet, ik regel het wel!
Dat is op dit moment het enigequote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef RiftNL het volgende:
Wat een heerlijke kont heeft Mo nonderknetters
is alweer de 2e keer vandaagquote:
Of over Servioquote:
quote:
Nee, dat doe je maar bij NowLive...hier zijn we netjes en beschaafd....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef BobHarris het volgende:
Amateursquote:
Of het on-topic isquote:
gradjequote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
Hakkuh !!!!!!!! Van wie was dit liefdesnummer eigenlijk
gerardquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
Zeg ze dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:18 schreef CartWOman het volgende:
Nu mag Servio wel weer weg. God wat erg dit meisje.![]()
Gerard, Karim, Maik en Alex blijven, de rest mag weg in willekeurige volgorde.![]()
Ook wel vals, eigenlijk.
Gerardquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
NowLive stinktquote:Op zondag 13 maart 2011 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat doe je maar bij NowLive...hier zijn we netjes en beschaafd....
Neuk nummer, om het ritme aan te geven....quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard
Maar ik betwijfel of het een liefdesnummers is
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuk nummer, om het ritme aan te geven....![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Dat is geen liefde meer dan, maar gewoon wild raggen,quote:Op zondag 13 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Uhh dat dusquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard
Maar ik betwijfel of het een liefdesnummers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |